one2bemums 2 !!!!

Hoi allemaal,

Sweety: Leuk dat je er weer bent. Gaat alles weer een beetje beter?

Weekee: Dat is idd schrikken ja. HAd jij verder ook nog dingen waarvan je dacht dat heb ik anders niet gehad bijv. gevoelige borsten maar anders dan wanneer je ongi moet worden? Ik heb nog niet getest want moest plotseling werken. Ik ga vrijdag denk ik testen want ben dan pas weer vrij en mijn vriend ook.

Edith: Heel veel klus plezier en we duimen voor je.

Vliegirl: Spannend zeg nu is het weer afwachten natuurlijk.

Bianca: Kun je het wachten nog een beetje volhouden? Spannend allemaal he helemaal als je dan ook nog zoveel dingen hebt die ook kunnen duiden op een eventuele zwangerschap. Ik heb ook een aantal dingen waarvan ik denk het kan wel eens raak zijn. Ik heb meer afscheiding dan normaal. Heb ook net als jij enorm veel last van pukkels. BEn ook zo moe iedere keer. Ik heb vandaag NOD maar ik ga vrijdag of zaterdag testen zaterdag dan is man lief ook vrij  nl. NOu succes meid we duimen voor je.

Loth: Veel plezier bij de voorereidingen van je bruiloft.

Maggi: Ik zat denk ik nog niet op dit forum in die tijd maar wens je wel heel veel sterkte natuurlijk. Hopelijk kun je nu wat meer gaan genieten van je zwangerschap zonder al te veel 'bijwerkingen'

Nou volgens mij heb ik iedereen gehad.

Groetjes Russell

Hoi Meiden!
We hebben gisteren hard gewerkt hoor! ;-) Ik heb het idee dat ik idd vandaag m'n eisprong heb, de hele dag al een gespannen gevoel in m'n baarmoeder, anders dan bij menstruatie, en vanmiddag was het echt ff pijnlijk! Misschien vandaag ook nog maar ff klussen voor de zekerheid, als manlief daar ook zin in heeft heet dat! ;-) Dan beginnen nu weer die vreselijke laatste 2 wekeHi Mein...weken waarin je het ene moment zeker weet dat het raak is (je hebt immers perfect getimed geklust) en het andere moment baalt omdat het vast weer niet gelukt is...pfffff, waren ze maar alvast voorbij!

Weekee, begint het idee te wennen meid? Hoe lang willen jullie wachten met het te vertellen? Leuk dat je man er ook zo mee bezig is. Mijn man was de 1ste dagen helemaal van slag, toen we wisten dat we zwanger waren!

Vliegirl, heb je alweer flink moeten dweilen? Balen hoor, hopelijk is het snel allemaal droog zodat het gemaakt kan worden! Jij moet nog even wachten op je NOD...vreselijk hè! We hebben al lang geen NOD lijst meer gemaakt...zullen we gewoon onder onze naam de NOD/uitgerekende datum zetten?

Russell, spannend, vandaag je NOD!!! Gaat het lukken om nog een paar dagen te wachten met testen? Hoe vol hè! We gaan heel hard duimen voor 2 dikke strepen!

Zo, ff een bakkie koffie maken en dan lekker op de bank voor Desperate Housewifes!
Liefs, Edith.
NOD = 15 april

Hoi hoi,

Nou weer een dag voorbij.
Weer een dag dichterbij zondag.

Marieke, ja het wordt toch wel erg spannend nu hoor.
Ik begin echt te denken dat het weleens raak zou kunnen zijn.
Ben echt heel erg vergeetachtig geworden.
Nu al voor twee dagen, normaal ben ik degene die alles onthoudt zonder papiertjes.
Dus voor mij heel bijzonder. Mijn schoonmoeder zei vanavond ook al je bent zo vergeetachtig ben je soms weer zwanger.
We werken samen dus ze wist heel goed hoe ik was toen ik zwanger was.

Russell, het wordt voor jou ook spannend zeg.
Ik hoop voor je dat je een positieve test hebt vrijdag of zaterdag.
Ik denk dat ik zondag ga testen.
Kan de nieuwsgierigheid niet bedwingen, tenzij ik dan al ongi ben geworden.

Edith, ja vervelend he die 2 weken wachten.
Ik vond het vorige week vreselijk die 2 lange weken, maar nu ben ik al dik een week verder en vond ik het best wel meevallen. Maar nu komen de ergste laatste dagen.
Goed idee van je om je NOD dag erbij te vermelden.

Voor alle anderen. Veel plezier met klussen of wachten.

Groetjes Bianca
NOD  = 6 april  

zo voordat ik mn bedje in kruip kom ik effies hier nog langs waaien,
ben echt super moe dus een avondje vroeg naar bed kan geen kwaad!!

O bianca klinkt spannend!!! las net op een ander topic dat je nog meer herkenbare dingen hebt!! Zou wel heel leuk zijn als het raak is!1 Hoop het zo voor je!!!
En daarna hoop ik natuurlijk ik ook gauw!

Russell spannend!!! hoop dat het ook voor jou raak is!!!!

weekee hoe gaat het??? Laat je gauw weer wat horen!!!!

