one2bemums 2 !!!!

Dames....jullie zijn de eersten die het weten....Ik ben ZWANGER!!!!!
***********************************   *********************************************
Helemaal geweldig, ik ben zó blij!! Ik heb net m'n dochter het t-shirt aangedaan (Geef mij maar een kus, want ik word grote zus!) en we gaan zo samen naar boven om papa de test te geven.Papa mag dan voorlezen wat er op haar t-shirt staat, dat weet ze nog niet. Wij houden het niet stil, iedereen mag het meteen weten, dus jullie lezen vanavond of morgen wel hoe de reacties waren!!
Liefs, een hele gelukkige Edith.

Lieve Edith, van harte gefeliciteerd
!!!!!!   Wat een fantastisch nieuws!! En wat zei papa?  Het zat er al wel een beetje aan te komen, maar ja je weet het nooit zeker. super hoor!

Oh heerlijk meid en ook lekker dat iedereen het gewoon mag weten. Super en ga er lekker van genieten. Wordt een fijn weekend voor jou. Ik hoop dat de andere dames ons snel mogen volgen.

Voor de andere dames, ik reageer vanavond even op jullie berichten... maar ik MOET nu weg.   Dikke zoen.

Lieve Edith,

Geweldig meid, maar ik had ook al zon gevoel dat het raak was bij je!!! Gefeliciteerd en heel veel geluk en een mooie zwangerschap en beebje in december?? (of wordt het begin januari..?) Geniet ervan!!! Hoe voel je je??

Dames, ik blijf voorlopig alleen beetje meelezen tenzij er iemand zwanger is natuurlijk dan reageer ik meteen!!! Want wij gaan voorlopig niet voor een beebje...zo wie zo de eerste 5 maanden nog niet. We hebben wat financiele tegenslagen en mijn moeder heeft mischien darmkanker....ik voel me zeer niet oke, dus het heeft nu nog ff geen zin. Eerst kijken hoe het met mijn moeder enz. afloopt. We stellen het dus voorlopig uit.

Iedereen heel veel geluk gewenst en dat iedereen maar snel naar het zwanger zijn forum mag verhuizen...Loth en ik beginnen dan wel weer een nieuw forumpje hier hahahaha, want Loth heeft het ook voorlopig uitgesteld ivm haar komende bruiloft en de prachtige jurk die ze gekocht heeft!!

Liefs allemaal!!   sweety

Sandy: 6 mei heb ik idd mijn echo. Jeetje wat maak jij dan een rare weken. Bij verschilt het ook nog wel eens, maar niet zo extreem. Ik hoop dat je je nu weer wat beter voelt meid. Wanneer is je nieuwe NOD?

Marieke: hoe is het met je nichtje? Beetje gezellig?

Bianca: Dat "jaloerse" gedrag zoals je het zelf noemt, is heel normaal. We weten ook wel dat je het de anderen gunt, maar omdat je het zelf ook graag wilt en het niet zo snel lukt heb je zoiets van: "he waarom zij wel en wij niet?" Bovendien zou je ZELF graag degene zijn die aan vriendinnen kan vertellen dat ze zwanger is. Je kunt er helaas niets aan veranderen helaas. Het komt wel goed, OOK met jullie.

Lotje: jeetje wat gaat de tijd snel 19 weken alweer pfff. Schiet al op he? Leuk dat je ook bijna voor de 20 weken echo mag.
Dat van Plopsaland hoor ik van meerdere mensen. Het schijnt een enorm leuk park te zijn waar de kleintjes zich zeer goed kunnen vermaken. Is het ook groot?

Tess: wat leuk dat je af en toe nog even komt kijken...het begon toch met jou en Loth... wel vervelend om over de tegenslagen te horen. Hoe gaat het met je moeder en wanneer weten jullie meer? Heeft ze veel klachten?

Hier alles wel okay. Ik heb vandaag een beetje een baaldag. mag aan de ene kant niet klagen natuurlijk. Maar ik voel me gewoon sinds gisteren niet topfit. Gisteren heb ik werkelijk de halve dag in bed gelegen. vandaag tot half 11 uitgeslapen en ik ben NOG moe...nee ALWEER moe. Heb net boodschappen gedaan en ja hoor..kom de winkel binnen en de misselijkheid slaat toe. ik zal gewoon wel niet goed over bepaalde geurtjes kunnen.

Ik doe het dus gewoon lekker rustig aan dit weekend. ik hoef nergens heen.

Hey meiden
,

FF snel eregaren ben net half uurtje thuis van het werk en wat zie ik Edith zwanger oh meis mijn voor gevoel klopt ook nog geweldig gefeliciteerd!!!
Nou ga nu weer van ons avondje genieten, morgenvroeg typ ik weer wat heb late dienst dus kan dan!!!

doeg Sandy

Ooh edith, wat geweldig. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik ben echt zo blij voor je.
Op jou zwangerschap ben ik niet jaloers, omdat ik weet dat jij er ook mee bezig bent geweest en het graag wil.
Hoeveelste ronde was dit nou voor jou??
IK BEN ECHT BLIJ VOOR JULLIE!!!

Ik heb gisteren voor het eerst een ovulatietest gebruikt en hij was negatief en nu vandaag op de dag waarop ik volgens mijn berekeningen mijn eisprong behoor te hebben is de test positief.
Nu heb ik gelukkig gisteravond nog seks gehad en wil ik morgenochtend nog een keer klussen. Nou dan hoop ik alleen maar op een goede afloop.
Wel fijn dat ik mij mijn tweede ovutest al een positieve test heb, scheelt weer veel geld.

Weekee, ik hoop voor je dat dit alleen maar een off day is en niet een voorteken van maanden van misselijkheid.

Marieke, hoe gaat het met je ongi, heb je er nog last van??

Sandy, je had gelukkig een goed voorgevoel voor edith.
Hoe is je voorgevoel voor mij??? (nee grapje hoor)

Groetjes Bianca

P.s. ik ga klussen!!!

Weekee, Sweety, duits meisje, Bianca,   bedankt voor de felicitaties!!!
Papa reageerde blij verrast toen hij de tekst op het t-shirt van Bente las! De opa's oma's en tantes zijn erg blij voor ons. M'n schoonvader en schoonzus waren op weg naar een voetbalwedstrijd, maar draaide om toen mijn man ze de foto's van het t-shirt had gestuurd! Op de terugweg hadden ze nog even snel een pot augurken en een bos bloemen voor ons gehaald, lief hè!? Het is nog allemaal een beetje onwerkelijk, maar het zal de komende dagen wel gaan doordringen. Mijn beste vriendin is verloskundige (net met studie begonnen toen ik zwanger was van Bente) en met een beetje geluk gaat zij mijn bevalling doen! Super lijkt me dat!!!
Ik kom snel ook weer op jullie reageren....ben nu ff lekker vol van mezelf! ;-)
Liefs, Edith.

Terug
Bovenaan