one2bemums 3 !!!

even snel een berichtje..ben doodop.

marieke bedankt voor je berichtje  komt helemaal goed, je hoort van me

Edith..hoe was het bij de vk????

Russel, heel veel succes voor morgen!!!

De andere meiden...truste en to snel

Hi Meiden!

Lotje, alweer 25 weken! Wat gaat het toch altijd snel bij een ander! Fijn dat alles zo goed gaat!

Russell, heel veel succes bij de echo vandaag, ik duim voor je!

De echo gisteren was super!!! Een heel bewegelijk kindje gezien, stuiterde echt alle kanten op, helemaal te gek! Qua groei lag het precies op schema. Vanaf nu ga ik voor de controles naar mijn vriendin-vk en vanaf 30 weken ga ik om en om bij m'n vriendin en bij m'n "oude" vk, zodat beide praktijken op de hoogte zijn. M'n vriendin zit ruim 30km verder met haar praktijk en er zal maar net file zijn op het moment suprème! Toch fijn dat de vk in de buurt dan ook standby is!
Liefs, Edith.

Hoi hoi iedereen, wat een leven hier zeg iedereen druk aan het schrijven. Gelijk 2 schermen openen en er voor gaan zitten.

Edith: wat leuk dat je het kindje al zo goed kunt zien en dan ook lekker bewegelijk. Ga je vast nog wel wat van voelen straks  Dit kleintje gaat zijn moeder lekker pesten. Wel goed dat je een vk in de buurt hebt want 30 km kan best een lange rit zijn als er iets is.
Weekee: geen zorgen om je buik, jij weet wat er in zit en laat een ander maar lekker denken. Dit is toch leuk zon groeiend buikje, en nu heb je er nog niet zoveel last van dat komt nog (lol). Kun je nu lekker leuke positiekleding aan gaan doen, heerlijk shoppen.
Marieke: hoe voel je je nu? Al weer iets beter en een beetje bijgeslapen? Heerlijk toch dat niets doen. Hoort er allemaal een beetje bij. Hoop niet dat je schrikt van mijn verhalen over de mk.  Snap wel dat jullie dit niet allemaal willen  lezen.                                                              
Russell: Hoop dat alles goed is gegaan vandaag. Duim voor je dat de echo je  een positief beeld  heeft gegeven. Vervelend voor je dat het iedere keer zo moet. Maar we geven de moed niet op, wij komen er ook aan.
Bianca: vervelend meid dat het niet zo mocht zijn. Hopelijk volgende maand. Geef niet teveel uit aan kleren, hopelijk mag je het nl snel aan iets anders gaan uitgeven. Snap wel je teleurstelling.
Sweety: nog gefeliciteerd met je verjaardag. Hopelijk een leuke dag gehad, en hoe heeft iedereen gereageerd? Is toch wel bijzonder om te vertellen.Was ook alles goed bij de verloskundige?

De pilletjes hebben helaas niet hun werking gedaan. Heb het nagevraagd aan de gyn en zei vertelde mij dat 85% er op reageerd en de overige niet. Ben ik er dus weer 1 van. Gisteren echo gehad en de donkere vlek zat er nog steeds. Advies: toch weer een curettage en ik kon zo doorlopen na de OK. Was wel even raar maar dan heb je het ook weer gehad. Met een uur lag ik al op de behandel tafel. Schijnt dat mijn baarmoeder extreem gekantelt is en  er bij  vorige ingreep dus niet alles weg is gehaald. Ze hebben nu alles nagekeken mbv een echo. Helaas zit ik nu dus weer aan het begin, maar ik heb goede hoop dat alles nu goed komt. Laat me niet uit het veld slaan
Ben dus vandaag thuis gebleven en morgen is mijn vrije dag. Kan ik lekker even bijkomen. Manlief is nu boodschappen aan het doen dus dat komt allemaal ook wel goed.
Voor de rest is het hier vandaag pet-weer, gisteren nog boven de 30 graden en vandaag bewolkt en regen.  
Kom straks nog wel weer even aan.

Liefs petra.

dag lady's,

bedankt voor alle felicitaties! het was een leuke dag maar wel drukkies dus moeeee. en iedereen vond het natuurlijk geweldig dat ik weer zwanger ben! En dan al zon buik he..pffffff hahahhaa maar oke wie weet slinkt hij nog iets als mijn darmen weer hun plekje gevonden hebben he we zien wel! Met jullie ook alles goed?? en lotje, bedankt hoor meis! wow alweer 25 weken?? tjee wat gaat het toch snel! maar ik heb nog geen afspraak gehad bij VK hoor dames, 11 juni mag ik. Dan nog ff wachten voor de echo, maar die krijg ik ook al vlot bij de 6,5-7 weken dus hoef niet zo lang te wachten hopelijk! Petra, balen meis dat je dit allemaal weer moest doormaken! En ik vind het niet erg om te lezen, heb zelf 3 MK's gehad, vind het voor jou veel vervelender hoor! Hopelijk voel je je gauw beter en mogen jullie er weer voor gaan! Edith, leuk een wagen!! wij doen het gewoon nog met de vorige wagen van Justin hahahah maar wil wel wat nieuwe dingetjes kopen! weekee, hoe gaat het verders?? alles goed?? moe zijn, ja erg he af en toe, maar ja hoort erbij...succes! bianca, voortzo weer de eidagen?? nou, ik duim dat het deze keer wel raak is hoor meis!! marieke, lekker he zon luier dag, heb ik vandaag want justin is niet zo lekker en slaapt dus heel veel en heb ik dus ook ff rust..lekker hoor! russel, spannend hoor weer terug, hopelijk is je eitje mooi gegroeid!! succes alvast!!

