one2bemums 2 !!!!

Hoi meiden,

Nou jullie merken het al afscheid nemen van het forum lukt nog niet echt. Maar even wat anders. Laatst kwam er een vriendin naar me toe en die had via de sms een kaartlezer gevonden en die had ze wat vragen gesteld over zwanger worden. Toen dacht ik dat wil ik ook doen dus sms gestuurd en ja hoor kreeg verbinding en ook een antwoord waar ik wel blij van werd. Ze zag zeker een gezinsuitbreiding bij ons en ik zou dit jaar nog zwanger worden... Nou ben zeer benieuwd natuurlijk. Misschien ook iets voor jullie<<BR>Het nummer is 7888 je smst dan zwanger worden naar 7888 en dan wordt je vanzelf verder begeleidt.

Hier is verder nog niks verandert.

Groetjes Russell

hoi hoi meiden zit weer met een vraagje!!! toen ik toenet de kleine uit de auto pakte voelde ik ineens een steek in de richting van mijn eierstok ik dacht ovulatie! meteen thuis een test gedaan en er kwamen twee streepjes op alleen eentje iets lichter dan de ander mag ik er nu vanuit gaan dat ik binnen 24/36 uur mijn ovulatie heb en dus nu het vruchtbaarst ben? heb nog nooit een positieve ovulatietest gezien en ik zit vandaag pop dag 34 in mijn cyclus wel laat voor een eisprong maar het kan wel he? ik zou jullie graag de foto willen laten zien van de test maar is echt erg onduidelijk meiden ik ben een beetje blij!!! dus vanavond en morgen klussen geblazen hihihihi mijn temp. was vanmorgen ook gestegen van 36.3 naar 36.5 dus wie weet? en russel kost dat veel geld dat smsen en moet je je daar ook weer voor afmelden? wilde het wel eens gaan uitproberen!

groetjes xxxxxxxxxxxx miranda

Hoi meiden,

Nou we hebben zondag een heerlijke dag gehad.
Erg druk, maar gelukkig redelijk weer waardoor de helft in de tuin kon zitten.
We hebben asociaal veel cadeautjes gehad.
Veel uitbreiding voor de houten treinbaan en duplo treinbaan (hij is zoals je al leest gek van treinen) En een v-smile console (spelcomputer voor op de tv, een soort van super-nintendo)
En ook daar veel uitbreiding bij. Nou edith hij heeft veel meer gekregen maar daar zal ik jullie niet mee vermoeien.

Oh ja, sweety jij ook gefeliciteerd met de verjaardag van Justin. Alweer 1 jaar. Gaat snel he.

We zitten alweer op de 4e dag van een nieuw cyclus.
Dus de klusdagen liggen weer in de nabije toekomst.
Mijn cyclus is de eerste 2x 28 dagen en de volgende 2x 27 dagen.
Ga dus maar uit van 28.
Dus zou ik over 10 dagen mijn eisprong moeten hebben. (denk ik)
Ga misschien deze maand wel ovulatietesten gebruiken, maar ben daar nog niet over uit.

Groetjes Bianca
NOD = 3 mei

hoi hoi,

leuk he bianca dat je feestje leuk was!!! En leuk dat ie zo lekker is verwend!!
Ik zit er ook wel over te dubben of ik volgende maand ovutesten ga gebruiken.... Aan de ene kant denk ik ja aan de andere kant denk ik als je het om de dag doet in die periode kan je ook haast niet missen......
maar ja zie wel...
Denk dat ik over enkelen dagen ongi ga worden, heb nu al de hele ochtend ongibuikpijn... alle maanden is het zo gegaan.....dus denk nu ook weer.....

sweety als je dit leest geleficiteerd nog met justin. leuke verjaardag gehad??

nu ben ik het ff vergeten wat er nog meer was geschreven... o ja miranda spannend misschien je ei.....veel klusplezier!!!

Ik ga gauw weer afsluiten want zit op mn werk!

groetjes, marieke
nod 12 april

Dag lieve meiden,

Hier weer eens een berichtje van mij....gaat allemaal goed hier, heb alweer 1 cyclus achter de rug...over paar maandjes gaan we weer proberen, nu nog ff niet. Justin inderdaad alweer 1 geworden en het was erg gezellie, maar wel druk! Hij heeft genoten van zijn 1ste keer taart hahahaha. Time flies hoor. Verder lees ik natuurlijk nog wel eens mee met jullie, dan blijf ik beetje op de hoogte he. Iedereen heel veel succes met zwanger worden of zwanger zijn en het allerbeste, ik post wel weer eens wat volgende maand ofzo. Bedankt dat jullie nog af en toe aan me denken, das altijd fijn om te weten!

Dikke knuffel van ons!

Hoi hoi,

Eindelijk eens tijd om hier weer eens te tikken, moet zeggen dat ik wel veel meelees maar soms niet aan toen kom om te reageren. Komt ook wel doordat we het zwanger worden ff op een laag pitje hebben gezet dus vandaar!!!!

Zitten aardig wat dames in spanning dus meiden de duimen draaien voor jullie!!!!

En lieve Sweety fijn dat Justin zo'n leuke 1 ste verjaardag heeft gehad nog gefeliciteerd meis!!!
En goed dat je cyclus weer normaal is nu dus ff wachten en dan weer proberen!!!!
Succes meis!!!!

Nou hier was vandaag dacht ik mijn NOD maar de RD zijn niet daar wel een hele opgeblazen buik beetje misselijk en de borsten voelen vol en pijnlijk aan en moe moe!!! We hebben afgelopen maand 1 keertje onveilig geklust maar ja weet ook niet hoor zal wel net toevallig zijn dat het raak is!!!
Vindt het maar raar maar wacht nog wel ff voordat ik ga testen!!!
Verders is alles goed !!!

Meiden succes met alles!!!!

Liefs Sandy

dank Sandy!! Wat lees ik nu??? spannenddddddddd...goh, dat zou toch wat zijn he meid...je weet maar nooit....weet je nog wanneer je sex hebt gehad?? want als vandaag je NOD was en je telt 14 dagen ongeveer terug en je had dan sex....tja...hahahaha nou, duimerdeduimduim hoor meid!! Succes en ik zou niet kunnen wachten met testen! want als je wel zwanger bent wil je dat zo snel mogelijk weten en als je het niet bent, weet je tenminste dat die RD komen en zit je niet meer in spanning!! maar ja, zo denk ik natuurlijk hahahahah sterkte en hoop snel goed nieuws te lezen hoor!!!

kussssssss

Hey Sweety,

Ja vindt het ook heeel spannend maar ben zo vaak terleurgesteld dat ik nog niet gelijk durf te testen!!!!
Maar heb zo'n vreemde klachten dat het wel zo lijkt!!! Ben aan het denken of het 14dgn terug is weet ik ook niet toen hadden we wel vaker gedaan maar ook veilig!!! Pfffffffff wordt er een beetje moe van van mezelf wordt ook zo onzeker van!!! Zit weer te zeuren hier maar weet het ff niet meer!!!
Maar fijn dat je ff reageerde laat zeker weten als ik wat weet!!!

Dikke knuffels Sandy

Terug
Bovenaan