one2bemums 2 !!!!

Hoi Meiden,

Nou mijn schrik ben ik weer te boven dacht ik het weekend. Krijg ik nog wat te verwerken... Ik werd zondag ongie... ja jullie lezen het goed ik werd ongie. Ik dacht nu weet ik het niet meer hoor. Zegt de gyn tegen je je hebt een heel dun laagje slijmvlies wardoor je niks kunt opbouwen en geen activiteit in de eierstokken wordt je nog geen week na die tijd ongesteld wat moet ik er mee. Het was wel direct bloed trouwens geen bruine troep meer misschien een kleine hoop. Nou ja we zien het wel weer als het weer voorbij is zou ik blij zijn dat het niet direct volgende week ook weer komt. Genoeg over mij.

Bianca: Spannend zeg we gaan zeker voor je duimen.

Sandy: Spannen hoor weer de eerste ronde. Nou we duimen voor jou ook natuurlijk.

Vliegirl: Erg vervelend zeg die twee verplichte klus weken haha. Nou ga er maar lekker van genieten en dan gaan we daarna heel hard duimen.

Nou dit was het eerst wel weer. Iedereen een goeie koninginnedag morgen.

Groetjes Russell

Hoi meiden,

Hier even een kort berichtje van mij.
Wat fijn dat jullie met me meeleven naar de dag van mijn ongi.
Tot nu toe nog geen berichten van enige ongi praktijken.
Ik ben nu al een paar dagen erg moe en vergeetachtig, voor mij zijn dat tekenen van een zwangerschap, maar vorige maand was ik ook een paar dagen voor mijn  NOD vergeetachtig en werd ik toch gewoon ongi
Dus ik weet het gewoon niet meer.

Ik ga zo mijn huis ontvluchten aangezien ik in de binnenstad woon en er koninginnennacht gevierd gaat worden.
Ik heb dus geen zin in een kind dat tot middennacht en later  wakker is.

Russell, wat vervelend zeg dat je nu weer in die onzekerheid zit, ben je net een beetje vrede aan het sluiten met het vervelende nieuws van de gynecoloog gebeurt er dit.
Succes meid en we denken aan je.

Een hele fijne koninginnendag!!!

Groetjes en een dikke Bianca

Nog even een berichtje van mij!!

Hier geen last van koninginnenach en dat soort dingen dus lekker rustig hier!!
haha bianca kan het me voorstellen dat je er vandoor gaat!!
We duimen rustig door voor je!! Hoe is het met je rib dan??

russell nou ja zeg, kan me voorstellen dat je het nu ook niet meer weet!! Ik hoop dat je wel gauw weet hoe en wat!! en ja vreselijk die klusweken wel 2!! haha nee hoor gaan we lekker van genieten en we dan zien we het wel!!!!

Edith leuk zo'n site!!! geniet lekker van het zwanger zijn!!

Jullie nog leuke plannen met koninginnedag?? Wij zien het wel mn ouders zijn hier met de boot dus die zitten hier nu op de bank dus aan de borrel gezellig.
Hopen dat het een beetje mooir weer wordt!!

Groetjes!! en fijne dag morgen!!

Marieke: hoe is het bij jullie? Gaan de dagen een beetje snel voorbij? Oh en lekker blijven borrelen!

Edith: wat een ontzettend leuke site!! En 19 mei al. spannend hoor. Ik hoop dat de dagen een beetje voorbij vliegen. Ik moet zeggen dat ik wel blij ben dat het nu nog maar minder dan een week is voor ons. Pfff...ik ben gewoon zo benieuwd of alles goed is. En ja... ik krijg dan meteen een echo.
Ik doe niet mee met Moeders Voor Moeders... ik heb eigenlijk niet echt een goede reden waarom wel of niet. ik denk namelijkdat ik het een volgende keer wel zou doen. Het helpt andere vrouwen zwanger worden toch??

Bianca: hey meid, nog even doorbijten. Nog maar een paar daagjes en dan mag je weer... hopen dat de rode duivels wegblijven. En ik hoop dat je zwangerschapstekenen ECHT zijn.

Sandy: fijn dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad. 13 mei dus... nou ik ga duimen voor je hoor!

Russel: nou meid, jouw lichaam is weer lekker bezig zeg. Wat een stuk onrust en onzekerheid. Ga je de gyn bellen?

