one2bemums 3 !!!

Heey meiden,

Ben vanmorgen weer heen geweest en er was weer een eitje gegroeid
Nu heb ik vrijadvies meegekregen voor woensdag, donderdag en vrijdag een van die dagen heb ik mijn ei. Hij is nu 14mm groot en groeit met 2mm per dag. Waarschijnlijk woensdag eisprong. Ik hou mijn NOD op 22 augustus dan heb ik het een beetje ruim aangehouden. Moet vrijdag bloedprikken en volgende week donderdag weer voor een echo. Dan weet ik ook mijn exacte NOD.

Bianca: Hoop dat je een mooi afscheid hebt gehad van je Oma.

Petra: Blijft spannend he meid. Voel jij je eisprong ook of niet?

Nou heb eigenlijk niks meer te vertellen dus ga er weer vandoor.

Groetjes Russell

Ha russell, nou dan weten wie er 3 dagen niet op het forum zit  Meid ik hoop dat alles goed gaat en dat je ei dan is en dat ie ook nog eens een zwemmertje binnenlaat. Veel klusplezier!!

Hier nog steeds niets, krampen zijn eigenlijk zo goed als weg maar nog niet ongi. Snap er werkelijk niets van  Deze maand heb ik niet echt een eisprong gevoeld, vorige maand wel. Deze maand rommelt er vanaf het begin van de cyclus al van alles. Wacht weer tot het weekend, dan zien we wel weer verder.

Hoe is hetmet de rest?

Knuffel petra.

He hoi,

Nou ik zal mijn best doen om toch wel ff langs te komen hoor. Ik hoop ook dat we deze maand geluk hebben maar ga maar nergens vanuit dan valt het altijd mee.

Waar is de rest ??? Het is hoer zo rustig.

Groetjes Russell

Het is hier idd rustig, iedereen uitgeteld op de bank???? Alle zwangeren zijn moe
Ik heb nog een beetje energie over, klein beetje maar. Morgen ben ik lekker vrij, moet wel even naar enschede een nieuw paspoort aanvragen. Hoop dat de nieuwe klaar is voordat we op vakantie gaan. We gaan met de auto naar la france dus niet meer met de motor. Mijn man heeft een scheurtje in zijn hamstring. Schrijf je dat zo? Dus dat moeten we maar niet doen. Hij loopt nu met krukken, hopelijk geneest het snel. Gaan zo eten en dan ga ik lekker met een boek op de bank zitten.

Knuffel petra.

Hoi hoi,

Nou ik ben weer een beetje op aarde beland.
Het was een mooi, maar emotioneel afscheid.
En dan helpt het ook niet mee dat ik zwanger ben.
Mijn emoties liggen al hoog dus begin om het minst of geringste al te janken.
Dus was gisteren een heftige dag.
In ieder geval wil ik jullie heel erg bedanken  voor jullie medeleven.

Nou ik kan ook echt niet meer verbergen.
Iedereen ziet het nu echt aan me.

Het is nu zo dat als ik 's-avonds heb gegeten ik ontzettend opzwel.
Dan is het net of ik al maanden zwanger ben, terwijl ik net onderweg ben.
Mag het bijna niet zeggen, maar dit voelt echt niet fijn.
Ga volgende week wel vragen hoe dat zit.

Ik moet nu al gaan overstappen op zwangerschapskleding.
Daar ben ik mentaal eigenlijk nog helemaal niet aan toe.
Maar het is niet anders.

Petra, ik leef met je mee hoor.
We zijn nog steeds aan het duimen.

Russell, het wordt dus een drukke week.
Maar wel een leuk vooruitzicht.

Marieke, vervelend hoor die misselijkheid, maar wel weer een teken dat er iets gaande is in je lichaam. Sterkte

Nou ik weet dat ik er een aantal vergeet, maar ben zo moe van het weekend.

Groetjes Bianca

Damn....ik had een heel verhaal getypt en wou er toen een foto bij plaatsen....en toen was dus alles weg!

Wat is dat iritant zeg! Ik kom morgen weer alles opnieuw schrijven, ga zo lekker naar bedje toe.
Bianca, ik wou jou nog even veel sterkte wensen...Kan me voorstellen dat je hormonen en emoties op dit moment alle kanten uitschieten.
Ik heb op onze babysite een filmpje gezet van de laatste vk-afspraak, waarbij de kleine zo hard tegen de doptone schopt. Voor de geïnteresseerden, het wachtwoord is: nieuwstadt.
Liefs, Edith.

Hi Dames!
Daar ben ik weer, voor een volgende poging!

Russell, als je ons "hoer" gaat noemen, komen we niet meer hoor! Hihihi, typfoutjes zijn je vergeven, jij moet je deze dagen op iets heel anders concentreren! You go girl! Ik wens je een mooi vruchtbaar eitje toe!

Marieke, fijn dat je je goed voelt, ondanks wat kwaaltjes. Nog een week en dan eindelijk naar de vk hè! Zijn er geen andere vk's bij jullie in de buurt? Deze klinkt niet zo heel erg leuk...Het is natuurlijk geen goede zaak als je ze niet durft te bellen, bang dat ze je een zeur vinden. Je gaat er een paar bijzondere maanden mee tegemoet, dus het moet wel goed klikken hè!

Sweety, met mij en m'n buik gaat het prima! En bij jou dan? Groeit het flink of staat het ff stil? Foto, foto, foto!!! Hoe gaat het inmiddels met je gebit?

Linneke, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Geniet ervan en hou ons op de hoogte hoe het gaat hè!

Petra, je houdt het spannend meid!!! We blijven duimen met z'n allen. Ga je dit weekend weer testen?? Beterschap voor je man!!

Bianca, fijn dat jullie een mooi afscheid van je oma hebben gehad. Ik kan me voorstellen dat je qua hormonen en emoties alle kanten op schiet. Verdriet en vreugde kunnen soms dicht bij elkaar liggen hè....heel veel sterkte meid!!

Hier gaat alles prima. Volgende week alweer werken, nog helemaal geen zin in! Ik ga meteen aftellen naar m'n verlof, maar dat duurt nog wel even!! Ik plaats nu eerst dit bericht en dan de foto die ik gisteren wou plaatsen ;-)
Groetjes, Edith.

Terug
Bovenaan