one2bemums 3 !!!

Hoi meiden,

Raspatat ken ik wel maar wordt hier niet zoveel verkocht. Moet ik ook zeggen dat wij eigenlijk nooit naar de cafetaria gaan. We houden er allebei niet zo van en in duitsland kennen ze het ook niet. Hier hebben ze weer de braadwordten

Het was hier gisteren toppie, de laatste gingen om kwart voor 2 weg. Heb een hele fles wijn naar binnen geslobberd. Nu kan ik nog, heb nog steeds geen 2 de streepje op mijn ov test. Als die komt doe ik echt niet meer zo gek hoor. Ik ben even aan het genieten.

Russell: ik duim voor je dat je volgende week goed nieuws zult brengen. Hoop dat alles goed gaat en dat je over een aantal maanden een nieuw leven in je armen zult houden.

Marieke: laat je lekker verwennen, doe het rustig aan. Je lichaam heeft echt herstel nodig. Hoop dat je je vandaag een beetje hebt vermaakt.

Weekee: vervelend die hoofdpijnen. Heb het zelf ook gehad, op dit moment gaat het goed. Heb een aantal maanden bij de fysio gelopen en heb nu bijna geen last meer. Liep op het laatst alleen nog maar paracetamol te slikken en behoorlijk wat. Had iedere dag de gehele dag hoofdpijn. Doe nu nog steeds mijn oefeningen en het gaat goed. Hoop voor jou dat het minder wordt en beter nog, dat het over gaat.

Wij hebben een beetje een trage lome dag. Manlief ligt op de bank te pitten en ik heb weer gelezen in mijn boek. Ben nu bijna op de helft, ga zo nog even verder. Vanavond maar weer een beetje bij tijds erin.
Kom later nog weer even langs.

Knuffel petra.

Oh ja oh ja, bratwursten mmmm. Nog beter: currywurst!!! yumyum, ja ja voor degene die het nog niet wisten...ik ben dus GEK op eten haha. ik doe het nu wel wat rustiger aan hoor. Beetje gezonder is niets mis mee.

Ja Petra, dankje het gaat nu een stuk beter met mijn rug, maar nu zit het in mijn arm. ik grapte al naar de fysio dat het straks hopelijk via mijn pink mijn lichaam verlaat. De hoofdpijn heb ik echter nog steeds regelmatig. Ik ben natuurlijk ook niks gewend, want voordat ik zwanger was had ik NOOIT (nou ja...) ZELDEN) hoofdpijn. Ik ben ook niet zo van de pilletjes (nu mag ik ook niet zoveel meer) maar goed, ik doe het meestal met een koud of warmwashandje en dat is lekker.

Leuk dat je al zover bent in het boek. Ik had ht echt zo uit, maar op dat moment had ik veel tijd om te lezen. Ik vind lezen erg leuk, maar ik moet mezelf er de tijd voor gunnen....dat gun ik mezelf nu niet, helaas. Komt wel weer!

Oh en dat jullie een beetje lome dag hebben? Tja...wat wil je na zo'n avond als gisteren?  Zo'n fles wijn is ook niet niks haha. Ach en zo'n dag tussendoor mag best hoor. even lekker niksen en vroeg in bed, lekker toch?

Ik zie julie vast morgen weer!

Hoi hoi,

Nou volgens de voorspellingen zou ik vandaag mijn vruchtbaarste dag hebben.
Ik ga vanavond vol aan de bak met mijn man.
Gisteren was het na het voetballen laat geworden, dus niet geklust.
Maar vanavond wel dat weet ik bijna zeker.

Russell, wat spannend zeg.
Vervelend hoor al die tijd wachten, zelfs ik wordt er zenuwachtig van.
Kan me voorstellen hoe je je voelt.

Marieke, gaat het weer een beetje beter met je.
Ik hoop het wel.
Weet je nu dan wanneer je een eisprong hebt of iets dergelijks.
Ik heb geen idee hoe je nu verder moet gaan, sorry voor mijn vragen, maar leef met je mee.

