one2bemums 3 !!!

Ik voel me vandaag vreselijk dus een lang bericht wordt het niet. Ik wilde gaan klagen over het restaurant waar we gisteren met mijn schoonouders hebben gegeten...tot ik een smsje van marieke kreeg.

Meid ik heb het je ook al gesmst... ik vind het vreselijk en weet niet goed wat te zeggen. Je zegt zelf dat je al zo'n gevoel al had, maar als het dan bevestigd wordt... *zucht*
Een hele dikke knuffel voor jullie en dat het maar snel weer "raak"mag zijn.

Edith: nog even snel jouw vraag beantwoorden... ik ga naar een verloskundig centrum in Groningen voor de 20 weken echo. Wie kan mij vertellen wat ik ongeveer kan verwachten van die echo? Ik heb nog geen kraamzorg geregeld...doe ik woensdag en ook regel ik dan gym of yoga of mensendieck...veel te veel keus dus denk ik nog ff over na.

Tja, wilde het al doen dus doe het toch nog maar. Gisteren na een dagje weg ergens gaan eten. Duurde eerst 50 min voor we ons eten kregen... toen kreeg ik rauw vlees!!! buitenkant goed gebakken maar binnenin gewoon rauw!!! Tsss. Een minuut later snijdt mijn schoonmoeder haar vlees aan...ook rauw vanbinnen!!! Willen ze ons ziek maken en mij en mijn kindje in de problemen krijgen? Jeetje man wat waren we boos gisteren. Vandaag ben ik dus ook echt niet lekker (vlees niet gehad dus de rest zal ook wle even niet goed zijn geweest pff) vannacht om 2 uur wakker met enorme buikpijn..ging na 20 minuten over, maar vandaag dus nog raar op de maag. bah!

ben je zelf zo voorzichtig...krijg je dit soort idioten. zwanger of niet...rauw/niet goed doorbakken vlees is gewoon vreselijk!

nou lieverds een fijne avond nog. Voor degene die voetbal volgen... yaaaay...2-0 nog!! *gaat terug naar tv*

Jeetje,

Daar wordt je toch wel even weer stil van zeg.

Marieke heel veel sterkte meid en idd prrat er goed over dfat helpt vaak wel bij de verwerking. We leven erg met je mee.

Weekee: Ja dat is idd iets om erg boos over te worden het eten moet gewoon goed zijn of je nu zwanger bent of niet kan bij andere mensen ook zorgen voor veel ellende.

Nou hier nog niks nieuws te melden. Ben best wel zenuwachtig voor vrijdag maar wil er eigenlijk ook niet te veel bij nadenken.

Ik ga zo werken dus misschien kijk ik vanavond nog wel ff weer.

Groetjes Russell

Hey meiden,

Jeetje Marieke wat schrikken zeg!!! Vindt het vreselijk voor jullie!!!! Weet precies hoe je voelt erg leeg en heel verdrietig bah wat balen!!!! Probeer veel te praten ook met je mannetje want ook voor hem is het moeilijk ook al lijken mannen uiterlijk geen verdriet te tonen tuurlijk vinden ze het net zo vreselijk!!!! Geef het rustig de tijd en hoop als je er weer aan toe bent dat je niet al te lang hoeft te wachten op een nieuw wondertje, heel veel sterkte samen!!!! Dikke knuffel van me en denk aan je!!!!

Russel meid wat spannend voor je zeg kan me voorstellen dat je niet kunt wachten voor vrijdag hoop op goed nieuws, we horen het wel heel veel succes alvast!!!

Weekee, jeetje zeg wat een stomme eettent zeg bah snap dat je zo iets hebt van grrrrrrrrr!!!!
Verders wel alles goed met je!!!

Edith met jouw ook alles goed????

Hoe is het met Bianca???

Hey Sweety, fijn meid dat je nog goed voelt en al bijna een echo spannend hoor, ja je wordt zo onzeker van hé als je niks voelt dat had ik nou ook maar groei even hard dus ja we blijven positief toch!!!! Wil je alvast heel veel succes wensen met je echo en hoop dat alles goed is!!!!

Hier is het ook rustig ben wel nog steeds erg moe ga veel rusten vooral als Jessica slaapt ga   ik ook ff plat en dat doet goed dus ja van de huishouding komt niet veel ja het hoog nodige maar goed maak me niet zo druk over!!! Groei ook al best kan weinig broeken meer aan maar vindt het toch wel iets te vroeg voor zwangerschapskleding dus wacht nog ff mee en heb alleen maar winterbroeken als zwangerschapsbroeken dus moet nog inkopen doen!!! M'n zusje gaat nog trouwen dus ja dan ga ik iets zomers kopen ze trouwt 25 juli dus we zien wel!!!!
Nou meiden succes met alles en kijk hier nog weleens mee!!!

Liefs Sandy

hoi meiden,

Allereerst marieke, wat vind ik dit sneu en ontzettend K** voor je. Leef erg met je mee, het is echt balen. Praat erover met je man en met mensen om je heen, je zult zien dat helpt echt. Ben erg bedroefd om dit te lezen, hoop voor je dat je alles snel op een rijtje kunt zetten. Blijf vooral hier om te kletsen en anders lees je maar met ons mee dat is ook prettig. Denk aan je

edith: wat leuk voor je vriendin een kleine, kan me voorstellen dat het nu nog meer kriebelt bij je. Nog even geduld een half jaar is zo voorbij. Leuk zwangerschapsyoga, lijkt mij op den duur ook wel wat. Ik ga er eens inf over inwinnen.

russell: snap wel dat je niet achter de pc wilt kruipen met dit weer, maar het is wel fijn om te weten hoe het met je gaat. En wat fijn een eisprong! Ik hoop voor je dat het deze maand lukt.  De vrijdag is in aantocht, ik hoop dat je dan goed bericht krijgt.

Sweety: veel succes met de echo morgen, hoop voor je dat je een mooi wonderdje mag zien. Mag je al lekker vroeg komen?

Weekee: wat vervelend zeg, denk je lekker uit eten te gaan en dan gebeurd dit. En dan ook nog eens 50 min moeten wachten op het eten, duurd erg lang en zeker als je trek hebt. Voel je je nu weer iets beter? hoop het voor je.

Sandy: snap wel dat je die winterbroeken nu ook niet aantrekt. Je zweet je een ongeluk. Veel te warm voor, ga lekker shoppen. Is ook nog eens gezellig. En voor de bruiloft moet je echt iets nieuws kopen dat hoord erbij, althans vind ik. Iets leuks voor je groeiende buikje.

Hier alles goed, ben wel erg moe. Denk dat het nog de narcose is. Ben  gisteren weer aan het werk gegaan. Was s avonds erg moe onder de wedstrijd, maar ik ben wakker gebleven. Vandaag ging het wel op het werk, morgen ben ik lekker vrij dus dan ga   ik eerst even uitslapen. Ga nu even mijn mannetje wakker maken want het eten is klaar. Weet het is al bijna 20.00 uur, maar we eten altijd erg laat. Kom later nog even langs, doei doei.

Liefs petra.

Marieke....ik weet gewoon niet goed wat ik zeggen moet. Ben al een paar keer op het forum gekomen om te reageren, maar wat moet je zeggen hè! Ik vind het echt heel erg voor jullie. Als het nog een "ver van je bed show" is, klinkt het vaak zo pril en niet erg, een miskraam met 8 weken...kan gebeuren...hoort erbij...is de natuur...Maar wij weten hier allemaal hoe het is om in blijde verwachting te zijn, of dat nu een paar dagen, weken of maanden is. Ik kan me dus voorstellen hoeveel pijn het doet en leef erg met je mee.
Liefs, Edith.

Hallo allemaal,

Marieke, jeetje wat vind ik dit erg zeg.
Ik zit je verhaal gewoon met hartkloppingen te lezen.
En het lijkt alsof ikzelf een miskraam heb gehad.
Zo voelt het tenminste wel.
Als je wil praten of gewoon je hart luchten dan moet je gewoon hier komen hoor, wij zijn er allemaal voor je.

Ik leef nog steeds hoor petra.
We hebben een leuk weekendje gehad.
Gisteren zijn we samen naar de bios geweest, dat was lang geleden zeg.
Nee, we hebben de voetbalwedstrijd niet gezien.
Toen de thuis kwamen was het alsof de hel was losgebarst.
De hele binnenstad hier stond op z'n kop.

Nou volgens mij zit ik nu midden in de klusweek, dus we gaan ervoor deze week.

Russell wat een goed nieuws zeg dat je een eisprong hebt gehad.
Nou maar hopen dat we deze maand weer een zwangere kunnen verwelkomen.
Je hebt in ieder geval je best gedaan met klussen op de goede dag.
Meer als dit kun je er dan ook niet aan doen.

