one2bemums 2 !!!!

Marieke, ik leef echt zo met je mee. Ik kan me voorstellen dat je je klote hebt gevoelt.
Ikzelf heb nog geen enkele keer getest, omdat ik voordat ik kon testen al ongi was, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je je klote voelt als het tweede streepje maar niet komt.

Weekee, ik kreeg de vorige keer pas een echo bij 11 wkn en 3 dgn.
Vond ik ook laat, maar ja het is nu eenmaal zo.
Nu schijnen ze bij de meeste vk's de echo's al te doen bij 9 weken omdat de tweede echo ( bij 20 weken) anders zo snel er achter aan is.
Ik hoop  dat ik bij een volgende zwangerschap ook bij 9 weken of eerder natuurlijk een echto krijg.

Russell, ik hoop voor je dat je bij de arts te horen krijgt waar je blij mee bent.
Ik ga voor je duimen dat je snel een normaal ritme krijgt met je ongi.

Edith, het wordt spannend voor je zeg. Ga je morgen ook al echt een test doen of wacht je daar nog even mee??
Ik ga voor je duimen hoor net zo lang totdat er deze maand weer iemand zwanger raakt.
Deze maand nog maar 1 zwangere in deze groep.

Nou met mij gaat het goed.
Ik heb vanmorgen ovulatietesten gekocht met de bedoeling ze deze maand te gaan gebruiken, maar ik vind het zo jammer dat je er dan ook  echt elke dag mee bezig  bent. Dus ik twijfel nog heel  erg. Dus HELP ik heb advies nodig.
Zit nu in op dag 10 en zou denk ik vanaf dat 12 gaan testen, want vind het zonde om eerder te testen, want mijn cyclus loopt eigenlijk altijd gelijk op.
Dus dan zal ik op dag 12, 13 en eventueel dag 14 moeten testen voor een positieve ovulatietest. Ik weet het allemaal niet meer
Ik denk dat ik deze maand nog niet zo bezig wil zijn met de zwangerschap, vandaar dat ik denk ik reden zoek om het uit te stellen.

Sandy, voor de bank is een levertijd van 12 weken, dus ergens  eind juni.
Gelukkig maar dan kunnen we de oude bank nog even proberen te verkopen.

Groetjes Bianca  

Jeetje wat een verhaal he.
Dat merk je pas als je hem plaatst.
Hahahahahahaha

Groetjes Bianca

Hi Dames!

Marieke, we blijven duimen voor je hoor! "Geen bloed geeft moed!" lees ik hier overal op het forum! ;-) En super dat je mannetje ook zo meeleeft!

Weekee, mij viel hier op het forum op dat veel meiden al best vroeg een echo krijgen. Ik was bijna 12 weken bij m'n 1ste VK-afspraak en echo, nu lees ik vaak dat het idd al rond de 9 weken is. Nog eerder een echo maken, dan zie je nog niet zoveel en dan is het de vraag of het hartje al klopt, wat weer voor onzekerheid kan zorgen. Misschien heeft dat er ook mee te maken...?

Duits meisje, veel succes vandaag bij de frauenartz, ik hoop dat ze goed nieuws voor je heeft!!

Bianca, ik heb deze maand ook ovu-testen gebruikt, ze gaven alleen geen enkele keer een dubbele streep :-( Maar ik ben er niet onzeker door geworden hoor, meen mijn eisprong toch wel goed gevoeld te hebben. Ik was er ook niet heel veel meer door bezig met het zwanger worden. Vond het gewoon wel leuk om te doen, nieuwsgierig of het ding iets aan zou geven!

Vandaag is dan mijn NOD. Ik voel niet veel aparts...wat gespannen gevoel in m'n onderbuik, gevoelige borsten...maar dat kan dus makkelijk 2 kanten op hè. Ik twijfel nog of ik morgen al zal testen of nog tot eind deze week wacht....spannend!!!
Liefs, Edith.

Goedemorgen!!!
Voordat ik me met mijn poetswede ga uitleven haha eerst even hier een kijkje nemen!!
wel lekker een  dagje vrij!! Zou vanmiddag naar groningen gaan maar dat gata niet door..mn schoonva zit op vlieland bij mn schoonzus..... kan ie daar mooi aansterken!! Heeft ie echt nodig!! Dus hoef ik niet op te schieten...

