one2bemums 2 !!!!

hahaha het lijkt haast of je wilt zeggen dat we in Groningen geen computers en internet hebben  haha.

Nou meid...das niet zo mooi. ik hoop dat je ongelijk hebt en dat je gewoon...nou ja..je weet wel. dat het wegblijft!

Geniet van je weekend!!

Vliegirl, positief denken hè!!! Ik ga heel hard voor je duimen! Toevallig ben ik jarig op 20 mei, dus op die dag ga je toch zeker niet ongesteld worden!!! Nee hoor, de duivels blijven lekker weg en dan snel een mooie positieve test!!
Liefs, Edith.

Hey meiden,

Hoe gaat het met iedereen er zitten weer wat meiden in spanning te wachten en ook op onderzoek te wachten!!!! Succes allemaal!!! En hoe is het met de zwangeren onder ons???
Met het mooie weer ben ik niet meer aan computeren gekomen vond ik te zonde!!!
En ja ff afstand op zijn tijd is ook niet verkeerd!!!

Verders gaat het hier wel goed we zijn er niet echt mee bezig geweest, maar ja had mijn NOD op de 13mei maar tot op hede geen RD wel lage rugpijn en soms vlagen van misselijkheid!!! Maar goed had dit vorige maand ook en toen had ik precies 1 week daarna de RD op bezoek, dus ga ervan uit dat ze gewoon komen!!! Wacht eerst ff af hoe het gaat als ik naar 1 week nog niet de RD heb dan ga ik pas testen denk ik dus wacht rustig weer af!!!
Meiden allemaal fijne zondag wij hebben vandaag doopfeestje dus kijk vanavond nog ff hoe het hier is!!!

Liefs Sandy

Hi Duits Meisje!
Voor jou is het dus ook weer spannend! En jij wacht dus min. tot 20 mei met testen...? Zo wordt mijn verjaardag wel heel spannend! Ik ben zelf helemaal niet met m'n verjaardag bezig, zou het zelfs haast vergeten! Ik denk alleen maar aan morgen...eindelijk naar de VK en de echo! Ik ben zó benieuwd...laat alles goed zijn! De afgelopen dagen voel ik m'n buik behoorlijk, beetje spierpijn-achtig gevoel. Zou het allemaal al zo hard aan het groeien zijn...?
Groetjes, Edith.

hallootjes!!! Zijn we weer!!!!
haha weekee, nee ik dacht niet dat jullie dat niet hadden maar deze site openen bij mn schoonfamilie nee leek me niet verstandig!! hihi ze weten lekker van niets!!!
dus vandaar!! Gisteren lekker in groningen wezen shoppen, heerlijk was dat!! was er nog nooit geweest!!! erg he een vent uit de stad grongen we we zij al twee jaar samen en dus nog nooit daar wezen shoppen, kan natuurlijk niet dus dat gister maar eens gedaan!!

En nu weer thuis!! bekaf, twee avonden te laat naar bed!!! pfff kan ik niet meer tegen haha!!

vrijdag had ik echt wel van die ongikrampne enzo, maar gister en vandaag niks, maar maak me niet teveel illusies, dat had ik vorige maand ook!!

Sandy leuk weer wat van je te horen, voor jou dus ook spannende dagen!!Hopen dat je gewwon niet ongi wordt!! maar een ositieve test hebt!!

Edith morgen naar de vk!! spannend!! hoop dat alles goed is kun je lekker verder gaan genieten!!
Kun je dinsdag extra verjaardagsfeest vieren!!

Groetjes allemaal!!

Edith ben je al geweest???? zoals je ziet zijn we niet nieuwschierig ofzo??? haha
nou we wachten af!!

Hey Edith,

Hoe was het bij de vk ook ik ben nieuwsgierig!!!!

Hier nog steeds geen RD en nog steeds een grieperig gevoel hmmmmmmmm!!!!
Maar probeer echt te wachten tot het weekend!!!
Succes marieke jij hebt toch morgen je NOD duim voor je meis!!!

Liefs sandy

Hoi meiden,

Al weer een aantal meiden aan hety wachten op hun NOD las ik. Nou ik pas me bij jullie aan. Ik heb volgens een normale cyclus zaterdag mijn NOD. Ben erg moe en heb al twee dagen een heel erg wee gevoel in mij niet echt misselijk maar   voel me ook niet toppie. Maar goed zowiezo maandag uitslag van alle onderzoeken die ze gedaan hebben en dan maar afwachten. Ik denk niet dat ik ga testen dit weekend. Ik heb maandag ook mijn laatste eindgesprek voor mijn opleiding en ga ook nog een presentatie geven dus heb eigenlijk geen tijd om me zenuwachtig maken zou je denken. Nou vergeet het maar de zenuwen gieren mij door het lijf ik ben best wel bang voor een vervelende uitslag waarom weet ik niet. Maar goed nog een weekje en dan weten we meer.

Edith: Spannend was alles goed???

Marieke: Ik ga voor je duimen hoor. Wanneer is je NOD?

Sandy: Voor jou gaan we natuurlijk ook weer duimen wanneer ga je testen?

Weekee: Alles goed meid? Ook last van kwaaltjes of valt het allemaal wel mee? Hoe staat het met je buikje al lekker aan het groeien?

Nou meiden weer een heel verhaal. Ik probeer nog ff tijd vrij te maken van de week maar moet veel werken dus hoop dat het gaat lukken.

Groetjes Russell

Terug
Bovenaan