Sweety, wat leuk zeg dat je al goed groeit is ook wel weer een goed teken.

Voor alle zwangeren -> NIET LEZEN, IS GEEN LEUK VERHAAL
Een vriendinnetje van me die zwanger was kreeg vrijdag haar 20 weken echo en toen kwamen ze er achter dat het kindje al 2 weken niet meer in leven was.
Jeetje wat een heftig iets is dat zeg. Ze moest toch gewoon bevallen, het werd opgewekt.
Vandaag is het al begraven.
Dit is echt vreselijk voor hun om mee te maken.
Moest het even kwijt hoor, sorry als ik jullie bang heb gemaakt.
Maar je kan hier echt niks aan doen helaas.

Nou het is weer een heel verhaal geworden.
Een fijne avond en marieke van mij een hele dikke knuffel voor jullie.
Sterkte.

Groetjes Bianca

he bianca,

Wat vervelend voor je vriendin. Lijkt me echt verschrikkelijk als je ook nog eens op de  natuurlijke manier moet bevallen. Hoop voor haar dat ze er snel weer boven op is.

Naar de bios, wat is dat een tijd geleden dat wij dat hebben gedaan. Misschien een idee voor aankomende zaterdag. Moet mijn mannetje eens verrassen met iets leuks.

Heb gisteren een boek gekocht: ps ik hou van je. Wat een jankboek, verschrikkelijk. Wel mooi om te lezen maar ik hou  het niet droog. Ga straks nog weer even verder met lezen maar nu ga ik eerst even lekker poetsen hier in huis. Moet de boel schoon hebben want mijn collegas komen vrijdag hier voetbal kijken. Tot later doei doei.

Knuffel petra.

Lieve allemaal!!!!

wat een lieve reacties van jullie!!!! echt waar dat doet heel goed, krijg ik echt ene warm gevoel van!!!
Ook al wat lieve kaartjes en smsjes gehad!! dat houd je wel op de been.
En ik heb ook een mannetje wat heel lief  voor me is en goed voor me zorgt. We kunnen er samen goed over praten, dus samen komen we er wel uit!!!
Maar moeilijk is het wel. Zijn momenten dat het heel goed gaat en ook momenten dat het echt even goed doordringt, geen kindje meer en helemaal op nieuw beginnen....
Maar we verliezen de moed niet, hoor van heel veel kanten dat je best veel kans hebt om na een miskraam snel weer zwanger te raken dus wie weet!!!!
Is ook niet goed om de moed te verliezen denk ik...
Sprak gister een buurmeisje en die heeft net een babytje gekregen, blijkt dat ze precies hetzelfde heeft meegemaakt, vorig jaar een miskraam beetje op dezelfde manier als ik, en is ook meteen weer zwanger geworden en heeft nu dus een lief gezond jochie.... dat gaf me echt wel weer moed..... dus we gaan er gewoon weer voor!!!!
Heb vandaag meer last van buik en rugpijn, maar met een weekje moets het over zijn zei de gyn.
ben gelukkig vandaag minder beroerd van de griep, gister was ik zo beroerd, dacht echt hoe kom ik de dag door!!!!

Bianca bah wat vreselijk voor je vriendin!!!! Lijkt me nog verschrikkelijker als een miskraam.... je bent dan al zover!!!!
Moeijlijk hoor!! Hoop dat ze het een plekje kan geven... was het haar eerste kindje??

Petra, ja poetsen moet ik eigenlijk ook, maar ja weinig zin nog!!!!
vandaag nog maar ff niet!! morgen zien we wel weer!!!

Weekee bleh wat balen van dat eten!!!!
Uit eten gaan doe je al niet elke dag dan wil je ook wat leuks en lekkers, en moet je al zoveel geduld hebben en dan krijg je vervolgens dat!! bah mooi balen!!!!

Sandy, fijn dat alles goed gaat met jou!!! Geniet ervan!!!!!

tessa heb je echo al gehad??? Hoe was die?????

russell, de vrijdag komt eraan, spannend!!!!!!!!!!!

nou ik ga vandaag nog een dagje rustig aan doen en zo eens even met mn hoofd boven een stoombadje hangen geeft weer wat meer lucht!!!!
Kom vanaaf wel weer even aanwaaien!!!!

Dikke knuffel voor jullie allemaal!!!!
En bedankt jullie zijn top!!!!!
Marieke

Terug
Bovenaan