one2bemums 3 !!!

eloowwwwww,

Ik heb beloofd deze mail wat overzichtelijker te maken he..:)

weekee, wat heerlijk, een mooi hartje, geweldig he! en bedankt voor mij op de lijst erbij te zetten hahahah
edith, hoe gaat het verder? schiet al aardig op bij je he!
russel, veel klusplezier en dat er maar een mooi beebje uit mag groeien!!
bianca, druk druk druk...kijk ook naar jezelf he meis! ik volede soms mijn eisprong en soms niet, maar als je je ei voelt is het vaak al te laat om nog te klussen dus ik gebruikte ovulatietesten en die helpen erg goed. daaruit is justin geboren...deze uk is gewoonweg mazzel hahahha maar als jij denkt dat je altijd op dag 14 je ei hebt zou ik 2 dagen ervoor en op de dag zelf klussen. dan ondervang je alles zeg maar en ben je niet te laat. succes hoor meis, duim weer!!
marieke, hoe is het met je?? gaat alles nog goed , wienig klachten??
petra, hoe gaat het met je? spannend weer deze maand he!! hopelijk werken mijn glitters voor je meis!

hier verder geen nieuws, alles gaat goed, voel me oke en verder niks dus hahahah dit weekend hebben wij familieweekend, omdat mijn oma 85 wordt en dit waarschijnlijk haar laatste verjaardag wordt, zijn alle kinderen, kleinkinderen enz. erbij, dus met heel veel man in een groot huis! wel ieder een eigen kamer gelukkig, en er zit al eten bij...dus we zien wel!

kusssssssssssss

sweety: wat fijn dat iedereen bij de verjaardag van je oma is...hoewel het natuurlijk ook erg raar is als je bedenkt dat het haar laatste verjaardag kan zijn. Is ze ziek?
Ik zag net je status op hyves...moest zo lachen. ik vind het zo heerlijk hoe we er allemaal mee bezig zijn.

Petra: ik bewonder je moed en ik hoop dat je dat zo volhoudt hoor. Hartstikke goed. ben blij dat je je ook zo voelt. Oh en die douche voor 12 uur... ik loop ook nog in mijn pyama haha...wat zijn we erg.

He meiden,

Dank jullie wel dat jullie allemaal zo meeleven. Dat doet een mens echt goed. Ik ben echt helemaal hieper de pieper. Wij gaan als het uitkomt met de financien misschien dit jaar nog trouwen!!! Kan niet wachten zeg. Ben al druk informatie aan het inslaan en een lijst aan het maken hoeveel gasten we krijgen. We willen eigenlijk wel voordat we een kleine krojgen trouwen dus misschien dit jaar nog wel. We wachten het af.

Weekee: Ik denk wel dat het 6 december wordt dat is een hele mooie datum... Ik ben nl. ook geboren op 6 december haha.

Nou doe rustig aan allemaal en we horen weer van elkaar.

Groetjes Russell

Hallo allemaal,

Ik heb een heerlijk rustige avond. Man weg kind lekker vroeg op bed.
Heb nu dus even lekker tijd om te internetten.

Mijn ongi is al helemaal weg, dus we kunnen ons weer gaan richten op de fijne klusweek. Ik denk dat het het beste is om vanaf dag 10 of zo weer om de dag te gaan klussen. Ik ga ook ovulatietesten doen. Lijkt me wel zo handig.

Russel, wat geweldig dat jullie misschien dit jaar nog gaan trouwen.
Ik weet dat ik het geweldig vond om onze trouwerij te kunnen organiseren.
Ook wel weer handig daarvan is dat je dan minder bezig bent met zwanger worden, wat misschien ook wel weer ten goede komt.

Weekee, ben je al gewend aan het raken aan de zwangerschapskleding??
Ik pas al mijn zwangerschapskleding van mijn eerste zwangerschap niet eens meer.
Ben erna een kilo of 10 minder afgevallen.
Op zich niet erg hoor, want woog toendertijd 50 kilo en nu dan 10 meer.
Ook weer een leuk voordeel, kan ik weer nieuwe positiekleding kopen als ik weer zwanger ben.

Nou een hele fijne avond
Groetjes Bianca

Russel, wat een leuk nieuws!! geweldig he dat spannen!! Wij zouden dit jaar 23 juni gaan trouwen maar hebben het 1 jaartje uitgesteld, leek ons leuk om het nu te doen met het gehele gezin nu ik weet dat ik zwanger ben en om nog wat redenen. We zouden het nu klein doen, maar volgend jaar doen we dan toch wel een groter feestje. Veel succes met klussen en wie weet trouwen jullie wel met zijn 3tjes....

bianca, fijn he erweer voor gaan. ik had ook succes met de ovutesten dus wie weet, succes met klussen!!

liefs sweety

Hoi mieden!!!
haha dit is teveel voor mijn hersens even twee schermen openen!!

