Hi Ladies!
Daar ben ik ook weer eens! Ben de afgelopen dagen druk geweest met baby-perikelen, want mijn vriendin is donderdag bevallen van een zoontje: Mika! Ik ben zo blij voor haar; er waren best veel spanningen tijdens de zwangerschap (erg ziek geweest, kindje zou erg groot zijn) maar de bevalling is super gegaan en de kleine is helemaal ok! Dat hadden ze echt verdiend! Toen ik dat kleine hummeltje zag, kon ik haast niet wachten om zelf weer te bevallen...nog een half jaar geduld!
Ik heb inmiddels ook maar wat zaken geregeld; cz en kraamzorg gebeld, afspraak gemaakt voor de 20weken-echo en ik zal eerdaags ook eens bellen voor de zwangerschapsyoga. Dat heb ik de 1ste keer ook gedaan en vond ik erg prettig. Nu wil ik alleen pas bij 30 weken ofzo gaan beginnen en niet al rond de 20.
Petra, jeetje meid, toch weer een curretage...Wel fijn dat het meteen kon gebeuren en dat je er niet nog eens voor terug moest komen. Nu begin je dan idd weer met een schone lei...euh...baarmoeder! ;-) You go girl!!
Russell, goed geklust deze week!? ;-) Heel veel succes morgen bij de echo, dat er maar een super-ei op springen mag staan! En proficiat met jullie voorgenomen huwelijk!!!
Weekee, heb jij inmiddels ook alles afgebeld? Ik ga naar een particulier echo-bureau voor de 20-weken echo, ipv naar een ziekenhuis. Dat doet meteen zo medisch aan...kan dat bij jullie ook? Ik dacht trouwens dat die echo nu helemaal vergoed werd, maar ik moet zoiezo eerst zelf voorschieten en nog E35,- zelf betalen...
Bianca, klus er maar flink op los meid! Probeer geen kans te missen, maar probeer ook vooral te genieten en het geen "moeten" te laten worden. Daar gaat vast een heel mooi kindje uit komen! ;-)
Marieke, het is normaal hoor meid, om je druk te maken over je kleintje en of alles wel goed zit. Het 1ste begin van "moeders bezorgdheid" zullen we maar zeggen! Ik had de 1ste echo met 8weken 6dagen. Ik kon er niet echt een kindje uit halen, alleen wat vlekken. Maar de VK zag gelukkig wel alles goed, incl. een heel klein knipperend hartje! Het was trouwens een uitwendige echo. Op mijn babysite staan de foto's van de 1ste echo, kun je een beetje een idee krijgen. Heel veel succes!
Sandy, alweer 8 weken...wat gaat dat snel zeg! En super dat de echo goed was! In principe doet mijn vriendin-vk de bevalling. Zou zij (of ik) het echter prettig vinden, of kan m'n vriendin hier niet op tijd zijn, dan kunnen we de andere vk nog bellen. Het is voor mijn vriendin de 1ste keer dat ze de bevalling bij een "dierbaar iemand" doet, dus het is voor haar ook afwachten hoe dat zal zijn. En dan wil ik ook nog in bad bevallen...! ;-) Spannend allemaal hè!
Geniet van de zondag!
Liefs, Edith.