dames, ik ga weer, en kom wel weer ff kijken. Ik heb niet echt duidelijk getypt zie ik hahaha sprry hoor, volgende keer doe ik het weer wat overzichtelijker oke..

knufffff sweety

hihi ook maar weer ff twee schermen geopend...

Edith fijn dat alles goed was bij de vk, lijkt me ook zo heerlijk om te zien dat het goed is en het lekker beweegt!!!
Mooie oplossing zo dat je bij allebei de praktijken terecht kan, net wat je zegt als er iets gebeurt wil je wel dat ze er snel kunnen zijn....
lekker verder gaan met genieten!!!

Weekee hoe was het bij jou???? (jaja we zijn niet nieuwschierig!!)

Russell en bij jou??? spannend...

Petra vervelend meid, dat dat weer moest gebeuren, maar nu weet je wel zeker dat het schoon is en je vol goede moed verder kunt!! nee hoor ik raak niet ontmoedigd van jouw verhalen, en hier in dit groepje is het ok anders.maar op het zwangerforum is het anders, discussies als ik voel niet en toen kreeg ik de vorige keer een miskraam, snap je, dan denk ik snel help ik voel ook niets, heb bijna nergens last van zal het bij mij dan wel goed gaan...
Dus lucht vooral lekker je hart als je dat nodig hebt daar zijn we voor....

Sweety fijn dat je een vroege echo krijgt, kun je wat geruster zijn misschien als het dan goed is....
heerlijk he dat je al groeit!! grappig!!
enne we snappen je prima hoor haha t was duidelijk!!

kom vanaaf weer ff langs!!!!
Knuffel!!

Heb ook ons lijstje maar ff opgezocht.......

nod lijstje:
31 mei Bianca, 4e ronde, 2e kindje cyclus 28 dagen

De zwangeren:
Weekee, 3e ronde, 1e kindje, uitgeteld op: 4 december 2008
Edith, 3de ronde, 2de kindje, uitgeteld op 23 december 2008
duitsmeisje,1ste ronde, 2de kindje, uitgeteld op 18 januari 2009
Vliegirl, 4de ronde, 1ste kindje, uitgeteld op 26 januari 2009
Sweety, 1ste ronde na 4 mnd stilte, 2de kindje, uitgeteld +/- 7 februari 2009

verloskundigen bezoek:
Edith: 2 juni (2de keer)
Weekee: 3 juni (2de keer)
Vliegirl: 16 juni
duitsmeisje: 23 juni

Echo's

duiitsmeisje 25-5-08 6wk en 4dgn
duitsmeisje volgende echo 23-06-08
Weekee 6 mei 1e keer, volgende echo: 03-06-2008Edith: 19 mei 1ste echo, 2 juni 2de echo, 19 juni extra echo

Snap  wat je  bedoeld marieke, heb zelf ook wel op het forum gekeken voor mensen die een mk hebben gehad. Word je niet echt vrolijk van. Ik probeer positief te blijven en niet teveel met de gevolgen bezig te zijn. Hier is het idd erg gezellig, kom hier graag. Lekker beetje kletsen en horen hoe het met iedereen gaat.
Tot later knuffel petra.

Hoi Meiden,

Nou heb nu ook maar ff twee schermen geopend want kan het allemaal niet meer volgen en onthouden.

Petra: Wat een gedoe zeg hoop ook voor je dat het nu allemaal goed is want dit is niet leuk zo. Houd moed meid!!

Edith: Wat leuk dat alles goed was lijkt me iets heel bijzonders om mee te maken maar dat komt vast nog wel. Leuk he om weer lekker aan het shoppen te zijn voor de kleine.

Weekee: Hoe is het gegaan vandaag? Willen jullie ook weten wat het wordt of wordt het een verrassing?

Bianca: Houd moed meid voor ons komt de tijd ook nog wel hoor.

Sweety; Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag een beetje te laat maar goed beter laat dan nooit toch.

Nou vandaag weer een echo gehad en het eitje was gegroeid... moest weer bloedprikken om te kijken hoe hoog de waarden van de hormonen in mijn bloed zijn en maandag opnieuw een echo. Jullie snappen zeker wel wat wij deze week gaan doen  juist ja klussen. Ik ebn heel benieuwd als het eitje niet is gegroeid maandag gaan we direct beginnen met de clomid om op die manier een eisprong op te wekken. Het is allemaal erg spannend hoor.

Nou meiden jullie horen van mij ik houd jullie op de hoogte.

Groetjes Russell

Terug
Bovenaan