one2bemums 2 !!!!

Hi Meiden!

Miranda, handig zeg, dat fertilityfriend! Nu zou je alleen haast hopen dat het niet helemaal precies klopt, zodat je toch nog op de juiste dagen geklust kan hebben! Over de ovulatietesten: Ik heb altijd begrepen dat de test pas positief is als de teststreep even donker of donker dan de controlestreep is. Je hebt nl. wel iets dan dat hormoon in je, maar vlak voor je eisprong wordt dat ineens meer.
Duits meisje, nog steeds geen RD??? Spannend hoor! Ik duim voor je!
Marieke, wanneer is nou eigenlijk je NOD?? Want het klinkt allemaal wel heel spannend hoor! Al een test-dag in gedachten?
Weekee, lekker toegeven aan die moeheid hoor! Nu kan het nog! ;-)
Bianca, klinkt goed zeg, die bank! Is dat van dat pilotenleer, of hoe noemen ze dat? Beetje alsof het opgeschuurg suède is...?

Hier is alles rustig, we gaan langzaamaan richting NOD. Ik voel niks aparts, alleen 2x maagzuur deze week maar dat lag meer aan het eten denk ik! Ik ben een beetje aan het twijfelen wanneer ik zal testen, mocht het nodig zijn. Eén dag na NOD vind ik eigenlijk te vroeg, maar die avond ga ik met mijn man naar het theater en misschien uit eten van te voren...dus dat is dan wel een leuke dag om het te vieren! Maar is het negatief...hebben we dan nog wel een leuke avond, of een met een domper....? Twijfel twijfel! Maar voorlopig is het nog niet zo ver!
Groetjes, Edith.

Goedemorgen allemaal,

Ja ben al vroeg wakker dochterlief had geen zin meer om lekker te blijven slapen, dus nu is ze  ff tv aan het kijken kan mama ff forummen!!!

Vliegergirl, Jeetje jij ook al met spanning aan het wachten of er wel of niet wat komt!!! Raar hoor laten we hopen dat je  gewoon zwanger bent ga hard duimen en ja wachten duurt zooooo lang succes hé meis!!!

Weekee, Fijn dat je zo goed voelt ja die moeheid is echt de eerste weken het ergste wat je kunt hebben en dan hoef je gelukkig niet over te geven dat hebben ook heel veel meiden wel erbij dan ben je helemaal een dweil!!! Geef maar lekker aan toe meis hoort erbij nu kan je nog rusten straks is het andere koek, wel leuk om te lezen hoe het met je gaat!!!

Bianca, Leuk zeg een bank gekocht en wanneer komt die dan??? Ja fijn   dat je toch je zin hebt gahad haha wel lachen om te lezen!!! Jij moet nog ff wachten op je NOD hoop ook dat het voor jouw zover is!!!

Edtih, ja testen voordat je gaat kan wel natuurlijk als je avond dan maar niet verpest is wel spannend meis,  hoop en duim dat het raajk is en een hele gezellige avond saampjes!!!

Hier is het zo dat de RD nog steeds niet zijn is nu alweer 4dgn geleden dat ik de RD zou krijgen vindt het wel spannend worden maar ben ook wel zo  dat ik denk kan ook een langere cyclus hebben maar ja het blijft raar!!! Had al 3 mnd een regelmatige cyclus van 28dgn maar goed we wachten maar af en ik hoop dat het snel dinsdag wordt en dat de frauenartz(gynecoloog) mee meer duidelijkheid kan geven!

Fijn weekend allemaal  !!!!

Sandy  

Edith: dankje zal ik ook zeker doen. enne ik duim alvast voor je hoor.

Bianca: leuk een nieuwe bank en heerlijk een grote poef. Wanneer krijgen jullie hem?

Sandy: jeetje jij was idd vroeg wakker zeg lol. Hoe voel je je vandaag?

