one2bemums 3 !!!

Marieke: wat ben ik blij voor je. inderdaad jammer dat je man er niet bij kon zijn, maar je hebt hem nu in ieder geval het goede nieuws kunnen vertellen en hij zal natuurlijk ook gewoon erg blij zijn met de gedachte dat JIJ je nu wat rustiger voelt. En wat is het toch mooi om dat hartje te horen he? Hey meid, heel veel plezier met roger-kijken

Russel: Jammer dat je gisteren niet hebt kunnen klussen, maar je moet maar zo denken..het zaad heeft nu een dagje pauze gehad en kan nu weer op vollekracht werken  Bovendien heeft Marieke ook gelijk dat zaad wat langer blijft leven dan we denken...zolang je niet meteen onder de douche springt om een vaginale douche te nemen natuurlijk. ik duim echt enorm voor je want ik gun het je zo!

Petra: je moet nu toch echt even snel langswippen om ons te vertellen hoe het met je gaat hoor. Nog steeds negatief?

Edith: wat een mooi buikje! Je dochter staat er inderdaad heel snoezig op. En haha ik heb het filmpje even bekeken...flinke schoppen hoor!

Sweety: hoe is het nu met jou? kiespijn weer volledig over? Enne...wanneer was nu de trouwerij van Bieb? Of heb ik dat alweer gemist?

Hier gaat alles vandaag weer wat beter. Gatsie wat voelde ik me beroerd gisteren zeg. na het paracetamolletje ging het een stuk beter en vannacht heb ik goed geslapen. Vanochtend nog een beetje strak gevoel in mijn buik en ik wilde gewoon even mijn kindje voelen schoppen en dat deed ze gelukkig nadat ik mijn handen op mijn buik legde. "Alles is goed mama" *zucht* Toch weer even spannend. Voel me nog wat slapjes, dus ik leef nog steeds op beschuitjes, thee en ranja maar verder gaat het goed.

Hoi meiden,

Hier ook maar weer eens een berichtje van mij. Ik zag een mooie buik voorbij komen! En Marieke zwanger! Gefeliciteerd!!!!!

Bij ons is die pil er gelukkig weer helemaal uit Yes Yes Yes. Voel me al weer een stuk beter, minder hoofdpijn en een stuk vrolijker! Verder ben ik met zwanger worden niet echt bezig. Was ik vorige keer heeeeel trouw met me foliumzuur nu vergeet ik het elke dag weer. Me vriend is wel erg bezig met zwanger worden en dat vind ik wel erg grappig. Die was al aan het uitrekenen wanneer we aan het klussen moeten en of ik wel of niet zwanger kan zijn op ons vrijgezellenfeest hahahaha.

Nou meiden ik hou het kort ik spreek jullie weer!

Kusssssss

Hey lieve meiden,

Ik leef nog hoor haha!!! Maar erg druk met werken bruiloft regelen laatste dingen, pffffffff!!!
Ben nu ook erg moe vanavond maar dacht nu ff wat laten horen hoor anders denken jullie dat ik niet meer kom hihi!!!!

FF kijken of ik alles kan onthouden probeer me best te doen maar goed als ik iemand vergeet sorry sorry!!!

Linneke gefeliciteerd jij was zwanger en op 1 april uitgerekend wat leuk meis, geniet er lekker van saampjes!!!

Marieke gefeliciteerd met je goede echo, ben zo blij dat alles goed was voor jullie snap dat je nu alleen maar blij en gelukkig bent hou dit vast!!! En 2 april leuke datum maar goed kan ook eerder of later zijn maar leuk kadootje voor je mannetje toch!! Voel je verders prima??? Oh ja gefelciteerd dat je bent aangenomen op de opleiding das idd wel pittig allemaal maar komt goed hoor!!!!

