one2bemums 2 !!!!

hallo meiden!!!
Eindelijk kan ik weer even inloggen en wat zie ik
Edith zwanger!!!! Joepie meid!! Super!!!
gefeliciteerd!!!!! Ga er lekker van genieten!!!!
Hoeveelste ronden was dit voor jou????

Bianca fijn dat je ovutest positief was!!!! Ik hoop echt dat het raak is deze maand!!!

Weekee hoop idd dat je niet lang misselijk bent maar ff een baaldagje hebt!!!
Met ons nichtje was het leuk!!! viel ook reuze mee, ff naar de tsad geweest en thee met haar gedronken in een restaurantje vind ze altijd leuk...
s middags bij een vriendin van ons geweest die ene pard heeft dus mocht ze even rijden nou dan is het helemaal top want ze is paardengek en daarna met huifkar door het bos geweest, dus was leuk en vandaag was mooi weer dus lekker naar t bos geweest vanmiddag en toen werd ze weer opgehaald.

De ongi gaat weer stukken beter, is altijd de eerste dag super de beroerd en daarna gaat het goed en het duurt maar een paar dagen meestal, t wordt nu al minder....
en dan kunnen we weer aan de klus!! haha....

en nu duik ik zo mn bedje lekker in, manlief heeft denk ik slijmbeursontsteking ofzo dus sie is moe dus ik ga lekker mee een keertje vroep op bed....

truste allemaal!!

Hey meiden,

Ben ik weer de werk weekend zit erop gelukkig nu bijna hele week vrij heerlijk!!!
Ja want de LENTE komt nu echt oh vindt het zo fijn, was het zo zat die regen en telkens je auto krabben bah bah!!! Dus laat maar komen heerlijk!!!

En hoe is het hier met jullie alles goed goed weekend gehad???

En Edith hoe is het met jouw hoe voel je nu??? Vindt het zo leuk voor je heerlijk hoor, geniet er maar lekker van!!!

Verders moet ik volgens mijn berekening nu 13 mei mijn NOD hebben we wachten af dit wordt onze eerste ronde nu weer wel spannend maar ga er gewoon vanuit dat het wel ff duurt en wie weet valt het dan mee als het eerder lukt!!!
Oh ja ben morgen jarig dus weer een jaartje erbij pfff das minder haha!!! We vieren het in het weekend dus komen maar paar mensen morgen nog appeltaart maken morgenvroeg heerlijk en daarna moet ik lijnen na al dat gefeest!!!!

Meiden veel succes met alles weet ff niet meer wat er allemaal geschreven is sorry!!!

Liefs Sandy

Hallo dames,

Nou mijn klusweek is weer achter de rug.
Alhoewel ik het nooit erg vindt.
Dat is de enigste leuke week van het cyclus.

Ik heb op dit moment last van mijn onderste rib aan de rechterkant.
Dit had ik ook tot vervelens toe. Als ik ga zitten is het net alsof mijn onderste rib in de verdrukking komt.
En daarbij heb ik dan ook nog last van mijn litteken van de keizersnede die ik heb gehad, maar ik weet niet waar dit allemaal moet duiden.
Het lijkt kwa gevoel wel dat ik zwanger ben, maar dat kan natuurlijk niet.
Dat van mijn rib had ik bij de eerste zwangerschap ook.
Erg vervelend dit.
Maar er is nog niet eens sprake van een innesteling.

Alles goed met jullie.
Nou geweldig hoor. Weer een zwangere vrouw erbij.
Ik ben zo blij voor jullie, weekee en edith.

Mijn schoonzusje d'r zus is zwanger van het 4 kindje binnen 5 jaar tijd.
Wat een broedkonijn is dat zeg!!
Ik ken nu in mijn omgeving 5 mensen die in oktober  uitgerekend zijn, dat moet wel een babyboom zijn.

Edith en weekee, in welke ronde waren jullie ook al weer zwanger  geraakt???

Sandy, een hele fijne week toegewenst.
Als het blijft als vandaag heb je een lekkere week.
Vanmiddag was ik onbedoeld vrij. Ik was een uurtje aan het werk toen het kinderdagverblijf belde dat mijn zoontje ziek was.
Dus ik naar hem toe, heb ik hem twee minuten vast moet hij heel erg spugen.
Ik zat er helemaal onder, maar dat geeft niet, maar het is zo zielig voor dat ventje.
Dus hij lag lekker op zijn bedje zoals hij zegt  "even uitrusten" en ik zat lekker met een boekje in de tuin. HEERLIJK!!

Groetjes en een dikke knuffel Bianca  

Sandy: ik was er helaas de afgelopen dagen niet. Maar nog van HARTE GEFELICITEERD   met je verjaardag!!!!  Heb je een leuke dag gehad?

Edith: hoe voel je je meid?

Marieke: oh heerlijk ze is dus even lekker wezen paardrijden. leuk hoor. Enne, hoe is het met je manlief? Heeft ie nou een slijmbeursontsteking of toch iets anders?

Bianca: je zit weer op het wachtbankje he? Ik hoop voor je dat het raak is. Wat vervelend trouwens van je rib..klinkt erg pijnlijk.
Oh enne... je schoonzusje haar zus... 4 kinderen in 5 jaar tijd. Om eerlijk te zijn is dat ook niet helemaal gezond hoor!! Maar goed ik kan me voorstellen dat het minder leuk klinkt als je zelf zo graag een kindje erbij wilt.

Ik ben trouwens in de 3e ronde zwanger geraakt. ik ben in januari gestopt met de pil. Geloof me, ik had het zelf niet zo "snel" verwacht hoor. Ik prijs me daar dan ook heel gelukkig mee. Helaas heb jij daar geen hol aan natuurlijk...

Ik hoop gewoon dat binnenkort dit hele cluppie zwanger is. Allemaal mooie bolle buiken!!

Ik ga naar mijn werk... jammer met dit mooie weer    

Hi Dames!
Wat is het stil hier?! Is iedereen flink aan het klussen?? Of allemaal op de wachtbank?? Komen er nog NOD's aan binnenkort?

Sweety, ik ben 23 december uitgerekend. Bente was 10 dagen te laat...als dat nu weer gebeurt dan komt de kleine pas volgend jaar! ;-) Wat een vreselijk nieuws van je moeder zeg...kan me voorstellen dat je nu even niet met zwanger-zijn bezig bent...Heel veel sterkte!!

Lotje, wat gaat het snel meid, al op de helft! Fijn dat alles zo goed gaat. Plopsaland is leuk hè! Wij zijn er vorig jaar ook geweest.

Bianca, wat fijn dat de ovu-test meteen duidelijkheid gaf! En nu maar duimen dat de zwemmers ook goed hun best hebben gedaan! Je hebt wel aparte voortekenen hè...hopelijk een goed teken! Lief dat je zo blij voor ons bent. Dit was voor ons de 3de ronde (net als bij Weekee), ik had op 9 januari m'n spiraaltje eruit laten halen.

Vliegirl, dankjewel voor de felicitaties! Zijn jullie weer een beetje bijgekomen van het weekend met jullie nichtje? En hoe is het met de slijmbeursontsteking van manlief? Dat 'ie maar snel geneest, want nog ff en dan moet 'ie weer aan de klus! ;-)

Duits meisje, alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Heb je leuke cadeaus gekregen?

Weekee, hoe is het met de vermoeidheid en de misselijkheid?

Ik voel me tot nu toe prima! Ik hoop dat het weer net zo gaat als de 1ste zwangerschap, toen heb ik ook vrijwel nergens last van gehad. Ik merk wel dat m'n borsten al groeien en die zijn af en toe ook wel pijnlijk, lijkt bijna op stuwing! En 's avonds ben ik iets eerder moe...of geef ik er nu misschien iets eerder aan toe...?! ;- Kortom, niks te klagen, alleen maar genieten! Mijn vriendin heeft haar VK-praktijk ruim 30km van mijn huis af. Zij heeft nu met mijn vorige VK gebeld (daar heeft ze zelf ook stage gelopen) en die vond het prima als ze de begeleiding samen doen! Dus dat is alvast geregeld!
Groetjes, Edith.

Hallo meiden,

Nou ik ben al een tijdje niet geweest had het druk en niet echt mijn hoofd er naar staan.

Edith: Van harte gefeliciteerd meid ga er maar heerlijk van genieten.
Bianca: Super dat de ovutest positief was nu idd hopen dat de zwemmers ook hun best hebben gedaan.
Sweety: Heel veel sterkte met je moeder.
Weekee: Voel jij je ook weer wat beter?

Nou ik ben maandag weer naar de gyn geweest. Heb niet zulk heel erg leuk nieuws gehad. De gyn had liever gezien dat ik al naar de fertiliteitsarts was geweest maar omdat ik die kuur provera had gehad zei de assistente tegen me dat de gyn me nog ff weer wou zien. Maar goed miscommunicatie dus. Hij heeft nog weer een inwendige echo gedaan en daar was op te zien dat ik maar een heel dun laagje baarmoederslijmvlies heb en geen activiteit in de eierstokken... de reden dat ik dus geen reactie heb gehad op mijn kuur is dat ik n iks opbouw en dan dus ook niks kwijt hoef. Toen hij dit zei zei hij ook dat ik dus niet voor niets bij hem was geweest. Hij heeft me direct doorverwezen naar de fertiliteitsarst en heeft mij ook laten bloedprikken op hormonen. Mijn vriend moet ook zijn deel inleveren en dan krijgen we 26 mei de uitslagen en krijgen we te horen hoe nu verder. Dit was natuurloijk wel even slikken voor ons. Het is hues nog niet het einde van de wereld maar gewoon het idee dat je waarschijnlijk niet zonder hulp zwanger gaat worden is toch iets dat je even moet gaan verwerken. Nou ik blijf af en toe nog wel ff meelezen maar denk niet dat ik veel zal reageren omdat ik van mezelf niet veel meer heb om te delen.

