one2bemums 3 !!!

Marieke: nogmaals gefeliciteerd!!! Ik vond het weer superlief dat je aan me dacht en een smsje stuurde. ik schrok er zo van (op een positieve manier) ik slaakte gewoon een gilletje.
Ik ben blij voor jullie en natuurlijk wordt het even een spannende periode. Fijn dat jullie snel een eerste echo krijgen. Morgen ga je de afspraak maken?

Sweety: bedankt voor je tip. ik ga het eens proberen. Al zeggen ze dat karnemelk ook helpt..maar dat doet bij mij dus niks.

Petra: oh meid zou het niet super zijn als de ongi ECHT wegbleef? Ik snap heel goed dat je niet te voorbarig wilt zijn en nog even wilt wachten tot volgende week. Laat ons niet te lang in spanning hoor  En bedankt voor de tip.

JEEEEEETJE wat warm zeg. En ik mar druk bezig met allerlei voorbereidingen voor ons kinderkamertje. Ik moet wat kasten re-organiseren zodat alles wat overzichtelijker is en dan kunnen wat kleertjes weer in een andere kast etc etc...maar rotwerk hoor met dit weer. Ik wilde vandaag de ramen van de kinderkamer even wassen..pff nou echt niet hoor!

Ik heb nu eventjes pauze en dan weer verder. Ik wens jullie ook nog een beetje een koele zondag toe.

Mariekeeeeeeee Jippie zwanger wat goed zeg van harten meis!!! Snap goed dat je nu ff wat onderste boven bent maar let maar op dit keer gaat het zeker goed vindt het supper voor jullie!!!! Voel je verders goed of ben je wat misselijk!!! Zeker ga je vergelijken maar ja iedere zwangerschap is zeg maar anders maar je gevoel zegt je vast wel of het goed zit dus succes alvast met je eerste echo weet niet hoelang je nu zwanger bent!!! Hoop dat het dit keer goed met je gaat!!!

Succes meiden voor jullie schrijf ik ander keertje wat oké!!! Pffff veels te warm om te computeren!!!

Liefs Sandy

Hoi hoi,

Marieke, ben je een beetje over de eerste schok heen gekomen??

Jeetje wat is het vandaag warm zeg.
Ik heb gewoon de puf niet om vandaag iets te doen.

Ben gewoon erg moe, maar weet niet of het van de verbouwing, de zon of de zwangerschap komt.
Mijn oma ligt ook nog eens op sterven dus het maakt heter niet gemakkelijker op.
Gisteren was ik zo moe dat ik mijn zoontje naar oma heb gebracht en zelf nog even heb liggen pitten.
Kon mijn ogen gewoon niet open houden.

Weekee, nou je hebt het weer nou niet bepaald mee om druk te gaan doen.
Ik zou denken het komt volgende week wel.

Sweety, hoe gaat het nu met je kies.
Is de pijn nu helemaal of bijna weg??

Petra, ik ben nog steeds voor je aan het duimen, jouw NOD was toch woensdag??
Heb je al een idee en/of voorgevoelens??

Nou ik weet het ook allemaal niet meer.
Het is te warm om nog na te denken.

Groetjes en een dikke knuffel
Bianca

hoi meiden,

Nou hier nog steeds niets, hou de moed erin. Heb alleen nog wel steeds krampen, net als menstruatiepijn alleen in mindere mate en het trekt door naar de rug. Deze houden al een week aan. Heb ook wat afscheiding (sorry) sinds 2 dagen. Begin me wel dingen af te vragen maar ik denk dat het niets zal zijn. Wil eigenlijk wachten met testen tot het weekend maar ik begin nu wel nieuwschierig te worden. Bij de vorige zwangerschap teste ik ook pas laat positief en ik weet nog wel dat dat een domper was elke keer een negatieve test te zien. Verder heb ik nergens last van, geen gevoelige tepels of iets dergelijks.

Maar goed, genoeg over mij. Iedereen weer een beetje afgekoeld na de regenbui van vanmiddag? Hier scheelt het enorm. Heb alle ramen nu open kan het lekker doortochten. Men moet ook niet teveel doen met dit hete weer dat is niet goed.

Marieke ben je al weer een beetje op aarde????? Vind het super voor jullie.
Bianca wat vervelend van je oma, wens je sterkte te komende tijd.

Ga even naar mijn pizzas, die staan in de oven en zijn bijna klaar. Ik kom straks nog even langs.

Knuffel petra.

SORRY, SORRY , SORRY,

Ben een vrijdag en zaterdag weg geweest met vriendinnen en heb het hele weekend druk gehad dus nog geen tijd gehad om hier te komen.

Nu moet ik zeggen dat ik zo ook een beetje wat meer afstand neem zodat ik er niet al te veel op gebrand ben.

Marieke: Meid van harte gefeliciteerd. het is je super van harte gegund. Ik hoop met je mee meid dat het deze keer allemaal goed gaat we blijven positief.

Petra: O meid wat spannend zeg. Ben erg benieuwd of je het vol kunt houden om te wachten met testen.

Sweety:Hoi meid. Blij da5t het beter met je gaat. Ja heb weer een nieuwe kuur gehaald moet vandaag nog en dan maandag weer een echo.

Bianca: Jee meid dat is wel een beetje kl*ten met je oma. Van deze kant ook heel veel sterkte meid.

Weekee: Heej meid schieten de voorbereidingen al een beetje op met de babykamer? Lijkt me erg leuk om te doen lekker alles een eigen plekje geven.

Nou ik ben dus bijna weer klaar met mijn tweede kuur. Moet maandag weer naar ziekenhuis voor follikelmeting. Heb alleen mijn eigen arts niet en dat zit me niet helemaal lekker. Mijn eigen arts is met vakantie en toen leek het de assistente misschien beter om een maand over te slaan .
Ik dacht bijmezelf dat dacht ik dus even niet. Ik zei tegen  haar dat ik dan wel gewoon aan de kuur zou beginnen en dan wel zien of het lukte deze maand zonde echo. Nou nee er was ook wel een vervanger... nl. de gyn waar ik ben begonnen. Ik dacht nou ja ga ik daar wel heen ben inmiddels wel wat gewend. En neem aan dat hij er ook genoeg verstand van heeft anders vervangt hij haar niet toch?

Ik voel me inmiddels wel een beetje eenzaam worden hier. Heb het gevoel dat Petra ook wel zwanger is en dan ben ik nog de enige niet zwangere. Nou dan moet het volgende maand maar raak zijn hoor. haha

Nou ja weer een heel verhaal maar goed was ook al een aantal dagen niet geweest.

Zodra ik meer weet over mijn ei weet ik ook weer wanneer mijn NOD is.

Groetjes Russell

SORRY, SORRY , SORRY,

Ben een vrijdag en zaterdag weg geweest met vriendinnen en heb het hele weekend druk gehad dus nog geen tijd gehad om hier te komen.

Nu moet ik zeggen dat ik zo ook een beetje wat meer afstand neem zodat ik er niet al te veel op gebrand ben.

Marieke: Meid van harte gefeliciteerd. het is je super van harte gegund. Ik hoop met je mee meid dat het deze keer allemaal goed gaat we blijven positief.

Petra: O meid wat spannend zeg. Ben erg benieuwd of je het vol kunt houden om te wachten met testen.

Sweety:Hoi meid. Blij da5t het beter met je gaat. Ja heb weer een nieuwe kuur gehaald moet vandaag nog en dan maandag weer een echo.

Bianca: Jee meid dat is wel een beetje kl*ten met je oma. Van deze kant ook heel veel sterkte meid.

Weekee: Heej meid schieten de voorbereidingen al een beetje op met de babykamer? Lijkt me erg leuk om te doen lekker alles een eigen plekje geven.

Nou ik ben dus bijna weer klaar met mijn tweede kuur. Moet maandag weer naar ziekenhuis voor follikelmeting. Heb alleen mijn eigen arts niet en dat zit me niet helemaal lekker. Mijn eigen arts is met vakantie en toen leek het de assistente misschien beter om een maand over te slaan .
Ik dacht bijmezelf dat dacht ik dus even niet. Ik zei tegen  haar dat ik dan wel gewoon aan de kuur zou beginnen en dan wel zien of het lukte deze maand zonde echo. Nou nee er was ook wel een vervanger... nl. de gyn waar ik ben begonnen. Ik dacht nou ja ga ik daar wel heen ben inmiddels wel wat gewend. En neem aan dat hij er ook genoeg verstand van heeft anders vervangt hij haar niet toch?

Ik voel me inmiddels wel een beetje eenzaam worden hier. Heb het gevoel dat Petra ook wel zwanger is en dan ben ik nog de enige niet zwangere. Nou dan moet het volgende maand maar raak zijn hoor. haha

Nou ja weer een heel verhaal maar goed was ook al een aantal dagen niet geweest.

Groetjes Russell

quote: russell reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-07-2008 20:05:16'));

SORRY, SORRY , SORRY,

Groetjes Russell

Oke twee keer beetje te ongeduldig geweest haha

Hoi hoi,

Russell, we leven wel heel erg met je mee hoor.
We gaan er voor om volgende maand allemaal zo hard te duimen dat het haast wel raak MOET zijn.

Nou mijn oma is daarnet overleden.
Ik moet eerlijk zijn dat ik er minder moeite mee heb omdat ze 95 jaar oud is geworden.
Het is de natuur en het hoort erbij
Mijn andere oma is doodgereden toen ze 79 was en dat was echt vreslijk, omdat ze niet oud en afgetakel was.
Het rare is dat zij voor mijn familie een hele generatie wegwist.
Nu zijn mijn ouders de eerste generatie.
Mijn vader zei net dat mijn oma heeft gezegd "de ene gaat en de andere komt, maar ik ga over de nieuwe telg waken"
Ik heb mijn oma op het laatste moment toch nog maar verteld dat ze er nog een achterkleinkind bij krijgt, we hadden het nog even geheim willen houden, maar vond het een raar idee dat ze het nooit via mij zou weten.
Misschien dat ze het zou zien als ze dood is, maar daar gloof ik niet zo erg in.
Sorry, moest het ook even kwijt.

Marieke, heb je al een afspraak gemaakt bij de VK voor een echo.
Ik ga echt met je meeleven.

Er zijn bij ons in de winkel klanten waar ik goed mee omga, omdat hun vlak na mij ook hun eerste kindje hebben gekregen en we elkaar vaak tegenkomen in de speeltuinen in de buurt, die vandaag alle drie langskwamen en gewoon konden zien dat ik zwanger was.
Dus ik ben bang dat ik het niet zo heel lang meer kan verbergen, wordt echt al dikker.

Petra, hoe is het nu met je, heb je nog een beetje geduld.
Ik ben nog voor je aan het duimen.

Nou ik hoop dat ik jullie niet al te lastig heb gevallen met mijn verhaal, in dat geval sorry.

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan