one2bemums 2 !!!!

Hey Russel, Loth en Marieke, dankjewel! Ik begrijp echt wel dat jullie jaloers zijn hoor! Zou ik ook zijn. Maar ik weet ook dat jullie blij voor me zijn en dat vind ik super. *knuffel*

Russel, aan de ene kant mooi dat het niet heeft doorgezet. Ik zal aan je denken dinsdag en ik hoop dat er bij jou ook snel een positieve test tevoorschijn komt.

Marieke, ik ga je op de hoogte houden hoor en je weet het..lijkt me super om samen zwanger te zijn

Loth: bedankt voor je lieve berichtje hoor en nog veel succes met alle voorbereidingen!

Russell we duimen voor je!!!!!

loth en sweety leuk jullie hier ook weer even te zien!!!!

Weekee ik heb er alles aan gedaan!!!!!! dus nu afwachten......

Hoi hoi,

Ben ik weer.
Lekker weekend gehad allemaal???

Mijn vriendinnetje kwam vandaag langs en wou wat spulletjes lenen van ons.
Dus ik de zolder op om babyspullen te zoeken.
Toen ik het allemaal in mijn handen had hoopte ik zo dat ik gauw zwanger zou zijn, maar ja je kan het allemaal niet vastleggen. Wanneer er iets gebeurt.
Helaas!!!

Ik moet nog een kleine week wachten en dan weten we meer.
Ik hoop dat ik jullie dan mag berichten met een positieve test.

Krijg wel al wat puisten op mijn slapen (heb ik altijd als ik ongi moet worden) dus niet zo'n goed teken, maar bij mijn vorige zwangerschap had ik wel veel puistjes, maar alleen maar op mijn rug.
Maar elke zwangerschap is anders.

Groetjes Bianca

even een vraagje dames (vooral degene die al zwanger zijn geweest)

Ik wilde vanochtend even weer testen (tja..onzeker he?) en ik zou de ha bellen...wilde ik wel nog steeds zwanger zijn. Maar goed..ik testen en toen zag ik een witte vlok in mijn urine. Hebben jullie dit ook gehad?

Ik schrok namelijk een beetje en dacht: oh fijn... een mk  dus heb ook meteen aan de assistente van de ha gevraagd, maar die zei dat het ook gewoon afscheiding kon zijn. Nu heb ik natuurlijk meteen even op google gekeken en ik lees wel meer over witte vlokken tijdens de zwangerschap... dus een van jullie ervaring?

he meiden,
hier isse ikke weeer, dat is een poosje geleden he ben na dat ik uit het ziekenhuis ben gekomen weer net zo hard achteruit gegaan en het wou totaal niet nu ben ik weer een week opgenomen geweest en aan het infuus en heb   nu het idee dat het de goeie kant op gaat ben nu ook 11 weken dus de 1e 3 maand zit er bijna op ben wel 13 kilo lichter maar dat komt wel weer , ben nu nog erg moe, heb dus nog niet goed gekeken alleen de laatste pagina doorgenomen en gezien dat er steeds meer zwangeren bij komen en voor de rest zal ik duimen.
heel veel liefs maggi

Mggi, goed je hier weer te zien, maar jeetje 13 kilo lichter!!?? blijf je nu ook onder controle dan? Doe voorzichtig he? Je bent er bijna..nog een weekje.

hallo allemaal!!!!!

maggie leuk je weer eens hier te zien!!!! jeetje meid, wat een gedoe, en 13 kilo lichter!! das nog al wat!!!! Doe rustig aan en ik hoop echt dat je nu de goede kant op gaat!!!!
Zorg goed voor jezelf of vooral laat het doen!!!!!!

Bianca spannend!!!! natuurlijk duim ik met je mee en hoop dat je ook gauw een postieven test hebt!!!! Vervelend he dat de sypmtonen van zwanger zijn en ongi worden zoveel op elkaar lijken!!
mijn wekeend was lekker, ff gewinkeld met een vriendin, Bij vrienden een avondje kolonisten van catan gedaan en zondag manlief zijn verjaardag alvast wat gevierd. druk druk druk dus en dit wekeend had ik ook mn ei dus ook flink aan de klus haha maar was wel leuk, alleen als je zo druk bent is het ook zo weer voorbij!!

Weekee, kan me voorstellen dat je je rot schrok!!!! Gelukkig kon je het aan de ha vragen!! Heb je nu ook een afsprak 9of heb ik rgens over heen gelezen...)

groetjes allemaal!!!

Terug
Bovenaan