Hoe gaat het met de rest???
Lekker zwanger aan het zijn??

Nou ik wapper wel weer langs heel snel.

Groetjes Bianca

Oh ja, weekee ik ben ook erg gek op braadworsten uit duitsland.
Ik woon te ver weg om even een braadworst te gaan halen, maar anders zou ik het af en toe doen.

Nee je bent dus niet de enige die van eten houdt.

Groetjes Bianca  

He hoi,

Ik ben nog steeds niet ongie. Ik kon als ik ongie ga worden dit verwachten tussen gisteren en aankomende vrijdag. Ik ga zowiezo testen voordat we op vakantie gaan.

Marieke: Ik zal je ff toevoegen zal wel ff wat bij de uitnodiging zetten dat ik van jg ben dan weet je dat ik het ben. Nee over zwanger en zo dat doen we hier wel.

Weekee:Lief dat je zo mee leeft. Gaat alles nog een beetje naar wens? Heb je al een kamertje uit gezocht of nog niet?

Bianca: Heel veel succes deze maand en wie weet kunnen wij ons allebei aansluiten deze maand.

Petra:Lekker he ff zo'n avondje doorzakken moet ook kunnen hoor vindt ik.

Nou meiden ik ga zo op bed want ben bekaf. Een prettige dag en misschien tot morgen. Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte.

Groetjes Russell

Hi Meiden!
Daar ben ik ook weer eens! Ik lees wel steeds alles bij, maar van reageren komt het niet altijd! Dus...nu weer ff inhalen!

Bianca, had je goed geklust meid? ;-) Wanneer is nu je NOD, gaan we alvast flink duimen voor je! Wat een heftig verhaal van je vriendin zeg...dan denk je in de veilige weken te zitten en gaat het toch nog mis...vreselijk.

Marieke, meid wat heb jij heftige dagen achter de rug zeg! Ben blij voor je dat je het ergste nu gehad hebt! Heb je een beetje kunnen genieten gisteren? Doe maar rustig aan hoor!

Sweety, fijn dat alles goed was bij de VK. En nu nog wachten op die spannende 1ste echo, nog eventjes maar!!!

Weekee, wat krijgen we nou...een late vorm van ochtendmisselijkheid? Was je lijf ff vergeten dat dat er ook bij kon horen? ;-) Gelukkig was het maar van korte duur! En wat is nu toch Raspatat!?!?! Ik, als Limbo-meid, heb er nl nog nooit van gehoord en ben erg benieuwd! Want ook ik ben dol op eten! Uit eten ga ik het liefste naar de griek, en jullie?

Russell, wat ontzettend spannend!!! Ik heb er een goed gevoel over hoor! We gaan heel hard duimen dat je snel een positieve test zal hebben!

Petra, lekker genoten van de wijn? ;-) Heerlijk hoor, lekker nog even doen! Net zoals filet americain eten als je dat graag hebt! Heerlijk hè, om helemaal in een boek te kunnen duiken en lekker mee te leven! Wordt tijd dat ik ook weer eens een goed boek ga lezen. Maar idd...de tijd ervoor nemen hè! Bratwursten zijn ook erg lekker ja! Wat dat betreft heb ik geluk, ik woon pal naast de duitse grens en ben ook met een paar minuten rijden in België, dus als jullie nog eettips hebben uit die landen...laat maar komen! ;-)

Hier gaat alles z'n gangetje, inmiddels alweer ruim 12 weken zwanger, dus de kritieke weken gehad (hopelijk!) Ik voel me prima, borsten zijn niet meer zo pijnlijk, voel wel veel gerek en gestrek in m'n buik en af en toe bandenpijn. A.s. donderdag krijg ik weer een echo, bij de collega van mijn vriendin-vk. Ik ben eens benieuwd hoe ukkie gegroeid is! Ik ga de foto's van onze kinderwagen zo even op de babysite zetten. Dus voor de nieuwsgierigen onder jullie...klik op onderstaande banner (ww= nieuwstadt)!
Liefs, Edith

GOEDEMORGEN!!

