one2bemums 2 !!!!

He die Marieke,

Wel balen zeg maar hou nog even hoop. Het kan zijn dat je nog te vroeg bent met testen. Ik heb wel vaker gehoord dat je zelfs een week na je NOD nog wel een positieve test kunt hebben dus wie weet.

Groetjes Russell

Hé Marieke,
Balen zeg, dat je nog geen duidelijkheid hebt! En dan maar weer geduld hebben hè...klinkt zo makkelijk! Gelukkig heb je veel afleiding deze week, ik hoop dat het helpt!
Liefs, Edith.

Marieke, ik hoop dat je de dag een beetje  door bent gekomen.  Gebruik de afleiding en test over een paar dagen weer (als de ongi er dan nog niet is). Succes de komende dagen en ik blijf duimen!

Hey hallo allemaal,

Zoals belooft kom ik nu ff forummen weer druk dagje gehad dus nu ff tijd!!!

Marieke,Hé balen meid weet zo goed hoe je nu voelt ,had dit vorige week namelijk ook bah vervelend!!!
Nou maar hopen dat de RD wegblijven ,dan over een paar dgn weer testen of dat de RD nu echt komen dat wachten je wordt er kriegel van!!! Heel veel succes meis duim voor je dat het gewoon raak is!!!

Edith, Jij nog één dag je wachten om te testen oh spannend voel je al iets of helemaal niks???
Succes alvast!!!

Russel hoe is het met jouw al goed aan het klussen geweest???

En Bianca hoe is het met jullie bankstel al binnen of duurt dat nog ff???

Weekee hoe gaat het met je zwangerschap al meer kwaaltjes of alleen nog moeheid???
Hoever ben je nu eigenlijk???

Nou het is hier nog steeds hetzelfde morgen gelukkig naar de frauenartz ben wel benieuwd maar hoop nergens op want ja kan ook zijn dat je niks ziet of dat het niet goed is of dat ik gewoon de RD krijg!!!
Maar meer duidelijkheid krijg ik zeker hoop dat ik slaap moet ook nogeens heel veel werken deze week dus ja gelukkig ben ik druk!!!

Nou meiden heel veel succes met alles en laat als ik wat weet das morgenmiddag pas na 16.00 wat weten.

Liefs Sandy

Hey sandy wat spannend voor je. Ik hoop natuurlijk dat de frauenartz iets kan vinden.

Hier gaat het wel goed. ik ben nniet echt misselijk, ik heb alleen soms een soort..opgekropt gevoel in mijn keel. Alsof er even niets meer door kan. En nog steeds erg erg moe. Ik ben nu (als ik reken vanaf de 1e dag van mijn laatste menstruatie) 6 weken en 3 dagen onderweg. En bij 9 weken krijg ik de eerste echo.

Waarom verschilt dit trouwens zo? Sommige krijhgen al een echo bij 7 weken anderen pas bij 10? Weet iemand dit? Ik ben nu al een beetje gewend aan het feit dat ik pas 6 mei heenga, maar toch... is dat enige logica die ik niet snap?

Lieve allemaal,

wat een lieve reacties allemaal!!!
Doet me echt heel goed!!!! Super meiden bedankt!!!

Ben de dag aardig doorgekomen..... moest werken en vanmiddag weg, heb de klerenkast nog even uitgezocht en schoongemaakt.....natuurlijk denk je er best aan dat is moeilijk om van je af te zetten....
Maar t viel me niet tegen, en vanmorgen het er ff lekker uitgejankt dus dat luchtte behoorlijk op en manetje was heel lief voor me!!

Ik had er eiegenlijk niet zo bij nagedacht dat ik ook te vroeg heb gestest... dnek dat mijn nod misschien ook zondag was en niet zaterdag, had ik al over getwijfeld.... dus ja dan is de test een dag na mn nod, beetje vroeg... Als ik niet ongi wordt dan ga ik vrijdag nog een keer testen... had het liever in tweejend gedaan maar dan logeert marco's nichtje bij ons en die is 13 dus dat gaat niet ongemerkt lukken en dan kan je het er ook niet over hebben en elkaar troosten, dus dan maar vrijdag....

Ik weet ook niet wat ik er van moet denken, vorige weke had ik echt die ongigevoelens, buikpijn lage rugpijn, maar nu niets meer, alleen hier een daar een licht krampje of steek in de lies en mn borsten zijn behoorlijk pijnlijk that's it, ja wat moet je daarmee..... dus ben bang dat ongi nog ff gaat duren..... maar ja je weet het niet...... of toch te vroeg getest, maar ga daar niet teveel van uit!! Lichaam is een raar ding!!!!!

morgen lekker dagje vrij, eerst ff schoonmaken en darana ga ik ff naar mn schoonvader, gaat nog niet zo goed met hem dus ga hem een middagje gezelschap houden!!! altijd gezellig dus wel zin in, en mooie afleiding!!

Liefs, marieke

Hey Weekee,

Dat ligt aan je voorgeschiedenis stel dat je al een mk hebt gehad krijg je sneller een echo dan als je gewoon zonder problemen zwanger bent!!! En denk dat het geloof ik ook aan je vk ligt!!! Hier in Duitsland krijg je altijd meer echo's dan in NL geloof ik ik had bij Jessica bij 6.5wk een echo  bij 8wk en 10wk bij 13wk en 16 wk en 20 wk en 23wk uitgebreide echo van alle organen. En dan bij 28wk weer en dan weer bij 32 wk en toen nog bij 35 en 37 wk maar toen werd ze al geboren bij 37wk. Best veel je krijgt geloof ik hier 4 echo's standaart en de rest betaal je voor wel fijn idee hoor!!!
Hoop dat ik je vraag goed beantwoord heb misschiem hebben andere meiden nog wat toe te voegen weet ook niet hoe het echt gaat in NL, maar heb dit vaak gelezen hier op het forum!!!
En fijn dat je niet teveel last hebt lekker hoor!!!

Groetjes Sandy  

Hey marieke,

Wat fijn dat je zinnen hebt kunnen verzetten en tuurlijk gaan we je wat opppeppen daar is het forum voor om elkaar te steunen waar we kunnen, dus kom op meid nog een paar dgn en als er niks komt mag je weer testen en wie weet is het gewoon raak!!!!

dikke knuffels Sandy

Terug
Bovenaan