one2bemums 3 !!!

Hoi meiden,

Jazeker ken ik raspatat heerlijk...

Maar dat willen jullie  nu natuurlijk niet weten....

Hier komt ie dan: Mijn progesteron was erg hoog  Ik heb een kans dat ik dus zwanger ben maar dat moet de test volgende week uitwijzen. Ik heb ook nog een kans dat ik ongie ga worden. Aan de ene kant was ik wel een beetje teleurgesteld omdat ik verwacht had dat ze meer duidelijkheid kon geven maar dat had ik waarschijnlijk verkeerd begrepen. Maar goed ik heb nu allemaal kriebels in mijn buik....
De pijn in mijn borsten is s'morgens wel aanwezig maar dragelijk en naarmate de dag vorderd wordt dit erger vooral als ik mijn bh af doe. Steeds last van stijve tepels en dan erg gevoelig.

Ik ben echt helemaal hyper de pieper nu. Moet ik weer een week wachten...

Maar goed als mijn ongie gaat komen dan tussen nu en volgende week vrijdag.

Ik hoop dat wij met een geheim op vakantie kunnen gaan.

Groetjes Russell

O Russell spannend!!!!! Krijg er ook helemaal de kriebels van!!! wat zou dat geweldig zijn!!!!!! Ik ga hard voor je duimen!!!!!!
pff weer een week!!! haha we wachten met je mee!!!!!
waar ga je heen op vakantie???

Ja spannend he...

We gaan naar Turkije op vakantie heerlijk 12 dagen all inclusive. Vliegen alleen sávonds pas om 19.45 heen dus dat wordt nacht werk maar geluk de terug vlucht ook s'avonds. Heb er echt zin in ben al druk een lijstje aan het maken voor de koffer:)

Groetjes Russell

Marieke: Ik zag je op de hyves staan  bij Weekee vindt je het leuk als ik je ook toe voeg?

Russell ja leuk!!!!! en ik zal er niets zeggen hoor over zwanger enzo!! dat doen we hier wel!!!!
staat er een foto van je op?? haha ben best nieuwschierig!!

heerlijk lekker 12 dagen zon, luieren en genieten!!!!
Heerlijk!!
ik wilde wel een weekendje weg, maar dat zag ik dit weekend niet zo zitten!! ben blij dat ik net weer door de huiskamer kan lopen!! haha miscchien volgende week of week daarop....

waaaaaaaaaaaaaaaaah, na vanavond was ik al helemaal hyper door dat geweldige voetbal! Maar russel...jouw nieuws is misschien nog wel mooier!! Oh ik hoop het zo voor je meid. Wanneer weet je meer? *duimduim*

weekee ook lekker genoten van je raspatatjes?????
en toen mooie wedstrijd!!!! wij hebben er ook van genoten!!!!!
Ondertussen en in de auze wel iets gesnuffeld naar weekendje weg, willen volgende week ff weekendje uitwaaien aan zee samen.....
heb ik echt zin in, dit weekend was te snel hou ik nu niet vol strandwandeling!!
ga mn bedje opzoeken!!!!!

slaapse en tot gauw!!

Goedemorgen!!!!

Een redelijk goede nacht achter de rug, wel lekker!!
besloten dat we vandaag toch naar froombosch gaan, verjaardag bij manlief thuis, dus ga het gewoon proberen, zie wel. ook wel leker er ff uit!!
Hoop dat jullie allemaal een fijn wekeend hebben!!!
liefs, marieke

Terug
Bovenaan