Bianca: fijn geklust gisteren? ik hoop dat het heeft geholpen en dat er nu zo'n dapper zaadje bij jouw eitje zit (hihi). Net als de rest ben ik benieuwd wanneer nu je NOD is. houd ons op de hoogte.
Ik woon redelijk dicht bij de grens met Duitsland, maar ga ook niet zo ff een echte braadworst halen hoor. |maar mijn beste vriendin is een duitse dus wanneer ik bij haar ben...mmmm braadworst haha. Als ze hierheen komt neemt ze ze ook altijd mee voor me.

Russel: Wat een spannende periode!! Ik ben ook zenuwactig voor je hoor. Denk je er veel over na of probeer je dat niet te doen?
Hier gaat alles prima. We hebben eigenlijk geen babykamer uitgezocht, want we hebben de spulletjes gekregen van mijn schoonzus en zwanger. Zijn nog hartstikke goed en kost ons dus niks. Scheelt weer he?  Voor we op vakantie gaan (over 2 weken) gaan we de babykamer toch niet meer inrichten. Het kamertje is nu vrijwel leeg en dan kunnen we na de vakantie direct aan de slag.

Edith: tja nu ben ik toch benieuwd naar jullie kinderwagen en moet ik eerst weten welk dorp je precies woont hihi. Toch heel goed gedaan hoor, heb je niet zomaar allerlei pottenkijkers bij je ukkie gluren.
Het gaat nu idd alweer een stuk beter met me. Ik denk dat ik gewoon even iets anders onder de leden had. Sinds gisteren is mijn grote eetlust er ook weer, dus zal wel weer 100% ok zijn.
Raspatat.... tja hoe leg ik dat uit. RAS is een merk. Raspatat wordt gemaakt door aardappelpoeder met water te mengen in een speciale installatie, waardoor een soort aardappelpuree ontstaat. Deze puree wordt door middel van de Raspatatmachine in de vorm van staafjes geperst. De staafjes worden per portie op dezelfde lengte afgesneden en vervolgens op de gebruikelijke wijze gefrituurd. Het resultaat is een portie patates frites die donkerder is qua kleur, gelijk in samenstelling en formaat, maar iets anders van smaak dan de gebruikelijke patates frites. En ze hoeven maar een paar minuutjes in het vet. Ik vind ze zelf veel lekkerder dan gewone patat, maar ja anderen vinden er misschien niks aan. Ik zie net dat er een "ik hou van raspatat hyves" is...meer mensen vinden het dus lekker.

Nou vaderdag dus vandaag, dus ik ga me zo klaarmaken om de grote ronde weer te doen. Eerst even naar mijn ouders en dan vanmiddag naar mijn schoonouders. Jullie ook veel plezier bij de papa's! Oh en sommige van jullie ook je man/vriend even goed verwennen he?

Tot vanavond!

Hoi hoi,

Nou hier komt mijn NOD dag.
29 of 30 juni.
Vorige keer kwam mijn ongi erg laat dus misschien nu ook wel weer.
Maar tuurlijk hoop ik dat het niet komt.

Nou gisteren niet geklust, maar vanmorgen wel.
Had dus liever gisteren geklust aangezien dat de vruchtbaarste dag zou zijn.
Maar wel hebben nu wel op de dag geklust.

Heb er geen idee over.
Het zou deze maand raak kunnen zijn, maar ik denk het niet.
Misschien dat ik geestelijk zo denk om mezelf de teleurstelling te besparen.

Ach ja het zal allemaal wel, we wachten gewoon ongeduldig af.

Russell, al nieuws, ik hoop het niet voor je.
Edith, leuk hoor jullie site.
Petra, lekker toch even een nachtje doorhalen (nu kan het nog)
Weekee, wat fijn dat je misselijkheid alweer over is.
Marieke, hoe gaat het nu met je??
Sweety, hoe gaat het met jou, wanneer krijg je nu je echo?

Ik hoop dat ik iedereen nu heb gehad!
En anders sorry.....

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan