one2bemums 2 !!!!

Hey lieve meiden,

Hoe is het allemaal vandaag nmet jullie???

Rusell ja kan me voorstellen dat je ff genoeg aan je eigen hebt op dit moment das ook niet niks wat je te horen hebt gekregen, maar goed met hulp kan je zwanger worden tuurlijk doe je het liever zelf maar ja dat dit nu mogelijk is geeft toch hoop!!!! Heel veel succes meis!!! Denk aan je!!!!

Bianca ach wat zielig zeg van je zoontje ja dan is mama onmisbaar hé!!! Wel heerlijk hoor dat ze dan willen knuffelen doet Jessica ook hoor als ze valt of moe is dan kan alleen mama ze troosten of knuffelen!!!
Dus je zit in je wachtdagen en heb je er een goed gevoel bij of heb je geen idee??? Wel weer spannend nou gaan gewoon weer duimen wie weet helpt het!!!

Hey lieve sweety las dat het niet goed was met je moeder snap helemaal dat je nu helemaal niet bezig bent met zwanger worden!!! Meis wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop voor je moeder dat het allemaal mag meevallen hele dikke knuffels voor jullie en we denken aan je!!!

Weekee en hoe gaat je met jouw alles nog steeds goed??? De echo komt al dichterbij was toch 6mei???

En Edith hoe gaat het bij jouw??? Leuk zeg dat je samen met je vriendin die verloskundige is kunt overleggen met je eigen verloskundige helemaal leuk!!!

De verjaardag was leuk maar erg rustig geweest vier het pas zaterdag en dan wordt het het drukst!!!
Had van Jessica een bloem gekregen die ze had gemaakt op het KDV zo lief!!! En nog badspullen erg lekker wordt weer genieten en geld das nog handiger kan ik zelf kopen wat ik wil!!!
Was 37 jaar geworden gaat het hard nu hé!!! Voor je het weet ben ik al 40 jaar klinkt zo oud haha maar duurt gelukkig nog 3 jaar!!! Vanmorgen bij frauenartz geweest uitstrijkje gehad en borstonderzoek alles was goed we konden weer gaan beginnen zei die en niet gaan stressen hé, nee hoor zei ik we zien wel!!!! Ja ga niet vanuit dat het gelijk raak is dus we zien wel!!!!

Nou meiden succes allemaal en alvast een fijn weekend!!!!

Liefs Sandy

hoi hoi,

Ik ben nu illegaal aan het internetten.
Onze router is stuk, maar omdat we ook nog bellen via isdn kunnen we deze niet gewoon in de winkel kopen maar alleen maar via onze internet provider.
Lekker handig.
Dus ik zal de komende paar dagen minder aanwezig zijn.
Ach ja maakt ook niet uit, zit toch in de wacht.

Sandy, ja is echt heerlijk als ze willen knuffelen. Mijn zoontje is al niet zo'n knuffelkont, dus als hij het doet geniet ik er ook dubbel van.
Tot nu toe voel ik nog helemaal niks, dus zal wel ongi gaan worden.
Maar ik blijf de hoop houden.
Ik hoop wel dat het deze maand gebeurt.
Want volgende maand ben ik precies in de klusweek op vakantie, dus slaan we weer een maand over.

Misschien wel handig dat internet het niet meer zo goed doet, ben ik niet zo bezig met zwanger worden.

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend.

Groetjes bianca

hoi allemaal... het is hier een beetje stilletjes moet ik zeggen. Ik ga ervanuit dat dat en goed teken is, omdat we allemaal lekker van het zonnetje aan het genieten zijn.  

Marieke: hoe is het bij jullie? Jullie zitten nu in de klusweek als ik me niet heel sterk vergis. Wat vreselijk trouwens van je vriendin haar man... dat zet je inderdad weer met beide benen op de grond. Ik hoop dat alles goed gaat.

Bianca: nog fftjes en dan kun je weer testen.... ben je de wachtweken een beetje goed doorgekomen? En wat rot van jullie internet verbinding. Hoop je snel weer te zien.

Sandy: how was de viering van je verjaardag? Het zou druk worden toch? Gezellig hoor.

Edith: hoe is het bij jou?

Nou nog anderhalf weekje wachten tot het bezoek aan de vk. ik nheb wel gisteren met mijn moeder en zusje alvast een zwangerschapsbroek gekocht. Een mooie wittte voor de zomer.... mijn spijkerbroeken gaan namelijk nu toch echt al een "beetje" te strak zitten.

Nou ik zal eens even mijn maaltje voorbereiden. Gaan lekker soepie eten. mmm

Hoi hoi!!!!

Wat een heerlijk weertje vandaag!! Dat mag van mij de hele week wel zo blijven.... en ik was megaduf vandaag dus heerlijk in de tuin gelegen.... we waren gister in drachten verjaardag van ons nichtje en mn schoonzusje gingrond half 10 naar huis en belt een half uurtje later op dat ze een lekke band heeft en geen reservewiel, dus manlief met zn broer erheen... op de anwb wachten wat meer dan 2 uur duurde dus eer wij thuis waren en i ons bedje lagen was het 2 uur!!!! daar kan ik volgens mijniet meer tegen..... ik was niet wakker te krijgen vanmorgen!!!!! pffff..... dus verder geluierd in de tuin, heerlijk!! Maar de weersvoorspelingen geven weer ietes anders op!! jammer!!!
jullie ook allemaal van t zonnetje genoten??

Weekee, nog anderhalve week dus ik lag in de tuin vanmiddag te denken volgens mij mag ze bijna!!! Nou ja je kan gaan aftellen!! Spannend!!
Leuk een broek gekocht!!! weer iets nieuws!! spannend!!!!
Ja ga ongeveer wel de klusweek in denk ik maar ja met langere cyclus weet je t maar nooit dus denk klus 2 weken!! haha

Edith hoe gaat het bij jullie???

Sandy hadden jullie ook zulk lekker weer voor de party??
Was het gezellie???

Balen van dat internet bianca!! weet je altijd meteen weer hoe vaak je dat gebruikt!!!!Hoop dat je snel weer terug bent bij ons!!!
Nog een weekje geduld en dan weet je meer spannend!! Duim voor je!!!!

mijn maaltje wordt ondertussen ok gemaakt door manlief ook een soepie weekee!! hihi en sepdag dus, vind ik altijd heerlijk op zobdag lekker broodje erbij bakken!!!!

tot gauw allemaal!!!
knuffel!!

Hoi hoi,

We hebben gelukkig nog steeds via de buren of iemand anders internet.

Ja, ik heb ok heerlijk in het zonnetje gezeten. mijn zoontje was heel lief in de zandbak aan het spelen.
Heeft hij lang volgehouden.
Daarna stukje wezen fietsen (hij fietst sinds donderdag zonder zijwieltjes)
Dus heb vandaag ook nog wat aan mijn conditie gedaan, want hij fietst erg hard, maar remt nog niet altijd aan het eind van de weg.

Ja ja, nog een paar daagjes en dan weet ik ook weer dat we of naar de volgende ronde gaan of dat ik zwanger ben.
Ik heb er een hard hoofd in aangezien in nog nergens last van heb.
Helaas, maar het is niet anders.

Ik hoop dat we morgen ook zulk mooi weer hebben, maar de voorspellingen zijn inderdaad minder.

Weekee, leuk he om alvast een zwangerschapsbroek te kopen, dan wordt het meteen zo echt. Ik zal met je mee aftellen.

Fijne avond allemaal

Dikke knuffel Bianca

Hé Meiden!

