one2bemums 3 !!!

halloooooooootjes!!!

Hier ben ik weer ffies!!! Ik mag donderdag voor mijn eerste echo!! spannend dus!!! hopelijk is alles goed he, duimen jullie voor mij????

Vliegirl, hoe gaat tie meis, de buikpijn al minder en het bloeden?? en emotioneel??
weekkee, ik lust geen bratwursten hahahahahha getsie! en raspatat ken ik ook niet...hihihi erg he! hopelijk blijft de misselijkheid weg he!
bianca, toch duim ik voor je hoor meis!! hopelijk is het gewoon raak!1
edith, goh tijd gaat snel he! fijn dat je je goed voelt!
petra, hoe gaat het?? duim ook voor jou hoor!!
russel, SPANNENDDD!!! goh, meid, was leef ik mee met je!! Hopelijk heb je over een paar dagen goed nieuws he, dan wordt je ook een februarimama!!!
sandy, hoe gaat het met jou en jessica??

hopelijk vergeet ik niemand....nou, ik ga lekker film kijken, the golden compass, daarna lekker slapen!

knuffellllll

Ben ik ook weer......
Ik heb meteen maar twee schermen geopend, want dacht ga dat toch allemaal niet onthouden!!

Wat wordt er heerlijk over eten gepraat!! haha daar hou ik ook wel van!!!!! Bratwurst lust ik ook, we gaan meestal met mn ouders een zaterdagje winkelen in duitsland in december, meestal bochelt en dan staat het standaard op het programma!!
En ik ben best een behoorlijke patatgek, maar raspatat nee, ik vind het net verbrande patat!! (haha sorry meiden!!) dus doe mij maar gewone patat!! en waar ik nog gekker van ben is chocolade!!!!! haha Nog meer chocofans??

Heerlijk zo'n avondje Petra!!!! enne nu kan t nog lekker toch!! gewoon je ff lekker laten gaan en zo voetbalt nederland nu ook niet elke avond!!

Nou bianca ik hoop dat het klussen is geslaagd!!!! haha ik ga ook heel hard duimen!!!!
Hoe het met mijn ei zit geen idee!!!! we gaan gewoon met enige regelmaat flink wat weken klussen!! haha tis al ff geleden, want toen ik dus net zwnager was er heklemaal geen zin dus weing van gekomen!! haha en dus we gaan gewoon ervoor!!! Misschien ook wel een voordeel dat ik het niet weet nu!!!! de laatste keer hielp het wel, toen wist ik het niet zo wat gedaan en toen was het raak.... En de eerste 9 weken zijn testen voor mij toch niet betrouwbaar.... dus ja we zien t gewoon maar...
Enne vraag lekker!!! geeft niets hoor!!!! zijn we hier toch voor!!!

Russell; spannend!!!!!! hihi krijg er ook helemaal de kriebels van!!
Ik heb je geaccepeerd op hyves leuk!!!!! Leuk om dan een gezicht bij de naam te hebben!!
ga straks even op je site neuzen, hihi zover ben ik nog niet gekomen!!

Edith; leuk gauw weer een echo en fijn meid dat alles goed gaat!!!!!

Weekee dus dat doe je niet ff naar duitsland voor een braadwurst??? haha misschien als je meer last krijgt van hormomen moet manlief ze midden in de nacht gaan halen!! haha sorry laat me weer even gaan.....
En ik heb genoten van je beschrijving van die verbrande patatjes, haha o nee raspatat.
geweldig!!
Gezelig gehad met vaderdag??? Wij waren in grunn dus dat was handig en mijn ouders kwamen even bij ons langs!!

O bianca zie dat je intussen hebt geklust!! haha ja ik ga zo alle berichtjes op volgorde af!!! Duim Duim!!

Sweety zie dat het goed gaat met jou!!!!
Donderdag echo!! spannend!! duim dat het goed gaat!!!
Geniet van je film!!!!

Volgens mij ben ik niemand vergeten!! Hoop ik.....

Met mij gaat het ook wat beter!!!!! Nog wel heel moe, maar de krampen zijn eigenlijk weg en vloeien ook stukken minder, mag ook wel haha ben intussen bijna week verder....
Gister dus toch naar groningen geweest, wel vermoeiend maar ook wel leuk ff wat anders! Vannacht amper geslapen , veel buikpijn , maar andere buikpijn heb het idee dat het mn darmen zijn, nu eind van de dag weer last van.... moet toch morgen ha bellen kan ik dat altijd even navragen. Denk dat dat ook weer ff op gang moet komen....komt ook niet al te veel zeg maar!!!!!!
Dus hoop heel erg om vannacht eens lekker te kunnen slapen!!
Vrijdagavond voetbal gekeken leer samen met manlief maar ook ondertussen ff een weekendje geboekt, dus volgend weekend gaan we lekker weekendje weg!! Heel veel zin in even lekker samen uitwaaien aan de kust!!! Ben ik vast weer wat fitter!! emotioneel valt het niet niet tegen, tuurlijk is het zwaar en zijn we verdrietig, maar ik zie het ook allemaal wel weer zitten.....

fijne avond nog en truste allemaal!!
marieke

Hoi meiden,

Nou hier een zenuwslopende week hoor... Telkens als ik op de wc zit durf ik bijna niet te kijken. Maar goed tot nu toe nog niks. Ik voel me wel anders. Ik heb bij elke beweging zoiets van ja nu weet ik wel dat ik borsten heb(niet pijnlijk maar voel ze de hele tijd) Heb ook wat last van krampjes. Ben rond de middag moe en met name in de avond na ongeveer een uurtje of 20.00 uur heb ik zoiets van gaan we al op bed. Ik red het dan vaak wel weer maar moet me er echt tegen verzetten. Nog steeds geen duivels te zien dus. Ik hoop dat als ze komen ze en deze dagen komen anders zit ik er op vakantie mee en daar zat ik nu niet echt op te wachten.

Edith: Jouw gevoel is tot nu toe telkens goed geweest bij iedereen hier dus hoop dat dat dit keer ook zo is. Klopt het dat jij in het verleden ook wel eens hebt gependeld? Of heb ik dan de verkeerde voor me?

Sweety: Spannend zeg donderdag, ik ga heel hard voor je duimen hoor meid.

Bianca: Ook voor jou ga ik duimen extra hard want tijdens je NOD zit ik in Turkije.

Nou ik ben weer op de hoogte en jullie ook dus tot de volgende keer.

Groetjes Russell

marieke, fijn dat het ietsie beter met je gaat meis!! en succes ermee hoor, ik telde ook meteen aan na de MK's dus hopelijk jij ook!!!! ik duim he!!
Russel, ik weet niet of edith het ook steeds goed had, ( heb ik helaas niet bijgehouden hihihi) maar tot nu toe heb ik het ook nog nooit mis gehad, en ik denk dat jij zwanger bent! Ik zeg het eigenlijk nooit van te voren tegen iemand, anders valt het zo tegen he, maar ik denk toch echt dat het raak is hoor!! Maar ik bazeer het puur op mijn gevoel zeg maar en dromen, meer niet, dus ik kan er makkelijk naast zitten, maar tot nu toe bij niemand dus gelukkig, waarvan ik het dacht dan he...dus ik hoop echt dat ik geen ongelijk heb meis, zou ik toch heel jammer voor je vinden!! Maar pin me er niet op vast he...Maar heb echt een sterk gevoel bij je!

Hopelijk heeft edith het mocht zij dit ook hebben ook steeds gelijk dan he hahahahah

liefs sweety

Hoi Sweety,

Nee hoor ik zal je niet op vast pinnen. Ik heb zelf ook het gevoel dat het raak is op de een of endere manier. Waarom weet ik niet. Ik heb wel vaker gedacht dat het zo was maar dit keer is het anders. We zullen het zien ik weet niet of ik vrijdag al ga testen want wij hebben hier feest dit weekend en denk dat als het niet zo is dat de pret ongewild wel zal drukken. Misschien dat ikhet zondag doe. Als ik tenminste zo lang kan wachten.

Groetjes Russell

oww russel,

ik hoop het toch zo voor je meis!!!! dat zou toch geweldig zijn he!!! nou, hopelijk hebben we allebei gelijk dan he!! ik ben benieuwd of je zo lang kunt wachten...vind het altijd erg knap als mensen dat kunnen, want ik kan dat dus absoluut niet hahaha
succes hoor echt waar!!! hopelijk een mooie test vrijdag of zondag dan..maar pas goed op jezelf he!

liefs sweety

en,

Heb niet veel tijd dus even een kort berichtje.

Russell ik duim nog steeds hoor en ik hoop echt dat sweety het bij het goede eind heeft. Hopelijk kun je het zo lang volhouden met testen. Hoop dat de Rd s wegblijven.

Sweety wat leuk een echo. Donderdag staat bijna voor de deur en dan kun je je hummel zien. Spannend hoor, geniet ervan.

Bianca ben jij nu met ov testen bezig? Ikke wel, ben  5 dagen geleden begonnen. Twee dagen alleen controle streepje en eergisterenen een licht streepje. Gisteren iets donkerder maar niet zoals de controlestreep, vandaag was ie alleen weer iets lichter. Heb jij dit ook gehad? Of misschien iemand anders? Blijf gewoon doortesten en klussen natuurlijk

Ga er weer even vandoor, sorry dat ik niet iedereen heb gehad. Tot de volgende keer.

Knuffel petra.

Terug
Bovenaan