one2bemums 2 !!!!

tuurlijk meid, op jou reageer ik altijd!! we kennen elkaar al zo lang!! en juist omdat je zo onzeker word, deed ik dus altijd een test dan wist je tenminste wat!! hahahah om dit gevoel dus te vermijden, en ookal ben je niet zwanger, dan ben je mischien wel teleurgesteld maar hoef je niet langer te wachten in onzekerheid en weet je dat je RD komen....en officieel ben je overtijd dus dan test je in ieder geval nooit te vroeg he...maar oke ieder voor zich hoor meid!! succes hoor en hopelijk is het raak!!! zou geweldig zijn voor jullie!!!

kusssssssss

Hey Sweety,

Bedankt voor je lieve woorden had dit ff nodig vanmiddag wezen internetten om te kijken naar de verschijnselen maar ja wat voel je ook alweer!!! Je maakt je alleen maar meeer onzeker van!!!!
Ga morgen gewoon een testje kopen en dan zie ik wel maakt toch niet uit of je smorgens of smiddags doet tegenwoordig!!!!
Ga zo naar mijn mandje!!!!
En hopelijk lekker slapen jij ook weltrusten en laat morgen wel weten!!!!

Dikke kus terug!!

Sandy

dat vind ik heel moedig en kanp van je leiverd!!! toi toi en ik wilde je niet op andere gedachten bregen hoor, je moet testen wanneer jij wil, maar ik denk dat als je zwanger bent het alleen maar super is dat je het sneller weet toch?? en andersom dus ook...scheelt echt spanning en stress!! succes morgen ik wacht in spanning af hoor!!! lees wel ff af en toe , en reageer pas savonds want ik moet wel werken tot 22.00!!!

liefs sweety duimerdeduimduim!!!

Dank je meis zal dan ook wel hier te vinden zijn mannetje is laat thuis!!!!
Slaap ze doeg!!!!

Liefs Sandy

Goeiemorgen meiden!!!!
Wat een heerlijk weer weer vandaag zonnetje schijnt hier heerlijk!!!!

He sweety wat leuk jou hier weer ff te zien!!!! Fijn datv je leuke verjaardag hebt gehad... (of had ik dat al gezegd haha soms weet ik het allemaal niet meer....)

Sandy spannend he!!!!! We duimen voor je!!
Hou ons op de hoogte!!

Edith hoe gaat het met jou?? Jij gaat ook naar je nod toe toch??

Ik heb gister aardig buikpijn gehad en last van mn rug, dus denk dat met een paar dagen de ongi om de hoek komt kijken!!!!
Gewoon afwachten maar meer kunnen we niet doen!
Ga nu ff mn huis poetsen en dan vanmiddag naar groningen naar mn schoonvader. gaat gelukkig de goede kant op!!!

knuf en fijne dag allemaal!!
Marieke

Hey meiden,

FF snel berichtje van mij vanmorgen gauw een test gehaald en waar ik bang voor was is waar de test was negatief maar ben ook nog niet ongi dus ja het is afwachten hoop nu wel dat die stomme RD komen bah bah!!! Krijg zo visite dus kom vanavond terug hier!!!!

Groetjes Sandy  

Hoi allemaal... ff een berichtje van mij. Ik kom haast niet aan reageren toe deze week. Zo druk gewoon. Ik ben nu ook bekaf en duik zo mijn bedje in.

Ik voelde me vandaag (als het enigzins mogelijk is) minder zwanger haha. Ik had gewoon wat minder last van misselijkheid en steekjes. Ik vind nog steeds dat het heel lang duurt hoor...6 mei pas naar vk.We zetten door.

Jullie allemaal heel veel succes. Sandy ik duim ngo steeds voor je..misschien was je gewoon te vroeg met testen. marieke...voor jou geldt hetzelfde...positief blijven hoor. Enne edith? voel je al iets anders?

Hoi Miranda,

Nee daar hoef je je niet voor aan te melden en af te melden is gewoon een malig weet eigenlijk niet wat het kost zie ik aan het eind van de maand wel. Ik vond het heel appart ze vroeg dingen die ze niet kon weten.

Groetjes Russell

Terug
Bovenaan