Edith ook voor jou twe spannedne weken eraan! We zitten vlak na elkaar!! Goed idee om je nod eronder te zetten......

Van mezelf snap ik ook niets!! Vorige maand kon ik het zwanger worden goed van me af zetten er normaal mee ongaan zeg maar maar deze maand, pfff zit veel te veel in mn hoofd!! en dat wil ik nu juist niet, beviel me goed de tijd ging toen ook sneller!! Maar nu geen idee hoe het komt!!!

Maar er zit niets anders op dan gewoon wachten!!
Ik ga lekker mn bedje opzoeken!!
Slaap lekker allemaal!!
knuffel,marieke
NOD 12 april (of 13 kan ook)

Hoi Dames,

Nou ik kon me toch niet inhouden dus heb ik vanavond een test gedaan. Ik weet het nu echt niet meer. Ik heb een test gedaan van clear bleu digitaal niks moeilijk aan zou je zeggen. Maar het volgende: Ik heb die test gedaan en ten eerste duurde het al even voordat het testje ging knipperen en toen gaf hij aan niet zwanger. Duidelijk toch maar toen haalde ik die strip eruit en zag ik heeeel licht toch een tweede streepje. Ik heb het alle kanten opgehouden en de ene keer in het licht zag je het wel en de andere keer niet. Ik ben echt helemaal ten einde raad nu. Ik denk dat ik gewoon v rijdag maar weer een test doe. Misschien verbeeld ik het me ook allleen maar maar heb na het sporten nog weer gekeken en was nog steeds hetzelfde....

HELP HELP HELP heeft iemand hier antwoord op zou ik van die lichte streep uit kunnen gaan ondanks dat digitaal niet zwanger zei?????

Groetjes Russell

Hallo allemaal!
Ja het begint een beetje te wennen... ik kan er nu nog gewoon zo weinig mee. Ik kan nog niet echt zeggen dat ik weet hoe het voelt om zwanger te zijn.

Ik heb vanmiddag de veloskundige gebeld voor een eerste afspraak en dat heb ik op 6 mei... dat is no ZO ver weg!!! Wat doe ik in de tussentijd? hahaha

Edith: Het liefst willen we wachten tot moederdag (11mei) ook nog zo lekker ver weg.... Ik hoop dat ik niet erg begin te groeien of iets dergelijks ineens... maar dan hebben we de eerste echo ook gehad en ik vind het verassingseffect dan zo leuk. Ik vind het wel heel erg moeilijk om het niet te zeggen...vooral tegen mijn ouders.
Ik hoop dat jouw harde werken (en dat van je man hihi) hebben geholpen en dat je ei er wat mee doet.

Russ: ik had inderdaad wat vage klachten, maar aangezien mijn lichaam helemaal een beetje met me op de loop ging nadat ik gestopt ben met de pil heb ik die niet als zwangerschapssymptomen herkend. Ik had bijvoorbeeld erg last van mijn tepels...zeer gevoelig en nu zijn ze juis erg zacht. ik had gelezen dat dat klopt.   Verder ben ik al wel een week of 2,5 wat misselijk. Niet kotsmisselijk dus dat ik boven de wc hang...maar gewoon.. het idee of er wat in de weg zit.
Ik hoop dat je snel nog een test kunt doen die meer zekerheid geeft. Koop anders zo'n clearblue ding met 3 teststrips erin. Is uiteindelijk goedkoper dan telkens 1 kopen. Ik duim voor je.

Marieke:  hoe gaat ie?  Voor jou...en je man uiteraard alvast van harte gefeliciteerd. maak er ondanks dat hij moet werken een leuke dag van! Ik hoop zo dat je me snel achterna komt.

Voor alle andere meiden, succes en fijne avond!

he dames,
ik probeer er weer een beetje in te komen, maar dat is toch wel lastig moet ff goed nadenken (zwangerschap dementie ha ha) wie ook al weer wie was en wie wel of nog niet zwanger is (sorry klinkt een beetje raar) ik gun het jullie allemaal en hoop dat jullie mij gauw volgen.
Ik zal eerst eens een paar pagina's lezen om er weer in te komen.

liefs maggi

Hallo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Russel: meid wat spannend he!!!!! Ik kan me je gevoel helemaal voorstellen!!!Ik zou er ook gek van worden! Ik zou ook gewoon nog een keer testen! Hoop echt voor je dat het raak is!!

Maggie leuk dat je er weer bent!! haha ja kan me voorstellen dat het wat verwarrend is allemaal!!

Weekee dank je wel!! vanmorgen om 5 uur wel nog een kado gegeven, had ie zondag algehad, maar ik vond het ook wel leuk als ie vandaag ook nog wat had! en ik had hem gevraagd wat hij graag wilde eten, dus vanavond maken we er gewoon een gezellige maaltijd van. z'n pa zou komen dus dat was heel leuk, maar die belde op en had dikke griep, dus dat kon niet, jammer.
Verder gaat het hier wel goed!! wachten maar he!! Nou anders ik wel hoop dat ik je ook gauw achterna kom, zou zo leuk zijn!!

Meiden fijne dag allemaal!!!!
Groetjes, marieke
NOD=12 april

Terug
Bovenaan