Russel, ik kan me voorstellen dat je dit nieuws even moet verwerken, het is niet niks. Dat jij waarschijnlijk op een andere manier zwanger zal worden dan de meesten hier, wil natuurlijk niet zeggen dat je evengoed lekker van je af mag komen schrijven hoor. Iedereen heeft hier dezelfde wens: een lief gezond baby'tje krijgen! En ik hoop dat die wens voor jullie snel zal uitkomen, met of zonder hulp.

Vliegirl, is je man inmiddels weer wat opgeknapt? Want hij moet aan de bak hè! ;-) Hoe is het met je vriendin en haar man...wat een heftig nieuws zeg!

Bianca, dit wordt misschien wel het "3de-ronde-raak-topic"! Ik ben hard voor je aan het duimen dat het raak is, nog eventjes geduld en je kan testen!!

Duits meisje, voor jou is de ronde dan nu ook weer echt begonnen? Enig idee wanneer je NOD zal zijn?

Weekee, hier alles prima hoor! Bij jou ook? Nog ff en dan mag je naar de VK, spannend!! Krijg je dan ook meteen een echo?

Ik heb m'n VK ook gebeld en wij hebben op 19 mei onze 1ste afspraak en echo. Nog 3 weken geduld dus! Ik ben dan bijna 9 weken, dus ik vind het best al snel. Bij Bente was ik al bijna 12 weken bij de 1ste afspraak! Vandaag is ook de dame van Moeders voor Moeders geweest (doe jij ook mee Weekee??) en die deed ook weer een zw.test. De teststreep was donkerder dan de controlestreep, dus dat was goed! De groene kannen staan weer op de gang en tot 14 juli zal ik dus m'n urine verzamelen om er anderen mee te kunnen helpen. Ik heb al een babysite gemaakt voor onze 2de uk...beetje vroeg misschien, maar ik vond het zo leuk! Als je op de banner hieronder klikt kom je er vanzelf!
Liefs, Edith.

Hoi hoi,

Edith, wat leuk gedaan die site van je ongeboren spruit.
Leuk shirt van je dochtertje!!

Ja ja, nog een paar dagen en dan weet ik meer.
Ik denk dat als ik zondag nog niet ongi ben ik dan ga testen.
Ik ben de afgelopen twee dagen erg moe (had ik bij mijn eerste ook heel erg)
en af en toe last van buikkrampen, maar ik weet het, het hoeft niets te betekenen.
Hoop blijf ik toch houden totdat ik ongi zou worden.
Ik hoop zo dat het ons is gegund.

Wat is het hier stil de laatste dagen zeg.

Wat hadden we een lekker zonnetje de afgelopen paar dagen, jammer dat het alweer voorbij is.
Edith hoe voel jij je?? Nog nergens last van??
Weekee, hoe voel jij je nu, nog steeds moe??

Nou ik heb alweer een heel verhaal.

Groetjes  en een knuffel Bianca  

Goedemorgen allemaal,

Zo allemaal genoten van het weekend, wat een heerlijk weer zeg jammer dat het zo kort duurde maar ja!!!

En Bianca hoe is het nog geen RD in zicht, laten we het hopen voor je de duimen draaien hier hoor!!! Succes meis!!!

Edtih en hoe gaat die wel lekker dan je al over 3 weken naar de VK kan en een echo krijgt succes alvast!!!!

Marieke hoe is het bij jouw???

Weekee en hoe gaat die nog erg moe???

We hebben een druk weekend gehad het verjaardagfeest was leuk maar erg laat en Jessica was toch weer erg vroeg wakker pffffff!!! Ze is de laaste dagen weer erg aan het mopperen der komen weer tandjes aan denk ik dus ja dat  is dan ook niet leuk allemaal!!! Deze maand gaan we ervoor dus onze eerste ronde weer mijn NOD is op 13 mei ongeveer!!! We zien wel ga me er niet teveel mee bezig houden wie weet wat er gebeurt!!!
Allemaal een hele leuke koninginnendag alvast!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan