one2bemums 2 !!!!

Hi Dames!
Lief dat jullie aan me gedacht hebben! De echo was prima! Er was nog niet veel te zien, maar in ieder geval wel een klein knipperend hartje en dat is het belangrijkste! Was weer gezellig om bij dezelfde praktijk te zijn als 5 jaar geleden, echt heel leuk! Omdat er nog zo weinig te zien was, mogen we op 2 juni alweer terug komen om nog eens te gluren naar ons ukkie.
Liefs, Edith.

daar was ik weer even om te gluren!!
Edith fijn dat alles goed was!!!!! En heerlijk dat het hartje klopte!!
Kan me voorstellen dat het weer gezellig was om in de praktijk te zijn!!!

Hier alles nog rustig, al ben ik geloof ik de kluts wel weer kwijt!!
hoe zeker ik er van was dat ik ongi ging worden, vanmorgen twijfelde ik mega, heb al 3 dagen weing last hier en daar een krampje en een steekje maar that's it.En vanmorgen veel meer afscheiding als normaal, dus ik   dacht huh???? Zou ik dan zwnager kunnen zijn???
Ga hje weer twijfelen enzo, maar nu heb ik weer zo'n last van steken en pijn net boven schaanmot zeg maar, en dat had ik vorige maand ook, dus nu denk ik weer o dan zal het wel weer komen....  Nou ja we zien wel, maar t voelt nog niet alsof het morgen komt, maar ja je weet niet, maar ik hoop dat op een nog langere cyclus eigenlijk!! Ik vind 33 dagen lang zat!!
maar zoals altijd zit er maar een ding op en dat is wachten!!!!

Vanavond belde mn vriendin en die zijn al 2 hjaar bezig om zwanger te worden wat niet wil lukken en nu gaan ze binnen een week naar amerika om hun dcohet op te halen. hebben een kindje geadopteerd!! Zo blij voor haar!! Als zo lang bezig en als het dan niet lukt en ze was nu zo blij!!! Voelde me helemaal blij voor haar!!

Nou ga zo weer mn bedje opzoeken!!
tot morgen!!

Hoi meiden,

Edith; Spannend hoor allemaal. Maar ben blij voor je dat het hartje het goed deed en leuk dat je njog een keertje mag weer komen.

Marieke: Wat een lichaam allemaal wel niet met je kan doen he. Ik kan dus nergens uit opmaken of ik ongie ga worden of niet. Het enige wat het kan zijn dat ik nu steige hoofdpijn heb maar verder ook niks. Ik heb na het eten alleen wel een heel vol gevoel alsof ik flink heb zitten hamsteren terwijl ik bijna niks eet. Maar goed ik laat het allemaal op me af komen. Heb jij vandaag je NOD?

Nou we horen het allemaal wel weer.

Groetjes Russell

hallo!!!

Edith gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!  Ben je ene beetje verwend??
heb je nu wel t gevoel dat je jarig bent?? omdat het zondag nog ver te zoeken was??

Russell spannend!!!! wanneer is jouw nod???
Ik weet het ook echt niet, voel weing niet ongi en niet zwanger.....  Dus we blijven lekker wachten, het steekt wel wat enzo vandaag maar verder weing.... ook bijna geen last van mn rug. nou ja...

Weekee hoe is t met jou??
En sandy hoe gaat het met jou???

Ga er vandoor, kom vanavond wel weer ff aanwaaien!!
knuf!!!!

HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY DEAR EDITH HAPPY BIRTHDAY TO YOU.

HIEPER DE PIEPER HOERA

MEID VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG MAAK ER EEN MOOIE DAG VAN.

GROETJES RUSSELL

hi meiden,
even een korte update; nog geen ongi, t rommelt wel wat maar veeel minder als vorige maanden, dus geen idee.....

truste!!

hoi lieve meiden!!

Edith, gefeliciteerd met je verjaardag en een mooie dag gewenst, lekker dat je echo goed was meis!!
weekee, hoe gaat het met je en hoe voel je je??? spannend he allemaal! geniet er maar lekker van!
sandy, ik duim voor je meis dat het nu wel echt zwanger is hoor, heb goede hoop voor je, toi toi!!
vliegirl, jij bent zwanger hoor, let maar op, ik voel het gewoon, doe maar een testje en je zult het zien!! succes hoor!!
russel, ook duim ik voor jou hoor, spannend allemaal he!
Bianca, hoe gaat het nu met jou meis??welk stukje in je cyclus ben je nu? of wordt het alweer spannend??

nou, hier gaat het allemaal goed gelukkig, mijn ma had een goedaardige poliep dus gelukkig niks ernstigs al zijn we goed geschrokken hoor! Maar tis weer achter de rug. Verder wacht ik nu op mijn NOD, geen idee wanneer deze is want houdt het al paar maanden niet meer bij. We zien wel weer, ik denk binnen nu en 2 weken, heb volgens mij net mijn eitje gehad aan de pijn rechts te voelen hahahaha. We hebben voor het eerst deze maand weer geod geklust maar of het op de juiste tijd was geen idee omdat ik het dus niet heb bijgehouden dus we zien wel, ben er niet mee bezig omdat we eigenijk nog niet voor het eggie gaan zeg maar. Nou, zijn jullie weer ff op de hoogte!
owja, met Loth gaat het ook goed, heeft het goed naar haar zin bij haar nieuwe baan en haar zoontje thijmen wordt alweer 4!! verder gaan de voorbereidingen ook goed voor het trouwen!

Succes allemaal en ik blijf meelezen hoor!!! duim nog steeds voor jullie!!

liefs sweety

Hallo meiden!
Mag ik met jullie mee kletsen? Ik heb al een beetje ingelezen maar niet alle 600zoveel berichten, als jullie dat niet erg vinden. En de vorige 700 heb ik ook gemist ben ik bang.

Ik zal eerst wat over mezelf vertellen. Ik ben Babs, 25 jaar, inmiddels toe aan ronde 6 als de rd eindelijk verdwenen zijn, in iedergeval. Ik had na de pil een hele nette cyclus van 28dagen, daarna een van 33 dagen en nu  een van 31 dagen. Kortom ik ben in de war. Ben ik nu pas ontpilt? Daar ga ik eerst maar eens even van uit.

Ik ben er heel erg mee bezig(zwanger worden bedoel ik) en probeer zo nu en dan echt even afstand te nemen om 3 dagen voor nod compleet van slag te zijn omdat ik vanalles voel en denk.  Maar goed. Als het goed is  doe ik met jullie mee, het lijkt me erg fijn om deze periode met anderen te delen.

Heel veel groetjes Babs

Terug
Bovenaan