one2bemums 2 !!!!

Marieke, nog steeds geen RD's te zien/voelen?? Ik hoop voor je dat je ongi erg snel komt of dat je een positieve test hebt.

Edith, voor jou is het ook erg spannend aan het worden. Ik hoop niet voor je dat de RD's komen zoals je wel voorspelt. Ik zou als ik jou was dan ook wachten met testen ot het weekend, maar dan moet je niet al te ongeduldig worden.

Sandy, fijn dat je volgende week toch een onderzoek krijgt. Nu kan je dan toch voor ronde 1 gaan. We zijn er voor je hoor als je je verhaal kwijt wil.

Vandaag kwam mijn vriendinnetje vertellen dat ze opnieuw zwanger is. Haar eerste is drie maanden jonger dan mijn zoontje.
Begin januari   heeft ze het spiraaltje weglaten halen en nu drie maanden zwanger. Ze was dus gewoon direct zwanger geworden.
IK BEN ECHT HEEL BLIJ VOOR HAAR HOOR. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben  er blij voor haar, maar had zo  graag zelf willen vertellen dat IK zwanger ben.
Ik zei al tegen mijn man net "ik wil deze week seks of je nu wil of niet"
En hij zei toen "ja, ik ga deze maand keihard werken voor een mooi kindje"
Wel leuk dat hij ook erg graag wil.

Nou ik  spreek jullie gauw weer.

Groetjes en een knuffel Bianca  

goedemorgen!!!!

Het zonnetje schijnt hier weer lekker , daarwordt je gewoon vrolijk van!!
vandaag mn laatste vrije dagje... heerlijk, ik heb gisteren zat gepoetst, dus dat hoef vandaag niet, straks komt mn vriendin met haar 2 kids, gezellie, alleen wel weer kids praat enzo, ga ik vast denken o wil ik ook graag....
maar zoals het nu voelt duurt dat nog ff.... voel weer weing hier en daar eens een krampje en een steekje in mn   rug maar meer niet....
nou geen pijl op te trekken....

Kan me helemaal voorstelen hoor bianca!!!!! wel lief dat je mannetje je zo goed begrijpt!! Als ik ooit zwanger wordt doe ik ook geen pil meer daarna voordat de boel weer op regel is... volgens mij is een spiraaltje dan beter???

Edith spannend!! Hoe gaat ie nu?? Nog geen RD???

Weekee ging je gister niet vertellen aan je schoonouders dat jullie zwanger zijn????? Hoe reageerden ze?????

Ga ff thee drinken en mn vroendn zal zo wel komen..
Fijne dag allemaal!!

Marieke: Ja je lichaam..HET lichaam dus, niet de jouwe persoonlijk lol is een raar ding. Maar nog steeds niets te zien dus? Ik houd hoop. Oh en ik had je gisteravond laat nog even een kort berichtje gestuurd op hyves over de gebeurtenis gisteren haha.

Sandy: He Sandy, wat jammer. Ik had gehoopt dat je echt zwanger zou zijn. Het positieve aan dit alles is dat je nu wel meer duidelijkheid hebt en dat je nu idd weer fris een nieuwe ronde in kan.
En ja klopt in Duitsland krijg je veel echo's. Mijn beste vriendin is  een Duitse en ze was ook verbaasd dat wij niet standaard naar een frauenartz gaan. Daar is het niet anders, dat is daar gewoon standaard. Net zoals jij dus had. Alsd zij iets heeft wat ook maar enigzins te maken heeft met de vagina of eileiders.. huppa naar de frauenartz. Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag. Ik denk dat het inderdaad een combinatie is van je voorgeschiedenis en de vk.

Bianca: awww het klinkt misschien raar, maar ik vind het ZOOOOO lief wat je man zei. over keihard werken voor jullie kindje.. Fijn dat je elkaar dan hebt om elkaar te steunen he?  Wel jammer dat jij WEER iemand in je omgeving hebt die knip knap zo zwanger is. Ik kan me voorstellen dat het dan gewoon frustrerend is.
ah kijk aan, dus ik ben niet de enige die "laat" is. Nou ja laat... ik ben op 6 mei (volgens de calculator) 9 weken en 3 dagen...dus zit dan in de 10e week... leek mij erg laat. Maar ik had al meer meiden op het forum gelezen die ook zo "laat" een echo kregen. Dus ik denk dat ik gewoon nog even drie weekjes moet afwachten.
Over de ovulatietesten... ik wete dat je er deze maand niet zoveel mee bezig wilde zijn, maar misschien kun je het deze maand gewoon proberen met de ovutesten? Je kunt dan goed zien wanneer je ovu is (of in ieder geval REDELIJK goed) en dan weet je waarschijnlijk beter wanneer je moet klussen. bevalt deze methode niet, dan stop je er de volgende maand weer mee. Maar natuurlijk hopen we gewoon dat je dan zwanger bent.

Edith: Jij ook bedankt voor je uitleg en idd... als je te vroeg een echo hebt dan zie je minder. Dus ik denk dat ik maar blij moet zijn dat ik "iets" later ben. Nou ja 9 weken... is nog vroeg dan he?
Hoe is het met je ongi? Ik hoop dat de RD er nog niet zijn!! Wanneer ga je testen?

Nou nou, gisteren dus mijn schoonfamilie verteld dat ik zwanger ben., Ze vierden gistern hun trouwdag en de halve familie was er dus. schoonouders, schoonzusje, zwanger en hun kindje en beide oma's. We hadden twee cadeautjes voor ze. een boek en het fotolijstje met daarin het gedichtje. Het boek gaven we aan mijn schoonvader en het fotolijstje aan schoonmoeder. leuk boek hehe.. en toen kijken naar mijn schoonmoeder dus. Ze pakte het uit, las het, keek naar ons en begin te   glimlachen en te huilen. Toen liep ze naar mijn schoonvader en liet het lezen. "och jee, echt waar?" en hij begon ook te lachen. Zo leuk. Mijn schoonzusje helemaal benieuwd dus en die riep uit: ben je zwanger!?" Nou, ja dus! Ze waren allemaal zo blij. Voor ons, en voor henzelf. Mijn schoonouders zijn al een keer opa en oma, maar ze wilden heel graag een tweede kleinkind...nou daar is hij/zij dan. Erg leuk en de oma's waren ook helemaal ontroerd. later op de avond kwamen nog een oom en tante op visite...de ene oma die kijtk naar mij en fluistert: "mag ik het vertellen?" haha...tja wat moet je dan. Het was niet helemaal de bedoeling nog, maar dat krijg je toch  Zij ook blij voor ons dus. Zo! Dat was de ene kant. Vandaag mijn ouders aan de beurt. ben zo benieuwd!!

heb ik al een pagina gevuld? Ik heb het idee dat ik een enorm verhaal heb neergezet, haha.

Ik ga strakjes werken. Jullie allemaal een fijne dag en laat horen hoe het met jullie is. Liefs

Hi Ladies!
Even snel, want ik ga straks met m'n man naar het theater, naar Arie en Sylvester!
Nog geen RD te zien hier, dus ik krijg steeds meer hoop. Ik probeer tot het weekend te wachten met testen. Duimen dames!!!
Liefs, Edith.

Edith spannend nog steeds dus!!!!!
Zitten we lekker samen in de spanning!! haha
 Fijne avond geniet ervan!!!!!

Hier weing nieuws, die rugpijn is weer weg  alleen wat ongikrampjes af en toe.....
Zat vanmiddag in elkaar op een stoel zeg maar en daar kreeg ik kramp van maar als ik dan weer recht ging zitten was het weg, dus nog steeds geen ongi.....
we wachten gewoon door!!

Groetjes!!!

He hoi meiden,

Wat een verhalen allemaal zeg kan het niet meer zo best bij benen als ik niet meer zo vaak langs kom.

Marieke: Wat spannend zeg nog steeds niet ongie dus erg spannend.

Edith: Voor jou dus ook spannende dagen we duimen met je mee hoor.

Weekee; Wat leuk dat je schoonouders zo reageerden heb je het je eigen ouders ook al verteld?

Sandy: Shit zeg maar ga dan meer lekker met mij mee naar de volgende ronde gaan we lekker samen op. Ik moet maandag naar de gyn maar heb al bijna drie weken last van mijn borsten dus zal wel gauw een ongie aan komen denk ik.

Bianca: Ik heb ook van die testen op gehaald en als ik straks eindelijk weer eens ongie wordt wil ik ze ook eens gaan gebruiken.

Nou meiden ga weer stoppen tot de volgende keer.

Groetjes Russell

Russ: dus nog steeds zo'n last van je borsten? Wat vervelend dat je nu eigenlijk gewoon zo in onzekerheid zit he? We hebben het gisteren aan mijn ouders verteld. Je had mijn moeder moeten zien. Die sprong zowat door het plafond. Ze was zo blij!

Marieke: ik heb je sms gehad...batterij is weer eens leeg. Via deze weg wil ik je even een hele dikke knuffel geven. Dat shoppen blijft gewoon staan hoor.

Edith: wat spannend!!!! wanneer ga je testen? Enne..hoe was Arie & Sylvester?

Hoi hoi,

Nou twee hele dagen geen forum gedaan.
Jeetje wat is dat al   afkicken zeg.

Ik zit morgen of overmorgen op de dag van mijn eisprong.
Fijn dan kunnen we weer volle bak gaan voor een kindje.

Edith en marieke, hoe gaat het met jullie??
Al nieuws of nog niet??

Nou rusell het wordt wel tijd voor een ongi als ik dat zo hoor. Jeetje zeg al drie weken last van je borsten dat ik ook geen pretje.

Sandy, nou voor jou op naar de volgende ronde.

Groetjes bianca

Terug
Bovenaan