one2bemums 2 !!!!

Hoi meiden,

bedankt voor jullie medeleven.
Ik ben er al weer klaar mee hoor. Je moet maar zo denken "het leven gaat door"
Het scheelt denk ik wel dat we al een kindje hebben dan is het misschien iets makkelijker om verder te gaan.

Misschien is het ook wel goed om een hele maand niet bezig te zijn met een kindje maken. Alhoewel ik moet zeggen dat ik er deze maand ook erg rustig onder was.
Geen hopeloze stress, behalve de twee dagen voor mijn NOD, maar dat ik denk ik normaal.

Ik heb lekker genoten van de zon.
In de tuin van de buren gespeeld met zoonlief.
Die hebben een grote trampoline gekocht.
Wel heel gaaf hoor.

Nou ik hoop dat jullie ook een fijn weekend hebben gehad.

Ik spreek jullie gauw weer.

Groetjes en een knuffel Bianca

Hey meiden,

Heb weer ff tijd voor het forum, ja soms lukt het gewoon weg niet om hier te zijn sorry en het weer werkt ook niet mee haha!!! Heerlijk gewoon het is genieten!!!

Nou bianca hé bah wat jammer van die RD maar gelukkig kun je er wel goed mee omgaan dacht ook zeker dat het raak was voor je maar goed!!! Succes maar de volgende ronde!!!

Weekee morgen de echo geloof ik toch heel veel succes meis hoop dat alles goed is met jullie frummeltje!!!

Edith en hoe gaat die bij jouw aan het idee gewent dat je zwanger bent??? Best onwerkelijk is dat in het begin maar nu zal het besef toch wel komen!!!

Russel hoe is het bij jouw al meer duidelijkheid over hoe nu verder??? Wil je heel veel succes wensen hoop zo dat je gewoon met een beetje hulp zwanger wordt sterkte!!!

Vliegergirl hoe is het met jouw???

Wij hebben het enorm druk de laatste tijd kom nauwelijks toe om hier te kijken en soms lees ik alleen maar heb bijna iedere dag wat te doen!!! Maar voel me goed en als het goed is moeten de RD op de 13 mei komen we zien wel ben er zo weinig mee bezig!!! Wij hebben leuke koninginnendag gehad en  lekker veel gekocht op de rommelmarkt erg praktisch vooral, ja wij zijn echte rommelmarkt gangers denk maar zo nieuw kopen kun je nog altijd!!!
Ben ook op een nieuwe afdeling gaan werken dus allemaal nieuwe collega's en nieuwe bewoners is erg leuk tot nu toe vindt ik zelf maar ja het is nog maar  kort hé!!!
Nou ga weer lekker naar buiten het is te mooi weer voor binnen te blijven!!! Meiden allemaal succes en probeer wat  vaker te reageren als het lukt!!!

Liefs Sandy  

Bianca: he bah! Ik had zo gehoopt ander nieuws hier te lezen. Jammer dat het ook deze maand niet raak was. Ik had nog goede hoop, net als jijzelf.
En helemaal balen dat het ook de volgende maand niet kan. Maar je hebt misschien wel gelijk dat je zegt dat het anders is als je een kindje hebt. Ik denk dat je jezelf daarin kunt troosten. Je hebt een (b)engeltje waar je heel veel van houdt...en ondanks dat je er zo graag een zusje of broertje bij zou willen hebben. Jullie eerste wonder is er al.

Marieke: hoooi! Nou hoe gaat het met je? Lekker van het weertje aan het genieten? Ik las dat jullie niet echt veel hebben kunnen klussen deze maand. Gewoon nog ff doorgaan he? Nu het niet helemaal zeker is hoe lang je cyclus is...gewoon erop wagen.

Russel: hey meid. Hoe issie? Wat een leuk idee van je vrienden zeg. Helaas hebben wij geen videocamera, maar we kunnen foto's meekrijgen...nou ja...das dan al iets.

Sandy: Je hebt het er maar druk mee. 13 mei is trouwens ook alweer snel. Die week vliegt hopelijk voorbij (en dan goed nieuws *fingers crossed* natuurlijk)
Een andere afdeling dus. leuk hoor. Heb je daar ook andere taken en verantwoordelijkheden dan voorheen?

Nou...5 mei dus.... dat betekent dat we nog maar een dag hebben te gaan. En tja..ik moet toegeven dat ik een heel klein beetje nerveus ben hoor. ik wil gewoon graag weten dat het goed is... het hartje horen etc...

Nu belde de vk me nog op vanavond. ik denk oh nee foute boel...ze is ziek en moet afmelden ofzo haha. Maar ze had wat problemen met mijn gegevens en wilde het nog even doornemen. Had ze mijn geboortedatum fout (novermber ipv januari) dus ze kon me niet vinden in het ziekenfonds systeem. aaah. En toen zei ze heel vrolijk: tot morgen!! Nou toen had ik er weer zin in haha.

Het wordt steeds moeilijker het voor mensen verborgen te houden. ik keek vandaag op het werk even in de spiegel... jeetje zeg... buik!!! Ik denk, oh mensen zullen wel denken, die moet ook niet dikker worden!!

Ach we zullen zien. Ik ga gewoon voor mezelf duimen dat alles goed is (het voelt wel goed) en dat ik moprgen gewoon met een gerust hart (daar wil ik nog even wat over vragen) en grote glimlach naar huis kan.

Over hart gesproken... ik heb sons het gevoel dat mijn hart me het lichaam uitbonst! Zo hard klopt ie dan. Mijn moeder zei al, ze controleren je bloeddruk wel even. Als die nu al te hoog is dan mag ik me voor de andere maanden wel bergen toch? haha.

Oke weer genoeg gekletst. ik ratel maar door..maar dat kotm gewoon door (gezonde) zenuwen hoor.

ik laat jullie morgen weten hoe het gegaan is.

Liefs en veel klusplezier

Dag allemaal!!!
wat een heerlijke dag weer!! blij dat we op t werk airco hebben!! haha'en die hadden we nodig wat een gekkenhuis!! We kwamen echt uren tekort vandaag!!!! pff zooo druk, maar voor je t weet is de dag weer voorbij!!!
En morgen lekker vrij dus dan plof ik lekker in de tuin!!!! en genieten van het zonnetje!!

Weekee spannend morgen naar de vk!!!! laat je het ons weten!!!!

Bianca blij dat je het weer wat zonniger inziet!!

Sandy gaat goed hier!!! Aan de klus, ben mn ei betje kwijt, kan zijn dat ie er gister of vanmorgen was, maar weet niet zeker, we klussen gewoon wat en laat het deze maand maar even over me heen komen, vorige maand teveel mee bezig!! dus dat wilde ik niet weer!!

Edith hoe gaat ie???

tot gauw allemaal!!
knuf!

Hi Meiden!
De zwangere muts meld zich ook weer eens! ;-)

Bianca, balen meid!! Heeft al ons geduim toch niet geholpen :-( Ik ben blij voor je dat je weer een beetje over je dipje heen bent en nu een duidelijke cyclus en eisprong hebt. Dat móet dus snel goed komen hè!

Weekee, hoe was de echo??? Laat ons snel wat weten hè!!

Andere dames, het is prachtig zwoel klus-weer, niet waar? ;-) Als er nu niet wat baby'tjes gefrabriceerd gaan worden!

Ik voel me nog steeds prima! Het is inderdaad nog erg onwerkelijk, zo in het begin. En net als de 1ste keer, vind ik die 1ste weken tot aan de vk-afspraak zó lang duren! En dan mag ik nu nog bijna 3 weken eerder naar de vk als 5 jaar geleden! M'n borsten en tepels zijn al aardig aan het groeien, heb maar weer een meegroei-bh ala europa-cup aangeschaft ;-) En ook m'n buik lijkt al iets voller te worden, maar nu zat daar al een aardige rol van mezelf hoor. Ik had nog 1 lekkere zomerbroek, 3/4 jeans, maar die zit toch wel aardig strak nu! Heb een ex-collega gevraagd of zij nog positie-zomerbroeken heeft en daar ga ik zaterdag ff neuzen. Thuis draag ik nu lekker rokjes of een jurk, maar op m'n werk vind ik dat niet zo handig. Nog 2 weken tot de echo....spannend!!!
Liefs, Edith.

hallo dames!!

Wat een prachtig weer!

Nou...wij zijn dus gisteren voor de eerste keer naar de vk geweest. Ik was reuze nerveus haha. Gewoon omdat je (zeker de eerste keer) niet goed wete wat er allemaal op je afkomt. Gelukkig was ze heel aardig en legde rustig alles uit. Alle anamneses werdedn gedaan, dus of er ziektes/afwijkingen etc voorkomen bij ons..of we gezond zijn bladiebla.

Allerlei folderstjes en informatie. Bloeddruk opgemeten... daar was ik nog even bang voor, maar 126/74 is prima  urine getest op suiker ook alles prima. En toen ja ja na 3 kwartier eindelijk de echo!!! hahah.

Meiden ik vond het toch zo speciaal om te zien. zo'n klein boontje. Maar het belangrijkste was...het hartje klopte mooi! We konden het gewoon prima zien. De vk kon alleen geen goede meting doen (het kleine dingetje blijkt nu al erg beweeglijk namelijk haha en lag er niet goed voor) dus ze kon niet meten van kop tot kont en dus krijgen we oer 4 weken nog een echo om DAN de termijn te bepalen.

Ach, het gaat me erom dat alles goed was en dat het hartje klopt. Wanneer het dan komt, ach...zien we dan wel

Hoe gaat het bij jullie?

Leuk Edith dat je al wat begint te groeien hihi. Is vast weer een heel fijn en speciaal gevoel.

Hoi Weekee,

Wat leuk meid dat alles goed is nou is er eerst ook weer een hele spanning weg en dat is ook wel lekker. Lijkt mij ook heel erg bijzonder om dat voor het eerrst te zien en heel onwerkelijk ook. Willen jullie met der tijd ook weten wat het wordt of wil je dat als verrassing houden. Nou ik zou zeggen geniet er maar lekker van.

Bij mij gaat alles ook goed hoor heb me er al b ij neer gelegd dat het waarschijnlijk niet zonder hulp gaat lukken. Ben nu aan het temperaturen en zit bijna op de helft van een normale cyclus dus ben benieuwd wat mijn temp gaat doen. Ik ben nu een week verder na mijn ongie en nog niks te zien dus wie weet gaat het nu de goeie kant op.

Nou ik ga weer lekker in de zon heb heerlijk 5 dagen vrij.

Groetjes iedereen en een prettig pinksterweekend

groetjes Russell

Hi!!!

Zo he he eindelijk eens ff tijd om achter de pc te kruipen!!
mega drukke week gehad!! Mijn nieuwe werkrooster ging in maar heb al meer gewerkt, want het was zo mega druk!! Niet normaal, Leuk al die feestdagen haha maar wij krijgen er meteen achterdtanden van!! Maar ja we kunnen niet meer als werken!!
Maar nu vandaag lekker vrij en hoef ik woensdag pas weer!! Fijn!!!
Ga straks wel ff buiten zitten maar of ik het ga volhouden in het zonnetje?? tus best heet!! Maar beter als regen dus we mogen niet klagen haha!!
en ja edith zwoel klusweer dus let's go! haha

Weekee fijn dat alles goed was!! En je het hartje hebt gehoord!! Lijkt me heel bijzonder!! En er zal oom wel een stukje spanning van je afvallen!
heb je al aan meer mensen verteld??

edith voor jou schiet het ook al iets op dat je naar de vk mag!! Leuk dat je al echt wat dikker wordt, wordt het al weer wat echter!!

russell fijn meid dat je je er bij neer hebt kunnen leggen dat je er waarschijnlijk hulp bij nodig zult hebben...

Bianca hoe gaat het met jou???

hier alles verder rustig, denk dat mn vruchtbare dagen wel zijn geweest... dus we wachten nu maar lekker af... megadrukke week gehad dus ook weing tijd om na te denken, das wel lekker!!!!
Het enige dat ik heb is gevoelige borsten, maar dat heb ik elke maand dus zegt niks.
en ons geklus was verre van regelmaat zeg maar dus betwijfel het echt of het dez emaand zla gaan lukken!!

Ik ga ff lekker vanb t weer genieten!!!

Groetjes!!!!

Terug
Bovenaan