Bianca, ben laat maar toch nog gecondoleert met je oma las dat je hormonen ff vrij spel hadden maar goed das heel logies hoor meis!!! Das ook niet leuk om mee te maken zeker als je zwanger bent hoe oud ze ook zijn je wil ze niet missen toch!!! Gaat het verders wel goed met je hoop het wel???

Edith jij hebt al een mooi buikje denk niet dat we zoveel schelen met elkaar haha!!! Maar lekker dat je al bijna op de helft bent vindt je het ook niet snel gaan allemaal??? Leuke dochertje heb je trouwens echt lief!!! En wat werk betreft ja soms wordt het best zwaar nu hé zeker als je snachts weinig slaapt of je gewoon een slechte dag hebt je moet door hé!!! Succes hé!!!

Sweety, hoe gaat het met je verders en met Justin??? Je 12wk echo was goed wat een fijn idee toch nou geniet ze meid!!!!

Petra hoe is die nou nog steeds geen RD hoop dat ze wegblijven en je gewoon zwanger bent duim me suf!!!!

Loth hoi hoi meis wat leuk dat jullie weer zijn begonnen wanneer gingen jullie ook alweer trouwen???
Leuk al die voorbereiding en daar zit het hem in ik was ook totaal niet bezig met zwanger worden en toen opeens was ik zwanger zo raar!!!! Heel veel succes en plezier met klussen hoor!!!

Nou hier gaat het wel hoor voel nu pas echt dat ik weer zwanger ben en ook met werken begint het zwaar te worden werk als verzorgende op een verpleegafdeling met demente ouderen dus erg intensief allemaal!!!! Maar heb het er wel voor over maar moet echt oppassen hoor!!! Slaap ook erg slecht veel rugpijn en ik weet niet hoe ik moet gaan liggen buik zit een beetje in de weg haha!!! Als ik het zo teruglees klaag ik wel zeg sorry meiden!!!! Verders Loopt Jessica sinds 1 weekje zo grappig om dit te zien hoe ons dammetje rondloopt!!! En hele verhalen is ze aan het brabbelen en zingen we lachen ons rot om der!!! Ze worden zo lekker eigewijs hé, en soms ook erg driftig ja eigen ikkje ontdenken!!!
Ben nu 17wkjes zwanger en moet 22 augustus weer op controle ben weer erg benieuwd!!!

Nou meiden succes met alles en tot gauw weer eens!!!

Liefs Sandy

hallo dames,

Hier een opdate about me!
Ik ben afgelopen donderdag naar mijn gyn geweest en die wilde natuurlijk meteen een echo maken!
Daar op was meteen een vruchtzakje te zien die heel klein was...dus was toen net 5w1dag....we zagen nog geen hartje want die gaat pas kloppen met 5 w 3 dagen....dus ik mag aankomende woensdag dan ben ik 6w terug komen. Mij beebie zit in mijn rechterbaarmoeder....en hoe nu verder daar gaan we het woensdag over hebben...
Dus ik ben uitgeteld op 8 april

Nou dames ik zag dat marieke een mooie echo heeft gehad super...en nu lekker genieten he meid....ik heb ook veel last van symtomen..moe boobs au en misselijk ook zit ik van top tot teen onder de puistem

Dames ik lees mee maar heb niet altijd tijd om te reageren...al moet ik zeggen siond ik zwanger ben ik altijd vroeg wakker ben...

oaj wij gaan trouwen in dec...dus ik moet een zwangerejurk vinden....

hihi

nou dag meiden

Weekee, fijn dat je je weer wat beterder voelt!!! Hoop dat je gauw weer helemaal fit bent!!!! Doe rustig aan!!!

loth leuk dat je er weer bent en jippie de pil eruit!!!!! Enne je trouwen schiet ook op!!!!!!
leuk allemaal spannende tijd!!!!!

Sandy ook fijn dat het met jou goed gaat!!!!! Jouw bruiloft komt ook dichterbij!!!!!

Linneke, spannend woensdag weer echo, en dan waarschijnlijk een hartje!!! heel bijzonder hoor om dat te zien!!!! Ook kwaaltjes zat dus!!! En trouwen Leuk leuk!!!!! Gefeliciteerd!!!

Ik begin me ook aardig zwanger   te voelen, wat een verschil met de vorige keer zeg, nu moe moe en nog eens moe, misselijk, s avonds het ergst en overdag kan ik het wel een beetje opvangen door vaak kleine dingen te eten, anders wordt me meteen zo zwabberig zeg maar... idd ook meer pukkels.... en een andere smaak hebben jullie dat ook??? raar is dat hoor!!!!!
Eet normaal elke dag ontbijtkoek, heerlijk, ik krijg t nu haast niet weg gewoon vies... en mn thee smaakt me ook niet echt terwijl ik daar normaal aardig verslaafd aan ben!!! Nou wel blij dat er nu duidelijk verschil is, zegt natuurlijk niet alles maar toch....

Fijne dag allemaal wij maken er een hangdag van , is t echt weer voor!!!

Groetjes!!

Hoi meiden,

Nou daarwas ik weer. HAd ff geen zin en tijd om hier te komen. IS niet verkeerd bedoeld maar probeer soms ook een beetje meer afstand te houden zodat ik er nbiet te veel mee bezig ben.

Sandy: Leuk meid dat het goed met je gaat. ook al weer bijna op de helft. Gaat echt snel allemaal.

Weekee: Ik hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt. Kan me voorstellen dat het niet echt prettig is om je zo te voelen. Als je niet zwanger bent is ziek zijn niet leuk maar zwanger en ziek zijn lijkt me helemaal geen pretje.

Marieke: Ik merk aan mezelf dat ik het eigenlijk ook helemaal niet erg vindt dat mijn vriend zoiets heeft van nu even niet. Misschien dat ik innerlijk wel wat meer rust heb nu omdat ik weet en voel dat  mijn ei eraan zit te komen.

Loth: Nou meid heel veel succes met het zwanger worden. Het is al een stuk prettiger om je beter te voelen zonder de pil.

Linneke: Ik weet zeker dat je een mooie bruid zult zijn met je zwangere buik. Je straalt waarschijnlijk dubbelop op jullie mooiste dag.

Nou hier is alles lekker rustig. Heb vrijdag of zaterdagmorgen mijn ei gehad. Had vrijdag echt enorme pijn in mijn linker lies. Kon niet eens ff lekker op de bank ploffen moest heel voorzichtig gaan zitten. Zaterdag toen we wakeer werden was het weg dus denk dat dat mij ei is geweest.

Ik hou mijn NOD op 23/24 augustus. Ik heb donderdag een echo en dan kriojg ik ook uitslag van het bloedprikken van afgelopen vrijdag dus dan zal ik wel wat meer weten.

Heb volgende week een druk programma want we hebben vrijdag een bruiloft en zaterdag hier in huis aan de gang omdat ik de hele week moet werken en dan zondags de verjaardag van mijn vriendin haar kleine. dus wanneer ik ga testen moeten we nog maar ff bekijken en misschien is het wel helemaal niet nodig.

Had van de week ook minder nieuws te verwerken. Een kameraad van onze middelbare school groep is tijdens zijn vakantie in het ziekehuis terecht gekomen met een infectie op zijn hartklep en is afgelopen vrijdag toch nog overleden hij was pas 26. Nou als je zulk nieuws krijgt dan ben je echt wel even van slag hoor. en je staat ook direct even weer met 2 benen op de grond. Ik moest dit even kwijt.

