one2bemums 3 !!!

Hoi hoi,

Marieke, wat fijn dat je weer de goede kant opgaat.
Tuurlijk steunen we jou waar we kunnen.
We zijn hier voor elkaar en met elkaar.

Mijn vriendinnetje heeft al twee kinderen.
Dus ook haar kinderen zijn nu erg verdrietig aangezien zij zich al een tijdje verheugde op een broertje of zusje.
Life goes on zeggen ze dan maar weer.

Nou ik kom vanavond nog wel even buurten.

Groetjes Bianca

Bianca; ja dat is zeker sneu, en voor kinderen is het moeilijk te begrijpen wat er dan is gebeurt!!! Zijn echt geen leuke dingen!!!

was vanmiddag niet echt lekker dus dacht ga lekker in bed liggen , maar die rust was me niet echt gegeund geloof ik haha paar keer telefoon, ze kwamen bloemen brengen van mn collega's (wel lief) toen lag ik net weer even lekker wer iemand aan t bellen, de schilder kwam glas opmeten pffff, ben er nu maar uit gebleven, ga ik vanaaf er wel weer op tijd in!!!
moet straks ook eten koken....

groetjes!!

ff snel een update....VK was goed, bloedruk ook, echo mag ik als het goed is volgende week of de week daarop al, dus bij 7 of 8 weken...spannend!!!

marieke, lekker slapen op tijd meis!! sterkte nog, maar je klinkt al beetje beter...blijft moeilijk he dat wel!! kop op he lieverd!!!

bianca, klusserdeklusklus!! en natuurlijk duimerdeduimduim!!!

russel, spannenddddd bijna vrijdag!!!!

weekee, balen van je eten, maar dat soort mensen houdt je helaas altijd, die denken nergens aan...zolang jij dat maar wel lekker doet hahaha, maar kan me voorstellen dat je boos was, zou ik ook hebben. lang leve de zwangerschapshormoontjes, mag je lekker uitleven en dan gewoon zeggen, ja sorry hoor zijn mijn homonen...ben toch zoooo gevoelig...L*L hahaahah

edith, hoe gaat het verder??

petra, ook voor jou weer spannend he, wanneer is je nieuwe NOD??? duim ook voor jou hoor!!

liefss sweetyâ™ 

Hallo meiden!!

Hoe gaat het met jullie????
Ik dacht ons topic zakt weer weg even terug halen....

Hier gister een slechte dag gehad, pfffff.
's avonds heel veel krampen, echt mega zeer de pijnstillers hielpen weinig,
en zo'n beetje halve avond op de wc, ik dacht dat ik het meeste wel kwijt was, nou niet dus. Veel stolsels verloren gister. Mooi natuurlijk, want het moet eruit en dan liever op de natuurlijke manier....maar deed zo'n zeer. Lekker ff uitgejankst bij mn mannetje, en slecht geslapen want de pijn bleef.... Nu gaat ietse beter, maar nog niet echt rustig. Hopen dat de pillen nu beter werken!!!

Dus nog maar een luierdagje!!! En dan hopelijk vanaaf gaat het beter ern beter slapen, want als ik in de spiegel kijk, haha schrik ik van mezelf....

Sorry niet echt een vrolijk verhaal, maar kan er niets anders van maken......

tot laters!!!
marieke

Hoi hoi,

Marieke, wat vervelend voor je.
Ik hoop dat je je al een stuk beter voelt.
Nu maar hopen dat alles ook weg is, zodat je baarmoeder weer schoon is en zich klaar kan maken voor een volgende.

Sweety, wat fijn dat het goed was bij de VK.
Nu nog een echo, ohh wat leuk zeg.
Ik kijk al helemaal uit naar mijn eerste echo (ik hop over niet al te lange tijd)
Geniet ervan.

Tot vanavond weer.

Groetjes bianca

Hoi meiden,

Nou weer heel wat geschreven zag ik wel ff weer bijlezen.

Petra: Dat boek wat je nu leest is daar ook een film van gemaakt? Ik ben laatst met twee vriendinnen naar de bios geweest naar de film ps I love you. Echt janken gewoon die film. Gaat over een meid die pas is getrouwd en dan komt haar man te overlijden uiteindelijk komt ze wel weer iemand tegen geloof ik.

Bianca: Heel veel succes he in deze klus week.

Marieke: Ik blijf het zeggen Kop op he je kunt bij ons je verhaal kwijt maar dat weet je. Doe je rustig aan?

Sweety: Goed meid dat alles goed was erg spannend straks die echo.

Sandy: Als jij vindt dat je zwangerschapskleding nodig bent wie is het dan om te zeggen dat het nog te vroeg is? Als het prettiger aan voelt moet je het gewoon gaan dragen.

Nou volgens mij ben ik niemand vergeten. Ik ben wel zenuwachtig voor morgen maar dat zal wel loslopen denk ik. Ik ga nergens van uit dan valt het alleen maar mee.

Groetjes Russell

Terug
Bovenaan