A
Anoniem
Guest
Hoi meiden,
Nou ik ben er weer hoor.
Ik betrapte mezelf erop een paar dagen niet op het forum te zijn geweest en er ook niet aan heb gedacht.
Ben er dus duidelijk veel minder mee bezig.
Is ook wel goed. Ze zeggen altijd dat je er zo min mogelijk mee bezig moet wezen en dat je dan al een goede kans maakt.
Ik ga morgenochtend voor twee weken op vakantie dus ik zal er voorlopig ook niet zijn.
Maar ik zal alles lezen als ik terug ben en dan wat van mezelf laten horen.
Weekee, wat fijn dat het een leuke echo was. Wel leuk dat je er volgende maand weer eentje krijgt.
Edith, grappig zeg dat je al zo snel groeit.
Ik had net een blunder dan zelfs mijn man zei ben je soms zwanger??
Maar dan kan natuurlijk niet.
Ik had per ongeluk de cijfercombinatie van de koffer veranderd, maar waarin wist ik niet meer.
Moesten we dus 1000 combinaties uit proberen.
Het is gelukkig wel gelukt.
Nou ik zal jullie missen maar ook aan jullie denken.
Marieke, ik zal voor je duimen dat het deze maand raak is en anders gaan we gewoon weer samen door naar de volgende ronde.
Groetjes Bianca
Nou ik ben er weer hoor.
Ik betrapte mezelf erop een paar dagen niet op het forum te zijn geweest en er ook niet aan heb gedacht.
Ben er dus duidelijk veel minder mee bezig.
Is ook wel goed. Ze zeggen altijd dat je er zo min mogelijk mee bezig moet wezen en dat je dan al een goede kans maakt.
Ik ga morgenochtend voor twee weken op vakantie dus ik zal er voorlopig ook niet zijn.
Maar ik zal alles lezen als ik terug ben en dan wat van mezelf laten horen.
Weekee, wat fijn dat het een leuke echo was. Wel leuk dat je er volgende maand weer eentje krijgt.
Edith, grappig zeg dat je al zo snel groeit.
Ik had net een blunder dan zelfs mijn man zei ben je soms zwanger??
Maar dan kan natuurlijk niet.
Ik had per ongeluk de cijfercombinatie van de koffer veranderd, maar waarin wist ik niet meer.
Moesten we dus 1000 combinaties uit proberen.
Het is gelukkig wel gelukt.
Nou ik zal jullie missen maar ook aan jullie denken.
Marieke, ik zal voor je duimen dat het deze maand raak is en anders gaan we gewoon weer samen door naar de volgende ronde.
Groetjes Bianca