Marieke: EN EN EN?????????

hey hallo ben ik weer ff heb een druk weekend voor de boeg!!!!! zoontje wordt morgen een jaar!!!!

sandy toch wel weer spannend he meis geen rode duiveltjes en toch overtijd hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt!

handig he edith fertilityfriend en inderdaad maar hopen dat het mijn eitje is geweest dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben en klopt van die ovulatietesten maar had dinsdag echt een duidelijke 2e streep och ja volgende ronde weer nieuwe kansen he!!!

verder wens ik iedereen die aan het wachten zijn heel veel succes en ook met testen ik ben ff vergeten wie allemaal in het wachtbankje zitten SORRY!!!!! ik zal dit weekend wat minder kunnen reageren maar vanaf maandag ben ik weer van de partij!!!!
tot snel en voor iedereen een heel fijn (klus)weekend!!!!

xxxxxxxxxxxxx miranda

hallo!!!

Hier ben ik weer eventjes.....
weekee geen idee nog!!!!!!!! Mn rug zeurt ook wat mee dus vanmiddag dacht ik weer okee daar komt de ongi, maar tot nu toe nog steeds niet.....
en het zeurt ook niet echt heel veel, dus nog maar ff wachten...
Denk dat ik er morgenochtend een testeje tegenaan gooi, dan weet ik iets meer, is het niets wordt ik gewoon zongi en zla het waarschijnklijk deze keer een kangere cyclus. dat verwact ik maar zit natuurlijk niet op een lange cyclus tewachten...

Bianca klinkt goed van die bank!! Heerlijk he iets nieuws voor in je huis, kan je helamaal blij van worden!!!

Edith ook spannend voor jolu wanneer is je nod??

Sandy dus bij jou ook nog niets??? vreemd ook en spanned!!!

Miranda veel plezier met de verjaardag!!!!!

Nou ik kom morgen wel weer ff aanwaaien, of als ik ongi wordt natuurlijk eerder, maar morgen zijn de de hekle dag weg dus kan denk ik pas morgenavond.....
Ik ga nu maar eens ff eten koken, ik was zo moe dus had ff lekker liggen slapen in bed jaja erg op de zaterdagmiddag dus ben nu goed wakker dus maar eens wat gaan doen!!!

Knuffel...

Sandy, edith en marieke, ik ga als een dolle duimen draaien voor jullie.
Ik hoop natuurlijk wel dat het effect heeft.

Marieke, vervelend he die halve zwangerschapssymptonen, maar daarentegen ook halve ongiklachten, dus weet je nog niet waar je aan toe bent.
Nou ik hoop dat je een positieve test hebt morgenochtend. Ik zal aan je denken.

Weekee, bij mijn eerste zwangerschap lag ik hele dagen te slapen.
Ik werkte tot zes uur en vervolgens viel ik meteen in slaap tot een uur of negen en dan om half 11 ging ik weer mijn bed in. Maar gelukkig hield dat op met dertien weken.

Nou ik ga mijn klusweek in.
Als het goed is is mijn vruchtbaarste dag vrijdag of zaterdag. Ligt eraan welk cyclus mijn lichaam nu gaat nemen die van 27 dagen of die van 28 dagen.
Ach we zien wel. Ben er deze maand veel minder mee bezig lijkt het wel, maar dat zal wel komen in de laatste paar dagen van deze maand.

Nou fijn weekend nog allemaal.

Groetjes en een knuffel Bianca

Bianca nou dat kun je wel zeggen vervelend!! haha
nu is alles weer weggezakt en voel ik weer weing..... dus schiet nog weinig op.... hihi....
Jij dus weer op naar de klusweek!!
Fijne avond nog!!

Ja ja de klusweek heeft zich weer aangemeld.
Gisteren was ik doodop lag al om half tien op bed.

Geen klusavondje dus, ach ja we hebben een leuke week in het vooruitzicht.

Marieke, heb je er al een testje tegenaan gegooid???
Ben zooo benieuwd, het zou zo leuk zijn als het raak is.

Groetjes bianca

Terug
Bovenaan