Bianca, leuk dat je toch aan ons denkt, en langskomt ondanks je drukte!!
Ik zou denk ik gewoon ook om de dag klussen, kan je je ei haast niet missen!!
En een heerlijk rustig avondje, lekker!!

Petra kan me voorstellen dat het moeijlijk is om te wachten!! Volg je gevoel,is vaak goed toch?? Fijn dat je je nu weer wat beter voelt....Vind het knap hoe je er mee ongaat!!!

Weekee leuk dat alles goed was, lijkt me ook super om het hartje te horen... Heb je alles gebeld vandaag?? Leuk!! Spannend!!!

Russell!! watzou dat gaaf zijn als je dit jaar misschien nog gaat trouwen!!!! Ik ben 1,5 jaar geleden getrouwd en weet nog goed hoe geweldig ik het vond om alles te regelen leuk meid!! spannende tijd!! En nu duimen we voor je dat je maandag een mooi groot ei hebt!!

Tessa leuk dat je een leuke verjaardag hebt gehad!!!!

Meiden he b waarschijnlijk woensdag een echo, ben dan 8 weken. Ik kan er zo slecht tegen, wil zo graag weten of het kindje leeft!1 weet niet goed waar die angst vandaan komt en hoe en wat!! Ik   vraag het me elke dag af!!! Ik had het er met mn fysio over!
Die zei waarom onderneem je zelf geen actie en laat je geen echo maken, dus dat heb ik gedaan, dan heb ik even die bevestiging dat er wat zit en het leeft. Ik weet het ben heel raar en tegen over tess en petra voel ik me echt knullig, want jullie hebben echt een miskraam gehad....
Ik weet ook niet wat het is en kan het slecht uitleggen.
Weekee en edith met hoeveel   weken hadden jullie de echo?? Wat kon je toen zien, het hartje al??
sorry meiden voor mijn ego verhaal en als jullie er niets van begrijpen snap ik dat ook wel.

Ga slapen ben op!!!!
liefs, marieke

Hoi meiden,

Hoop dat ik alles heb onthouden ben ik iemand vergeten dan sorryyyyyyyy!!!!

Weeke lekker meid dat je goed voelt!!! houden zo  en zwangerschapskelding wat leuk dan lijkt het zo echt hé!!!

Edith, wat leuk dat de echo zo goed was grappig dat je 2 vk heb maar wel speciaal natuurlijk komen ze ook allebei je bevalling doen???

En Sweety geen feestje dit jaar haha, maar snap het best dat je wilt wachten en dan is dat best leuk als de andere kleine er ook bij is!!!! Wij laten het gewoon doorgaan de kleine is er dan ook een klein beetje bij haha!!! Fijn dat je goed voelt en succes met je echo!!!

Russel gefeliciteerd meid wat een goed nieuws kan alleen maar zeggen wij gaan ook trouwen dit jaar september, maar doordat ik zo bezig was met de trouwerij hadden we niet meer aan zwanger worden gedacht en nu dus zwanger dus wie weet!!! Succes met de voorbereiding het is zo leuk maar erg veel werk ook!!!

Petra hoe gaat die meis hoop wat beter wil je nog heel veel sterkte wensen!!!

Bianca fijn weer wat van je te horen hoop dat je goed blijft voelen en succes met alles!!!

Marieke wat herken ik jouw verhaal en waarom zou je bezwaart moeten voelen tegen over andere mensen jouw gevoel zegt je iets en dan moet je dat doen!!! Heb zelf ook gebelt vandaag omdat ik zo weinig klachtjes heb en dus ook onzeker ben en krijg morgen ook een echo!!! Ik snap je heel goed!!!
Wanneer kreeg je die echo??? Alvast succes!!! Ben vandaag 8wk!!!

Met mij gaat het dus redelijk goed weinig klachtjes alleen ontzettend moe moe, maar dus onzeker en morgen ga ik weer ff naar de frauenartz(gynecoloog) toe wil gewoon zekerheid hebben dus vandaar!!!! Vindt maar zo het is een kleine moeite en voor mij een grootte gerustelling!!!
Laat het wel ff weten morgen!!!!

Veel succes allemaal!!!

Liefs Sandy 8wk precies

Sandy, fijn om te weten dat ik niet de enige ben die zich er zo over voelt. Ik ben volgende week als ik de echo krijg ook 8 weken, Hoop wel dat ze dan iets kunnen zien op een uitwendige echo, dat schijnt nogal verschillend te zijn hoor ik.....
Dus het ios voor mij nog wel een beetje spannend of ik dan de gerusstelling krijg waarop ik hoop!!
Kom je morgen ff vertellen of alles goed is??

Groetjes!!! marieke

Terug
Bovenaan