one2bemums 2 !!!!

Hi Dames,

Maggie, fijn weer wat van je te lezen! Ik hoop en duim voor je dat je nu echt het ergste hebt gehad en vanaf nu lekker mag gaan groeien! ;-)

Weekee, dat vlokje is idd gewoon wat afscheiding denk ik. Ik ben nu wat ovulatietesten aan het doen en heb ook af en toe een vlokje in de urine. Om een "schone" plas te krijgen, laat je eerst wat urine lopen en vang je dan pas wat op. Niet dat het veel uitmaakt hoor.

Ik zou morgen m'n ei moeten hebben en hij lijkt er ook wel aan te komen (wat afscheiding betreft). Ik heb de ovulatie-testen van Romed en die geven tot nu toe nog steeds maar 1 streepje aan, niet eens een vaag 2de streepje! En dat terwijl de 2de streep even donker of donkerder moet zijn dan de controlestreep. Ik heb meerdere negatieve reacties over Romed gelezen..dus ben benieuwd of het aan de test ligt of aan mij!
Groetjes, Edith.

bedankt voor de extra geruststelling edith. Ik zie dat je je op je vruchtbaarst bent nu, succes!

Marieke, ik heb geen afspraak gemaakt. Mijn de assistente zei dat ik over 4 weken even terug moet bellen voor het maken van een afspraak. Maar dat ga ik niet doen. ik heb besloten gewoon de vk te bellen morgen. Mijn ha doet namelijk ook zwanbgerschappen en bevallingen, maar ondanks dat ik mijn ha vertrouw, voel ik meer voor het idee van een vk. Dus morgen heb ik hopelijk een datum dat ik naar de vk kan. We hebben eenleuke praktijk opgezocht.

weekee, misschien krijg je daar meteen meer info!! spannend!!!!!
Begin je het allemaal al een beetje te bevatten??

Edith flink aan de klus dus!! haha veel plezier!!

pff, laat ik het zo zeggen, ik heb vandaag niets anders gedaan dan informatie en dergelijke opgezocht. ik ben er veel mee bezig (had ik niet net gezegd dat ik nergens meer zo veel mee bezig wilde zijn? )

Maar manlief kwam thuis vanmiddag en die vertelde ook dat hij er de hele dag aan moet denken. Hij denkt zelfs al te weten   dat "het" een meisje wordt hahah. Dat ging me toch een beetje te ver.

Trouwens, over mannen gesproken...wanneer is de jouwe jarig?

Hoi Sweety,

Mag ik vragen hoe oud je eerste is want je komt me bekent voor van het forum.

Groetjes Diana

Hoi Anaid,

ik ben van het voorjaar 2007 forum. Mijn zoontje wordt a.s vrijdag 1 jaar! Jou naam komt me ook heel bekend voor....Justin is van 4 -4-07.

Liefs sweety

Hoi hoi,

Weekee, spannend allemaal he. Ik weet nog van mijn eerste zwangerschap dat ik er de eerste weken (dat het nog nieuw is) hel erg mee bezig was. Na een paar weken is het nieuwe eraf en wordt het minder. Ben je al een beetje van de schrik bijgekomen???
Ik kan me goed voorstellen dat jullie nergens anders aan kunnen denken.

Maggie, jeetje zeg 13 kilo afvallen is wel erg veel zeg. Ik hoop dat je er gauw vanaf bent zeg. Ik zou blij zijn om een paar kilo's af te vallen, maar niet op deze manier zeg. Goh ik leef met je mee hoor.

Sweety, wat fijn dat je weer een beetje aanwezig bent hier.
Mijn zoontje wordt vrijdag (4-4-05) alweer drie jaar.
We zijn nu cadeautjes aan het inzamelen voor zijn verjaardag.
Ik wens je een fijne 1e varjaardag van je zoontje.
Wij hadden trouwens 2 namen voor een jongetje Jessey en Justin, maar na lang beraad toch gekozen voor Jesse, Grappig dat die van jouw justin heet en op dezelfde dag is geboren, maar dan 2 jaar later.

Marieke, ja het wordt zeker spannend.
Ik ben vandaag ook erg vergeetachtig, dus mijn man zegt steeds "het lijkt wel of je weer zwanger bent" bij mijn eerste was ik de eerste drie en de laatste 2 maanden erg vergeetachtig. Dus weer een symtoon waar ik helemaal niks aan heb.
Nog een dag of zes wachten en dan weet ik genoeg, hoop ik.

Nou het is een heel verhaal geworden, maar wel voor iedereen wat.

Groetjes en een dikke knuffel Bianca

weekee kan me voorstellen dat je de hele dag naar info zit te speuren!! Zou ik volgens mij ook doen!!!
Tis ook allemaal nieuw en spannend!!! leuk he dat manlief er toch ook de hele dag mee bezig is!!!!
Vind je t moeilijk om niets te zeggen??
Mijn mannetje is 2 april jarig, morgen dus.......(als je dat bedoelde met je vraag??)
Maar hij moet gewoon werken en dus om 5 uur opstaan en laat thuis, dus morgen doen we er weing aan!! vieren het weekend wel een feesje, zn broer is donderdag jarig, dus samen feest vieren dit weekend!
Nou bianca je kunt gaan aftellen tot aan t eind van de wek!! Ik duim voor je!!! spannend weer!!!!
Ik moet nog een weekje langer duren, maar ben er op de een of andere manier teveel mee bezig deze maand, gek want vorige maand had ik daar helemaal geen last van, dus het zal wel niet raak zijn deze maand zeg t mn gevoel.....
Maar we wachten het rustig af!

Bah het regent hier weer dus dan loopt er weer water in de kleder, dus dat wordt vanavond weer dweielen ben ik bang!! We kunnen het pas repareren als het droog is, nou ben bang dat dat nog even gaat duren!!

tot gauw!!

Terug
Bovenaan