one2bemums 3 !!!

Russell spannend morgen!!!!
Ik duim voor je!!!
hoop dat je ons komt vertellen hoe het is gegaan!!!

Hier allemaal ff shit!!!! even een dipje!!
Zoveel krampen en pijn... pfffff flink balen, Kan haast niet normaal naar de keuken lopen om wat drinken te halen ofzo....maar ja t moet eruit, kunnen we straks weer verder!!!!

Kom vanaaf nog wel weer ff langs!! Doe toch niet veel anders dan op de bank hangen!!
handig een laptop!! haha

knuffel!!

Hoi meiden,

ben ik ff snel. Ga nl zo weer verder in mijn spannende boek. Ik denk wel dat  het verfilmd is. De beschrijving klopt. Mijn collega wil hem straks ook lezen als ik hem uit heb.

Marieke: doe het rustig aan, alles komt goed en dan kunnen jullie straks ook weer verder. Het klinkt misschien nog ver weg maar die tijd komt weer. Hoop dat de pijn snel af zakt.

Russell: heel veel succes morgen ik duim me blauw. Hoop dat het allemaal goed is.

Sweety: fijn dat alles goed is, nu nog lekker groeien. Ik heb geen idee wanneer mijn NOD is. Heb nog geen menstruatie gehad sinds de laatste keer in januari. Ik ben wel bezig met ovulatietesten, had gisteren nog geen tweede streepje dus moet nog ff geduld hebben. Zit nu op dag 11 na de curettage, hopelijk duurd het niet lang meer en komt mijn ei eraan.

Bianca: klusserdeklusklus kan niet anders zeggen. Hoop deze week ook te mogen klussen en anders volgende week.

Ik ga weer even lezen. Tot morgen en voor iedereen die voetbal kijkt veel plezier en duim voor ze.

Knuffel petra.

Nog ff laatste update voordat ik ga slapen....
hoop het ergste nu gehad te hebben.... had heel veel krampen en bloedverlies en vanavond kwam ook eindelijk het vruchtzakje mee... dat voelde echt als opluchting..... krampen zijn nu ook stuk minder, dus stiekum hoop ik dat t ergste nu voor bij is....
Ben wel kapot van slaapgebrek, dus hoop echt vannacht iets beter te slapen.....
Dus dat ga ik zo proberen.....

Petra geniet lekker van je boek!!!!
russel succes morgen!!!!

Slaapse allemaal en tot morgen!!
Knuffel!!

Petra: jaaa dat boek heb ik ook gelezen..in het engels weliswaar, heb hem gekregen van mijn duitse vriendin... maar goed, het is echt een prachtig boek! De film heb ik ook gezien. Een hele mooie film, maar toch heel anders dan het boek. Misschien omdat ik het boek eerst gelezen had, maar het boek vond ik VEEL en VEEL mooier en intenser. Ik heb enorme jankbuien gehad en ook enorme lachsessies haha. veel leesplezier dus.

Marieke: nou... wat een gedoe allemaal he? maar ik ben blij dat het nu "over" lijkt te zijn en dat je straks weer fris kunt beginnen. Ik wacht op dat smsje

sweety: meid wat fijn dat je bezoek aan de vk alles goed was, en wat fijn dat je zo snel je echo krijgt. je houdt ons op de hoogte he?

Russel: we zijn benieuwd...hoe was het?

Bianca: ik zie dat je in je klusperiode zit. heel veel succes *duimduim*

hier gaat het op het moment ff wat minder. Ik kan sinds dinsdagnacht bijna geen eten meer binnenhouden. lekker vreemd ja, aangezien ik de 3 maanden grens toch echt voorbij ben nu. Maar heb gewoon iets onder de leden denk ik. Het avond eten bleef er gisteren voor het eerst in gelukkig.

meer mensen zin in vanavond?? *holland*

hallootjes!!!!

zijn we weer ff.... Nou voel me stuk beter als gister!! We aardig brak nog steeds, maar ja die mega verkoudheid zit me ook nog dwars, dat schiet bij mij nooit zo op!! Maar wel wat beter geslapen, af en toe wel wat last van die krap gehad maar lang niet zo extreem meer.... vanmorgen lekker op bed blijven liggen en zit nu weer beneden. Moet er toch een keer uit haha!!! Maar net kwam de post met drie tijdschriften, heb zelf een abb op de flair en we hadden met kerst en verjaardag vee tijdschriften bonnen gehad samen dus sie pas eens ingewisseld, dus een gedeelte daarvan lag ook op de deurmat, en moet zeggen ik heb ook wel zin om er in te gaan lezen, nou dat had ik gister echt!!! niet!!!
Dus ook weer een goed teken!!!
Huishouden ofzo zie ik nog niet zitten, pfff is wel hard nodig na week niks doen maar ja moet maar ff....als er iemand komt die er last van heeft doet ie t zelf maar!!!
En marco heeft ook lang weekend (maandag moesten we eigenlijk naar de vk..) dus komt het samen wel weer goed!!
Nou volgende week weer een beetje ritme opbouwen en mn mega slaapgebrek inhalen, en dan komt het wel goed denk ik!

ja weekee wij gaan ook kijken!!!! Altijd wel weer gezellig!!
Ga je thuis kijken of ergens en met meer mensen??
Petra krijg jij niet gezellie je collega's??

Fijne dag allemaal!!
bleh regent hier pijpestelen op t moment!!!!
knuf marieke

Lieve Marieke, wil je nu ajb heel snel dat huishouden uit je hoofd halen? Laat maar lekker liggen. Dat komt wel weer wanneer je het eraan toe hebt hoor.

Hier alles wat beter nu. Fysio heeft me even flink pijn gedaan. maar goed...als het maar helpt he? Ik heb ook net kraamzorg etc geregeld. Het "enige" dat ik nu volgens mij moet doen is zwangerschapsgym regelen....kan vanaf de 20e week begreep ik. We zullen zien.

Wij kijken vanavond lekker met zijn 2-en. En vanavond gaan we lekker patatjes eten!!! haha heel erg maar daar heb ik zo'n zin in. ik eet al haast nooit patat maar ik ben er echt ZO gek op. Raspatat mmmm... dus je begrijpt, ik kijk uit naar vanavond.

Marieke nogmaals..lekker rustig aan doen en ik hoop dat je lekker kunt blijven lezen. xx

Weekee, ja heb ik gedaan heb het uit mn hoofd geparkeerd hoor!!!
geloof dat ik t niet eens zou redden ben blij dat ik al normaal rechtop op de bank kan zitten en gewoon naar de keueken kan om thee te halen.... dat was gister een hele opgave!! haha En zie net hoe nadal de eerste set verliest op queens in london.... ach zielig.....  (wat ben ik weer sportief..)

Wij kijken ook saampjes. jummie patatjes, hebben wij gister gehad. Marco is ook gek op raspatatjes...... zal wel iets grunns zijn!! haha
Ik had er voor ik hem leerde kennen nog nooit van gehoord!!

nou ik vermaak me vanmiddag achter de tv, pc en met mn tijdschriften en een potje thee....

Is de fysio nog voor je rug???? idd als het maar helpt!!
En t weekend staat voor de deur!!! Voel je je wel minder beroerd??? patatajes moeten er wel inblijven he!! haha

Kom wel weer aanwaaien!!
groetjes!!!!

Huh? Jij kende Raspatat niet? Is toch gewoon een merk? Andere dames... kennen jullie raspatat?

En ja Marieke ik zie alweer hoe sportief je vandaag bent haha... is toch zielig voor die jongen. Groot toernooi winnen en dan nu alweer eerste set verliezen...kan niet hoor hihi.

Ik ben blij dat het met jou weer wat beter gaat. Hier ook hoor. Sinds gisteravond blijft alles binnen. Ik heb alleen voor de zoveelste keer in de laatste maanden weer wat hoofdpijn, maar ach niets waar we niet tegen kunnen.

Ik ga zo lekker even met manlief boodschappen doen en dan eten halen hihi.

Ik kom ook wel weer aanwaaien (kan ook wel met dit weer bah)

Terug
Bovenaan