one2bemums 2 !!!!

Vliegirl: wat leuk dat je toch nog een cadeautje hebt gegeven. Zou ik ook hebben gedaan. Het is toch VANDAAG zijn verjaardag  Jammer van zijn vader. Nog een weekje meid en dan weten we meer.

Ik heb vandaag veel last gehad van mijn rechterlies (en eierstok) gewoon wat steekjes enzo... beetje vreemd. We zullen zien hoe het gaat.

Fijne avond allemaal oh en maggie...neem de tijd.

Hoi weekee!!
Nou een verassing voor mn mannetje, zijn vader belde halverwege de dag op en was redelijk opgekanpt dus kwam toch want hij had zich er ook op verheugd. Dus toch gezellig met zn drieen gegeten. En zn kado vanmorgen vonbd ie leuk en heb ff voor mn gezongen ja ja om 5 uur!!!!
Dus helemaal leuk.

Ja nof steeds ff gesuld, kan het nu weer ff wat beter van me afzetten dat is wel lekker!!!
Zoveel aan denken is niet goed denk ik.... en wil ik ook niet wordt je zo gek van haha

kan me voorstellen dat als je wat voelt je nu ook debnkt wat is dat?? maar je leest wel vaker dat je baarmoeder draait of zoiets en dat je dan zulk soortpijn krijgt   misschien is dat het.....

slaapse voor straks!!

hey wat een leuke verassing! Dus toch gezellig met zijn 3-en. leuk.

Ja je moet het inderdaad van je af proberen te zetten, maar we weten beiden dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is. Leuke plannen voor het weekend misschien?

En ja ik weet dat het allemaal druk bezig is in mijn buikje dus ik zit er ook niet teveel over in, maar ja.. je wilt zo graag weten dat het er echt nog allemaal zit en dat het "goed" is. Nog even een paar weekjes wachten.

Truste!

Hoi hoi,

Weekee, jeetje wat vervelend dat je nog zo lang moet wachten. Ik had dat de vorige keer ook had en vond het een eeuwigheid duren.
Uiteindelijk als het zover is is het je vast wel meegevallen.

Vlieggirl, fijn dat je weer een beetje afstand kan nemen. Ik heb er zelf geen last van, alleen als ik dan weer op het forum lees dat er iemand zwanger is dan denk ik "ooh nog een zwangere dan zal het bij mij wel niet gelukt zijn" beetje negatief, maar dat scheelt weer als de test ook negatief is. Als hij positief is is dat natuurlijk helemaal bijzonder.

Maggie,  Ja het is helemaal geweldig dat je weer terug bent.
Ik zal je een klein beetje op de hoogte houden.
Sweety en loth hebben afstand genomen van het forum. Sweety i.v.m. 3x MK en loth omdat ze het het klussen een paar maanden uitstellen i.v.m. huwelijk.
Weekee is sinds een paar dagen een gelukkige mama va neen babytje en marieke en ik zijn aan het wachten op een eventuele postieve test of een ongi (maar dan wel op tijd) Voor degene die ik vergeten ben SORRY.....

Voor de rest is het voor mij nog even afwachten.

Fijne avond ng.

Groetjes Bianca

heyyyyy marieke en de rest van de club!!! ik kom hier gezellig mee kletsen marieke attendeerde mij erop!!! ik wens iedereen hier natuurlijk heel snel een tweede wondertje toe!!! bij mij zal het nog wel ff duren ben sinds maart gestopt met de pil en mijn cyclus is echt nog niet regelmatig,ik moet geduld hebben en er niet zo veel mee bezig zijn zeggen anderen maar dat vindt ik zo moeilijk! vooral als je het weer zo graag wil. meiden ik hou jullie op de hoogte en voor diegene wat hun nod hebben heel veel succes en ik duim mee voor jullie!!!

knuffel miranda

he Bianca,
dank je dat je mij ff weer een beetje bij gebracht heb, wat erg om te horen dat sweety 3x een miskraam heeft gehad erg triest kan me er wel iets bij voorstellen dat ze even afstand neemt en hopelijk kan ze het verwerken.
liefs maggi

Weekee ik snap het helemaal hoor!! Ik zou dat ook graag willen weten!! En dan duurt wachten nog zolang!! Voel je al wel wat?? (of zijn wij nu te ongeduldig??)
Ja was een leuke verassing dus een hele leuke verjaardag ondanks dat ie moest werken.
Hoe is het met je mannetje??

maggie leuk dat je er weer bent en weer redelijk op de hoogte.... hoe gaat het nu met je??
Hoe ver ben je nu??

Bianca t wordt steeds spannender!!!!! Leuke banner heb je!!!!!
hoe gaat ie??
heel herkenbaar bianca wat jij zegt als je weer leest of in je omgeveing hoort dat er iemand zwanger is of bevallen is denk je ik wil ook zo graag.... en dat hebben we nu ook ff veel, zatredag hebben we een kraamfeest..... ik denk dan ook meestal o is voor mij vast nog niet weggelegd. duurt bij mij vast lang voordat ik zwanger wordt.....
Nou ja de tijd zal het leren alleen soms ben ik ongeduldig! haha

Hey miranda welkom hier!!!! tis hier gezellig!! Op dat andere topic was het zooo rustig!!

Kom vanaaf wel weer ff langswaaien!!
Groetjes,
NOD 12 april

Hoi Miranda, wat fijn dat Marieke je hier heeft heen gehaald   Een tijd geleden zijn wij beiden ook hier heen gekomen. Het is hier erg gezellig. Onze twee kletskousen zijn eventjes afwezig, maar ze komen hopelijk snel weer.

Marieke: ja.. ach ik heb op zich gedudl, maar ik ben de dagen al wel aan het aftellen zeg maar. Het enige dat ik voel is een beetje een naar gevoel in mijn buik zo af en toe. Gewoon alsof ik ongi wordt, maar verder niets. Ik denk ook   niet dat dat al echt kan.
Ik ben wel HEEL erg moe de laatste tijd. Lag er de afgelopen dagen voor 10 uur in. Dat is voor iemand die eigenlijk altijd na middernacht naar bed gaat, heel vroeg.
Ook...en dat klinkt weer smerig..ben ik een beetje verstopt, dus soms twijfel ik het of het mijn buik of mijn darmen zijn haha.

Oooh Bianca, spannend spannend... nog 3 dagen. ik begin vast te duimen.

Ik moet zelf morgen weer naar de fysiotherapeut en daar zal ik toch aan haar melden dat ik zwanger ben. Ik denk dat ze dat moet weten.

tot morgen allemaal!

Terug
Bovenaan