one2bemums 2 !!!!

Bianca, wat vreselijk balen meid!! Ik heb hard voor je geduimd de afgelopen dagen..moet toch m'n duimen eens gaan trainen dat ik de volgende maand nóg harder kan duimen!! Baal maar ff flink meid, lekker aan de wijn en de filet....en dan vol goede moed naar de volgende ronde!
Liefs, Edith.

heyyyyy bianca tuurlijk meid zijn we er hier voor elkaar om te steunen en te troosten en voor net ff dat beetje extra!!!!!!!!!!! ik had het je zo gegund meid echt waar nu kun je wel weer met goede moed naar ronde 3 jij hebt tenminste wel een regelmatige cyclus dat is ook al veel waard ik wou dat ik dat kon zeggen!!! en ik snap wat je bedoelt andere moeten er meer moeite voor doen om zwanger te kunnen worden en sommige die zeggen ik wil nu zwanger raken en dan lukt het ook gelijk het is echt oneerlijk verdeeld allemaal maar wij zijn ook eens aan de beurt he dat wij maar een mooie zomer tegenmoet mogen gaan!!!! en bij mij is nog niks aan de hand geen ongi wel buikkrampen en gerommel in mijn buik maar verder geen last geen zere tepels of zo en mijn temp. was vanmorgen 36.4 is ook laag maar dat is hij de hele week al!!!! we duimen voor elkaar meid voor jou 3maal is scheepsrecht en bij mij voor een regelmatige cyclus!!! tot straks en gefeliciteerd met je zoontje probeer er maar van te genieten!!!

xxxxxxxxxxxxxx miranda

hoi allemaal,

Bianca!!! he balen meid!!!! Ik had het zo voor je gehoopt en het klonk best positief!!!
De verschijnselen enzo.... Nou baal maar ff stevig en neem een groot glas wijn!!!!
Gefeliciteerd met je zoontje!!!! Dat was gister toch als ik het goed gelezen heb.... Heeft ie van zn verjaardag genoten?? Lekker verwend zeker!! En in jouw verhaal van dat anderen "zomaar"zwanger worden kan ik me ook vinden, kan me zo goed voorstellen dat je je zo voelde!! Wij gaan vanmiddag op kraamfeest, als ik terugkom denk ik ook wanneer nou ik!!! Meid snap je!!! Maar onze tijd komt nog!!

Weeke hoe was het bij de fysio?? Hoe is het nu met je rug?? En verder voel je je goed??
tsjonge wat erg al die vragen ha ha sorry...

Miranda ja kan me voorstellen dat je graag een regelmnatige cyclus wilt. toen ik de eerste maand na 34 dagen en daarna na 29 dagen ongi werd dacht ik, nou in ieder gevakl een betje normale cyclus.... Hoop en duim dat ie voor jou ook gauw komt!!

Russell meid wat rot om te horen, heb hard voor je geduimd en gehoopt, helaas dus niet..... Kan me voorstellen dat je wat afstand wilt..... denk aan je!!!!

hier verder nog weing te melden, Het enige waar ik van baal nu ik met d epil ben gestopt dat je weer meer pukkels krijgt, dat was net zo mooi rustig en als ik nu in de spiegel kijk denk ik wegwezen!!!!
Had donderdag en vrijdag enorme ja soort krampo en steken in mijn onderbuik en liezen. Ik dacht wat is dit nu weer!!
En gisteravond enorm last van mn schaambot zeg maar, tsja wat een praat weer sorry.... geen idee wat dat is, is rond de dagen van de innesteling,m maar zal wel ontpillen zijn denk ik ! Maar best ff vervelend, en het houd je gedachtes ook zo bij zwnager worden terwijl dat nou ff niet moet,
maar tis nu zo goed als weg dus dat is fijn....
We gaan nog een laatste weekje wachten en denk dan dat het een ongi wordt....
dat zegt mn gevoel, dus dan ga ik met jou mee naar de volgende ronde bianca!

Fijn weekend allemaal!!!!
Knuffel marieke

heyyyyyyyyyy marieke dat geeft me toch weer een beetje moed dat jij ook na het stoppen met de pil de eerste keer 34 dagen had en daarna korter wie weet,toen ik voor het eerst zwanger wilde worden ben ik gestopt in oktober en werd vlak voor kerst voor het eerst ongi dat was toen ongeveer 60 dagen!!!! maar we blijven positief denken he!!! trouwens ik hoorde gisteren nog ene tip misschien heb je er wat aan als je graag zwanger wil raken dan moet je als je op kraamvisite gaat bij de kraamvrouw op het bed gaan zitten hihihi vertelde mij een oudere mevr. gisteravond tijdens mijn werk ik werk in de wijk en vertelde haar dat we graag een 2e wilden en toen zei ze dit weet natuurlijk niet of het helpt,of een foto maken van een echte ooievaar dat heb ik toen gedaan in juni en ik teste een maand later positief dus wie weet!!!! tot straks weer doeiiiiiiiiiiiiiiiii

knuffel miranda

He meiden,

Dnak jullie wel ik zal ook voor jullie allemaal blijven duimen.
Ik merk aan mezelf dat ik er gewoon te veel mee bezig ben. Zit op dit moment ook totaal niet lekker in mijn vel. Ik moet 21 april weer voor controle bij de gyn en denk dat ik me toch laat door sturen naar een fertiliteitsarts. Heb het er met mijn vriend over gehad en die had nu ook wel zoiets van dan moeten we dat maar doen want dit is ook niks zo. We waren van de week zo teleurgesteld dat het als nog negatief was dat we nu de knoop hebben doorgehakt. Ik ga me de komende drie weken storten op mijn eindscriptie voor school en daarna lekker op vakantie naar turkeije in juni. Ik lees zo af en toe wel mee en zal ook af en toe wel even een reactie plaatsen over hoe het met me gaat. Ik vond het in ieder geval heel erg tof van jullie dat jullie er altijd waren!!!!

