hoi allemaal,
Bianca!!! he balen meid!!!! Ik had het zo voor je gehoopt en het klonk best positief!!!
De verschijnselen enzo.... Nou baal maar ff stevig en neem een groot glas wijn!!!!
Gefeliciteerd met je zoontje!!!! Dat was gister toch als ik het goed gelezen heb.... Heeft ie van zn verjaardag genoten?? Lekker verwend zeker!! En in jouw verhaal van dat anderen "zomaar"zwanger worden kan ik me ook vinden, kan me zo goed voorstellen dat je je zo voelde!! Wij gaan vanmiddag op kraamfeest, als ik terugkom denk ik ook wanneer nou ik!!! Meid snap je!!! Maar onze tijd komt nog!!
Weeke hoe was het bij de fysio?? Hoe is het nu met je rug?? En verder voel je je goed??
tsjonge wat erg al die vragen ha ha sorry...
Miranda ja kan me voorstellen dat je graag een regelmnatige cyclus wilt. toen ik de eerste maand na 34 dagen en daarna na 29 dagen ongi werd dacht ik, nou in ieder gevakl een betje normale cyclus.... Hoop en duim dat ie voor jou ook gauw komt!!
Russell meid wat rot om te horen, heb hard voor je geduimd en gehoopt, helaas dus niet..... Kan me voorstellen dat je wat afstand wilt..... denk aan je!!!!
hier verder nog weing te melden, Het enige waar ik van baal nu ik met d epil ben gestopt dat je weer meer pukkels krijgt, dat was net zo mooi rustig en als ik nu in de spiegel kijk denk ik wegwezen!!!!
Had donderdag en vrijdag enorme ja soort krampo en steken in mijn onderbuik en liezen. Ik dacht wat is dit nu weer!!
En gisteravond enorm last van mn schaambot zeg maar, tsja wat een praat weer sorry.... geen idee wat dat is, is rond de dagen van de innesteling,m maar zal wel ontpillen zijn denk ik ! Maar best ff vervelend, en het houd je gedachtes ook zo bij zwnager worden terwijl dat nou ff niet moet,
maar tis nu zo goed als weg dus dat is fijn....
We gaan nog een laatste weekje wachten en denk dan dat het een ongi wordt....
dat zegt mn gevoel, dus dan ga ik met jou mee naar de volgende ronde bianca!
Fijn weekend allemaal!!!!
Knuffel marieke