Hoi meiden,
Jazeker ken ik raspatat heerlijk...
Maar dat willen jullie nu natuurlijk niet weten....
Hier komt ie dan: Mijn progesteron was erg hoog Ik heb een kans dat ik dus zwanger ben maar dat moet de test volgende week uitwijzen. Ik heb ook nog een kans dat ik ongie ga worden. Aan de ene kant was ik wel een beetje teleurgesteld omdat ik verwacht had dat ze meer duidelijkheid kon geven maar dat had ik waarschijnlijk verkeerd begrepen. Maar goed ik heb nu allemaal kriebels in mijn buik....
De pijn in mijn borsten is s'morgens wel aanwezig maar dragelijk en naarmate de dag vorderd wordt dit erger vooral als ik mijn bh af doe. Steeds last van stijve tepels en dan erg gevoelig.
Ik ben echt helemaal hyper de pieper nu. Moet ik weer een week wachten...
Maar goed als mijn ongie gaat komen dan tussen nu en volgende week vrijdag.
Ik hoop dat wij met een geheim op vakantie kunnen gaan.
Groetjes Russell
Jazeker ken ik raspatat heerlijk...
Maar dat willen jullie nu natuurlijk niet weten....
Hier komt ie dan: Mijn progesteron was erg hoog Ik heb een kans dat ik dus zwanger ben maar dat moet de test volgende week uitwijzen. Ik heb ook nog een kans dat ik ongie ga worden. Aan de ene kant was ik wel een beetje teleurgesteld omdat ik verwacht had dat ze meer duidelijkheid kon geven maar dat had ik waarschijnlijk verkeerd begrepen. Maar goed ik heb nu allemaal kriebels in mijn buik....
De pijn in mijn borsten is s'morgens wel aanwezig maar dragelijk en naarmate de dag vorderd wordt dit erger vooral als ik mijn bh af doe. Steeds last van stijve tepels en dan erg gevoelig.
Ik ben echt helemaal hyper de pieper nu. Moet ik weer een week wachten...
Maar goed als mijn ongie gaat komen dan tussen nu en volgende week vrijdag.
Ik hoop dat wij met een geheim op vakantie kunnen gaan.
Groetjes Russell