Heel veel succes allemaal en tot later.

Weekee ik laat idd nog wel even een keer een berichtje achter op je hyves om te kijken hoe het je vergaat. Geniet er maar lekker van.  

Groetjes Russell

Russ: Je hebt misschien gelijk. Misschien ben je er teveel mee bezig. Het is wel grappig want zoals ik al eens tegen Marieke zei was afgelopen maand een maand waarin ik had gezegd "nu ga ik me er niet te druk om maken" nu hielp het dat ik ook teveel andere dingen aan mijn hoofd had om me bezig te houden met zwanger worden en promt bleek dat ik zwanger was.
Stort je lekker op je scriptie en dan als beloning je vakantie naar Turkije.

Marieke: hmmm zal het dan toch deze maand raak zijn?  Ik hoop het je hopen hoor! En ja vreselijk he die pukkels...

Bianca: he wat ***!!! Nou zoals de anderen zeggen...ga nog even "genieten"van de dingen die je nu nog kunt hebben en meer succes voor de volgende maand.

Bij de fysio was het prima. ik heb het haar verteld en ze was zo blij. Echt heel leuk, we hebben er ronduit over gepraat. Ze heeft me ook overtuigd om het binnenkort tegen mijn ouders en schoonouders te zeggen. Eerst wilden we wachten tot na de echo omdat je dan echt weet dat het "goed" is, maar zoals zij ook zei: als het wel mis is gegaan willen zij er voor je kunnen zijn. En ik denk dat ze gelijk heeft. Mijn schoonouders zijn 15 april zoveel jaar getrouwd en dat is de dag dat we het hen vertellen. Mijn ouders een dag later. Ben zo benieuwd naar mijn moeders reactie, haha die wordt gek (op een goede manier)

Mijn schoonouders waren vanmiddag een beetje gek bezig. We waren daar ff op visite en we zaten aan tafel en ik weet niet meer hoe maar het kwam op het onderwerp waarom wij daar nu op visite waren. Manlief zei, nou gewoon voor gezelligheid, waarom anders? Toen zei mijn schoonvader iets van: "nou ja..misschien kom je ons vertellen dat jantien zwanger is?"   we tikten elkaar even aan onder de tafel. Ik heb er gauw overheen gepraat en iets gezegd van: jullie horen het wel zodra het zo is hoor.

Ik HAD het kunnen vertellen op dat moment, maar we hebben zo'n leuk gedichtje in een fotolijstje gedaan en dat willen we graag geven op hun trouwdag...dat vind ik toch leuker.

Nou...ik zie alweer dat ik genoeg heb getypt. een heel fijn weekend allemaal!!

Hallo allemaal,

Nou dag 1 zit er alweer bijna op.
We gaan door naar dag 14 en dan kunnen we weer gerust klussen voor een baby.

Miranda, ja we gaan weer vol goede moed door naar ronde nr. 3.
Ik ga mezelf proberen niet gek te maken.
Deze maand gaan we lekker doen waar we zin in hebben.
Met de reden om er iets minder mee bezig te zijn, misschien helpt het.

Marieke, nou ik ga heel hard mijn best doen met duimen voor je.
En mocht het niet helpen dan gaan we gewoon weer samen naar de volgende ronde.
Kan me voorstellen dat het minder leuk is om nu naar een kraamfeest te gaan, maar gewoon positief blijven denken.

Ik krijg ook steeds meer pukkels, maar ik had de link nog niet gelegd met het stoppen met de pil.
Maar nu je het zegt komt het wel weer terug hoe het was toen ik een jaar of zestien was.

Weekee, spannend he om het binnenkort te gaan vertellen.
Ik kan me dat nog herrinneren van mijn eerste zwangerschap.
We hebben er avonden over gehad over hoe we het zouden vertellen en wanneer.

Marieke, ja mijn zoontje was gisteren jarig. Was erg gezellig.
Morgen vieren we het voor vrienden en familie dus ben bang dat ik morgenavond vroeg op bed lig. Er komt denk ik wel een man of 30 (pfoeh wordt al moe van de gedachte, maar wel leuk)
Ben benieuwd wat hij allemaal gaat krijgen.
Grappig is dat zeg dat je als ouders zijnde ook een stukje spanning voelt over wat hij allemaal gaat krijgen.

Maar genoeg verhaal denk ik wel.
Ik ga nog even lekker ongi zijn en dan weer aan de klus.

Groetjes en een knuffel Bianca

hoi hoi allemaal,

een fijn weekend tot nu toe? Ik wel. Goh was echt even lekker gisteren met dat zonnetje. Manlief heeft heerlijk in de tuin gewerkt ik heb wat andere kleine dingetjes rond en om het huis gedaan.

Bianca, jij bent vast al uuuuuren op, een beetje voorbereiden voor de grote dag vandaag. Heel vel plezier en geniet van je mannetje die al zn kadootjes straks mag open maken

Terug
Bovenaan