one2bemums 3 !!!

En nu het lijstej met mn nod voor zover we daar waarde aan kunnen hechten!! hihi
groetjes!!!!

NOD:

Bianca, 29  juni , 4e ronde, 2e kindje cyclus 28 dagen
Marieke, ergens rond 16 juli, 1e ronde na mk, cyclus 33 dagen(normaal gesproken)

De zwangeren:

Weekee, 3e ronde, 1e kindje, uitgeteld op:  6 december 2008            
Edith, 3de ronde, 2de kindje, uitgeteld op 23 december 2008              
duitsmeisje,1ste ronde, 2de kindje, uitgeteld op 18 januari 2009                      
Sweety, 1ste ronde na 4 mnd stilte, 2de kindje, uitgeteld +/- 7 februari 2009

verloskundigen bezoek:

duitsmeisje: 23 juni
Weekee: 24 juni (3e keer)

Echo's

duitsmeisje volgende echo 23-06-08
Edith: 19 juni extra echo

Miskraam
Vliegirl, 4de ronde, 1ste kindje  

NOD:

Bianca, 29 juni,  4e ronde, 2e kindje cyclus 28 dagen
Marieke 16 juli, 1e ronde na mk, cyclus 33 dagen

De zwangeren *************

verloskundigen bezoek

Echo's

Duitsmeisje: 23 juni

Miskraam

Vliegirl,1ste kindje in juni 08    

ja 3e post achterelkaar (tenzij Marieke erdoorheen komt fietsen )

Maar ja, Marieke...ik kan nu eindelijk zeggen dat ik wat gewend ben aan de zwangerschapskleding. Ik heb al weken geen spijkerbroek meer aan gehad en om eerlijk te zijn hoef ik het nu echt niet meer te proberen. Ik ga zo eens even een buikfoto proberen te maken.

Wanneer gaan jullie weg trouwens? Morgenochtend?

Hoi Hoi,

Geef het toe, duitsland heeft mooi gespeeld gisteren. Ben eigenlijk alleen maar voor portugal omdat ik een onuitstaanbare buurman heb. Maar ja ze zijn door. Ga me nu concentreren op nederland-rusland, dan ga ik weer helemaal uit mijn bol.

Marieke ga je de wedstrijd nog wel kijken zaterdag? Je moet ze wel aanmoedigen hoor. Hoop dat jullie nog wel een beetje mooi weer hebben dit weekend. Wens je in iedergeval heel veel plezier en geniet lekker van deze dagen.

Hoe is het met sandy?

Weekee wat leuk zwangerschapskleding! Dat van mij ligt ook nog in de kast, hoop het dit jaar nog aan te kunnen. Kan niet wachten

Ben vanavond alleen, manlief is bij een vriend van hem. Ga zo lekker de laatst gtst aflevering kijken en dan duik ik weer in een mooi boek. Kom later nog wel langs. Ga nu eerst proberen om op het lijstje te komen, want ik denk te weten wanneer mijn NOD is.

Knuffel petra.

NOD:
Bianca, 29 juni,  4e ronde, 2e kindje cyclus 28 dagen
Marieke 16 juli, 1e ronde na mk, cyclus 33 dagen
Petra 30 juni 1e ronde na mk, cyclus 28 dagen?

De zwangeren *************

verloskundigen bezoek

Echo's
Duitsmeisje: 23 juni

Miskraam
Vliegirl,1ste kindje in juni 08  
petra,1ste kindje april 08

Hoi hoi,

Nou ik denk inderdaad dat we voorlopig genoeg lijstjes hebben.

Petra, ik zie dat onze NOD's erg dichtbij elkaar liggen.
Heb je en idee of gevoel??

Marieke, ik wens je alvast een paar heerlijke dagen aan de kust.
Geniet ervan. Jullie hebben het dubbel en dwars verdiend.

Weekee, dus je bent al helemaal gewend aan het raken aan positiekleding.

Sweety, wat onwijs leuk dat je een goede en positieve echo hebt gehad.
Zo leuk hoor en mini hartje zien kloppenn.

Linneke, wat leuk om jou hier weer een te zien/lezen.

Ikke, welkom hier. Ik hoop dat je hier een leuke en gezellige tijd tegemoed gaat.
Maar ons kennende komt dat wel goed.
Er zijn momenten dat er minder wordt gekletst (in de mooie dagen) en er zijn momenten dat je het bijna niet kan bijhouden.
Ik wens jullie heel veel succes.

Ik weet het echt niet meer.
Oh ja russell, succes ik hoop op een positieve test zondag
Ik zal voor je duimen tot ik een ons weeg (of iets meer)

Groetjes Bianca

Hi Ladies!
Eindelijk is het weer weekend...heerlijk!!!
Gisteren had ik die extra echo en het zag er weer prachtig uit! Ik mocht niet meteen zeggen hoe ver ik was, want ze moest oefenen met het kindje meten en wou kijken of het klopte. De metingen klopte tot op de dag precies! Ons Ukje ligt dus mooi op schema! De handjes zaten steeds bij het gezichtje en er werd zelf eventjes gezwaaid. Ik zal eerdaags de foto's op m'n site zetten.

Weekee, ik het het wachtwoord van m'n site in m'n laatste bericht gezet hè. Jullie mogen natuurlijk wél kijken. Er kwamen in het begin zoveel wildvreemden die ook meteen "vriendje" werden...daar had ik geen behoefte aan. Ik zou die Raspatat wel eens willen proeven! Geen idee of het hier ergens te krijgen is. Ik pas ook al een paar weken niet meer in m'n spijkerbroeken en ik wil er zo graag weer eens eentje aan! Ik heb een paar positiebroeken en wat elastische gevallen die nog wel even kunnen...maar nog geen mooie positie-spijkerbroek! Wordt dus echt tijd om te gaan shoppen!

Bianca, we kunnen weer hard gaan duimen voor je! Net als je het niet verwacht, kan het natuurlijk net zo goed raak zijn!

Sweety, super dat je een kloppend hartje gezien hebt, dat zal een hele geruststelling zijn! En nu lekker gaan genieten hè!

Marieke, fijn dat je je weer beter voelt meid! En nu lekker een weekendje weg, heerlijk, geniet ervan! Ik ben ook een chocolade-liefhebber! Heb er net nog heerlijk van zitten snoepen! Hier in de buurt is een chocoladefabriek met een winkeltje erbij en dat is me toch lekkere chocola! Ik koop er voor mezelf niet zo snel iets, maar had het laatst voor m'n verjaardag gekregen...heerlijk!

Russell, spannende dagen meid, ik zit me helemaal blauw te duimen! Sweety was degene die het steeds goed had bij iedereen. Ik heb met m'n vriendin-vk wel eens voor de lol gependeld, maar we wisten eigenlijk niet precies hoe het moest, dus dat schoot niet op! Nog 2 nachtjes slapen meid...dan weet je het!!!

Petra, voor jou is het dus nog een beetje onduidelijk wanneer je nod is? Laten we maar gewoon hopen dat de duiveltjes helemaal wegblijven hè! Wij hebben ook huisdieren, 2 poezen, de zusjes Viënna en Shania. Ze zijn inmiddels bijna 9 jaar oud...jeetje wat gaat dat hard! We hebben ze gehaald zodra m'n man en ik een goede woonruimte hadden. Ik heb m'n hele leven honden en katten om me heen gehad. Op de studentenflat waar ik gewoond heb, had ik 2 hamstertjes..bij gebrek aan "beter" ;-)

Ikke, welkom hier! En proficiat met jullie beslissing! Dat is niet niks hè, en het is volkomen normaal dat het nu continu door je hoofd spookt. Lang leven het forum waar je lekker onbeschaamd over zwanger worden kan kletsen!
Linneke, lief dat je aan ons denkt! Hoe is het met jou?
Sandy, hoe is het met jou...lang niks meer gehoord!
Nou....geloof dat ik iedereen gehad heb...toch?? Ik zal zo het lijstje even updaten en erbij zetten.
Liefs, Edith.

Terug
Bovenaan