Hoi meiden,
Linneke: gefeliciteerde met je zwangerschap en geniet ervan.
Russell: ik weet dat je het niet verkeerd bedoeld, ik begrijp het helemaal. Heb stiekum getest, helaas negatief. Gisterenavond gedaan met avondurine. Maar nog niet ongi en de krampen zijn nu weg, vreemd. Vorige keer teste ik ook 2 keer negatief, denk dat ik of weinig hcg aanmaak de eerste weken of ik ben niet zwanger. We wachten af en kijken verder. Misschien dat ik zondag nog een keer stiekum test met ochtendurine, ik weet het nog niet. En geen maand overslaan hoor, ze zijn niet wijs. Hoe was het zwemmen trouwens?
Marieke: ik hoop dat ik als ik weer zwanger ben nog steeds choco lust. Ik ben er verzot op, kan niet zonder! Het is een verslaving lol. 11 augustus voor de echo, spannend en waarschijnlijk al 7 weken zwanger. Zo schiet het wel op he, nog 33 weken te gaan.
Sweety: hopelijk ben je snal pijnvrij. Kan me voorstellen dat je het nu helemaal zat bent. En dan ook nog die hitte de afgelopen dagen. Meid sterkte.
Edith: geniet lekker van de vakantie. Vandaag was het wel een mooie dag om iets te doen. Gisteren was echt te warm. En ik zie, bijna op de helft, lekker hoor.
Weekee: hoe staat het ledikantje en de commode? Heerlijk zon kamertje inrichten. Kan me voorstellen dat je niet meer kunt wachten, toch nog even geduld. Ik houd trouwens ook niet van onweer maar ben er niet bang voor. Wij kunnen helaas niets tegen elkaar op en zetten want dan lopen de katten weg. Doe altijd een raam open en dan de deur op slot en als ik geluk heb en het waait een beetje buiten dan koelt het iets af. Heb het er wel voor over maar een koele kamer is ook wel prettig.
Bianca: gecondoleerd met je oma. Mooie leeftijd maar wel jammer dat ze er niet meer is. Ik snap wat je bedoeld maar het is en blijft je oma. En je hebt gelijk, de generatie schuift zo weer een plaatsje op, vreemd idee altijd. Wel prettig dat je het nog even aan je oma hebt verteld dat je zwanger bent.
Verder heb ik eigenlijk niets te melden, blijf in spanning afwachten dit weekend. Moet er maar even doorheen er zit niets anders op. Morgen hebben we nog wat dingetjes te doen dus dat is wel lekker een beetje afleiding en zondag blijven we lekker thuis. Als er nieuws is dan meld ik het. Iedereen een goed weekend.
Knuffel petra.