Goedemiddag allemaal!!!!
Ja leuk he petra dat hyves!! Weet je wel met wie je aan t kletsen bent!! Net als jij zegt weekee, leuk om elkaar op hyves te hebben!!!!
Spannend petra je ei is dus geweest!!!! Kunnen w e voor jou ook gaan duimen!!
Weekee leuk dat je weer ff langs komt!! hihi fijn om te horen dat het beter met je gaat dat alles er in blijft en je ok minder moe bent.. grappig he wat mensne denken??? hihi jij weet lekker waarom!! Hoe zit het met je kleren?? al helemaal in de zwangerschapskleren??
Bianca, lastig he die kwalen?? dan zijn ze er en dan zijn ze weer weg!! pfff kan je helemaal gek van worden!! o dus nog 10 dagen geduld!! Nou duim met je mee, heeeel hard dit keer!! haha
Russell hoe is het bij jou?????
spannend!!!!
Sweety hoe was het met je echo????
ben benieuwd!!!
Edith hoe gaat het bij jou!!!!!!
hihi veel poezen/katten dus hier als huisdier!!! maar ze zijn ook leuk!!!!!
Hier gaat het steeds iets beter!!! Merk alleen dat ik nog wel veel slaap!!! slaap s ochtends een gat in de dag en vervolgens slaap ik s avonds ook zo weer en dan de hele nacht door!!! Normaal niks voor mij!!!
Buikpijn is zo goed als over!! ook fijn!!! En zaterdag gaan we lekker naar de kust heel veel zin in...t weer lijkt nog niet echt mee te werken maar we zien wel, als het maar niet de hele dag staat te regenene, vind ik het allang best!!
Groetjes, marieke