Hoi Meiden!
Wat een lekker weertje is het hier even! Mijn man maakt er meteen gebruik van en gaat ff lekker motor rijden. Gisteren zijn we met 10man uit eten geweest, bij "Nooit van gehoord". Daar kun je zelf je eten grillen en vanaf 21.00u was er entertainment, erg leuk! Ik ben niet zo'n wijn-fan en drink zelden, maar de zoete wijn daar was wel lekker en die heb ik me dus wel laten smaken! Onder het mom van "nu kan het nog"!
De spannende dagen breken weer aan...vandaag zou de innesteldag kunnen zijn...en over een dag of 9 is dan m'n NOD. Meiden, draai die duimen maar warm voor me aub!
Marieke, ik heb ook weer meer pukkels de laatste tijd, vreselijk hè! Toen ik zwanger was, had ik een lekker gaaf huidje, hopelijk is dat deze keer ook weer zo!
Miranda, ik had dan geen pil maar een Mirena-spiraaltje, maar ik had nu ook de 1ste cyclus 39 dagen en de 2de cyclus netjes 28 dagen. Ook deze ronde denk ik dat het weer netjes 28 is. Zeg, waar vind ik die ooievaars?? Dan ga ik ook even snel foto's maken!! Lees nog net je laatste reactie, het kán idd op een eisprong wijzen, voel je ook steken rechts of links onder in je buik? Ik had het ook toen ik zwanger bleek te zijn van Bente. Ik voelde het steeds lopen en dacht dan ook dat ik ongesteld was geworden, maar het bleek toen ook slijm te zijn. Het kan dus alle kanten op...spannend!!! Op welke dag zit je nu?
Russel, kan me voorstellen dat het best heftig is om te beslissen om naar de fertiliteitsarts te gaan, dan wordt het allemaal wel echt hè en komt die medische molen dichterbij. Ik hoop dat de afleiding en de vakantie er bij jullie voor zorgt dat je ongemerkt toch snel zwanger wordt. Ik ga voor je duimen!!!
Weekee, wat leuk dat de fysio zo enthousiast reageerde! En ik deel haar mening wel hoor, om niet zo lang te wachten met vertellen. Ik ben heel benieuwd hoe de opa's en oma's gaan reageren! Bij onze 1ste waren we best snel zwanger, we hadden er helemaal niet over nagedacht om het op een bepaalde manier te vertellen, gewoon iedereen gebeld en dat meteen na de test. Nu heb ik voor m'n dochter een t-shirt klaar liggen "Geef mij maar een dikke kus, want ik word grote zus!"
Bianca, heel veel plezier met het verjaardagsfeestje vandaag en laat je ons weten wat hij allemaal gekregen heeft?! ;-)
Liefs, Edith