one2bemums 3 !!!

Hoi hoi,

Petra, ik heb deze maand ook ovulatietesten gebruikt.
Ik ben op dag 11 begonnen en op dag 15 had ik en positieve ovutest in mijn handen.
Dat betekent dus dat ik op dag 14 op z'n vruchtbaarst was.
Ik had de testen van clearblue en die geven een rondje als het niet goed is en een lachend gezichtje als het wel goed is.

Nu had ik zondag (gisteren dus) die positieve ovulatietest in mijn handen.
En nu voelde ik net dat mijn tepels heel erg gevoelig zijn, dit ken ik niet van de afgelopen maanden, iemand anders een idee??
Zou je het zo snel al voelen mocht het raak zijn???

Marieke, wat fijn dat je een lekker maar vermoeiend weekend hebt gehad!!
Op voor de volgende ronde.

Weekee, ik vind raspatat ook niet lekker, ben gekker op gewoon patat.

Sweety, ja ik zal voor je duimen dat de echo een leuk en gezond kindje laat zien.

Mijn zoontje roept dat hij moet poepen.
Ben weg

Groetjes Bianca

He meiden,

Ik dacht ik kom nog ff snel langs. Ik ga zo lekker wokken met mijn klas als afscheid omdat we allemaal zijn geslaagd. Heb er zin in. Nou hier nog steeds niets te zien:)

Bianca: Ik had ook gevoelige tepels rond mijn eisprong en dat is nu minder geworden ik voel mijn borsten wel de hele dag net een soort spierpijn zeg maar die niet weg gaat. Ik zat vandaag met een vriendin te kwekken over zwangerschapskwaaltjes (zij heeft net een kleine van bijna een jaar) toen zei ik tegen haar dat de echte kwaaltjes   vaak pas nadat je je NOD hebt gehad komen  omdat dan pas je HCG waarde in je urine te meten is. Tot aan je NOD is het hormoon progestoron aanwezig. In principe kun je dus eigenlijk van te voren echt kwaaltjes hebben. Zei had ook pas kwaaltjes nadat ze had getest. Ik had ook ff speurwerk gedaan op google. Ik weet inmiddels dat je lichaam je behoorlijk voor de gek kan houden.

Ik wil je niet zeggen dat het helemaal niet kan hoor. Maar ik had zelf ook wat dingetjes die me onbekend voorkwamen en zodoende ff gaan zoeken.

Liefs Russell  

Hoi hoi,

Ja, ik weet het allemaal eigenlijk wel, maar je lichaam en geest gaan toch denken dat het raak zou kunnen zijn.

Hoe gaat het nu met jou??
Het wordt spannend zeg.
Ik ben druk aan het duimen voor je.

Nou ik ga zo gauw voetballen kijken kom straks misschien nog wel langs wippen.

Groetjes Bianca

bianca en Russeell, spannend hoor!!!!!
hoop zo dat het voor jullie allebei raak is!!!! Ik duim mee!!!!
Wel spannend he dat afwachten!!
Bianca wanneer is jouw nod???

Ik had elke ronde gevoelige borsten maar meestal vlak voor de ongi verdwen dat de laatste keer bleef het en toen teste ik positief!!.... dat was voor mij een duidelijk verschil!!
Nou spannend!!!

hier gaat het weer wat beter weer iets meer energie, heb t huishouden weer een beetje opgepakt!! was ernstig nodig haha!!!!

ben nu voetbal aan t kijken, wordt je ook nog niet echt blij van!!!!!

groetjes, marieke

Hoi meiden,

Bianca: ik hoop het echt voor je. Is je NOD bijna? Ik heb nog steeds geen idee. Mijn tweede streepje van de ov test was gisteren helemaal weg. We zien deze maand nog wel hoe het loopt. Heb ook niet echt een menstruatie gehad, als deze is geweest heb ik natuurlijk wel meer zicht op de zaak. Deze maand wordt hopelijk jou maand en die van russell.

Russell: Je bent bijna aan het eind van de week. Zal voor jou nog wel een eeuwigheid lijken. Hoop het zo voor je. Wanneer ga je anders testen? Zondag?

Marieke: Werd idd ook niet echt blij van het voetbal.Heb wel de wedstrijd uitgekeken en gejuicht als er een doelpunt viel. Hoop dat we het zaterdag wel weer iets beter gaan doen en ze inmaken met een nulletje of 5. Of ben ik nu misschien iets te voorbarig? LOL. O en trouwens chocolade is ook mijn favoriet, alleen tijdens mijn zwangerschap moest ik er niets van weten. Hoop dat dat de volgende keer niet zo is.

Ik ga hier even wat in huis doen en daarna in de tuin want die is ook aan een onderhoud toe. Er groeien dingen die er niet horen te zijn. Mijn kater ligt onder het matje van de deur zich te verstoppen om op de vogeltjes te jagen. Alleen zijn de vogeltjes buiten en hij binnen. Hij was net al erg gefrustreerd omdat er een musje voor het raam langsliep en hij er niet bij kon. Hebben jullie trouwens ook huisdieren?

Knuffel petra.

Hallo!!!!

Bianca en Russell!! Hoe gaat het met jullie!!!!!!!
We duimen door hoor!!!!!

Petra, tweede helft was leuker vond ik en inderdaad lekker meegegild als ze scoren!! hihi...
Toen ik net zwanger was en me nog zwanger voelde had ik ook helemaal geen zin in chocola!! dacht wat is dit nu weer.... maar toen vond ik het minder erg want scheelde me echt niet!!
spannend he van je ovu test!! Volgens mij had edith ook een niet super duidelijke streep die maand en was ze gewoon zwanger.... (toch??? of vergis ik me nu??) dus altijd hoop houden!!
Ja dat huishouden en de tuin he!!! komt altijd weer terug!! ik ben wel weer een beetje in huis aan het soppen elke dag wat, en manlief doet gelukkig de tuin!!!

ik ga zo lekker met een tijdschrift en een potje thee op de bank zitten vind het weer mooi geweest voor vandaag, buiten zitten is me net te fris, net wel even gedaan, maat werd er niet heel blij van!!

Kom vanaaf nog wel weer even langswaaien!!

O vergeet het onderwerp huisdieren!!!  Wij hebben twee vogeltjes....
dus altijd geluid en vrolijkheid in huis. Poes/ kat vind ik ook leuk, maar niet handig hier!!!! haha

Leuk marieke 2 vogeltjes. Wij hadden bij mijn ouders altijd parkietjes. Vond ik altijd erg leuk. MIjn man had de katten al toen ik een realtie met hem kreeg dus kon ik mijn vogeltje niet meenemen. Deze is toen bij mijn ouders gebleven. Ben erg gek met de katten, ze zijn heeeeeeeeeel lief, maar dat zegt iedereen waarschijnlijk. Verder hebben wij een aquarium binnen met vissen en een vijver met koi's, gouwinders en kikkers. Heb wel fotos op mijn hyves staan als je intresse hebt.

Ga nog even stofzuigen en dan ben ik klaar want de ramen lappen doe ik het weekend wel.

Knuffel petra.

Terug
Bovenaan