one2bemums 2 !!!!

hoi russel dankjewel voor je reactie!!! en ik heb gisteren ook een paar smsjes gestuurd naar haar en ze vroeg me dingen en gaf antwoorden op al mijn vragen en ze zei bepaalde dingen die wat echt betrekking op mij hadden en wat ze inderdaad eigenlijk niet kan weten!!! oja heb vanmiddag wederom een ovulatietetest gedaan en weer gaf deze positief aan!!! we wachten maar af he ik zit vandaag op dag 35! ga zo slapen tot morgen.......

xxxxxxxxxxxx miranda

goedemorgen allemaal!!!

ik ben nu al een tijdje mijn temp. aan het bijhouden en dat noteer ik bij fertilityfriend die houd dan mooi een grafiek voor je bij en volgens fertilityfriend heb ik een eisprong gehad!!!! en dat zou maandag geweest zijn op dag 26 van mijn cyclus wel laat maar mogelijk!!! ik zag het ook aan mijn temp. die ging omhoog!!! dus nu kan ik er bijna vanuit gaan dat ik binnen 14 dagen ongi ga worden! want we hebben wel geklust maar helaas deze ronde op het verkeerde moment!
groetjes miranda

Hey meiden,

FF weer een update heb nog syeeds geen RD gehad en dus ja de klachten blijven heel raar allemaal heb dit nog nooit gehad maar goed blijf rustig afwachten moet volgende week dinsdag naar de Gynecoloog voor uitstrijkje dus ja ga zeker dan om een inwendige echo vragen als ik nog niet ongi ben!!!

En hoe is het bij jullie allemaal die ook wachten en zwanger zijn???

Liefs Sandy

Hoi hoi,

Nou ben een paar dagen erg druk geweest.
Had bijna geen tijd om even om het hoekje te kijken.
Werkt toch verslavend hoor zo'n forum, hoewel je dat helemaal niet wil.

Russell, ik had ook een  sms gestuurd, maar geloof er niet zo in.
Ze vroeg mijn naam en geb.datum en die van mijn partner en hoelang we al een relatie hebben en sinds wanneer we bezig zijn. Ik kreeg als antwoord "ik zie zeker in de toekomst gezinsuitbreiding, maar je moet er niet teveel mee bezig zijn"
Voor mij niet echt een bevredigend antwoord, want dat is gewoon een standaard antwoordt.

Marieke, hoe gaat het??
Nog steeds een ongi gevoel?
Nou mijn ongi is weer over dus nog een paar dagen en dan gaan we weer klussen.
Ik wil deze maand weer minder bezig zijn met het zwanger worden, misschien helpt het wel.
Ik heb weer goede hoop.
Gaan we gewoon weer samen door voor een volgende ronde, maar ik heb natuurlijk wel liever dat jij zwanger bent hoor, maar zoals je zei de voortekenen van ongi zijn er al. Gelukkig blijf je nog positief.

Voor de rest.
Ik denk aan jullie en ga heel hard mijn best doen met duimen.

Groetjes Bianca
NOD = 3 mei

Hallo,
Ik ken het bianca ik dnek ook vaak afstand nemen maar je bent toch nieuwschierig, dus toch even kijken.....
Dus hier ben ik weer...
Bianca ik weet het niet meer.... pff het lijkt een beetje weg te zakken weinig last van mn rug en en wel die steken in mn lies, maar lijkt of het niet door zet.......  wel een gedoe hoor....... Maar ja misschien een langere cyclus????? geen idee afwachten maar!!!!
Vorige keer kreeg ik woensdag last en was het donderdag iets bruin zeg maar en dan zetten het de dag erna door....maar nu gerommel vanaf dindag en thats it!!

Spannend sandy, balen he dat wachten!!

Weekee leuk weer wat van je te horen, hoe gaat het nu??

Ga ff help mn man is klusser kijken!!
Fijne avond!!

hallo meiden hoe gaat ie!!
Hier is het weekend!!
ook weer helemaal fijn!!!!

Verder weing nieuws.... Geen ongi nog en t gevoel dat dat eraan komt is ook zo ongeveer weg... raar toch.... iets krampjes onderin mn buik en dat is wel zo'n beetje alles..... geen lage rugoijn meer enzo.....oftewel schiet mij maar lek geen idee.....
Hoop gewoon echt niet op een lange cyclus, daar wordt ik niet blij van......
Maar ik kan er niets aan doen dan alleen wachten dus dat doen we dan maar....

ga ff lekker in de bank hangen en dan kom ik vanaaf weer ff langs!!!! Hoop ik jullie ook weer te zien!!!

Fijn weekend allemaal!!

Hallo meiden,

het weekend staat weer voor de deur  Hebben jullie leuke plannen? Ik niet echt. Manlief staat morgen op een beurs met zijn vereniging en ik...ik ga gewoon lekker niksen. Ik ben namelijk de laatste dagen ZOOOO moe. Vanmiddag ook. Had gewerkt van 8 tot 1, boodschapjes gedaan...ik kwam thuis en dook zo mijn bedje in.   Vre-se-lijk! Ik voel me een beetje een luie doos hoor. Maar ik kan er gewoon echt niks aan doen. Hoort erbij zeggen ze dan.

Miranda: jammer dat je op de verkeerde dagen lijkt te hebben geklust. maar houd moed. Wie weet

Sandy: ja lastig he. Zo vaag allemaal en ik kan me voorstellen dat je niet weet wat je nu moet verwachten omdat je niet ongi bent enzo. Ik hoop de gyn (en een evt echo) je meer duidelijkhijd kan brengen.

Bianca: ja het is heel lastig om je er "minder" mee bezig te houden. je wilt toch graag een kindje en je bent er dus onbewust ook mee bezig. Misschien moet je dit forum ook gewoon zien als gezellig kletshoekje. We praten immers niet alleen maar over zwanger en ongi zijn.

Marieke: hoi meid  De ongi "klachten/gevoelens" zijn dus een beetje weg? oh ik hoop het zo voor je!!! En voor mij haha, zijn we lekker samen zwanger!

Nou, ik kijk vanavond nog wel even weer of iemand is geweest. Anders horen jullie morgen van me.

Liefs

Hoi hoi,

Alles goed hier.
We gaan gelukkig weer richting de klusdagen.

We hebben vanavond een hele mooie bank besteld.
Nu hebben we een hoekbank, maar die is helemaal doorgezakt.
Ik wilde geen hoekbank en manlief wel, maar uiteindelijk is het een 4 zits en 3 zits geworden (heb ik toch mijn zin)
Echt een hele gave, zo eentje met bewerkt leer, dat lijkt alsof het al een tijdje oud is.
En een lekker grote poef erbij, lekker beentjes omhoog en relaxen.

Marieke, ik hoop voor je dat je onigi of heel snel komt of dat het nog een maand of 10 duurt. Dan heb je in de tussentijd tenminste wel een leuk en lief babytje.

Nou ik ga nog 1 dagje werken en dan hebben we weer twee dagen vrij.

Ik ga van de week lekker klussen.

Succes marieke en weekee rust maar goed uit.
En een knuffel voor iedereen.

Bianca
NOD = 3 mei

Terug
Bovenaan