one2bemums 3 !!!

Bianca: wat vreselijk voor jou en je familie. Heel veel sterkte in de komende periode. Natuurlijk is het een beter gevoel als ze al oud is, dan dat ze door een ongeluk uit jullie leven wordt gerukt, maar de dood is nooit fijn. Het liefst zou je ze voor altijd bij je houden. Dus ga je ajb niet verontschuldigen voor je verhaal hoor!!! Daar zijn we toch ook voor? Hier kun je je hart luchten en soms is dat even nodig.

Russel: ha! echt zei ze dat? een maandje overslaan? pff. nee dat had ik ook niet gedaan. Het zal misschien even iets anders zijn, maar je hebt gelijk: hij zal echt niet gaan vervangen als hij er minder verstand van had. Dus blijf positief.

Petra: ik snap dat je even wilt wachten. Maar het wordt nu toch wel heel spannend he?

Sweety: hoe is het met je kies???

Marieke: joehoe? ben je al gaan shoppen ofzo? haha. Hoe is het met je? Hoe voel je je?

Hier alles prima. Vanochtend voor de 4e keer bij de vk geweest. Ons meisje groeit goed en alles lijtk voorspoedig te gaan. Nog een keer over 4 weken en daarna gaan we om de 3 weken. 4 weken lijkt ook gewoon zo lang hoor!!

Morgen gaan we de meubeltjes (ledikantje, commode etc) in elkaar zetten en misschien al wat meer bezig met de aankleding. Afgelopen zaterdag hebben we een enorm leuk stofje gevonden (al zeggen we zelf) met diertjes erop en mijn moeder is nu bezig daar gordijnen van te maken. We hebben wat  "plakkers" gevonden  van diertjes en die willen we dus ook in het kamertje hangen. ik ben zo benieuwd hoe het lijkt als de  "grote" meubels er staan...ik kom nu soms al binnenlopen en ik kan haast mijn baby al zien liggen in haar bedje... Jullie zien het...Ik ben klaar om er wat leuks van te maken.

Tja en wat een weer. Vanochtend weer vreselijk warm en wat een hoosbuien en onweer vanmiddag! Ik ben erg bang voor onweer dus heb niet zo'n hele leuke middag gehad. Maar het was fijn dat het daarna wat frisser was. Ramen tegen elkaar open gehad, maar in de huiskamer is het nog steeds 24 C. Ik kan normaal heel goed tegen warmte, maar nu absoluut niet!

Nou ik ga weer eens offline. ik kom snelw eer langs.

Hoi Meiden!

Bianca, gecondoleerd met het verlies van je oma. Wat een prachtige leeftijd heeft ze bereikt, maar wat zullen jullie haar gaan missen! Heel veel sterkte!

Petra, is het nog steeds spannend...? We blijven duimen, wanneer ga je testen?? Bij m'n 1ste zwangerschap had ik ook veel afscheiding voordat ik zwanger bleek te zijn...het voelde echt alsof m'n menstruatie op gang was gekomen, zoveel was het! Achteraf was dat dus voor mij "een teken". Maar bij deze zwangerschap had ik het niet. Wel menstruatiekrampen de week ervoor....spannend dus meid!!!

Russell, Goed dat je hebt doorgezet in het zh...een maand overslaan, die zijn gek! Dat zou ik ook niet willen. Er zijn nu idd veel zwangeren hier...1 moet de 1ste en 1 moet de laatste zijn hè...kan me heel goed voorstellen dat je liever de 1ste was geweest!! Stel je toch voor, als Petra nu idd zwanger zou zijn enjij de volgende ronde ook....dan zijn we allemaal zwanger en wordt het tijd voor een dikke buiken meeting, niet dan!?!?!?

Weekee, fijn dat het zo goed gaat met de kleine meid! Ja, 4 weken is idd lang steeds hè! De 1ste weken had ik er minder tussen, maar nu ook braaf 4 weken...bah! Maar dan heb ik wel een volle week: 18-8 de 20wk-echo en 20-8 controle vk!

Hier is alles rustig, genieten lekker van de vakantie en van elkaar! Hebben nog niet zo heel veel ondernomen, was het ook erg warm voor! We zien wel wat we nog gaan doen.
Groetjes, Edith

.

Joehoe ben ik weer!!!!
nee weekee niet aan t shoppen daarvoor ben jij de pieneut!! haha
Fijn dat jullie meisje goed groeit!! en de babykamer schiet ook al op!!
Heerlijk !!!!
Ik was twee daagjes in grunn bij mn schoonvader dus weinig moeglijkheid om achter de pc te kruipen!!!

Bianca, sorry te horen van t overlijden van je oma!! Idd mooie leeftijd maar missen wil je ze nooit.... sterkteb ermee de komende dagen...

Russell een maand overslaan hebben ze gaatje in hun hoofd!! Zou ik ook niet doen en een andere gun zal er heus ook verstand van hebben al is je eigen natuurlijk fijner...
Kan me voorstellen dat je niet als laatste wil overblijven..... maar je weet het nooit!! Ik heb eerst zoiets van t moet eerst allemaal maar eens goed blijven gaan....

Petra spannend!!!!!!! denk aan je!!!!!! Ik hoop zo datje ongi gewoon 9 maand wegblijft!!!!!

Edith lekker toch rustige vakantie!!! fijn dat het goed met je gaat.....

Hier gaat het ook goed   denk ik...... Ben aan t rekenene gegaan en ben volgens mij 7 week zwanger, schrok ervan..... heb ook lang gewacht met tetsen.... dus toch maar eens de vk bellen..... zie ik wel tegen op want vond ze niet gewelidg de vorige keer....
Ben wel moe!!! de vorige keer had ik daar helemaal geen last van nu wel, voel me soms helemaal uitgeput.... dus dat voelt ook wel weer fijn.... en waar ik de vorige keer geen trek had in dingen en chocola heb ik nu eerder last van veel eten!! Blijf trek houden haha.... dus petra er blijft hoop vind choco nu nog wel lekker.... ( jij had dat de vorige keer toch ook??)

nou ik ga straks bellen en jullie horen het!!!!!

tot laters!!!

Hallo!!!
Nou ik heb gebeld, voelde me er helemaal zenuwachtig van..... hoe reageren ze.....

Nou wel aardig!!!! ik wordt er nog niet dolenthousiast van, maar goed....
ze doen een vroege echo's voor 8/9 weken.... vorige keer zei ze, bij 7,5 8 week, nou ja..... ja als ik het per se wilde wilde ze wel ziekenhuis bellen of het daar kon omdat ze daar inwendige echo''s kunnen maken, nou ik dacht laat maar..... wat het kwam er ook uit op zo'n manier van dat ik aan t zeuren was....
Dus nu staat de afspraak voor 11 augustus....
gewoon maar afwachten!! Zit niets anders op!!!!

Groetjes!!!!!

hee meiden,

russel, tuurlijk geen maand overslaan!!! stelletje achterlijke daar, zijn zelf zeker binnen half jaar zwanger geraakt ofzo!! goed van je daar je daar niet accoord mee bent gegaan hoor!! pffffff en ja deze maand wordt jou maand he, afgesproken?
marieke, toch alweer 7 weken, nou dat gaat snel hahahhahaha spannend je eerste echo...ik had er eentje met 6,5 week en mooi hartje dus toen trok ik het wel tot 12 weken echo. succes met afwachten..
weekee, leuk he zon babykamertje...heerlijk tutten. fijn dat alles goed gaat met je!plaats een keer een foto als je kamertje af is??
edith, hoe gaat het met jou daar?? en je buik?? hahahaha
petra, spannend hoor, tjeeeeeee dat jij dat kan zo lang wachten..pfffffff niks voor mij haahha succes!
bianca, erg he dat moe zijn...ik heb er gelukkig geen last van gehad maar hoor er heel veel over hoor die dat ook hebben...zeker als je er nog eentje heb rondrennen. gecondoleerd met je oma, wel een prachtige leeftijd maar toch he.
sandy, hoest meis?? en met jessica?? ook lekker aan het kletsen hahahah

hier loopt het nog niet oke...nu heeft mijn verstandskies ineens de ruimte om door te komen denkt tie..pfffffff doet zeer!!!! hopelijk komt tie snel door, heb nu al onafgebroken 2 weken achter elkaar pijn, echt niet leuk. hopelijk komt tie kies snel door...verder alles wel goed.

knufffffffffff

Hallo dames,

Nou ben blij dat jullie er met mij hetzelfde over denken ik dacht al dat ik een beetje te had gereageerd maar ik had echt zoiets van voel even aan je voorhoofd. Ik bedoel ben niet voor niets in het zh en al bijna anderhalf jaar bezig dan wil je toch nu ook echt wel alle kansen pakken of niet dan.

Edith: Dat is wel een erg leuk idee trouwens om een keertje met elaar ag te spreken zwanger of niet.

Sweety: Jee meid het zit je niet mee met die kiezen. Hopelijk is de pijn zo snel mogelijk over.

Petra: En meid stiekem al getest??? Wel erg spannend hoor. Ik bedoel het niet verkeerd hoor dat als het bij jou wel zo mag zijn dat ik als enige niet zwanger nog over blijf. Ik zou het alleen maar super vinden als het bij jou wel zo is en dan zal ik wel snel volgen.

Weekee: Mooi dat alles weer goed was bij de vk. Is wel grappig jij bent rond mijn verjaardag of op mijn verjaardag uitgeteld 6 december toch? Leuk he om alles nu een plekje te geven.

nou vanavond even weer heerlijk met de kleine van mijn vriendin gekletst die wordt volgende maand al weer een jaar maar het is zo'n lekker ding. Hij brabbelt en wil telkens staan op schoot en telkens kiekeboe doen. Vrijdag gaan we als ht goed weer is met hem zwemmen dus ben benieuwd.

Nou meiden eerst weer genoeg getypt. Tot de volgende keer.

Groetjes Russell

Dames,,

Het is weer even geleden maar ook ik ben ZWANGER...heb vanmorgen getest en we kunnen ons geluk niet op..vorige maand hele erge buikpijnen gehad en had daarom nog een afspraak met mijn gyn staan dus ik mag 7 aug meteen komen...ik ben trouwens ongeveer uitgeteld op 1 april..dus we krijgen een kindje hopelijk met veel humor...

Hoe is het hier verder ik zag dat marieke ook weer zwanger is..proficiat meid....

nou ik kom binnen kort wel weer eens lezen..

doeg doeg

Terug
Bovenaan