one2bemums 3 !!!

Russel: van harte gefeliciteerd met het goede nieuws. Heel veel plezier met de voorbereidingen. Die zijn al hartstikke leuk...lekker bruidsbladen doorkijken etc.

Sandy: succes morgen bij de frauenartz. Is vats helemaal goed en 8 weken alweer...gaat zo snel!

Marieke: wat jij hebt had ik oko hoor... ja zo'n test zegt wel heel mooi dat je zwanger bent en je voelt je ook anders... maar goed... is het allemaal wel goed? Als het kan lekker een echo laten maken hoor. ik had een bij 8 weken en nog wat dagen...kon het hartje prima zien kloppen hoor! :)
Oh en heb trouwens niks gebeld gisteren...doe ik morgen. moest nog ff wat dingen uitzoeken...meer tijd nodig dus.

Nu vergeet ik bianca... kom ik zo weer bij terug.

Ik zie dat ik niet kan typen.. "vats" en "oko"   ach jullie begrijpen me vast wel.

Bianca, fijn dat je ongi weg is. Weer die fijne klusweek in. Je hebt nu duidelijk meer kans dan vorige maand en je gaat er goed voor. We duimen voor je hoor!

Ik ben nog niet aan zwangerschapskleding gewend... ik heb nu niet mijn spijkerbroeken meer aan (dat kan ECHT niet meer) maar ik draag broeken met elastiek (ahhah had ik nog) ik kan gewoon niet zo goed toegeven aan zwangerschapskleding nog. dom he?

hoi hoi!!! haha weekee je bent vast niet de enige hoor die fouten typt!! hihi ben ik ook erg goed in!!
Fijn te horen dat jij bij vroege echo het hartje kon horen kloppen, daar hoop ik ook erg op!!
En nu weet ik niet meer of er nog iemand had getypt!! haha
slaapse!!

Hallo allemaal,

Weekee, ik snap best dat je je nog niet kan overgeven aan het dragen van zwangerschapskleding.
Ik heb het heel lang weten uit te stellen, maar toen het bijna afgelopen was vond ik het jammer dat mijn buik bijna weg zou zjin.
De periode erna was het natuurlijk geweldig om een babytje te hebben, maar had ook wel een beetje heimwee naar mijn buik en de bewegingen erin.

Marieke, ja ik kan me echt helemaal voorstellen hoe jij je voelt.
Zo'n test zeg dat je zwanger bent, maar er zijn genoeg andere verhalen bekend, dus ik snap niet dat ze in sommige gebieden zolang wachten met de eerste echo.
Als ze die eerder doen denk ik dat er veel minder gestresste (pas) zwangeren vrouwen zijn.
Maar dat is hoe ik erover denk.

Voor de rest ben ik kwijt wat ik te melden had.
Ik ga vanaf volgende week beginnen met ovulatietesten!!!
Ik ben eruit, ik wil exact weten wanneer we de beste kans maken op een eventuele zwangerschap.

Een hele fijne avond.

Groetjes Bianca

hee lieverds,

ik typ ff heel snel wat want ik ga zo op familieweekend! mijn oma wordt 85 dus met zijn alle vieren!!

weekee, ik heb NU al zwangerschapkleding aan hahahahah dus ik snap je wel, vind het ook erg vroeg maar ja niks aan te doen he, zit gewoon lekkerder!

bianca, succes met de ovutesten! en veel klusplezier!

duitsmeisje, nee geen feestje idd, maar dat ik zwanger ben is al een feestje op zich dus vieren doen we toch ahahahah jullie veel succes met de echo!

mariek, meis, geen probleem hoor, ik snap je heel goed, tis en blijft hardstikke spannend! ik mag gelukkig ook voor een vroege echo al met 6,5 week ongeveer dus hopelijk is er dan al een mooi hartje te zien!! toi toi lieverd, want ook ik heb totaal nergens last van, zelfs niet moe!! maar heb gister nog getest hoor ahhahahah erg he!

petra,hoe gaat het meis?? voel je je al wat beter?? wens je veel succes hoor!! tis niet niks he!!

russel, hoe gaat het met het klussen dan?? hahahah hop[elijk lukt het nu he!! duimerdeduimduim!!

nou, ik vlieg er van door meiden, jullie allemaal een toppie weekend en tot gauw!!

knuffffffffffffffff

Hoi meiden,

Het is een heerlijke dag en ik ben lekker vrij. Ga ervan genieten zolang de zon schijnt. Gisteren op cursus geweest (mocht ook van de gyn), er was alleen geen bal aan. Niets geleerd. Is wel jammer dan, ga je toch een beetje voor niets.

