one2bemums 2 !!!!

Marieke, en en en?????? Al getest??? Laat ons niet te lang in spanning hè! Je bent nu toch overtijd hè?

Ik ben benieuwd of ik overtijd ga...heb nu regelmatig een gespannen gevoel in m'n baarmoeder, geen krampen. Als ik snel opsta, voelt het alsof het trekt rond m'n baarmoeder...beetje moeilijk te omschrijven...misschien herkenbaar voor iemand?
Kan niks anders dan afwachten hè!
Liefs, Edith
NOD= 15 april

Oh spannend allemaal. Marieke...waar ben je? laat je ff wat horen voordat je naar Grunn vertrekt?

En Edith jij ook nog heel even wachten... ik duim voor je.

Hey meiden,
Sorry sory kon niet erder komen waren vanmorgen al heel vroeg weg en door die test waren we al te laat.......
Nou ik heb dus getest, wat een gedoen blijkbaar om over zo'n ding te piesen... haha
dat ging niet echt lekker, met als resultaat, dat er alleen een streepe was in het zwanger vakje maar het controle streepje miste... heb je dus ook niets aan.... Ik baalde natuurlijk als een stekker.....
En nu weet ik het nog niet..........
Heb nog een test en twijfel om die vanavond nog een keer te gebruiken of toch morgenochtend....
pffff eiegenlijk wordt ik er gek van, en ongiverschijnselen zijn ook weer ver te zoeken.....

Dus morgen weer een test en hopelijk positief..... Die test van vanmorgen heeft wel iets hoop gegeven, want als er helemaal geen hcg zou zijn zou dat tweede vakje toch nooit een streepje krijgen...... Maar ja is misschien wel valse hoop....... Nog een nachtje geduld........

Liefs, marieke

Hoi hoi,

Marieke, als ik jou was zou ik eerst je urine opvangen in een bakje en dan daarna de test strip erin dopen. Dat is makkelijker dan 5 seconde op de teststrook mikken, wat erg lastig is.

Maar het is wel erg spannend hoor. Ik hoop voor je dat de test morgen bestaat uit twee strepen en anders een test van clearblue kopen die geeft alleen maar zwanger of niet zwanger aan.

Nou wij zitten op dag 9 van mijn cyclus dus nog een paar dagen en dan zou ik mijn eisprong hebben en dan beginnen de langste weken van het cyclus. Aarghh wat een vervelend vooruitzicht.

Groetjes Bianca
NOD = 3 mei

He dames hier was ik even weer,

Vliegirl: Wat spannnend zeg ik ga ook voor je duimen hoor.

Ik heb volgende week een afspraak staan bij de gyn heb het idee dat ik binnenkort ongi ga wsorden want heb ongeliifelijk veel last van zeer gevoelige tepels. Ik ben benieuwd wat ze gaan doen denk door sturen anar de fertiliteitsarts. Ik ben het nu ook wel zat om in die onzekerheid te zitten.

Groetjes Russell

Hallo!!!!

Bianca bedankt voor de tip!!!! datga ik maar doen het is makkelijker dat ding 20 sec in een bakje te houden dat 5 seconden in de straal.....
En dan zullen we het wel zien....... Als ik niet zwanger ben ben ik beneuwd, want ik heb niet het idee dat er een ongi aankomt......

russell, kan me voorstellen dat je die onzekerheid zat bent!! Hoop echt dat ze je kunnen helpen!!!!

Ik ga brood smeren en dan gauw slapen!!
Morgen vroeg dag, dus een vroege test, want wil samen met manlief testen, kan je blijschap of verdriet even samen delen....
dus testen rond half 6 want hij moet vroeg beginnen!!

Tot morgen, kan op mn werk wel even laten weten hoe en wat!!!!
truste allemaal!!!

Hey meiden,

FFF snel een berichtje van mij!!!! Moet zo weg dus reageer ik later nog op jullie!!!
Dacht Zaterdag dat de RD daar waren maar heb maar ff wat bloedverlies gehad en toen niks meer zondag alleen met afvegen en vandaag eigenlijk ook!!!! Weet het echt niet   meer wat er aan de hand is met mijn lijf die doet wel erg raar nu!!! Denk dat ik morgenvroeg ff ga testen en moet ook smiddags naar de frauenartz(gynecoloog) misschien toch ff een echo laten maken pffffffff het blijft wel spannend maar wil nu wel onderhand duidelijkheid hebben hoor!!!

Tot later meiden!!!

Sandy

Hey meiden, vanmorgen weer een testeje, maar helaas negatief......
ff gejankt samen en dicht tegen elkaar aangekropen en nu maar gewoon weer wachten!! Zit niets anders op!!!! heb niet het idee dat er een ongi aankomt,heb namelijk heeel weing last,  maar je weet nooit....
Heb net mn agenda bekeen druk zat deze week, dus afleiding en dan maar zien!!!
Ga nu gauw werken!!

Knuffel!! Marieke

Terug
Bovenaan