nou hier alles...ok. Kan niet echt zeggen dat het top is. Maar we gaan rustig door. Ik heb erg veel last van verstopping (sorry..klinkt misschien niet zo fris) Ik doie er echt zoveel mogelijk aan (brinta vezelfit, sinaasappelsap etc etc) ik voel de drang wel..nou ja opgeblazen buik (LOL) maar het wil gewoon niet echt lukken. Gewoon niet zo'n prettig gevoel.
Verder ben ik nog steeds erg moe ja. Ach ik mag me allang gelukkig prijzen dat ik niet elke dag boven de wc hang toch?
Ik ga vanmiddag mijn kledingkast even uitruimen. ik heb zoveel shirtjes die ik volgesn mij nooit meer aandoe. Wil mijn zusje ze niet hebben dan gaan ze in de kledingcontainer. Mag iemand anders er blij mee worden.
Koninginnedag vier ik dit jaar niet echt. Was vorig jaar gezellig in Amsterdam, maar ja toen zaten we daar met vrienden in een hotel en kon ik (wanneer ik moest plassen) naar de wc in het hotel dat vlakbij was. Maar nu zou dat niet kunnen. Nou ik heb de rijen voor die vieze toiletten gezien vorig jaar. Volgens mij zou ik nadat ik geweest was meteen weer achteraan kunnen sluiten zodat ik, wanneer ik aan de beurt ben, weer moet plassen. Niet verstandig dus. Bovendien vind ik het wel lekker hoor..beetje rustig aan doen.

Iedereen hele fijne dag vandaag enne... ik zal proberen weer een beetje meer hier te komen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zoveel te vinden ben op het zwanger forum. Ik vind het hier gezellig dus ik kijk daar alleen naar vragen die beantwoord worden.

Doeiiii

Even snel reageren op Weekee:
Door mee te doen aan Moeders voor Moeders kun je inderdaad andere vrouwen helpen met zwanger worden. Van het hormoon dat ze uit je urine halen maken ze een medicijn (Pregnyl dacht ik) om de eisprong te bevorderen. Hoe ver ben je nu? Want je kunt je nog aanmelden tot de 12de week, dan kun je toch nog 5 weken meedoen. Ze hebben heel wat liters urine nodig om een beetje medicijn te kunnen maken, dus alles ik welkom!
Goh, ik lijk wel een wandelend reclamebord! ;-)
Fijne Koninginnedag allemaal!
Liefs, Edith.

Ik zit nu in mijn 9e week..8 weken zwanger dus... ik zal sowieso contact met ze opnemen... misschien dat ze nog wat aan me hebben.

Enne... geen probleem hoor zo'n wandelend reclamebord. Ik vind het goed dat je er zo achter staat!

Hoi Allemaal,

Nou toch nog en redelijke dga vandaag met het weer. We zijn eerst even naar mijn zwager en schoonzusje geweest heb daar mijn neefje de fles nog ff gegeven en zijn toen met elkaar even naar het terras geweest. Daar was mijn vriendin ook met de kleine en haar vriend. Toen werden de kids wat onrustig dus zijn hun naar huis gegaan en wij nog even gebleven. Na ongeveer twee uur had mijn vriend het ook wel bekeken en zijn ook wij naar huis gegaan. Zegt hij onderweg tegen me. Zou het niet erg vinden om een baby te hebben want dan heb ik ook een excuus om naar huis te gaan. Toen zei ik tegen hem dat een biertje drinken geen verplichting is maar ik vond het wel lief.

Weekee: Ja of niet ik heb idd een raar lichaam maar goed mijn moeder is er van overtuigd dat ik gewoon geduld moet hebben... Ik ga de gyn niet bellen ik heb bloed geprikt en mijn vriend moet vrijdag heen voor zijn deel en dan hebben we 26 mei een afspraak voor de uitslagen en hoe nu verder.

Nou weer een heel verhaal. Ga er weer vandoor zal me ff weer bij mijn vriend voegen.

Groetjes Russell

hallo!!
allemaal leuke dagen gehad??
het zit er al weer bijna op, en dan morgen weer werken, maar ja haha daarna weer 2 dagen weekend, en dan gaat mn nieuwe werkschema in dus hoef ik pas weer woensdag.
Klinkt lekker relaxed al zeg ik het zelf en ze zeggen dat het mooi weer wordt!! Heerlijk!
deze dagen ook leuk gehad, mn ouders kwamen langs die waren hier met de boot heen gevaren, dus gister gezeliig met hun naar de optocht gekeken, is altijd heel bijzonder hier en ff door de stad gelopen en 's a vond bij hun op de boot wezen borrelen.
vandaag lekker wezen wandeelen in het bos was mooi weer en daarna lekker aan de bitterballen enzo, dus weer een gezellig dagje, en morgen weer werken, allebei.
ach zulke dagne zijn op t werk altijd wel gezellig, wel druk, maar leuk.

verder weinig nieuws, weer zijn weer lekker aan t klussen!!

Edith wat een leuke foto van je dochter op jullie nieuwe site!! een schatje!!

Weekee wel vervelend die kwaaltjes, die verstopping lijkt me niet fijn nee!! maar ja klinkt cliche je weet waar  je het voor doet  haha

russell valt niet altijd mee he geduld!! zou er soms ook gek van worden.
Maar hou vol!!

Bianca hoe gaat ie?????We duimen voor je!!!!

Nou ga nog ff lekker op de bank hangen en niet te laat slapen morgen gaat de wekker weer vroeg( das enoge nadeel van werken!! haha)

knuffel!!!!

Terug
Bovenaan