one2bemums 2 !!!!

Hi Dames!

En Marieke, hoe gaat het bij jou? Hoe lang ben je nu overtijd? En wanneer ga je weer testen??

Russell, bedankt voor het duimen, ik hoop dat het helpt!!!

Weekee, ik vond Arie en Silvester een beetje flauw eigenlijk....veel flauwe platte grappen...heb niet echt in een deuk gelegen. Ik hou toch wel van cabaret met íets meer diepgang.

Bianca, het gaat prima hoor, maar nog geen nieuws.

Ik begin het nu toch wel héél spannend te vinden! Ik heb er best een goed gevoel over! Maar nu net heb ik dan weer ff buikpijn...en de afgelopen dagen heb ik ook soms het gevoel dat ik "het voel lopen" en dus ongesteld word, gelukkig is er steeds niks te zien, maar dat is wel zenuwslopend hoor! Ik ga morgenochtend testen, dus dames...duimen!!!!
Liefs, Edith

Hallo meiden....
Nou voor mij hoeven julie niet meer te duimen, de  zijn vanmorgen gekomen, wist ik gister al, ik had al wa afgeveegt gistermiddag op mn werk, maar kon gister avond echt niet op t forum komen.
Tuurlijk baal ik, en nu geen 2008 beeb meer maar de echte teleurstelling was maandag en ik voelde gewoon dat ik niet zwanger was en ongi ging worden, dus gister was meer een opluchting, ik was ook heel bang dat ik een heel lange cyclus zou krijgen en nu heb ik 33 dagen dat heb ik de eerste maand ook gehad...... dus daar ga ik nu maar van uit.....
Denk dat mijn lichaan mnog iets op rgeel moet komen, gaat al wel beter want ben nu ook iets minder ziek van de ongi als vorige twee maanden en toen veegde ik dan was af en voordat het echte ongi dan doorzetten was ik 1,5 dag verder en nu veegde ik gister al wat af en vannacht ongi... dus klinkt hoopvol.....
Lekker aan de wijn dit weekend enzo haha en dan gaan we weer met volle nmoed verder in de nieuwe ronde.... denk misschien met ovutesten, want heb nu geen idee wanneer ik mn ei ergens heb.... haha

Edith spannend!!! Duk met je mee hopelijk heb je meer geluk als ik!!
Jammer dat je avonddje uit iets minder was... niet wat je had gehoopt.....

Weekee haha ja dat zou ook iets voor mij zijn batterij leeg!!

He russell kan me voorstellen dat je zo onzeker blijft balen!!!!! Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt....

Veel klusplezier bianca!!!!!!

Hoop dat ik niemand heb vergeten.....

Ik ga gauw weer werken voordat iemand achter mn scherm langsloopt....

knuffel, marieke

Bianca: Veel klusplezier de komende dagen

Marieke: ja das weer vervelend, maar ik ben nu weer opgeladen haha. Het blijft jammer meid, maar je moet het zo zien... een 2009 kindje is ook heel speciaal. En we kunnen nog steeds samen zwanger zijn hoor. Zo lang ben ik ook nog niet onderweg.

Edith: ja ik ben ook weg van cabaret en ik ben ook eens naar Arie & Silvester geweest. Het was niet verschrikkelijk, maar ik had me het anders voorgesteld. Ik kendeze al wel van shows op tv en ik had al enigzins wat platheid verwacht, ze kunnen echter hele leuke dingen met het publiek en virtuele middelen...maar nou..weet niet. Ik heb toen ook niet dubbel gelegen.
Meld je je morgenochtend zsm hier wanneer je hebt getest? We zijn zo benieuwd.

Sandy: hoe is het bij jou nu?

Hey meiden,

Heb weer weinig tijd gehad om te forummen veel moeten werken en dit weekend ook hele weekend werken behalve vandaag dus pffffffff. Deze week maak ik 31.5 uur terwijl ik maar 16 uur werk per week maar ja zo als dat gaat in de zorg krijg je de éne week 8 uurtje en dan zo'n week als nu alles en volgende week ben ik 4 dgn vrij dus wazig maar goed ook wel lekker idee wordt heerlijk weer lekker genieten met ons meisje fietsen en wandelen die dikke kont eraf haha!!!

Nou Marieke balen meis voor jouw ook de RD jakkie jakkie, wat een terleurstelling hé je gaat van alles voelen en hopen en dan komen ze nog bah zo gemeen maar ja!!! Geniet van je wijntje van het weekend en wie weet de volgende ronde gaat het goed komen!!!!

Bianca, hoe is het met het klussen??? Bedankt voor je lief berichtje het gaat wel beter met me hoor!!!
Jij succes met alles!!!

Edith en en en???? Heb je al getest heb zo'n gevoel dat het gewoon raak is bij je!!! Spannend!!!

Weekee en hoe voe je nu nog steeds erg moe zeker en nog niet misselijk geweest geloof ik!!! Hoever ben je nu je had toch bijna de echo??? In mei toch ergens begint nu op te schieten!!!
Het gaat wel goed met me hoor heb wel ff rotdagje gehad dinsdag maar ja kan wel met de pakken neerzitten maar dat helpt oook niet we gaan weer met frisse moed verder!!! Lief dat je aan me dacht!!!

Heb net telefoontje gekregen en mijn a.s. schoonouders zijn weer terug na 7mndjes Afrika ben zo blij!!!
En zo benieuwd wat ze van Jessica vinden die hebben ze nog als baby gezien en nu is het een dreumes van ruim 1 jaar!!! We gaan vanavond naar ze toe geweldig gewoon!!!!

Nou meiden probeer van het weekend nog te komen kijken ben benieuwd naar nieuws van wat jullie bezig houd maar moet morgen hele dag werken en zondag vanaf 15 uur tot 23 uur dus anders een goed weekend en tot weer eens!!!

Knuffels Sandy

Hallo!!!
Weekend staat voor de deur!!!
Jullie niog leuke plannen??
Wij thuis, nichtje van manlief komt logeren, is 12 en echt aan het puberen!! haha wordt de hele week al met sms, mailtjes of msn bestookt dat ze zo'n zin heeft!! haha
Ze komt zo dus nog even gauw op t forum!!!
Lig lekker in de bank met pot thee, pffff toch weer behoorlijk beroerd geweest vandag van de ongi!! dat was echt een grooooot voordeel van de pil, bijna nergens last van..
Nou vandaag kwam er weiong uit mn handen (arme collega's!! haha)

Edith en en hoe is het!!!!

Sandy ja balen he dat ze dan gewoon komen!!!!
Leuk he eindlijk je schoonouders er weer!!! Leuk geniet ervan!!!!
Ze zullen ook wel benieuwd zijn naar je dochter!! 7mnd is echt lang!!! Fijne avond!!!

Kan me voorstellen dat je moeder ook heeeel blij was weekee!!!!
En hoop dat dat shopen gauw kan!! haha

Nou meiden fijn weekend en tot gauw!!
liefs mij!!

GGGrrrrrr ik word er nu eigenlijk echt wel jaloers van.

Weer een vriendinnetje die zwanger is. Dat is de derde in nog geen twee weken tijd die het me komen vertellen.
En ze zijn ook nog alle drie in oktober uitgerekend.
Als wij in de eerste maand goed hadden geschoten dan was ik ook in oktober uitgerekend.
Ik ben nu toch wel op de grens aangekomen van mijn jaloezie. Als er nu nog iemand komt vertellen dat ze zwanger is, dan denk ik dat ik gewoon vertel dat ik ook zo graag wil, maar het nog niet echt opschiet.

Sorry, voor mijn jaloerse gedrag, maar ik gun het ze ECHT wel hoor dat is het niet, maar ik ben gewoon even onzeker.

Voor de rest ben ik lekker midden in mijn klusweek. Ik heb gisteren toch voor het eerst een ovulatietest gedaan. Hoop dat dit me wat rust geeft.
Dan kan ik voor mezelf vaststellen dat ik er deze maand alles aan heb gedaan, maar dat het onze tijd gewoon nog niet is om een kindje te krijgen.