Groetjes Russell

hallo meiden!!!!

Weer ven een update van mijn kant haha
Russell, kan me heeel goed voorstellen dat dat ff slikken is.... je hopt toch dat je gewoon zwnager kan worden en niet dat er een ziekenhuis aan te pas moet komen...
Meid neem de tijs om het te verwerken, is niets niets!! We denken aan je!!!!

Edith fijn dat je niet veel last van kwaaltjes hebt.... geniet er lekker van!!!!

Weekee hoe gaat het nu met jouw kwaaltjes????

O jee nu ben ik de weg kwijt ... ff een schermpje erbij openen haha

Ik wist al dat ik nog vanalles vergat...

sandy leuke verjaardag gehad?? Gefeliciteerd!!!

Bianca o weer spannede tijden!! wachten wachten en wachten....vervelend van die rib!!

Hier alles goed, vandaag lekker van het weertje genoten, eerst ff de klusjes in het huishouden gedaan vanmorgen en daarna met manlief een heerlijke wandeling gemaakt in het bos, leek wel zomer en het was er heerlijk rustig want het is natuurlijk gewoon woensdag... daarna lekker een ijsje gegeten en weer naar huis, was heerlijk.
manlief heeft inderdaad slijmbeursontsteking. Moet een week rust houden en de huisarts heeft hem maandag een injectie gegevene en die doet zn werk behoorlijk!! gaat al en stuk beter!!!
morgen nog een dagje werken en heb vrijdag dan vrij, dus morgen ff extra werken heb ik vrijdag vrij, ook gezellie voor mn mannetje, en inderdaad daarna weer aan de klus dus die spuit moet ook snel werken.!!

Ik ga deze maand nog gewoon proberen zonder ovutesten enzo om zwanger te worden, was er vorige maand teveel mee bezig en daar werd ik ook niet goed van dus ff een maandje beetje afstand nemen, hoop dat dat gaat lukken haha....
We gaan gewoon iets regelmatiger klussen en dat was langer als vorige maand.... want denk dta ik dus vorige maand mn ei gewoon totaal heb gemist......
en dan zien we het wel!!!!
mn vriendin belde vandaag met de boodschap dta haar man gister is opgenomen met leukemie...
 pfff heftig, dan sta je weer ff met beide benen op de grond en denk ik soms waar heb ik het over..... geniet van wat elke dag je brengt!!!
Nou volgens mij sla ik door en teut zo de bladzij vol haha....
meiden ik ga zo mn bedje opzoeken, morgen lange dag op t werk en daarna nog vergadering dus ben pas in de avond weer thuis....
maar dan lekker lang weekend!

jullie nog lekker genoten van het mooie weer???

liefs, mij!!!

Hoi hoi,

Ja, ik zit weer op het wachtbankje.
Volgende week zaterdag is de NOD dag.
Ik ben er deze maand veel minder mee bezig, ondanks dat ik dat niet had verwacht.
Ik dacht dat omdat ik met ovutesten was begonnen ik er misschien teveel mee bezig ben, maar dat valt dus mee.
Er zijn gewoon avonden dat ik niet op het forum ben.

Vanavond lekker met mannetje uit eten geweest.
Naar de mexicaan, dat is echt mijn favorite eten.
Was erg gezellig.

Vandaag met mijn jongetje een stukje gelopen.
Was heerlijk weer.
Op een gegeven moment valt hij en met zijn lippen op de grond.
Hij is de hele middag zielig geweest en kon bijna niet meer praten.
Hij lag de hele dag in mijn armen. en als ik hem los liet wou hij alleen nog maar knuffelen. Zo schattig, maar ook zielig.

Weekee en edith, wat toevallig dat jullie allebei in de 3e ronde zwanger zijn geraakt.
Dit is ook mijn 3e ronde, dus wie weet.
Ben blij voor jullie dat jullie bijna geen verschijnselen hebben van het zwanger zijn.

Ja, vier kinderen in vijf jaar is inderdaad erg veel.
Ik moet er niet aan denken.
je lichaam heeft zo ook geen kans om te herstellen.

Nou ik ga weer wat nuttigs doen.

Groetjes en een knuffel Bianca

Terug
Bovenaan