one2bemums 3 !!!

Petra ja inderdaad ze zijn leuk!! dat had ik vroeger van mezelf nooit verwacht, maar nu vind ik het heel stil als ze er niet zijn!! haha en we hadden allebei een vogeltje, manlief en ik dus toen hadden we er twee haha grappig!
ja leuk, wil wel ff gluren op hyves, maar hoe kan ik je vinden???
Zal ik dan toevoegen?? vind je dat leuk??
Dan kan je ook bij mij gluren..... mijn site is namelijk alleen zichtbaar voor vrienden...
Laat maar ff weten!!!

t gaat toch regeneen morgen en vrijdag dus dan is ramen lappen zonde van je tijd en werk!! haha Ik had vandaag weing zin en heb dus weining gedaan....
ga nu nog gauw even naar de brievenbus, kan dat nog mee met de post van vandaag!!!

Marieke, kunnen jou vogeltjes ook praten? Ik leerde ze altijd praten, sommige deden niet zo veel maar we hebben er ook een paar gehad en die kletsten je de oren van het hoofd (lol)

Nodig me maar uit, mijn profiel is nl ook afgeschermd. Je kan me vinden onder mijn voornaam en plaatsnaam. petra neuenhaus, dan moet het denk ik wel lukken. We hebben hier toch nog wel aardig wat contact, ben wel benieuwd hoe jullie eruit zien. Ik ben trouwens degene met die trompet op.

Knuffel petra.

Ben ik ook weer eens. Pff gewoon geen tijd gehad om ff te forummen (is dat wel een woord? haha)

Sweety: heel veel succes maar zeker ook veel plezier bij de eerste echo morgen!!

Marieke: ik denk niet dat manlief even naar duitsland gaat midden in de nacht. Hij had me laatst best even een zoute haring mogen halen anders. ik werd wakker en had ZO'N zin in haring. Heel gek.
Wat leuk dat je ouders even bij jullie zijn geweest in het mooie Grunn. Heb je al zin in je weekend weg? Domme vraag haha.

Russel: aaaah wat spannend! Hoe gaat het???  

Petra: hoe gaat het met jou? btw...las even je berichtje over hyves...heel slim dat je hebt afgeschermd hoor...denk dat de meeste dat hebben. maar het is wel leuk om elkaar ook op hyves te hebben toch?

Bianca: "ik moet weg mijn  zoontje moet poepen" haha geweldig! Maarre...heb je nog steeds zo'n last van je borsten?

Edith: bij jou ook nog alles naar wens?

Hier gaat alles prima. Ik heb nog af en toe van die angsten...zal het nog allemaal goed gaan, maar ja... volgens mij zou ik het liefst elke week een echo krijgen om te zien hoe het met mijn kleintje gaat, maar dat kan nu eenmaal niet he?
Ik word nu trouwens steeds meer aangekeken door mensen: "is ze nu zo dik of zal ze zwanger zijn"   niet zo'n fijn gevoel, maar ja ze komen er vanzelf achter haha.

Ik voel me deze week ook weer een stuk beter en alles blijft binnen. Ik begin me ook duidelijk een STUK minder moe te voelen...dat mocht ook wel een keer.

We zijn druk bezig met de voorbereidingen voor de vakantie... 29 juni gaan we weg (tenminste als het Nederlands Elftal niet in de finale staat...anders gaan we een dag later)

Huisdieren heb ik ook. Of moet zeggen, eentje hebben we. We hadden tot oktober vorig jaar 2 katten. een kater en een poes. Helaas  mocht het katertje niet ouder dan twee jaar worden door hartproblemen. Het was zo'n gek ding...mis hem nog steeds heel erg hoor. Maar onze poes is ook een ontzetten lief ding en is extra knuffelig geworden na de dood van haar maatje. Zou niet meer zonder huisdieren kunnen.

Nou meiden...ik kom van het weekend (of misschien morgen) wel even langs. doeidoeiiii

Leuk hoor dat hyves. Heb even je fotos bekeken marieke, weet nu met wie ik aan het kletsen ben.

Ik denk dat ik trouwens mijn ei heb gehad want het tweede streepje is helemaal weg. Heb eergisteren een paar steken in mijn zij gehad en toen was het tweede streepje donkerder dan de dag ervoor. Denk dat het deze maand niets wordt dus op naar juli.

Knuffel petra.

Hoi hoi,

Ik ben te lui om twee schermen te openen dus ik ga mijn best doen om niks te vergeten.

Ja, ik heb ook een huisdier, namelijk een poesje.
Ze is een aanlopertje en is nu al vier jaar bij ons.
Erg veel gezelligheid in huis en ons zoontje is stapelgek op die kat.

Marieke, mijn NOD is op 29 of 30 juni (ligt eraan hoelaat ik ongi wordt)
Nog een dikke tien dagen dus.
Heb niet meer bijzonder veel last van mijn borsten.
Ik denk dat ik er last van heb tijdens mijn eisprong, dat is de enige verklaring dat ik er twee dagen last van heb gehad.

Weekee, wat fijn vakantie. Waar ga je heen??
Gaan jullie kamperen of vliegen??

Russell, is er bij jou ook al   iets bekend.
Ik hoop nog geen ONGI sporen!!!

Sweety, ik wens je een hele fijne echo morgen.
Geniet ervan.

Petra, vraagje??
Jij zei dat het deze maand helemaal niks wordt, maar heb niet goed begrepen waarom het deze maand niks wordt.

Nou ik hoop echt dat ik alles en iedereen geantwoordt heb.
DIt keer geen zoonlief die met spoed naar de wc wil.

Weekee, ik zal even uitleggen hoe het wc verhaal kwam.
Mijn zoon is nu een half jaar zindelijk, maar nog niet nachtzindelijk.
Nu lag hij al een half uur op bed en riep ineens "mama ik moet poepen" dus ik zei je hebt een luier aan doe het maar in je luier, maar hij zei dat hij geen baby was.
Vandaar mijn afsluitende zin in mijn vorige reactie.

Nou bij deze.
Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan