one2bemums 2 !!!!

Hoi hoi,

We hebben deze twee vrije dagen weer goed overleefd.

Zijn vandaag ter voorbereiding op volgende week met de kleine naar schiphol geweest.
Hij wou gelijk op vakantie, maar moet nog even geduld hebben.

Hier nog geen ongi te bekenen.
Ik kreeg net heel even last van mijn rug, maar blijf positief aangezien er ook goede tekenen zijn voor een zwangerschap.

Weekee, ja je weet wel voor welk doel je het doet.
Gaan jullie het ook vertellen als jullie een echo hebben gehad of wachten jullie totdat het 1e trimester is geweest?

Nou ik ga julie op de hoogte houden in verband met mijn ongi, maar ga er maar vanuit dat ik morgenochtend ongi wordt en anders zaterdagochtend.

Groetjes Bianca

Dag ladies.

Lekker aan het genieten van het mooie weer? En het wordt nog mooier!!

Russel: aww dat is wel heel lief wat je vriend zei. Voor hem is het natuurlijk net zo moeilijk. Ik snap ook wel dat je nog even wacht met bellen en gewoon even afwacht.

Marieke: Jij bent dus ook lekker aan het genieten. Nou vandaag waarschijnlijk laatste werkdag en dan weer weekend toch?

Bianca: he...zelfs IK begin het helemaal spannend te vinden. ik leef zo met je mee en elke keer zie ik je afteller...kriebels hoor. Jammer dat je zelf voelt dat je waarschijnlijk ongi wordt. maar goed, zo denken en dat het dan NIET komt is natuurlijk mooier dan andersom.

We gaan het inderdaad, als de echo goed is, langzaamaan meer mensen vertellen. Vooral vrienden en de rest vand e familie (ooms en tantes etc...dus van ons dus, niet die van de kleine...omdat mijn zusje en de zijne het natuurlijk al weten)

Ik ben benieuwd wat iedereen zegt. ik denk wel dat ze zoiets zullen hebben van : oh DAAROM was je telkens zo moe. LOL

Hoe is het trouwens met de andere dames? Angela/Tess/Sandy etc?

Meiden nog een hele fijne dag!!

Hoi hoi,

Nou hier nog geen rode duivels gearriveerd.
Normaal kreeg ik de avond voor de RD's rugpijn.
Nou had ik gisteren avond rugpijn, maar vandaag helemaal niks te bekennen.

Mijn vorige drie ronde's waarvan eentje op non actief   waren:
1e ronde 28 dagen
2e ronde 27 dagen
3e ronde 27 dagen.
Ik had dus min of meer vandaag wel mijn RD's verwacht.
Heb ook geen last meer van mijn rug, maar gisteren wel steekjes in mijn zij.

Weekee, had jij nou ook last van kleine steekjes toen je nog niet wist dat je zwanger was??
Kon me vaag herrinneren dat je dat hebt verteld, toch??
Ik leefde ook zo erg mee toen jij in de kritieke zone zat, grappig is dat zeg hoe je met iemand kunt meeleven. Ik was haast nog zenuwachtiger dan jullie waren.
Bedankt voor je lieve woordjes!!!   Doet me erg goed.

Dus jullie begrijpen denk ik wel dat mijn hoop met het uur groeit.
Bij mijn man ook hoor.
We hadden het namelijk over de vakantie (in november) over de bestemming.
Toen zei hij "dat ligt helemaal aan jouw waar we heen gaan, al moet ik in een hutje op de hei gaan zitten omdat je zwanger bent, als je maar zwanger bent"
Lief he!!!

Nou ik hou jullie morgen nog op de hoogte.
In verband met onze internet verbinding die het nog steeds niet doet, kan ik alleen op het werk mailen (ik werk onder mijn huis) en dat kan niet overdag, omdat er altijd wel iemand op de pc kan meekijken. Jullie zullen dus moeten wachten tot morgenavond.
En als ik morgenavond nog niet ongi ben ga ik zondag testen.

Het is uiteindelijk nog een heel verhaal geworden.

Groetjes en een knuffel Bianca

Bianca, ik zit hier zwaar te duimen voor je!!! Positief denken hoor! Ik had ook steekjes en zelfs een zeurderig ongi-gevoel toen ik zwanger bleek te zijn. Zo lekker verwarrend hè, alles wat je voelt kan 2 kanten op gaan. Maar het gaat de goede kant op...let maar op!!!
Liefs, Edith.

hallo allemaal!!!!

bianca o wat spannend!!! ik deed de pc aan en dacht gauw kijken hoe het met bianca is, ben er zelfs zenuwachitig van!!! Maar we moeten nog even geduld hebben!!
Duim extra hard!!!!! hoop zo dat je positef test!!!
Wat lief van je man!! aahhhh een schatje!!

edith hoe gaat het met jou en weekee met jou...

Hier weing nieuws lekker aan t klussen natuurlijk!!
En lekker van t weer genoten, in en om het huis bezig geweest vandaag, lekker samen bezig zijn!! Nu lekker aan t relaxen op de bank!!

bianca zodra ik weer op de pc ben kom ik meteen kijken!!!

Knuffel, marieke

Hoi weekee, marieke en edith,

Bedankt voor jullie lieve woordjes en dat jullie aan me denken.
Maar het heeft niet mogen helpen. Om een uurtje of 4 begonnen mijn rode duivels mij te pesten.
Ik had er zo veel vertrouwen in dat ik deze keer wel een beetje down ben.
Komt gewoon omdat alles meezat deze maand.

En helaas volgende maand geen ronde voor ons, want ik ga volgende week zondag voor 10 dagen weg, dus missen we net de eisprong. Jullie begrijpen al dat ik dus zonder man weg ga, ach misschien is er wel een leuke turk in turkije hahaha grapje hoor.

Weekee, nou gaan we voor jou aftellen hoor. Het is al bijna 6 mei. Je zal er al wel heel veel zin in hebben.

Marieke, wanneer is nou jouw NOD dag??

Edith, jij mag ook bijna voor de echo. Voel je al iets van je zwangerschap of nog nergens last van??

Ik ga aan jullie denken, maar eerst even verwerken dat ik ongi ben geworden.
Maar gelukkig heeft mijn lichaam wel het normale cyclus aangehouden en niet ineens nog een aantal dagen erbij geplakt.
Ik weet wel precies wanneer ik mijn eisprong heb.

Fijn weekend nog.
Morgen ben ik er niet.

Groetjes en een dikke knuffel Bianca

Lieve bianca!!!

he meid wat balen!!!!!
Ik zag je bovenaan mn hyves staan dus dacht he die is op de pc geweest en gauw kijken op t forum!!
kan me heel goed voorstellen dat je er flink van baalt en ff in een dipje zit!! Ik had het vorige maand ook! Dus meid weet hoe je je voelt!!!
geef er ook gewoon ff lekker aan toe!! dat helpt!!!
lijkt me ook extra moeilijk omdat je weet dat je volgende maand moet overslaan!
jank ff lekker gooi er een wijntje tegenaan en ik hoop dat je daarna weer kop op verder kan gaan!!
Denk aan je en we zijn er voor je als je ff lekker wilt kletsen!!!

Mijn NOD is 22 mei, uitgaande van 33 dagen.... Hier zit het deze maand niet zo mee.... we hebben vorige week welgeteld 2 keer gedaan, dus niet veel, heb wel twee dagen dat natte gevoel (ja sorry) zeg maar en slijm aan het wc papietje dat was woensdag en donderdag, donderdagochtend wel geklust en zondag daarvoor.... maar ja geen idee of het mn ei is geweest, want vorige maand heb ik dat ook gehad en toen kwam mn ei ongeveer 5 dagen later. dus als dat weer zo is is er nog hoop, anders denk ik dat het niet veel gaat worden deze maand. Had er beuwust ook wat afstand van genomen want vorige maand werd ik echt gek van mezelf en dat wilde ik echt niet wer!! dus afwachten wanneer het komt...

nou meid kruip lekker tegen je mannetje aan en tot gauw!!!!

En de rest ook fijne zondag morgen en we hopen op veel zon!!!
liefs!!

He die Bianca.

Shit zeg wat balen helemaal omdat je eigenlijk zo veel positiefs had wat leek op zwanger zijn. Nou meid ga idd maar ff stevig balen. Ik hoop voor je dat het volgende maand mee valt. Wie weet ben je er dan minder mee bezig omdat je weet dat je weg gaat en dat het dan alsnog wel lukt.

Wat een heerlijk weertje is het toch ook. Wij gaan vanmiddag heerlijk bbqen met een hele groep vrienden dus dat wordt zeker gezellig.

Weekee: Spannend zeg volgende week de echo. Weet je wat vrienden van ons hebben gedaan? Die hebben een videocamera meegenomen en die hebben de echo gefilmd. Echt heel erg leuk. Misschien ook leuk om het op die manier aan je vrienden en famile te vertellen. Bij ons kun je nl. geen dv d meer krijgen van de echo en dan is dit wel een leuke manier op het tastbaar te hebben.

Marieke: Wij zijn inmiddels ook weer druk aan het klussen geslagen want je weet maar nooit natuurlijk. Jij ook veel klusplezier.

Edith: Geniet je er al een beetje van? KAn me voorstellen dat het eerst wel even weer onwennig is.

Nou iedereen een prettige zondag en geniet maar lekker van het mooie weer.

Groetjes Russell

Terug
Bovenaan