one2bemums 3 !!!

Hallootjes!!!!

Goedemorgen!!!! Sandy wat fijn dat alles goed was!!!! weer een hele opluchting.
Ik hoop dat ik dat woensdag ook ga meemaken!!

haha Petra!!! je weet dus dat je hebt gesport!!! tis wel skeeler weer dit weekend!!!!!

het is hier nu ook heerlijk weer!!!! Maar moet wel ff wat klussen in huis doen , ja dat krijg je als je de laatste drie dagen van de week aan t werk bent!!
Ach geeft ook niets lekker op mn gemakje, vanmiddag ff wat van de damesfinale van Roland garros  kijken.

gisteravond had ik een meiden bbq was leuk!! en verder een lekker luierweekend!! helemaal zin in, het weer werkt mee!!!!!

Fijn weekend allemaal!!!

Hoi meiden,

Vanmiddag naar  de stad in hengelo geweest, hebben allemaal oranje spulletjes gekocht. hebben de boel leuk versierd achter het huis. Zijn helemaal klaar voor het EK. Mijn collegas komen vrijdag bij ons thuis de wedstrijd kijken en we hebben er helemaal zin in. Heb ook een heineken trom pet, lekker lawaai maken. Hoop dat we gaan winnen deze keer.

Voor de rest alles hier goed, bij jullie ook? Het is rustig op het forum, zal wel door het mooie weer komen. Nou ga nog even mijn hyves checken en dan de frituurpan schoonmaken.

doei doei, liefs petra.

O, ja heb gisteren nog geboden op 20 ovulatietesten met 5 zwangerschapstesten op de duitse ebay. Voor 1,50 euro  en 3,99 euro verzendkosten. Lachen ik ga kijken of ik er nog wat kan winnen voor dit bedrag. Ik ben helemaal in mijn sas.

Hi Ladies!
Daar ben ik ook weer eens! Ben de afgelopen dagen druk geweest met baby-perikelen, want mijn vriendin is donderdag bevallen van een zoontje: Mika! Ik ben zo blij voor haar; er waren best veel spanningen tijdens de zwangerschap (erg ziek geweest, kindje zou erg groot zijn) maar de bevalling is super gegaan en de kleine is helemaal ok! Dat hadden ze echt verdiend! Toen ik dat kleine hummeltje zag, kon ik haast niet wachten om zelf weer te bevallen...nog een half jaar geduld!
Ik heb inmiddels ook maar wat zaken geregeld; cz en kraamzorg gebeld, afspraak gemaakt voor de 20weken-echo en ik zal eerdaags ook eens bellen voor de zwangerschapsyoga. Dat heb ik de 1ste keer ook gedaan en vond ik erg prettig. Nu wil ik alleen pas bij 30 weken ofzo gaan beginnen en niet al rond de 20.
Petra, jeetje meid, toch weer een curretage...Wel fijn dat het meteen kon gebeuren en dat je er niet nog eens voor terug moest komen. Nu begin je dan idd weer met een schone lei...euh...baarmoeder! ;-) You go girl!!
Russell, goed geklust deze week!? ;-) Heel veel succes morgen bij de echo, dat er maar een super-ei op springen mag staan! En proficiat met jullie voorgenomen huwelijk!!!
Weekee, heb jij inmiddels ook alles afgebeld? Ik ga naar een particulier echo-bureau voor de 20-weken echo, ipv naar een ziekenhuis. Dat doet meteen zo medisch aan...kan dat bij jullie ook? Ik dacht trouwens dat die echo nu helemaal vergoed werd, maar ik moet zoiezo eerst zelf voorschieten en nog E35,- zelf betalen...
Bianca, klus er maar flink op los meid! Probeer geen kans te missen, maar probeer ook vooral te genieten en het geen "moeten" te laten worden. Daar gaat vast een heel mooi kindje uit komen! ;-)
Marieke, het is normaal hoor meid, om je druk te maken over je kleintje en of alles wel goed zit. Het 1ste begin van "moeders bezorgdheid" zullen we maar zeggen! Ik had de 1ste echo met 8weken 6dagen. Ik kon er niet echt een kindje uit halen, alleen wat vlekken. Maar de VK zag gelukkig wel alles goed, incl. een heel klein knipperend hartje! Het was trouwens een uitwendige echo. Op mijn babysite staan de foto's van de 1ste echo, kun je een beetje een idee krijgen. Heel veel succes!
Sandy, alweer 8 weken...wat gaat dat snel zeg! En super dat de echo goed was! In principe doet mijn vriendin-vk de bevalling. Zou zij (of ik) het echter prettig vinden, of kan m'n vriendin hier niet op tijd zijn, dan kunnen we de andere vk nog bellen. Het is voor mijn vriendin de 1ste keer dat ze de bevalling bij een "dierbaar iemand" doet, dus het is voor haar ook afwachten hoe dat zal zijn. En dan wil ik ook nog in bad bevallen...! ;-) Spannend allemaal hè!
Geniet van de zondag!
Liefs, Edith.

