Hoi allemaal!!!
Hoe gaat het met iedereen???
Ik heb even een megadip gehad dus was ff wat stiller..... dacht echt het gata weer niet goed, zwangerschapskwaaltjes verdwenen.... dacht gaan we weer..
Vandaag vk gebeld, mocht komen maar daar hebben ze alleen een aparaat voor uitwendige echo... dus ik had er weing hoop op.... Ze zag wel een vruchtzakje en er zat ook wel wat in maar wat precies en hoe lang kon ze niet zeggen.... dus ja wel wat gerust gestelt, maar tis nog zo onzeker... Nou mag ik toch morgen naar het zikeenhuis voor een echo, bij inwendige echo zien ze toch meer, forumvriendinnetje van zwanger worden a miskraam had vanmiddag echo was 5,5 week en hartje klopte al... dus ik hoop morgen ook meer te weten.....
Sorry begin wel met mn ego verhaal... haha o en verder ben ik de hele dag al misselijk..... als ik wat eet zakt het wel, maar later komt het weer terug weer wat eten zakt het weer wat..... misschien toch gewoon een zwangerschapskwaal....????/
Edith leuke foto zo met je dochter erbij. Wat vind zij er allemaal van??
Fijn dat het goed gaat!!!
Russell je klusdagen weer voorbij???? ga ik voor je duimen!!!!
Ga zo ff wat eten hopen dat ik weer opkanp en ga dan naar een feestje met een paar colega's nick en simon komen ook altijd gezellig!!!!
Hopen dat het gaat lukken en anders ga ik gewoon naar huis!!!!
Weekee ben je ook nog op de aardbol?????
groetjes???!!!