dag lady's,
bedankt voor alle felicitaties! het was een leuke dag maar wel drukkies dus moeeee. en iedereen vond het natuurlijk geweldig dat ik weer zwanger ben! En dan al zon buik he..pffffff hahahhaa maar oke wie weet slinkt hij nog iets als mijn darmen weer hun plekje gevonden hebben he we zien wel! Met jullie ook alles goed?? en lotje, bedankt hoor meis! wow alweer 25 weken?? tjee wat gaat het toch snel! maar ik heb nog geen afspraak gehad bij VK hoor dames, 11 juni mag ik. Dan nog ff wachten voor de echo, maar die krijg ik ook al vlot bij de 6,5-7 weken dus hoef niet zo lang te wachten hopelijk! Petra, balen meis dat je dit allemaal weer moest doormaken! En ik vind het niet erg om te lezen, heb zelf 3 MK's gehad, vind het voor jou veel vervelender hoor! Hopelijk voel je je gauw beter en mogen jullie er weer voor gaan! Edith, leuk een wagen!! wij doen het gewoon nog met de vorige wagen van Justin hahahah maar wil wel wat nieuwe dingetjes kopen! weekee, hoe gaat het verders?? alles goed?? moe zijn, ja erg he af en toe, maar ja hoort erbij...succes! bianca, voortzo weer de eidagen?? nou, ik duim dat het deze keer wel raak is hoor meis!! marieke, lekker he zon luier dag, heb ik vandaag want justin is niet zo lekker en slaapt dus heel veel en heb ik dus ook ff rust..lekker hoor! russel, spannend hoor weer terug, hopelijk is je eitje mooi gegroeid!! succes alvast!!
dames, ik ga weer, en kom wel weer ff kijken. Ik heb niet echt duidelijk getypt zie ik hahaha sprry hoor, volgende keer doe ik het weer wat overzichtelijker oke..
knufffff sweety