Hallo meiden,

Nou het is idd rustig hier. Ik merk ook aan mezelf dat ik  niet veel zin heb om met dit weer achter de laptop te kruipen. Maar ik zou jullie op de hoogte houden van mijn ziekenhuis bezoekjes.

Nou vanmorgen weer een echo gehda en ja hoor ik heb een eisprong gehad!!!
Aan mijn bloedwaarden kon ze zien dat dat ongeveer vrijdag is geweest en uitgerekend die dag flink geklust. Ik moet a.s vrijdag weer bloedprikken en aan de hand daarvan kan ze al voorzichtig zeggen of er een ongie gaat komen of niet.. Erg spannend dus. Als ik voor 9.00uur ga bloedprikken kan ik s'middags al bellen voor de uitslag. Ik heb enorm last van gevoelige tepels en dat wordt eigenlijk met de dag alleen maar erger. Ik hoop zo op goed nieuws...

Sandy: Wat goed en prettig dat alles goed was. Ga lekker genieten meid je hebt het verdiend.

Edith: Spannend allemaal weer hoor. Kan me voorstellen dat je er nu al naar verlangt om je eigen dreumes in je ermen te houden. Willen jullie weten wt het wordt of blijft het een verrassing.

Ik heb geen twee schermen open dus weet het niet precies allemaal meerwat er is geschreven.

Voor de meiden die an het klussen zijn heel veel succes.
Voor de meiden die en echo krijgen heel veel plezier en niet te zenuwachtig zijn he.

Nou hoop dat ik niemand ben vergeten.

Groetjes Russell

Hi!!!!

Russell wat goed om te horen dat je een eisprong hebt gehad!!!! Moet een blij gevoel geven!!! Wel spannend of het raak is!!!! We duimen mee metjedat het goed gaat!!!!

Hier niet zulk goed nieuws, heb een miskraam gehad....
Echt enorm balen en verdrietig.... Voel me shit en leeg!!!!
Maar had het wel beetje zien aankomen..... m'n gevoel vorige week was al niet goed....
Voelde me niet meer zwanger of anders, en zaterdag bij mn ontlasting had ik bloed, schrok me rot!! maar dacht nog kan een andertje zijn dat is geknapt.... Toen zondag bijna hele dag bruinverlies dus dacht o dit gaat niet goed komen. Maar ja geen extreme krampen of veel bloed, dus ja je weet het niet....
vanacht was het rustig haast niet geslapen natuurlijk,
en vanmorgen begon het weer, de verloskundige wilde afwachten maar ik was het zat, wilde zekerheid, dus doorgedrongen voor een echo... nou uiteindelijk stemde ze daarmee in..... en toen bleek dat het vruchtje niet meer leefde.... In het ziekenhuis bleef ik aardig rustig, maar thuis ff flink gejankt en toen marco thuis kwam weer.....
maar ja nu mn rust nemen ben echt bekaf en alles weer op een rijtje zetten....

maar blijf gezellig bij jullie kletsen, veel te gezellig hier!!!!!!!!
Voor iedereen die aan t klussen is kluz ze en de zwangeren geniet ervan!!!!

Veel liefs!!, marieke

Lieve marieke,

Wat erg meissie!!!!! Wat ontzettend erg!!! vreselijk he, als je gevoel al zegt dat het niet oke is, maar je hoopt zo tegen beter weten in dat het wel oke is, ik weet er alles van joh!! Bah, bah, bah!!! vind het echt heel erg voor jullie! Neem alle tijd om dit verlies te verwerken want het is niet niks!! praat er veel over, dat hielp mij wel, anders mag je me altijd prive mailen als je dat wil, geef maar een seintje op hyves dan mail ik je oke?? ik wens je alle succes van de wereld, en heel veel sterkte met alles, en hopelijk als jullie er weer aan toe zijn, komt er weer een mooi wondertje!!

Ik denk aan je, lieverd,

sweety

russel, duimerdeduimduim!! super veel succes vrijdag hoor meissie en hopelijk goed nieuws!!
edith, ik herken dat gevoel wel hoor, ik wacht ook af totdat ik mijn hummel kan vast houden, tis zo bijzonder he! maar geniet er ook wel van he!!
sandy, hoe gaat het? fijn dat je echo weer goed was, mooi he!
weekee, hoe gaat het met jou?? alles goed verder??
petra, fijn dat je je goed voelt, hopelijk is het ook voor jou snel raak met een mooi wondertje!!

hopelijk heb ik nu iedereen, anders sorry, want heb ook geen 2 schermen open staan

hier alles goed, ik groei goed en heb een goed gevoel. Verder nergens last van, ook niet moe of wat dan ook. Dus ik blijf wel onzeker, maar als ik zie hoe ik gorei moet het wel goed komen. Ik mag woensdag na de Vk en daarna krijg ik al heel vlug een echo gelukkig.

fijne avond allemaal

liefs sweety

Terug
Bovenaan