Lieve allemaal,
wat een lieve reacties allemaal!!!
Doet me echt heel goed!!!! Super meiden bedankt!!!
Ben de dag aardig doorgekomen..... moest werken en vanmiddag weg, heb de klerenkast nog even uitgezocht en schoongemaakt.....natuurlijk denk je er best aan dat is moeilijk om van je af te zetten....
Maar t viel me niet tegen, en vanmorgen het er ff lekker uitgejankt dus dat luchtte behoorlijk op en manetje was heel lief voor me!!
Ik had er eiegenlijk niet zo bij nagedacht dat ik ook te vroeg heb gestest... dnek dat mijn nod misschien ook zondag was en niet zaterdag, had ik al over getwijfeld.... dus ja dan is de test een dag na mn nod, beetje vroeg... Als ik niet ongi wordt dan ga ik vrijdag nog een keer testen... had het liever in tweejend gedaan maar dan logeert marco's nichtje bij ons en die is 13 dus dat gaat niet ongemerkt lukken en dan kan je het er ook niet over hebben en elkaar troosten, dus dan maar vrijdag....
Ik weet ook niet wat ik er van moet denken, vorige weke had ik echt die ongigevoelens, buikpijn lage rugpijn, maar nu niets meer, alleen hier een daar een licht krampje of steek in de lies en mn borsten zijn behoorlijk pijnlijk that's it, ja wat moet je daarmee..... dus ben bang dat ongi nog ff gaat duren..... maar ja je weet het niet...... of toch te vroeg getest, maar ga daar niet teveel van uit!! Lichaam is een raar ding!!!!!
morgen lekker dagje vrij, eerst ff schoonmaken en darana ga ik ff naar mn schoonvader, gaat nog niet zo goed met hem dus ga hem een middagje gezelschap houden!!! altijd gezellig dus wel zin in, en mooie afleiding!!
Liefs, marieke