one2bemums 3 !!!

Hoi meiden,

Tweede poging... hij pakte mijn bericht niet en ook bij mij was alles weg...

Edith: Ja dat was idd een typ foutje... Ik zag het ook pas toen ik jou bericht las haha.

Bianca: Mooi dat je het zo goed hebt kunnne afronden alhoewel het verwerken nu nog komt. Het is idd wel lastig dat je je buik niet meer kunt verbergen terwijl je dat eigenlijk nog wel wilt. Meid ga er ondanks dat toch lekker van genieten hoor!!

Petra: nou meid ik vindt het bij jou wel heel erg spannend worden nu. Hoe lang ben je nu overtijd? Je laat het ons wel weten he als er iets loos is toch?

Nou b ij ons is klusdag 1 afgesloten en zijn we begonnen aan klusdag 2. We hebben toch voor de zekerheid maar een extra dag ervoor aan gedaan. Je weet het natuurlijk maar nooit. Heb vandaag wel de hele dag zo'n trekkerig gevoel onder in mijn buik. Misschien toch wel mijn ei die op springen staat. Vorige keer ad ik gewoon echt een volle dag last van mijn "lies" aan de rechtekant en een keer een paar echte flinke krampen. S;morgens was dat gevoel weg en had idd ook die dag mijn ei gehad.

Nou ja we wachten het af, aan het klussen zal het in ieder geval niet liggen haha.

Nou meiden geniet van deze mooie avond,

Tot de volgende keer.

Groetjes Russell

Hoi allemaal!!!
Hoe gaat het met iedereen???

Ik heb even een megadip gehad dus was ff wat stiller..... dacht echt het gata weer niet goed, zwangerschapskwaaltjes verdwenen.... dacht gaan we weer..
Vandaag vk gebeld, mocht komen maar daar hebben ze alleen een aparaat voor uitwendige echo... dus ik had er weing hoop op.... Ze zag wel een vruchtzakje en er zat ook wel wat in maar wat precies en hoe lang kon ze niet zeggen.... dus ja wel wat gerust gestelt, maar tis nog zo onzeker... Nou mag ik toch morgen naar het zikeenhuis voor een echo, bij inwendige echo zien ze toch meer, forumvriendinnetje van zwanger worden a miskraam had vanmiddag echo was 5,5 week en hartje klopte al... dus ik hoop morgen ook meer te weten.....

Sorry begin wel met mn ego verhaal... haha o en verder ben ik de hele dag al misselijk..... als ik wat eet zakt het wel, maar later komt het weer terug weer wat eten zakt het weer wat..... misschien toch gewoon een zwangerschapskwaal....????/

Edith leuke foto zo met je dochter erbij. Wat vind zij er allemaal van??
Fijn dat het goed gaat!!!

Russell je klusdagen weer voorbij???? ga ik voor je duimen!!!!

Ga zo ff wat eten hopen dat ik weer opkanp en ga dan naar een feestje met een paar colega's nick en simon komen ook altijd gezellig!!!!
Hopen dat het gaat lukken en anders ga ik gewoon naar huis!!!!

Weekee ben je ook nog op de aardbol?????

groetjes???!!!

Hoi meiden, even kort. Ik ben er nog wel en ik denk aan jullie allemaal. Maar ik ben geveld door buikgriep en voel me dus niet prettig. Normaal is het al niet leuk, maar ik ben gewoon extra zenuwacthig omdat ik nu ook een klein meisje met me meedraag.

Heb zelfs de vk gebeld vanmiddag want ik had koorts...moest een paracetamolletje nemen. Koorts is nu gezakt en voel me wat beter, maar ja das ook niet zo gek dus.

Ik houd jullie op de hoogte en please blijf gewoon typen want vaak lees ik alles wel.

Marieke: alles komt vast goed. Succes morgen en ik hoop dat je vanavond een beetje afleiding hebt meid. *hele dikke knuffel*

Hoi Marieke,

Meid wat en spennende tijd is dit zeg. Ik ga heel hard voor je duimen dat je vandaag maar een goeie echo hebt. Het is je zo gegund.

Mijn klusdagen zijn   bijna voorbij. We hebben vanavond nog en dan maar weer hopen.

Ik baalde gisteren wel een beetje want mijn vriend had echt geen puf meer dus gisteren niet geklust. dinsdag en woensdag wel dus 1 dag overslaan moet toch kunnen.

Weekee: Meid van harte beterschap en dat je je maar gauw weer beter gaat voelen.

Groetjes Russell

Hoi hoi!!!!
Een veel vrolijkere en opgeluchte ik meld zich!!!

De echo was goed!!!!!! pfff wat een opluchting!!!!!
Hij starte de echo en zei hoor je het??? dat is het hartje!!!!! nou de tranen sprongen in mn ogen, wat had ik graag gewild dat manlief erbij kon zijn.... maar die kan met zn werk echt niet een dag van te voren vrij nemen....
baal baal!!!!
Toen draaide hij het scherm en zag ik het hartje kloppen....
Helemaal opgelucht, tuurlijk weet ik dat het nog pril is, 6,5 week maar dit voelt heel goed en ben veel verder als de vorige keer toen konden ze amper een vruchtzak vinden op de echo dus helemaal blij...
uitgerekend op 2 april, verjaardag van manlief!! haha...

Weekee meid vervelend!!! Doe rustig aan!!!!!

Russell zaad leeft altijd 2 dagen op zn minst dus zal niets uitmaken dnek ik, wij hebben t ook maar een keer of 4,5 gedaan die maand.....

Meiden fijn weekend!! Gaat hier wel lukken denk ik!!!!

Hoi Marieke,

Nou meid helemaal geweldig dat het goed was. Kun je er in ieder geval weer met goeie moed tegen aan. En je bent al verder dan de vorige keer en dat zegt ok wel wat toch?

Meid geniet van deze dag.   ( ondanks het rot weer)

Groetjes Russell

Russell dank je!!!!! en hier schijnt het zonetje lekker!!!! kan ook maar zo weer gaan regene maar tot nu toe best nog aardig weer vandaag!!
Kreeg net ook een brief van de opleidng binnen, ook voor aangenomen.....
Dus spannend druk jaartje voor de boeg!!!!!
Ik geniet helemaal vandaag!!!!!!
Zit nu ff met half oog naar de olympishce spelen te kijken.... Roger federer brengt de zwitserse vlag binnen op zijn verjaardag, nou ja jullie weten hoe leuk ik hem vind dus dat wil ik even zien!!!! Wie doet mij wat vandaag!!! haha

Groetjes!!!

Terug
Bovenaan