one2bemums 2 !!!!

Hoi meiden,

Nou ik ben er weer hoor.

Ik betrapte mezelf erop een paar dagen niet op het forum te zijn geweest en er ook niet aan heb gedacht.
Ben er dus duidelijk veel minder mee bezig.
Is ook wel goed. Ze zeggen altijd dat je er zo min mogelijk mee bezig moet wezen en dat je dan al een goede kans maakt.

Ik ga morgenochtend voor twee weken op vakantie dus ik zal er voorlopig ook niet zijn.
Maar ik zal alles lezen als ik terug ben en dan wat van mezelf laten horen.

Weekee, wat fijn dat het een leuke echo was. Wel leuk dat je er volgende maand weer eentje krijgt.

Edith, grappig zeg dat je al zo snel groeit.

Ik had net een blunder dan zelfs mijn man zei ben je soms zwanger??
Maar dan kan natuurlijk niet.
Ik had per ongeluk de cijfercombinatie van de koffer veranderd, maar waarin wist ik niet meer.
Moesten we dus 1000 combinaties uit proberen.
Het is gelukkig wel gelukt.

Nou ik zal jullie missen maar ook aan jullie denken.
Marieke, ik zal voor je duimen dat het deze maand raak is en anders gaan we gewoon weer samen door naar de volgende ronde.

Groetjes Bianca

hallo meiden!!!
Allemaal aan het genieten van het mooie weer???
Wij wel heerlijk!!! we zitten lekker in de tuin tijdschriftje lezen even de pc aan en wat drinken, ik zei net tegen manlief hoe herlijk kan het leven zijn!!

Hier weing te melden verder!! alles rustig!! gewoon wachten!!

Bianca heerlijk vooruitzicht!! twee weken lekker genieten!!!!
Veel plezier, (maar waarschijnlijk lees je dat als je terug komt!!!, we zullen je missen hier!)

Meiden geniet allemaal van het heerlijk weer en voor sommigen van moederdag!!

liefs!

hallo meiden!!!!

Wat is het rustig hier!!!!
Allemaal van het zomerse weer aan t genieten???
Heerlijk he!!! Kan er echt blij van worden!!!

Hier verder weing te melden ook hoor!!! Heb wel wat krampjes in buik en rus dus denk dat het op ongi gaat uitdraaien, voel me ook net zo als andere maanden dus... weing hoop zeg maar!!

hoop dat het met jullie allemaal goed gaat!!!
tot gauw!!

Hi ladies!
Inderdaad behoorlijk rustig hier! Maar dat is met dit heerlijke weer ook wel te begrijpen, genieten zo lang het kan!
Hier gaat alles z'n gangetje. Ik ben aan het aftellen, maandag de 1ste keer naar de VK en de echo! Zal alles goed zijn....is het er 1 of....hoe zal Bente het vinden....?

Vliegirl, wanneer is jouw NOD? Ik ga natuurlijk weer duimen hè! Zet de NODdatums weer onder je naam...dat maakt het zo spannend!!

Groetjes, Edith.

Hi!!!!

edith spannend!!!! maandag naar de vk!!!!
Weekee wanneer moet jij weer??

hier alles rustig, voel me anders dan vorige maand, dus misschien eindelijk ontpilt!!!
Normaal een dikke week voor nod al mega buikpij en rugpijn, maar nu niet af en toe iets, meer een drukkend gevoel zeg maar. Als dat betekent dat ik dan ook mindr last zou hebben van de ongi zelf zou mooi zijn!! Het enige gekke is dat mn tepels wel mega zeer doen!!! als je ontpilt zou zijn moet dat toch ook minder zijn, nou ja geen idee we zien wel!
Mijn nod id dinsdag.

Nog een dag werken, ben bekaf!! Twee heel drukke dagen op t werk gehad, nog eentje en dan weekend!!!!
Heerlijk en hoef ik pas woensdag weer te werken!!!

ik hou jullie op de hoogte!!
Groetjes!!
NOD 20 april!!

Hallo meiden,

Ik dacht laat ik eens kijken hoe het hier is. Errug rustig dus maar ja dat krijg je mat het mooie weer van de afgelopen dagen.

Marieke: Spannend zeg aanstaande dinsdag dus je NOD. Ik ga voor je duimen hoor.

Edith: KAn me voorstellen dat je het weer spannend vindt om naar de vk te gaan.

Nou meiden ik moet over anderhalve week naar de fertiliteitsarts voor de uitslag van mijn bloed en van het goedje van mijn vriend ook erg spannende tijd dus. Wat voor mij een positief punt is dat ik na dat ik 2,5 maand niet ongie ben geweest en toen 6 dagen na bezoek aan gyn wel in een keer spontaan weer was ik bang dat het weer om de week zou komen net als voor gannde keren maar het tegendeel is waar ik ben al over de helft van een normale cyclus zonder bloeding dus heb ook kleine hoop dat het bij mij ook de goeie kant op gaat. Als ik uit ga van een cyclus van 28 dagen heb ik 24 mei  mijn NOD dus ben ertg benieuwd.

Nou wel weer genoeg geschreven dus ga er weer vandoor.

Groetjes Russell  

Dag dames,

tja dat krijg je met dit mooie weer he (hoewel vandaag???) Dan ga je liever buiten zitten dan binnen achter de computer.

Ik kom net terug van bloedprikken. Kom ik daar stond er nietsop het formulier..oeps! Gelukkig wisten de " prikkers" een beetje wat normall bij een zwangerschap wordt getest...maar was mijn vk dus vergeten in te vullen. grrr. Ach ja. Ze hebben 4 buisjes afgenomen. Ze zei nog: misschien iets teveel, maar dan vergeten we in ieder geval niets.
Zal ze gelijk in hebben.

Marieke: bedoel je NOD 20 mei? ... anders loop je een maand achter hihi. Ik ben blij dat het wat rustiger voor je is nu hoor.

Russel: spannende tijd dus. Ik zal aan jullie denken. ook voor je vriend is het spannend natuurlijk. Ik hoop dat alles "goed" is, of dat jullie in ieder geval meer DUIDELIJKHEID krijgen over dingen.

Edith: hey moedertje...alles goed met je?

Hoe gaat het verder met: Sandy &  Bianca en de anderen?

ja weekee!! haha laten we het maar op mei houden!!!
brrr bloedprikken niet mijn hobby, nou ja hebben ze in ieder geval genoeg!!

Maar het zal wel weer een rondje ongi worden!! hoofdpijn, rommelt behoorlijk in mn buik en moe, dus meestal is dat de ongi aankondiging!!
had ik ook wel een beetje verwacht, turrlijk hoop je anders, maar t verbaast me deze maand niet heel erg.

Het weekend zullen jullie me weing zien, want we gaan een weekendje naar groningen dus geen pc!! tenminste ik kan dan niet op deze site!!

Jullie nog leuke plannen??
Fijn weekend allemaal!!

Terug
Bovenaan