one2bemums 3 !!!

Hey meiden,

Bedankt voor al jullie reacties! Lief... Hoe  meer ik op dit forum zit en hoe meer ik erover lees, hoe leuker ik het allemaal ga vinden! Kan de hele dag nergens anders meer aan denken, Had gisteren een topic geopend onder de naam "zwanger willen worden maar nog geen baan". Ook daar leuke reacties gehad. Mij werd de vraag gesteld waarom we zelfs tot november willen wachten. Toen werd voor mezelf bevestigd wat ik eigenlijk diep van binnen al wel wilde. Ik wil helemaal niet meer zo lang wachten. En eigenlijk heben m'n vriend en ik daar ook helemaal niet echt een reden voor, haha! We hadden dat nou eenmaal zo afgesproken omdat ons dat wel goed leek. Vanmorgen heb ik een lang gesprek met hem gehad. We zijn tot de conclusie gekomen dat we toch eerder voor het echie gaan !! Woensdag neem ik de laatste pil. Daarna willen we wachten tot ik twee keer uit mezelf ongi geworden ben. Gewoon omdat ons dat een goed gevoel geeft. Dan willen we dus vanaf eind augustus echt gaan proberen!! Ben zo blij!! We hebben de hele ochtend met z'n tweeen zitten fantaseren over van alles en nog wat, haha!! Het komt echt wel dichtbij nu!

Vind het super leuk om in de tussentijd jullie verhalen te volgen! Hebben jullie een overzichtje van wie al zwanger is, hoeveelste rondes, etc.? Beetje nieuwsgierig maar hoor, haha!

Kus, ikke

nod lijstje:

Bianca29  juni , 4e ronde, 2e kindje cyclus 28 dagen
Marieke ergens 16 juli misschien????    1e ronde na mk..cyclus normaal 33 dagen

De zwangeren:

Weekee, 3e ronde, 1e kindje, uitgeteld op:  6 december 2008
Edith, 3de ronde, 2de kindje, uitgeteld op 23 december 2008
duitsmeisje,1ste ronde, 2de kindje, uitgeteld op 18 januari 2009
Sweety, 1ste ronde na 4 mnd stilte, 2de kindje, uitgeteld +/- 7 februari 2009

verloskundigen bezoek:

Edith: 2 juni (2de keer)
Sweety: 11 juni
duitsmeisje: 23 juni
Weekee: 24 juni (3e keer)

Echo's

duiitsmeisje 25-5-08 6wk en 4dgn
duitsmeisje volgende echo 23-06-08
Edith: 19 mei 1ste echo, 2 juni 2de echo, 19 juni extra echo

Andere onderzoeken:
Russell maandag 9 juni echo voor folikel meting

Hoi ikke... wat goed om te horen!!! Je moet doen wat je zelf het beste vindt, dus als jullie eerst willen wachten tot je 2 keer ongi bent geworden, moet je dat lekker doen. Maar nu dan officieel welkom bij de one2bemums-club

Hieronder is een lijstje, die we zo goed mogelijk proberen bij te houden. Wanneer je kunt, plaats jezelf er maar in hoor.

NOD:

29  juni Bianca, 4e ronde, 2e kindje cyclus 28 dagen

De zwangeren:

Weekee, 3e ronde, 1e kindje, uitgeteld op:  6 december 2008            
Edith, 3de ronde, 2de kindje, uitgeteld op 23 december 2008              
duitsmeisje,1ste ronde, 2de kindje, uitgeteld op 18 januari 2009                      
Sweety, 1ste ronde na 4 mnd stilte, 2de kindje, uitgeteld +/- 7 februari 2009

verloskundigen bezoek:

duitsmeisje: 23 juni
Weekee: 24 juni (3e keer)

Echo's

duitsmeisje volgende echo 23-06-08
Edith: 19 juni extra echo

Miskraam
Vliegirl, 4de ronde, 1ste kindje  

Meiden ik heb ons lijstje weer even opgezocht....
vullen jullie hem zelf aan?????

Helaas pertra portugal toch verloren, ik was stiekum ook voor duitsland, mijn moeder snapte me ook al niet, daar wil je toch niet tegen voetballen zegt ze!!! ja zover kijk ik niet ik kijk per wedstrijd!! haha
maar weekee ik zag dat ik niet de enige was!!!!

Weekee, zwangerschapvergeetachtigheid zullen we maar zeggen haha!!!! geeft dat nou je kunt ook niet overal aan denken!!!
Nou ben je al gewent aan je zwangerschapskleding???
Leuk hoor!!!
O en wat ga je al lekker snel op vakantie!!!!!

Russell spannend!!!!

Bianca hoe gaat ie bij jou???

Ikke ik zou ook gewoon je gevoel volgen en ik weet nu ook dat het zo langer kan duren, je kunt het niet plannen en je krijgt een kindje inderdaad!!
maar las dat jullie er uit zijn!!!
Fijn joh!! augustus is niet zo ver meer!!! en in tussen tijd kan je hier lekker mekletsen en dromen!!!

Linneke leuk dat je evn langs komt waaien en meeleest!!
Hoe is het met jou????

Nou ik ga even verder hier wat spullen opruimen en de kleren bij elkaar zoeken voor van t weekend, wat kan je druk zijn met allemaal van die kleine dingen haha!!!!

kom vanaaf nog ff langs en gedag zeggen!! hihi lijkt wel op ik op wereldreis ga haha nee gewoon alleen 3 daagjes weg!!!

Knuffffffffffff
marieke

quote: Weekee reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-06-2008 18:22:04'));

Verdikkie, Marieke was me voor hahaha. Snelle Jelle hoor

En LIN!!!! Goed je hier weer te zien! Hoe gaat het met je???

Tuurlijk wat dacht je dan!!!! haha

Lieve weekee goed gedaan hoor!! (die onderste zin, was ik niet opgekomen!!)
alleen beetje jammer dat mn nod nu weer weg is!!! hahahaha
die mag je niet pikken!!! hihi......
ja ik ben in een plaaghumeur!!!
sorry!!!

Terug
Bovenaan