one2bemums 2 !!!!

weekee hoe gaat het nu met je rug dan???
Ik zou het denk ik ook aan de fysio vertellen, ik loop zelf ook bij de fysio dus denk dat als ik zelf zou weten dat ik zwanger ben het hem ook vertel.
Is wel grappig pas had ie aan mn moeder gevraagd (die loopt daar ook) is marieke nog niet aan kinderen toe, en mn ouders wteen het omdat he huisarts een keer een minder slimme stunt heeft uitgehaald, dus mn moeder had echt niet geweten wat ze had moeten zeggen en had er een beetje omheen gepraat. mn vader zei later al je had gewoon moeten zeggen ze zijn hard aan t oefenen. haha nou inderdaad dat doen we...
maar als ik zwanger wordt zeg ik het hem wel meteen je wet maar nooit... hun weten dan precies wat wel en wat niet kan...
Fijn dat je nog niet teveel kwaaltjes hebt..... en dat je moe bent is ook wle een goed teken toch? Geeft toch het gevoel dat je zwanger bent, snap je wat ik bedoel??

Bianca hoe gaat ie????? ben erg benieuwd!! Duim voor je!!!!

ik ga slapen!!
truste allemaal!!
marieke
nod 12 april

Hoi hoi,

Nog steeds niks hier.
Alleen kreeg ik net met slingers ophangen lastvan mijn rug.
Dat heb ik eigenlijk altijd een dag of twee voor mijn ongi.
Ben dus bang dat het gauw komt.
Maar misschien komt het van de hele dag werken dan cadeautjes inpaken en slingers ophangen en alles opruimen.
IK HOOP HET ZO ERG!!!!

Ik zal het jullie laten weten  zodra ik meer weet, maar ben echt bang  dat het slecht nieuws wordt.

Maggie, fijn dat ik je weer gedeeltelijk op de hoogte heb gehouden.
Alles goed met jou en de kleine???

Groetjes Bianca
NOD = 6 april

Hoi Meiden,

Nou ik vanmorgen weer een test gedaan en wat ik al dacht NEGATIEF. Toch wel jammer hoor had gewoon een heel klein beetje hoop na afgelpoen dinsdag maar helaas op naar de ongi want die is nog steeds niet begonnen. Ik kan er dus nog steeds geen peil op trekken. Maar goed we oefenen gewoon door. Heb deze keer ook ovulatietesten gehaald en wil dat eens gaa proberen als ik ongi ben geweest.

Verder meiden kom ik denk ik niet meer zo heel vaak langs want ook ik ga een beetje afstand nemen. Ik zal af en toe wel even blijven meelezen en als ik nieuws heb horen jullie het zeker.

Iedereen heel veel succes.

Groetjes Russell

Hoi hoi,

Russell wat vervelend voor je. Ik kan me voorstellen dat je even een klein beetje afstand gaat nemen hoor.

Moet even mijn verhaal kwijt hoor.
Een ex oppas van ons (vriendin van een personeelslid van ons) kwam net vertellen dat ze negen weken zwanger is. Aarrgghh. IK WIL OOK!!!
Ze is nu net 18 geworden.
Ik ben blij voor haar hoor dat is het niet, maar ik vindt het moeilijk.
Nu wil ik eigenlijk een test gaan doen omdat ik het gevoel heb dat het raak is, maar eigenlijk is het nog te vroeg.
Op babybrabbel geven ze vandaag aan voor een eventuele positieve thuistest, maar ik denk dat het nog te vroeg is om een test te doen aangezien ik zondag mijn NOD heb.
Mijn hart gaat tekeer omdat ik in tweestrijd lig. Wel of niet alvast testen.
Als het negatief is zou ik toch een beetje teleurgesteld zijn terwijl ik wel zwanger zou kunnen zijn, maar nog niet genoeg HcG in mijn urine heb.
Sorry moest het even kwijt.

Zoals je begrijpt nog geen ongi te bekennen.
Gisteren last van mijn rug (teken voor ongi), maar dat is nu weer verdwenen.
Moeilijk allemaal.

Groetjes een gestresste Bianca
NOD = 6 april

hallo allemaal daar ben ik weer!!!!!!! hier nog steeds geen ongi te bekennen rrrrrrrrrr.

weekee wat fijn voor je meid ZWANGER!!!! ga er maar van genieten ik dacht ook toen ik zwanger was van milan ik voel toch helemaal niks en dacht ook elke keer ik wordt toch ongi,maar toen ik 8/9 weken zwanger was toen kwamen die vervelende kwaaltje om de hoek kijken!!! misselijk,moe,pijnlijke borsten,bepaalde luchtje kon ik niet verdragen noem maar op dus meid geniet ervan als je nu nog nergens last van heb!!!!

russel hou je goed en ik begrijp je dat je wat afstand gaat nemen dat had ik ook toen ik zwanger wilde worden opeens werd het me allemaal teveel en heb toen afstand genomen en geprobeerd me op andere dingen te concentreren en je gelooft het of niet 2 maanden later was ik hartstikke zwanger dus geef niet op en klus lekker verder jouw tijd komt snel genoeg!!!

bianca wat spannend nog ff volhouden ik weet dat het moeilijk is maar als je misschien te vroeg test ben je zo teleurgesteld en begrijpelijk!! ik zou nog ff proberen vol te houden en als het niet lukt dan wens ik je heel veel succes met testen!!!!

ik zelf weet echt niet wanneer mijn ongi gaat komen van de week dacht ik echt nu komt het had alle klachten wat erbij horen maar niks hoor en ook een lage temp. maar ja moeder natuur speelt soms een spelletje met ons. ik ben erover aan het denken om efamol pmp te gaan gebruiken dit is een supplement dat een regelmatige menstruatie bevordert maar ik weet natuurlijk niet of het zal helpen?zit in tweestrijd wel of niet misschien heeft mijn lichaam weer meer tijd nodig na het stoppen van de pil.ik ben na de bevalling van milan niet meteen begonnen met de pil pas in augustus dus ik heb hem in totaal maar 7 maanden genomen heeft het lichaam dan weer zo lang nodig om te ontpillen!!!!! ga straks werken kom morgen weer kijken fijne avond en tot snel!!!!!!!! sorry voor mijn lange verhaal!!!!

xxxxxxxxxx miranda

Miranda, we houden van lange verhalen  werkze!

Marieke: ach wat een bak ja weer met je huisarts..pfff. Het komt hopelijk snel en dan kun je hem trots melden dat je zwanger bent. Ik ga vanmiddag dus de fysio ff inlichten.

Russel: ach nee meid... wat jammer! Houd moed, geef niet op! Ik begrijp heel goed dat je even wat afstand gaat nemen...we kunnen elkaar altijd nog berichten op hyves. *knuffel*

Bianca: nee he... heb je dat weer. zo'n meisje van 18 wordt dan zo ff zwanger...en TUURLIJK wil jij dat ook. Dat je pijn in je rug hebt wil inderdaad nog niks zeggen hoor. Ik hoop dat het gewoon komt van drukte ofzo en dat je over 2 dagen (of eerder) een positieve test in handen hebt.

Nou zal een stofzuigen...en dan fysio...en dan weekend!!!!

Hoi hoi,

Weekee en miranda, bedankt voor de opbeurende woorden. Dat had ik echt even nodig.
Voelde me er niet lekker bij en dat terwijl het de verjaardag van mijn zoontje is.
Ben nu wel weer wat meer rationeler, maar vindt dat de wereld oneerlijk is verdeeld.

Haar vriend heeft net twee maanden in de bak gezeten en is pas 4 maanden vrij en zij is al 2,5 maand zwanger.
Bij sommige onder ons gaat het zeer moeizaam om zwanger te worden en bij hun gaat het dan bij wijze van spreke via de automatische piloot.
Dat bedoel ik met oneerlijk.
Maargoed we houden moed.

Ik stond vanmiddag echt op het punt om te gaan testen, maar gelukkig heb ik me in kunnen houden.
Mijn man wil graag morgenochtend gaan testen, maar ben zo bang dat de test negatief is en wil dus echt blijven wachten tot zondagochtend.
Dat is immers nog maar 24 uur later. (valt ook wel mee)

Ik laat het jullie weten als ik getest heb wat de uitslag is.

Groetjes Bianca
NOD = 6 april

Hoi hoi,

Nou de  zijn gearriveerd.
Helaas pindakaas.
Op naar ronde 3.

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan