one2bemums 2 !!!!

hoi hoi meiden daar ben ik weer heb ff jullie hulp nodig!!!!!!! ik heb al een paar dagen last van een gevoel alsof ik ongi ga worden een nat (sorry) gevoel van beneden en slijm nu ging ik net naar de wc en toen schrok ik heel veel slijm,wit,creme van kleur en en je kon er een beetje draadjes van trekken wat zou dit betekenen? late eisprong? heb wel last van buikkrampen en last van mijn onderrug enz. stel je voor ik heb een late eisprong dan wordt deze cyclus er eentje van ongeveer 45 dagen erg lang he voor zwanger te kunnen raken? pfffffffffff wat een ellende sorry voor mijn gezeur!!!!

xxxx miranda

Hoi Meiden!
Wat een lekker weertje is het hier even! Mijn man maakt er meteen gebruik van en gaat ff lekker motor rijden. Gisteren zijn we met 10man uit eten geweest, bij "Nooit van gehoord". Daar kun je zelf je eten grillen en vanaf 21.00u was er entertainment, erg leuk! Ik ben niet zo'n wijn-fan en drink zelden, maar de zoete wijn daar was wel lekker en die heb ik me dus wel laten smaken! Onder het mom van "nu kan het nog"!
De spannende dagen breken weer aan...vandaag zou de innesteldag kunnen zijn...en over een dag of 9 is dan m'n NOD. Meiden, draai die duimen maar warm voor me aub!

Marieke, ik heb ook weer meer pukkels de laatste tijd, vreselijk hè! Toen ik zwanger was, had ik een lekker gaaf huidje, hopelijk is dat deze keer ook weer zo!

Miranda, ik had dan geen pil maar een Mirena-spiraaltje, maar ik had nu ook de 1ste cyclus 39 dagen en de 2de cyclus netjes 28 dagen. Ook deze ronde denk ik dat het weer netjes 28 is. Zeg, waar vind ik die ooievaars?? Dan ga ik ook even snel foto's maken!! Lees nog net je laatste reactie, het kán idd op een eisprong wijzen, voel je ook steken rechts of links onder in je buik? Ik had het ook toen ik zwanger bleek te zijn van Bente. Ik voelde het steeds lopen en dacht dan ook dat ik ongesteld was geworden, maar het bleek toen ook slijm te zijn. Het kan dus alle kanten op...spannend!!! Op welke dag zit je nu?

Russel, kan me voorstellen dat het best heftig is om te beslissen om naar de fertiliteitsarts te gaan, dan wordt het allemaal wel echt hè en komt die medische molen dichterbij. Ik hoop dat de afleiding en de vakantie er bij jullie voor zorgt dat je ongemerkt toch snel zwanger wordt. Ik ga voor je duimen!!!

Weekee, wat leuk dat de fysio zo enthousiast reageerde! En ik deel haar mening wel hoor, om niet zo lang te wachten met vertellen. Ik ben heel benieuwd hoe de opa's en oma's gaan reageren! Bij onze 1ste waren we best snel zwanger, we hadden er helemaal niet over nagedacht om het op een bepaalde manier te vertellen, gewoon iedereen gebeld en dat meteen na de test. Nu heb ik voor m'n dochter een t-shirt klaar liggen "Geef mij maar een dikke kus, want ik word grote zus!"

Bianca, heel veel plezier met het verjaardagsfeestje vandaag en laat je ons weten wat hij allemaal gekregen heeft?! ;-)

Liefs, Edith

hoi edith die ooievaars ik zou niet weten waar je ze kan vinden hier bij ons is er toevallig weer eentje aan de vijver!!! en ik zit vandaag op dag 32 en mijn temp. is laag 36.3 al een paar dagen en ik voel contstant wat lopen slijm! en ben moe maar ik kan niet zwanger zijn denk ik we hebben vorig weekend geklust kan toch niet al zo snel!!! toen ik zwanger was van milan voelde ik me in het begin ook niet echt zwanger maar toen bleef mijn temp. mooi hoog 36.8 dus ik hoop nu dat mijn ongi eraan komt heb ook hoofdpijn of dat dit een hele late eisprong is waar ik niet van uitga gek wordt ik hier van hihihiih tot straks doeiiiiiiiiiiiiiii
xxxxxxxxxxxxmiranda

ff kort berichtje, moet allang slapen, kan morgen mn bed weer niet uit komen.
raar weekend gehad.... manlief zn pa had een dikke longontsteking opgelopen en is daarmee opgenomen in t ziekenhuis, dus dat was ff schrikken gisteravond, vanaaf ff naar groningen gescheurd naar t ziekenhuis. Wel fijn om mn ff gezien te hebben, tis echt een schat van een man! Dus raar weekend nu moe in bed, moet ook al lang slapen.

miranda spannend toch weer he en wat is het lichaam soms een raar ding!!

weekee leuk dat je fysio zo reageert!!! en leuk dat jullie het gauw gaan vertellen!! spannend!!

edith ook weer spannend voor jou!!! gaan afwachten we duimen mee!!!

Bianca hoe was het feestje??

Ik ga gauw slapen!! tot morgen!! (val bijna uit bed van de slaap haha!)

knuffel!!

hoi hoi

Marieke: wat vervelend van je schoonvader. dat zal inderdaad even schrikken zijn geweest. Gaat het nu wel goed met hem dan?

Edith: Klinkt erg gezellig dat restaurant! En wat een leuk idee trouwens met dat t-shirt  oh...ehm...voel je trouwens al wat? weet dat het nog heel ff duurt, maar toch?

Miranda: late eisprong is wel mogelijk. Je hoort wel vaker dat cyclussen hel erg wisselen. Niet iedereen is erg regelmatig.

Hi Ladies!
Marieke, da's ff schrikken zeg, je schoonvader in het ziekenhuis! Ik hoop dat hij snel weer opknapt. Mijn schoonmoeder ligt ook in het ziekenhuis (al een week) met een dubbele longembolie. Nu bleek ze ook nog urineweginfectie te hebben, dus ze zal nog wel ff moeten blijven. Moeten wij onze mannetjes maar goed bijstaan hè! ;-)
Weekee, het was idd een heel gezellig restaurant! Kijk maar eens op www.nooitvangehoord.com Ik voel natuurlijk vanalles hè! Welke vrouw in de wachtweken niet? Ik begin gevoelige borsten te krijgen, maar die krijg ik de laatste tijd altijd, een week voor m'n menstruatie. Sinds het weekend voel ik geregeld steekjes links-onder (lijkt op de eisprong-steekjes) en een vaag menstruatiegevoel. Positief als ik ben, denk ik dan "Zie je wel, er is vanalles aan het gebeuren van binnen!" Nog ruim een week geduld hebben hè!
Liefs, Edith.

Edith: ik heb de site even bekeken en het ziet er inderdaad erg gezellig uit. Mocht ik er eens in de buurt zijn... dan weet ik waar ik ga eten
En ja ik geloof meteen dat je van alles voelt. Erg is dat he? Maar houd die positiviteit vast hoor! Je weet maar nooit. ik ben al aan het duimen voor je.

hey allemaal!!
ben ik weer!!!!
Nou met schoonpa gaat het geliikug alweer wat beter... Antibiotica slaat goed aan en de koorts is eindelijk weg.... Hij heeft 4 dagen boven de 40 gehad, dus hij is nog wel heel moe en slap en nog hoesten enzo.... maar al een stuk beter dus daar zijn we blij om, ben vanmiddag naar t ziekenhuis geweest, dus goed om te zien dat het beter gaat, hij krijgt wel nog wat longonderzoeken en we hopen dat ie eind van de week naar huis mag.
Morgen weer ff rustig aan na t werk lekker naar huis ben nu 2 dagen naar groningen gescheurd, ga wo of do nog ff....

Edith is ook vervelend voor jullie; longembolie is ook niet niks!

Verder rustig hier, eind van de week nod, voel weing iets mn borsten maar dat heb ik elke maand en verder weing ja wat steekjes maar niet veel.....dus ja geen idee we wachten maar weer af.... heb alleen vorige week vrij en zatredag buikpijn   gehad net alsof ik ongi werd, maar ja dat was het niet kon ook niet week voor ongi....
we zien het wel....

O kwam vanmiddag met de auto langs de wijk op de A28 daar zitten vaak ooievaars maar niets gezien!! haha

ik ga zo naar bed we zijn super moe na zo'n gek weekend!!
Truste voor straks allemaal!!
Marieke

Terug
Bovenaan