hee meiden,
russel, tuurlijk geen maand overslaan!!! stelletje achterlijke daar, zijn zelf zeker binnen half jaar zwanger geraakt ofzo!! goed van je daar je daar niet accoord mee bent gegaan hoor!! pffffff en ja deze maand wordt jou maand he, afgesproken?
marieke, toch alweer 7 weken, nou dat gaat snel hahahhahaha spannend je eerste echo...ik had er eentje met 6,5 week en mooi hartje dus toen trok ik het wel tot 12 weken echo. succes met afwachten..
weekee, leuk he zon babykamertje...heerlijk tutten. fijn dat alles goed gaat met je!plaats een keer een foto als je kamertje af is??
edith, hoe gaat het met jou daar?? en je buik?? hahahaha
petra, spannend hoor, tjeeeeeee dat jij dat kan zo lang wachten..pfffffff niks voor mij haahha succes!
bianca, erg he dat moe zijn...ik heb er gelukkig geen last van gehad maar hoor er heel veel over hoor die dat ook hebben...zeker als je er nog eentje heb rondrennen. gecondoleerd met je oma, wel een prachtige leeftijd maar toch he.
sandy, hoest meis?? en met jessica?? ook lekker aan het kletsen hahahah
hier loopt het nog niet oke...nu heeft mijn verstandskies ineens de ruimte om door te komen denkt tie..pfffffff doet zeer!!!! hopelijk komt tie snel door, heb nu al onafgebroken 2 weken achter elkaar pijn, echt niet leuk. hopelijk komt tie kies snel door...verder alles wel goed.
knufffffffffff