one2bemums 3 !!!

Hoi meiden,

Linneke: gefeliciteerde met je zwangerschap en geniet ervan.

Russell: ik weet dat je het niet verkeerd bedoeld, ik begrijp het helemaal. Heb stiekum getest, helaas negatief. Gisterenavond gedaan met avondurine. Maar nog niet ongi en de krampen zijn nu weg, vreemd. Vorige keer teste ik ook 2 keer negatief, denk dat ik of weinig hcg aanmaak de eerste weken of ik ben niet zwanger. We wachten af en kijken verder. Misschien dat ik zondag nog een keer stiekum test met ochtendurine, ik weet het nog niet.  En geen maand overslaan hoor, ze zijn niet wijs.  Hoe was het zwemmen trouwens?

Marieke: ik hoop dat ik als ik weer zwanger ben nog steeds choco lust. Ik ben er verzot op, kan niet zonder! Het is een verslaving lol. 11 augustus voor de echo, spannend en waarschijnlijk al 7 weken zwanger. Zo schiet het wel op he, nog 33 weken te gaan.

Sweety: hopelijk ben je snal pijnvrij. Kan me voorstellen dat je het nu helemaal zat bent. En dan ook nog die hitte de afgelopen dagen. Meid sterkte.

Edith: geniet lekker van de vakantie. Vandaag was het wel een mooie dag om iets te doen. Gisteren was echt te warm. En ik zie, bijna op de helft, lekker hoor.

Weekee: hoe staat het ledikantje en de commode? Heerlijk zon kamertje inrichten. Kan me voorstellen dat je niet meer kunt wachten, toch nog even geduld. Ik houd trouwens ook niet van onweer maar ben er niet bang voor. Wij kunnen helaas niets tegen elkaar op en zetten want dan lopen de katten weg. Doe altijd een raam open en dan de deur op slot en als ik geluk heb en het waait een beetje buiten dan koelt het iets af. Heb het er wel voor over maar een koele kamer is ook wel prettig.

Bianca: gecondoleerd met je oma. Mooie leeftijd maar wel jammer dat ze er niet meer is. Ik snap wat je bedoeld maar het is en blijft je oma. En je hebt gelijk, de generatie schuift zo weer een plaatsje op, vreemd idee altijd. Wel prettig dat je het nog even aan je oma hebt verteld dat je zwanger bent.  

Verder heb ik eigenlijk niets te melden, blijf in spanning afwachten dit weekend. Moet er maar even doorheen er zit niets anders op. Morgen hebben we nog wat dingetjes te doen dus dat is wel lekker een beetje afleiding en zondag blijven we lekker thuis. Als er nieuws is dan meld ik het. Iedereen een goed weekend.

Knuffel petra.

Hoi hoi,

Ben weer een beetje op aarde beland.
Bedankt voor julie medeleven betreffende mijn oma.
We gaan haar maandag begraven, helaas maar waar.

Petra, wat vervelend dat je test negatief was, maar we blijven goede moed voor je door duimen hoor.
Het kan nog altijd positief worden volgende keer.

Linneke, wat leuk zeg. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
April is een goede maand om te bevallen hoor.
Mijn zoontje is van april en lekker meteen door naar de zomer.
Geniet ervan en laat ons af en toe weten hoe het met jou en je kindje gaat.

Hier gaat het redelijk.
Ben momenteel echt heel erg moe.
Zat vanmiddag op mijn werk om 3 uur even achter de computer en kon gewoon niet stoppen met gapen ik werd echt doodmoe. Als ik vrij was geweest dan was ik even gaan liggen, maar dat kon dus niet.
Alhoewel als ik thuis ben is mijn zoontje ook thuis en kan ik niet gaan liggen.
Ik word al echt een stuk dikker dan normaal.
Mijn collega's hebben het ook al ontdekt.
Dat is toch niet normaal zeg, ik ben pas negen weken zwanger!!
We zien wel hoe dit zich gaat ontwikkelen.

Fijn weekend allemaal.
Groetjes Bianca

Hoi allemaal,

petra: Spannend hoor misschien heb je idd wel te vroeg getest dus we blijven duimen.
Het zwemmen met de kleine is niet doorgegaan. Hij lag nog op bed en mijn vriendin en ik waren zo aan het kletsen dat het iegenlijk de moeite niet meer was om nog heen te gaan. We hebben lekker gebbqd gisteren met de heren erbij was erg gezellig.

Bianca: Meid we leven met je mee hoor. Wordt wel moeilijk zeker om het nog verborgen te houden nu. Wanneer heb je de echo?

Linneke: Meid van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ga er lekker van genieten.

Nou ik moet mzaandag weer naar het zh en ben benieuwd. Verneem mijn eierstokken wel weer. Dit had ik vorige maand ook tijdens het vrijen verneem ik mijn eierstokken. Heb dit even nagevraagd wat dat was omdat ik het niet kende en toen zei de arst van je eierstokken zijn zich aan het voorbereiden op een eisprong vandaar dat je dat erneemt. Nou ben benieuwd of er een mooi eitje zit. We gaan er dubbel dik voor deze maand.

Ik ga zo werken tot elf uur vanavond. Dus geniet allemaal van jullie weekend. Ben er morgen denk ik wel even weer.

Groetjes Russell

hallo!!!
Allemaal van t weekend aan t genieten!!!! hier is t wel een ander wetje, geen buitenzit weer terwijl we gister zo heerlijk buiten zaten!!

Bianca, erg moe dus en lekker aan t groeien, ja dan wordt het moeilijk het te verbergen niet??
Ik wilde je vene laten weten dat ik aan je denk morgen als je oma wordt begraven, sterkte meid!!!

Russell morgen weer naat t zieknhuis spannene wel weer elke keer denk ik niet??

Sweety nou met je tand wil het ook niet echt lukken he?? vervelend al die pijn!!
Ik hoop dat het snel beter gaat!!
heb je nog last van kwaaltjes of weing??

Petra, dus nog geen postitieve test... maar nog geen ongi tot zover?? Spannend!!!!
Ik blijf voor je duimen!!!!

Weekee hoe gaat het met jou??

Hier gaat het wel goed!!! Heel moe dat wel, ben gister echt misselijk van moeheid tegen 22.30 ur in bed gestort en kon er slecht uitkomen vanmorgen..... Nou ik vind allang prima, want vorige keer had ik nergens last van, dat zegt nu natuurlijk ook niet alles, maar toch geeft het wel een beter gevoel...
Mijn ouders en mn schoonvader hebben we het vrijdag verteld op mijn verjaardag. Ze waren niet echt verbaasd hadden het al aan me gezien......
maar ze vonden het natuurlijk wel weer leuk al zijn zij ook anders blij net als wij. Wat gereserveerder!!
Vrijdag dus lekker mn verjaardag gevierd, was gezelig, met zn vijfen waren we lekker bbq gegeten en savonds poos lekker bij de potkachel buiten gezeten.... was echt gezellig!!

gister en vandaag beetje geluierd ook lekker.

Ik ga trouwens ook mn studie doen, ja ja.... mn werk gaat het batelen en er zitten geen voorwaarden aan verbonden, en ik houd ook mn sociaal statuut, dus helemaal blij!!!! t zal best zwaar zijn studeren en zwanger zijn, maar t is voor mn toekomst en das ook belangrijk... Ik heb er wel veel zin in!!

Allemaal een fijn weekend nog!!!

Hoi, hoi

Marieke: Ja is idd iedere keer welweer spannend. En nu helemaal want ik heb een zwaardere kuur gehad deze keer dus mijn ei kan al geweest zijn of staat weer op sringen. Ik hoop morgen meer te weten. Ik denk zelf dat ik tegen mijn ei aan zit want heb het de vorige keer gevoeld en nu nog niet. We zijn in ieder geval druk aan het klussen. Ben blij dat je je anders voelt dan de vorige keer misschien is dat ook wel beter.

Petra: Heb je al getest??? We zijn allemaal erg benieuwd hoor.

Nou ga eerst weer stoppen.Moet ook vanavond weer werken en dan heb ik weekend.

Groetjes Russell

hoi meiden,

Dag 37 en nog niets te bekennen. Test vanmorgen was wel weer negatief maar heb wel het idee dat er geen duiveltjes aankomen. Wacht wel weer af, wel vervelend hoor. Ga ook niet weer eerder testen dan volgende week zondag als er nog geen duiveltjes zijn geariveerd.

Russell veel succes morgen, hoop dat er een eitje voor je klaar staat. Heb respect voor je want al dat fedoe met het ziekenhuis is niet niks. Hopelijk is het deze maand raak, ga ontzettend hard duimen voor jullie.

Marieke, gezellig zon bbq en daarna nog even lekker hangen. Maar hoezo konden ze het aan je zien? Straalde je zo hard of is het iets in je uitdrukking?

Hier is het weer ook niet zo heel mooi om buiten te zitten. Het is wel even lekker dat het niet meer zo heel warm is. Kunnen we even bijkomen. moet zo weg want ik moet met mijn man naar de huisartsenpost in almelo. Hij is vanmorgen met de motor gevallen, waarschijnlijk zweepslag. We zullen het zo wel horen, ik laat het jullie weten als er iets is.

Knuffel petra en geniet van de dag.

Terug
Bovenaan