one2bemums 3 !!!

Ff snel berichtje ben echt heel moe!!!!
russell balen meid!!!!!!
Had t zo gehoopt vor je!!!! jammer!!!!!

sweety bah wat een gedoe!!! kreeg er de kriebels van toen ik t las, hoepilijk gaat de pijn gauw over!!
Heerlijk meid al 12 weken en alles goed!!!
Leuk die dvd gaaf!!

Edith leuk dat je de kleine hebt gevoeld!! speciaal...
En alles goed bij de vk??

Petra blijven we samen in spanning over onze cyclus!!!
Nog geen ongi hier, maar niet zenuwachtig, komt denk ik omdat dit eerste keer is na mk. je weet t dan toch nooit.....vanmiddag kramp en opgeblzen gevoel dus dacht nu gaat het komen, maar ne nog niet!!....

bianca hoe was het!!!!

Nou ik ben de rest kwijt, hoop dat ik niemand ben vergeten.....
tot morgen, slaapse!!!!

Hoi Dames!

Russell, wat ontzettend balen meid!!! Heb zo zitten duimen hier...m'n duimen zijn nu wel goed getraind, dus ze draaien gewoon meteen door voor de volgende ronde! ;-)

Petra, voor jou is het nog even spannend...dus ook voor jou blijven de duimen draaien!

Sweety, wat een gedoe met je gebit zeg! Maar gelukkig had je wél een mooie echo, dat maakt toch veel goed hè!

Marieke, m'n duimen maken overuren, maar ook voor jou doen ze hun best! Nog een paar daagjes spanning!

De controle gisteren was weer prima. De kleine schopte weer keihard tegen de doptone aan en de vk moest de hele tijd achter 'm aan om het hartje goed te kunnen horen! 'T is een kleine druktemaker, ik heb 'm na de controle nog zeker 2 uur gevoeld! Dat wordt nog wat, als ik straks het geschop tegen m'n ribben ga voelen! ;-)
Liefs, Edith.

hoi hoi,

Daar ben ik weer.
Nou ik ben gisteren dus naar de VK geweest.
Het was voor mij inderdaad bekend terrein, en ook niet echt een interressant gesprek.
Ging over erfelijke ziektes en zwangerschapskwaaltjes en over mijn vorige zwangerschap en dan met name over mijn keizersnee.
Dus niet bijzonder spannend.

Sweety, jeetje wat vervelend dat dit je is overkomen.
Ik heb vorig jaar bijna een maand lopen kloten met kiespijn om er vervolgens achter te komen dat het een fikse ontsteking was onder mijn kiezen.
Wel fijn dat je zo'n goede echo hebt gehad.

Edith, leuk zeg dat je je kleine al hebt voelen schoppen.
Dat is het moment waar ik naar uitkijk.

Russell, jeetje wat vervelend dat je toch nog ongi bent geworden.
Ik heb mijn best gedaan met duimen.

Marieke en petra, ik ga nu voor jullie nog harder duimen dan ik al deed.
Ik hoop het zo voor jullie.

Hier zijn we druk bezig met de kozijnen schilderen en de boel weer stofvrij maken.
Maar dat ik nog lastig zeg.
Ik heb gisteren alle grote dingen gepoetst en vandaag leek het alsof ik het gedroomd had, want er lag weer stof op.
Maargoed het zou elke dag minder moeten worden.

VOor degene die ik overgeslagen heb sorry.
Heb vandaag al van drie mensen gehoord (die me niet erg goed kennen) dat ik er zo moe uitzie.
Gelukkig kan ik de verbouwing als reden opgeven in plaats van het feit dat ik moe ben omdat ik zwanger ben.

Nou al weer een aardig verhaal.
Tot morgen.
Groetjes Bianca

Hey meiden,

Ben er ook weer eens wat een hoop geschreven dacht misschien zijn jullie wel allemaal op vakantie haha!!!

Jeetje Russel je had zo'n hoop balen meis maar blijf duimen wie weet is het de volgende ronde gewoon raak voor jullie!!!

Sweety jeetje wat een ellende zeg, krijg gewoon koude rillingen van als ik het lees heb zo'n hekel aan de tandarts ga nog liever bevallen haha!!! Hoe gaat die nu met je hoop beter dan gisteren???
Wat fijn dat de echo zo goed was alweer 12wkjes gaat snel hé!!! Geniet er maar lekker van het is je gegund!!!

Bianca, ja druk aan de klus lees ik hoe gaat die verders met je voel je beetje beter!!! Ja en moeheid hoort erbij helaas!!! Maar jullie waren bijna klaar dus, nog ff doorbijten!! Succes en wanneer moet je weer op controle???

Petra en Marieke het  is dus spannend voor jullie beiden duim zo hard ik kan en nu maar hopen dat het helpt!!!

Ben ff de draad kwijt of ik iedereen heb gehad!!!!

Oh ja Edith haha, jij had ook een leuke controle gehad ja dat wordt zeker wat als je verder bent ach ja wie weet valt het reuze mee!! Nou geniet maar lekker hoor!!!

Ben vandaag ook op controle geweest alles was goed heb weer een mooie echo gehad wat mooi toch weer!!! De nelplooimeting was ook goed dus we krijgen een gezond kindje als het goed is!!!
Vandaag ben ik 15 wkjes en heb deze week het kindje een beetje al gevoelt zo leuk weer!!!
Nou lieve meiden tot weer een en succes met alles!!!

Liefs Sandy

Hoi meiden, dit keer ga ik niet alle steruglezen hoor. Ben nog steeds erg moe. Wat vervelend zeg...na 3 weken weer vol aan de bak te moeten. ik weet niet of het nu komt doordat ik moet wennen aan "werken" of dat ik ook meer moeite krijg door de zwangerschap, maar het valt me zwaar. ik ben doodop aan het einde van de dag. Vandaar dat ik pas na 5 dagen hier weer aanwezig ben.

Ik zie dat marieke en Petra een spannende tijd hebben. ik duim hoor!!!

Russel: wat k*t, sorry meid. Doorzetten hoor.

Even voor de zwangeren onder ons? Hebben jullie ook zo'n last van brandend maagzuur?? Jeetje zeg ik word er gek van. wat doe ik er tegen?

joehoeeeee,

benk weer ffies vlug tussendoor...het gaat al wel weer wat beter..het gat doet nog wel pijn, maar meer een genezende pijn zeg maar. dus van de echte pijn ben ik wel af gelukkig, dus het was idd die kies! raar he, dat je bovenin last hebt maar dat het dus van onderuit komt...maar oke, verder alles goed hier, vandaag naar de kermis met onze kleine vent. ben benieuwd wat hij ervan vindt, vast heel leuk denk ik, want het is een echte vent en waaghalsje hahahaha.

weekee, gele vla hielp bij mij erg goed. verder warme melk met honing of anijs en gewoon af en toe een rennie. tis idd erg vervelend...tot nu toe heb ik er nu nog geen last van maar bij justin dus wel. succes ermee.
sandy, het gaat al weer idd, fijn weer een goede echo! hoe gaat het met jessica? loopt ze intussen?? en op je werk?
petra en marieke, duim nog steeds hoor!!!
russel, hoe is het met je meis?? al nieuwe kuur gehaald??
edith, fijn dat ook bij jou weer alles goed was, heerlijk he!
bianca, ja zon gesprek levert niks op he vond ik ook, wanneer mag je nu de echo dan??
loth...waar ben je nu?? hahahaha voor jou ook bijna zo ver he meissie...spannendddddd ik zie je gauw weer!!

nou ben het verder ff kwijt hahaha sorry...

tot gauw weer knuf en fijn weekend!

Goeiemorgen!!!!!

Ik  zit hier behoorlijk confused te wezen met een test in mn handen met 2 dikke vette strepen, echt allebei even dik, dus ben ik zwanger.......
Nou dat moet echt nog even landen en ben blij maar heb ook zoiets van help en nu? nou nu gewoon weer afwachten!! pfff wel spannend......
Ga t ff laten zakken en kom straks wel weer ff terug!!!!

Liefs, marieke

Marieke, Yesssssssssssssssssssssssssss!!!!
Proficiat meid! Ben je weer een beetje geland!? Kan me voorstellen dat je nu "anders blij" bent dan bij de 1ste test, maar we denken positief hè! Voor jullie een prachtige voorjaarsbaby!
liefs, Edith.

Terug
Bovenaan