Sweety: ik voel me goed. Nu was het alleen maar een na-curettage dus niet meer zoveel emoties als de vorige keer. Het blijft niet leuk maar dit was wat makkelijker, ook omdat je weet wat er komen gaat. Dat vond ik de eerste keer best wel eng. Maar we gaan ervoor. Heel veel plezier dit weekend en geniet van de verjaardag. Leuk dat iedereen kon komen heeft toch wel iets bijzonders.

Bianca: goed idee die ovulatietesten, heb ze ook al klaar liggen. Ga er nu werk van maken  Heb ze de vorige keer ook al gebruikt, is erg makkelijk. Je kunt een beetje gerichter gaan klussen. Hoop voor je dat het deze maand gaat lukken. Misschien kunnen we ons samen met russell ook aansluiten, zou wel leuk zijn.

Marieke: kan me voorstellen dat je onzeker bent. Ga niet van het ergste uit, blijf positief meid. Kan me wel heel goed voorstellen dat je een echo wilt, zou ik ook wel prettig vinden. Ik kreeg met 8 weken nog een inwendige echo, mijn gyn zei dat ze het dan beter kon zien. Ik had met 10 weken een uitwendige echo gekregen, maar misschien is dit hun beleid. Hoop voor je dat alles er goed uitziet en dat je een hartje ziet. Is het mooiste wat er is.

Weekee: lekker toegeven is toch leuk zon mooi buikje. Kan me wel voorstellen van de broeken die je nu draagt want die zitten ook best lekker.

Sandy:  ben je al bij de frauenartz geweest? Hoop dat alles goed is. Niet iedereen heeft klachten, dat is alleen maar mooi meeegnomen. Laat je het ons zo even weten, ik duim voor je.

Russell: gefeliciteerd met het voorgenomen huwelijk. Spannend hoor, maar wel leuk.  Kun je  straks lekker aan de slag om alles te regelen. Geniet ervan. Wij zijn zelf net een paar maanden getrouwd en ik vond het hartstikke leuk om te doen.  

Ik ga zo eens even mijn sceelers uit de kelder pakken. Heb zin om actief te doen. Mag niet van manlief want  hij is bang dat ik val en mij dan zeer doe. Ik ga het toch proberen. Ik ben ook heel wat kilootjes aangekomen sinds januari, kan mijn kleding bijna niet meer aan. Ik ga zo eens even op de weegschaal staan om te  zien  hoeveel het nu al is. Ik moet dus iets doen en hardlopen lijkt me nog niet zon goed idee en de wii-fit is nog steeds uitverkocht. Kom later nog eens langs, doei doei.

Knuffel petra.  

Hey meiden,

Ben ik ff ga zo ff plat ben een beetje moe en vanavond ga ik stappen met mijn vriendinnetje dus ja wel ff tukken dadelijk!!!!

De echo was goed oh ben zo blij het hartje klopte en het kindje was ook goed gegroeit ben zo gelukkig!!!!
En vooral gerustgestelt!!!!
Nou meiden hoop dat jullie allemaal een fijn weekend hebben ik moet helaas hele weekend werken en dan tussendoor naar verjaardag en kraamvisite!!! Dus erg drukjes!!!!

Dikke knuffels Sandy

Hoi meiden,

Denk toch echt dat ik er te oud voor word om te sceeleren. Had er al in geen tijden meer op gestaan en dat was ook wel te zien en te merken. Heb nu een rode kop van heb ik jou daar. De mensen zullen wel hebben gedacht: gaat er weer zon kreeft op sceelers (lol). De blarenpleisters kunnen ook weer uit de kast want ik heb er gelijk weer twee. Maar ja blijven oefenen. Morgen ga ik weer, heb er zin in om die kilootjes kwijt te raken. Ben sinds januari toch al weer 4 kilo aangekomen. Is niet zo heel veel maar toch.

Sandy wat fijn om te lezen dat alles goed met je kindje is. Kun je toch weer een beetje meer genieten. Doe dat ook want het is iets bijzonders. Veel plezier met stappen vanavond. Wij gaan lekker op de bank hangen. Gaan er nog anderen iets leuks doen vanavond?

Knuffel petra.

Terug
Bovenaan