Sandy hoop echt heel erg dat de gynacoloog je iets meer kan vertellen en t liefst natuurlijk goed nieuws!!! Denk aan je!!!

Heerlijk bianca zo'n lang verhaal!!!!
Lang moet je altijd wachten he op een nieuwe bank!! Kan je ook zo lekker ongeduldig van worden!! Maar net wat je zegt heb je wle ff tijd om de nader te verkopen, alleen als je dat snel kan doen dan??   haha op een kistje zitten!!

Edith ook spannend voor jou!!! Moeilijk he wanneer moet je testen!!!!
Ik duim voor je en denk aan je!!

Lief al jullie medeleven!!!!!!

Ik ga eens wat doen in huis en kom vanbmiddag weer langs!!

Knuffel, marieke
Knuffel, marieke

Hey allemaal,

Nou ben terug van de gynecoloog en de uitslag is dat ik gewoon de RD op bezoek heb en dus niet zwanger ben!!! Vanmorgen kreeg ik ineens erg veel last van helder bloedverlies en een hoop stolsels dacht gelijk aan een vroege miskraam maar dat kon die gynecoloog niet zo zeggen maar kon wel en was verders geen probleem dat lost je lichaam vanzelf op!!!! Moet volgende week donderdag terug komen voor controle en het uitstrijkje!!! Ja hoe voel ik me eigenlijk had ik het wel min of meer verwacht heb zaterdag al veel moeten huilen dus vandaag was ik gewoon gelaten. Maar we gaan nu fris aan een nieuwe ronde beginnen en nu voor het eerst echt onze eerste ronde beginnen!!!!
Nou meiden die nog in spanning zitten heel veel succes duim gewoon dat jullie zwanger mogen zijn!!!!

Liefs Sandy

He toch de RD sandy!!!! kan me voorstellen dat het rot is, enige voordeel is je kan weer verder!!!
Hier weinig nieuws.... heb nu al wel een poos zeurderig gevoel in mn rug, hoop eigenlijk niet dat het van het schoonmaken komt (iets teveel gedaan vandaag maar ja nu is alles klaar!! haha) Im heb nu zoiets kom dan maar op met de ongi, kan ik verder!!! Ik weet niet heb niet het gevoel dat ik zwanger ben... voelt gewoon niet zo.....
afwachten maar weer... ga nu tv makelaar kijken en dan slaap ik wel half denk ik dus lekker mn bedje in!!

Knuff!.........

Hi Dames!

En Marieke, lekker gepoetst vandaag? Ook nog een beetje genoten van je vrije dag? Fijn dat je schoonvader weer aan het opknappen is! M'n schoonmoeder ligt nog steeds in het ziekenhuis! Het gaat wel de goede kant op voor zover ik weet, dus ze zal eerdaags toch wel weer eens naar huis mogen.

Duits meisje, jammer meid, toch nog de RD. Het scheelt dat je het al een beetje verwacht had, maar blijft toch ff balen hè! En dan nu vol goede moed naar de volgende ronde hè! You go girl!!! ;-)

Vanmorgen op weg naar m'n werk, kreeg ik een zeurderig ongi-gevoel..."nou, die is weer mooi precies op tijd!" dacht ik al balend. Maar tot nu toe geen bloed te zien...geen druppel...geen bruin....niks!!! Zeurderige gevoel komt en gaat, nu is het weer meer steekjes en een gespannen gevoel. Kan dus nog steeds alle kanten op en ik wacht dan ook nog wel even met testen. Wat ik trouwens ook de afgelopen week heb, is maagzuur. Ik heb regelmatig maagpijn, maar van zuur heb ik zelden last....zou het een teken zijn?!?!?! ;-)
Liefs, Edith.

Hey meiden,

Bedankt hoor voor jullie lieve woorden doen me erg goed!!! We gaan nu ook pas echt beginnen dus das ook een mooi vooruitzicht en we hebben al een lief klein meisje waar  we ziels veel van houden!!!

Marieke , blijft dus spannend ja hoop echt dat het raak is voor je!!!!

Edtih, voor jouw ook nog geen RD en ik hoop dat ze wegblijven nog ff geduld dus wachten duurt het alngs vindt ik en succes met je schoonmoeder!!!

Ga zo slapen morgen weer vroege dienst dus erg vroeg op!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan