one2bemums 3 !!!

Hoi edith inderdaad het goede woord anders blij!!! Maar wel blij hoor!!!!
Heb wel mn dagboek te voorschijn gehaald om mn gevoel bij te houden enzo, en verder gewoon afwachten, meer kunnnen we niet doen....

We gaan nu even naar de stad, paar dingen halen en dan door naar vrieden en daar gaan we eten dus gezellie!!!!

dus tot morgen!!

Liefs, marieke

Ik heb toch maar wel het lijstje aangepast...... wel spannend om te doen hihihih...

NOD:
Petra 26 juli  2e ronde na mk, cyclus 28 dagen
Russell 23 juli ronde twee na bezoek zh cyclus 33 dagen

De zwangeren *************
Weekee, 3e ronde, 1e kindje, uitgeteld op:  6 december 2008            
Edith, 3de ronde, 2de kindje, uitgeteld op 24 december 2008              
duitsmeisje,1ste ronde, 2de kindje, uitgeteld op 18 januari 2009                      
Sweety, 1ste ronde na 4 mnd stilte, 2de kindje, uitgeteld +/- 7 februari 2009
Bianca, 5e onde, 2e kindje, uitgeteld op 8 maart 2009  
Marieke, 1e ronde na mk, 1e ronde uitgeteld denk ik op 25 maart 2009...

verloskundigen bezoek
sweety: 16 juli
Bianca: 23 juli (eerste bezoek)
Edith: 23 juli (4de keer)
Weekee: 29 juli (4de keer)
Echo's
Edith: 18 augustus 20 weken echo

Miskraam
Vliegirl,1ste kindje in juni 08  
petra,1ste kindje april 08

Hoi meiden ik ga vanavond proberen weer hier te komen, maar weet niet of het me gaat lukken.

NOD:

Petra 26 juli  2e ronde na mk, cyclus 28 dagen
Russell 23 juli ronde twee na bezoek zh cyclus 33 dagen

De zwangeren *************

Weekee, 3e ronde, 1e kindje, uitgeteld op:  6 december 2008            
Edith, 3de ronde, 2de kindje, uitgeteld op 24 december 2008              
duitsmeisje,1ste ronde, 2de kindje, uitgeteld op 18 januari 2009                      
Sweety, 1ste ronde na 4 mnd stilte, 2de kindje, uitgeteld +/- 7 februari 2009
Bianca, 5e onde, 2e kindje, uitgeteld op 8 maart 2009  
Marieke, 1e ronde na mk, 1e ronde uitgeteld denk ik op 25 maart 2009...

verloskundigen bezoek
sweety: 16 juli
Edith: 23 juli (4de keer)
Weekee: 29 juli (4de keer)
Bianca: 3 sept (2e bezoek)
Echo's
Edith: 18 augustus 20 weken echo
Bianca: 11 augustus, 1e echo

Miskraam
Vliegirl,1ste kindje in juni 08  
petra,1ste kindje april 08

Hoi hoi,

Marieke, van harte gefeliciteerd.
Oh meid wat ben ik blij voor je.
Ook een maart kindje, net als ik.
Wat fijn dat het meteen weer raak is na die miskraam.

Heb net met zoontje de film cars gekeken.
Wat heeft dat jochie genoten zeg.
Hij vond het geweldig.
Wat leuk om te zien dat hij zo kan genieten van die film.

Sweety, volgens mij vroeg jij wanneer ik een echo krijg en dat is zoals ik mijn vorige bericht kan zien 11 augustus.

Vandaag kwam mijn buurvrouw me vertellen dat ze zwangerwas.
Nu drie maanden.
Dus ik kon uiteraard mijn mond niet houden.
Wat leuk zeg dat we samen zwanger zijn.

Petra, hoe zit het nu met jou??
Al rode duivels op bezoek of nog niet.
Ik ben hard voor je aan het duimen.
Je hoeft het duimen draaien nu niet te delen met marieke, daar hoef ik niet meer voor te duimen.

Alhoewel ik natuurlijk wel aan je (marieke)  zal denken dat je dit keer een fijne zwangerschap van 40 weken mag hebben.

Petra en russell, jullie gaan ons gauw volgen met een zwangerschap.
Het hangt bij deze topic gewoon in lucht, het zwanger worden dan he!!

Nou ik ga morgen lekker barbequen, we zouden het vanavond doen, maar het egon om half vijf te regenen.
We hebben het dus lekker een dagje uitgesteld.
Mjin zwager neemt  ook alweer afscheid.
Hij was voor een maandje over uit canada. Hij moet ook weer terug.

Ik wens iedereen  nog een fijn weekend, voor zolang als hij nog duurt en tot gauw.
Groetjes Bianca  

ach mariek, wat fijn!!!! gefeli meis, had ik ook meteen na de mk weer zwanger!!! geweldig!! en idd het blij zijn is anders, maar niet minder! maar das logisch he de onbevangenheid is er gewoon vanaf na een mk. maar het gaat nu wel goed hoor let maar op!! geniet er toch beetje van meis!!! justin was ook eigenlijk een maart kindje, 28 maart!!! maar werd op 4 april geboren hahahaha

iedereen verder, fijn weekend en tot gauw!!

KNUFFFFFFFFFF

Hallo meiden,

Marieke van harte meid. Ben erg blij voor jullie, hoop dat het nu een goede 40 weken voor je wordt. Zal voor je duimen, kun je me nog wat glitters toewerpen? Heb ze hard nodig.

Bianca: kan me voorstellen dat je dan je mond niet kan houden. Heerlijk toch om het te vertellen? Gezellig samen zwanger. Geniet van de bbq vandaag, wij hebben gisteren wel gequed. Net tussen de buien door. Dus je zwager woont in canada, mooi eindje weg. Komt hij zo af en toe over, gezellig.

Sweety: meid, gelukkig gaat het goed met je kies. Het is geen pretje om daarmee rond te moeten lopen. Hopelijk zakt het allemaal snel af.

Sandy: wat fijn dat de echo goed is. Toch altijd spanend zon 20 weken echo. Op naar de volgende 20 weken.

Edith: veel geluid is goed denk ik dan maar. Hopelijk schopt hij of zij je straks niet meer zo hard. Wel prettig dat alles goed is.

Russell: Jammer meid, had voor je geduimd. Balen, hopelijk volgende maand wel zwanger. Kan me voorstellen dat je even in een dipje zit.

Hier alles nog steeds goed. Ongi nog niet gearriveerd, hopelijk komt ie ook niet meer. Durf nog geen test te doen dus wacht nog een week. Vandaag gaan we lekker niet veel doen, dus ik duik zo mijn boek maar weer in. Morgen weer aan het werk en woensdag ga ik huizen bekijken, ben benieuwd.

Geniet allemaal van de zondag en tot later.

Knuffel petra.

Weekee.: antagel is eerste keus bij brandend maagzuur tijdens de zwangerschap. Kun je in de apotheek halen. Weet zo even niet de prijs uit mijn hoofd maar dacht iets van 5 of 6 euro.

Knuffel petra.

Hallo!!!

Bedankt voor al jullie lieve reacties...... Ik hoop ook dat het nu goed mag gaan, maar we wachten gewoon af, krijg wel een vroege echo met 7 of 8 weken... (als er tussentijds niets misgaat)dat is wel fijn, dat is in ieder geval voor mn vakantie.

Petra en russell ik hoop dat julie mij ook gauw achterna komen, voor jou nog ff spannend petra, geen ongi dus, ik blijf duimen!!!!!

Bianca leuk dat je samen zwanger bent met je buurvrouw!! Dan zou ik mn mond ook niet kunnen houden hoor!!!! Kunnen jullie er samen lekker over beppen...

Weekee vervelend dat maagzuur!!! Ik hoop dat je wat vind wat ertegen helpt!!

Voel me nu wel moe had ik de vorige keer niet echt..... merk wel dat je dingen gaat vergelijken met de vorige keer......

Fijne dg en tot laters!!

Greetzzzz Marieke

Terug
Bovenaan