Groetjes Russell

hee meiden,

is ik ook weer eens ffies...

russel, getver, das veels te jong...sterkte...hopelijk is eind van deze maand gelukkiger nieuws bij je te melden he.
linneke, gefeliciteerd hoor met je bruiloft en zwangerschap, fijne tijd gewenst!
weekee, voel je je al wat beter meis?? is dan toch zwaarder he zwanger en ziek zijn!! en loth trouwt 10-09-08!!!
marieke, jippieeeeeee een mooie echo!!! nu gaat het goed hoor meis, zeker weten!! geniet er lekker van he
petra, en en en??? nieuwsgieriggggggg!!!
edith, mooie buik al hoor en idd lief je dochtertje!!
sandy, jep jessica loopt!! leuk leuk leuk!! succes nog met je bruiloft.
loth, jij ook succes met klussen meis, duim voor je dat je met je huwelijk lekker zwanger bent, dat zou een mooi kado zijn he!! spreek je gauw he en succes met thijmen!!
bianca, hoe gaat het met je meis?? lukt het allemaal een beetje?? wanneer heb je echo??

geloof dat ik iedereen weer ff had??? hier alles goed alweer bijna 15 weken en gaat prima. wel moe af en toe maar dat is gewoon met een kleine erbij die aandacht wil he! dus mij hoor je niet! heb 24 sep. mijn 20 weken echo, heb er echt zin in!! mijn tandpijn is weg, maar moet deze week weer terug naar de tandarts om die kapotte tand te repareren...zie er echt tegenop, heb  ik eindelijk geen pijn meer moet ik nog terug! maar oke, we zien wel. morgen weer weken en dan ben ik lekker de rest van de week vrij!!!!

liefsssssssss

Russel: he bah, wat vervelend om te horen. Dat is zeker te jong... Net als sweety hoop ik dat je aan het eind van deze maand positief nieuws met ons kunt delen. Ik hoop ook dat je begrijpt dat we erg blij zijn met onze zwangerschappen je dat ons kunt gunnen, maar dat we zeer zeker SUPERGRAAG willen dat jij je bij ons kunt aan sluiten. ik kan me zo voorstellen dat dat soms moeilijk voor je is, maar we zijn er voor je...zwanger of niet.
Dat  je het dat weekend zo druk hebt is misschien maar goed. Even je gedachten ergens anders op en als je wel ineens bedenkt dat je wilt testen kun je dat alsnog doen.

Sweety: 10-09-08..ga ik niet meer vergeten, bedankt! Ben jij er al helemaal klaar voor dan? heb je al wat leuks uitgeazocht bijvoorbeeld om te dragen die dag? En 15 weken alweer..pff wat gaat de tijd toch snel.

Linneke: gefeliciteerd met het babynieuws en natuurlijk met je bruiloft. Je wordt een stralend mooie bruid!

Sandy: leuk dat je weer even kwam aanwaaien, ondaks je drukke schema met kind, zwanger zijn  EN het regelen van je huwelijk. Heb je al de kriebels???

Edith: hoe is het bij jou?

Petra: ik ben nu toch wel echt HEEL erg benieuwd hoor...ligt het aan mij of heb ik je een aantal dagen gemist?

Marieke: ja gek he dat zo'n zwangerschap je hele hebben en houden kan veranderen. Had ik ook hoor. Thee...blegh! En ook allerlei andere dingen die ik eerder wel lekker vond... nu is het gelukkig weer allemaal terug hoor, dus bij mij was het niet blijvend. Dus wie weet kun je over een paar weken weer lekker theeleuten.

Hier alles ok. ik ben vandaag weer aan het werk gegaan. Ik voel me iets beter, nog een beetje slap, maar niet iets waarvoor ik thusi zou moeten blijven. vandaag berciht van de Kruidvat gekregen dat ik vanaf 13 september mijn doos kan halen hihi. Doen jullie (zwangere) dames dat ook? Al die dozen...Kruidvat, Etos, prenatal hehe.

Nou ik ga nog even relaxen, want sinds dat we thuis zijn staat de telefoon alweer roodgloeiend...ik wil nu even niks aan mijn hoofd. Tot snel!

Terug
Bovenaan