Marieke, wat vervelend dat je toch zo beroerd bent geworden van je ongi, maar fijn dat het is gekomen, dan kun je weer verder.

Weekee, hoe gaat het met je?? Voel je je al anders dan anders??

Edith, laat je wel zsm weten wat de uitslag is, maar het ziet er goed uit voor je.
Ik ga de hele dag voor je duimen.

Ik ga zo mijn bedje in, mijn zoontje heeft vanacht zijn eerste nachtmerrie gehad dus een gebroken nacht gehad.
Hij droomde dat de prins met het vliegtuig weg was gevlogen en dat hij mijn zoontje nooit meer terug zou vinden. (echt zielig zoveel verdriet hij had, maar ook wel weer vertederend)

Sandy, geen probleem hoor. We zijn er toch allemaal voor elkaar.

Nou 2 pagina's verder.

Succes allemaal met klussen, wachten of je ongi.

Groetjes en een knuffel Bianca

Hey Lieve Meiden,

Weekee, nogmaals gefeliciteerd geniet er lekker van.
Edith voor jou wordt het nu echt heel erg spannend....
En de rest van de meiden, hou vol, en verlies de moed niet hoor.

Hier is verder alles ok. Morgen alweer 19 weken en ik voel me vrij goed, alleen heb ik sinds een weekje last van mijn stuitje lijkt het wel. Kan het niet goed plaatsen, mijn zus waarschuwde me gelijk voor mijn bekken maar goed, a.s dinsdag heb ik een afspraak bij de vlk en dan hoor ik het wel. Volgende week zaterdag de 20 weken echo. Ben wel erg nieuwsgierig.

Afgelopen weekend zijn we met vrienden naar Belgie geweest en ik raad jullie echt aan......als je kleine tussen de 2,5-3 jaar is, is het echt de moeite waard om naar Plopsaland te gaan. Wat hebben de kinderen genoten. Helemaal super.

Nou, dat was weer een update van mij. Soms lees ik jullie berichten nog ff maar ook jullie zijn helemaal verslaafd want het gaat snel hier.

Kus Lotje

Hé Ladies!

Marieke...balen balen balen meid!!!

Ik had het zo gehoopt voor je! Ik hoop dat je je snel beter voelt en even heerlijk kan gaan genieten van wijn, filet en al het andere wat je binnen korte tijd niet meer mag!

Weekee, wat leuk dat je ook zo van cabaret houdt! Ik was deze keer eens op tijd om kaartjes te bestellen, we zijn in de afgelopen maanden naar Guido Wijers, Javier Guzman, Velduis en Kemper en nu dus Arie en Silvester geweest. En in mei gaan we nog naar Claudia de Breij, ik ben eens benieuwd!

Duits meisje, fijn dat je voor mij een goed gevoel hebt...geeft me hoop! Jij hebt flink wat overuren gemaakt zeg! Wel lekker dat je dan volgende week wat meer vrij hebt. Heel veel plezier bij je schoonouders, zal heerlijk zijn ze weer te zien na zo'n tijd!

Mijn schoonmoeder is trouwens vandaag eindelijk uit het ziekenhuis ontslagen, hebben we dat ook weer achter de rug!
Hier nog steeds geen rd te zien....! Ik kijk uit naar morgenochtend, ben al helemaal aan het bedenken hoe en wat als het positief is. Aan de ene kant ga ik er al helemaal van uit...aan de andere kant denk ik dan "Welnee, dat kan niet." Ik ben ook zó bang voor de teleurstelling. Het is natuurlijk balen als ik niet zwanger zou zijn, maar ik zou er misschien nog wel meer van balen dat ik dan dus een onregelmatige cyclus heb, terwijl ik dacht een perfecte cyclus te hebben. Pfff wat een gedachten allemaal hè, herkenbaar?!?! ;-)
Liefs, Edith.

Terug
Bovenaan