one2bemums 3 !!!

Hoi dames,

Russell, jeetje wat vervelend zeg van je kameraad.
Dat is inderdaad veel te jong.
Ik wens je heel veel sterkte en ik leef met je mee.

Marieke, ik heb ook een veranderde smaak hoor.
Ik lust momenteel geen chinees (waar ik normaal geen moeite mee heb) Op het moment eet ik wel heel veel appels wat ik normaal ook bijna nooit doe.

Weekee, ik hoop dat je je gauw beter gaat voelen.
Sterkte alvast.
Ik had me ingeschreven voor de kruitvat doos en kon hem meteen ophalen.
Vreemd hoor dat ik hem direct kon halen en jij pas veel later.

Sweety, fijn dat je tandpijn weer helemaal over is.

Linneke, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik hoop dat je misselijkheid niet overheerst.
Succes er in ieder geval mee.

Petra, joehoe are you still alive??
We zijn benieuwd hoe het met je gaat.

Edith, wat een leuke foto van jouw en je dochter.

Loth, ik hoop dat je veel succes hebt nu je gestopt bent met de pil.
We gaan met z ´n allen voor je duimen hoor.

Nou met mij gaat het heel erg goed
Heb gisterenavond mijn echo gehad en het was heel erg goed.
Het hartje doet het en mijn berekening was precies op de dag goed.
Ik had een heel erg duidelijke echo. Van mijn eerste was die veel onduidelijker.
Ik heb geprobeerd hier een foto naar toe te zetten,maar krijg het niet voor elkaar.
Ben nog steeds erg moe maar dat zal niet lang mee duren.
Vorige keer was ik er in week 13 vanaf zo van de ene dag op de andere.
Ben op dit moment 10 weken en 2 dagen zwanger.

Ik ga de echo wel op mijn hyves zetten voor de nieuwsgierige onder ons kijk op mijn hyves.

Tot gauw weer.

Groetjes Bianca

Hoi meiden,

dank jullie wel alllemaal voor jullie medeleven.

Weekee: Ik gun het idd ook iedereen wel hoor om zwanger te zijn. Ik heb het op het moment zo druk met van alles dat ik helemaal geen zin meer heb om achter de computer te kruipen en dan denk ik van misschien ook maar beter want dan ben ik er niet te veel mee bezig.

Ik ben wel heel erg benieuwd net zoals jullie allemaal hoe het met onze Petra is. Is ze niet met vakantie?

Sweety: Mooi meid dat het zo goed met je gaat. Houden zo.

Bianca: Wat goed dat je zo'n duidelijke echo had. Nu kan het geniten wel echt beginnen denk ik.

Nou meiden ik ga zo weer werken heb avonddiensten en morgen gaan we lekker een dagje naar Beekbergen toe daar zijn mijn schoonouders op vakantie.

Jullie horen weer van me.

groetjes Russell

Hoi!!

Russell, he bah wat een naar nieuws!!!! Sterkte!!!!
Hoop dat jouw ei voor goed nieuws gaat zorgen!!!!
Veel plezier in beekbergen!!

Petra joehoe waar ben je???? Hoe is het????

sweety, sterkte bij de tanderts bah ben je ook vaak zat geweest nu nietwaar??? En al 15 weken wat gaat dat snel!!!! (dat vind ik nou bij mezelf niet haha!!)
Op 24 sept heb ik mn 13 weken echo.....zelfde dag!!

Weekee, fijn dat je je weer wat beter voelt en weer aan t werk kon!!!!
Ik hoop ook dat ik straks weer thee lus. 9 mnd niet, dat had mn vriendin, duurt lang!! haha maar ja maakt eigenlijk allemaal niets uit!!!
Zondag kippensoep gegeten, ben ik gek op, nou nu niet vond het echt gewoon vies, kreeg mn bord niet leeg, erg he haha...

Bianca fijn dat je een goede echo hebt!! heerlijk ik heb natuurlijk meteen op je hyves gespiekt!! Mooie echo joh!!!!! Super!!!!

Hier gaat ie goed, super moe en gammel emn met vlagen misselijk.
Krijg volgende week nog een echo bij de vk om te kijken of het nog steeds goed gaat ben dan 8,5 week, dus ben benieuwd!!
En nog 2,5 week en dan op vakantie!! heerlijk erg veel zin in en helemaal aan toe!!!!

Groetjes!!

Hi meiden!

Russell, goed geklust meid?! Nou kunnen we weer duimen draaien hè...heel veel geduld en succes toegewenst! Ook heel veel sterkte met het verlies van jullie vriend...dat is niet niks zeg, zo jong, zo plotseling gestorven. Bijna 6 jaar geleden verloren wij ook heel plotseling een goede vriend, m'n 1ste liefde, ook 26 jaar...hartverscheurdend :-(

Marieke, super dat je een goede echo hebt gehad! Kan me voorstellen dat je even flink de zenuwen had! Ik hoop dat je nu wat meer kan gaan genieten! Bente vindt het wel spannend dat er een baby komt, verteld het vol trots aan anderen. Het duurt haar soms wel wat lang en dan vraagt ze of de baby er vandaag niet al uit kan! ;-)

Weekee, fijn dat jij je ook weer wat beter voelt! Helemaal niks zo'n griep hè...en dan zeker nu. Gelukkig is het achter de rug. Bedankt voor je berichtje in het gastenboek van Ukkie's site...erg leuk! Ik heb me inmiddels ook weer aangemeld voor alle gratis dozen...hebben hebben hebben! ;-)

Loth, fijn dat de pil weer in de prullenbak ligt meid! En wat leuk dat je vriend er nu zo mee bezig is! Heel veel klus- en trouwplezier en hopelijk wordt jullie huwelijk dan snel bezegeld met een kleintje!

Sandy, leuk dat je er ook weer bent! ;-) Zo te lezen heb je het maar druk! Rustig aan hé meid, zeker op je werk. Spaar je energie maar voor je kleine meid, ze klinkt erg gezellig en ondernemend!

Linneke, morgen weer een echo...spannend!!! Haal ik nu uit jouw verhaal dat je 2 baarmoeders hebt?! Misschien heb je het al eens verteld, maar is het me ontschoten...zwangerschapsdementie hè! ;-) Veel succes morgen!

Sweety, fijn dat je van de pijn af bent! Heel veel succes weer bij de tandarts, hopelijk kom je er pijnloos weer vandaan! Fijn dat het met de zwangerschap zo goed gaat!

Bianca, wat een mooie echo! Idd heel erg duidelijk, super zeg! Nu kan het grote genieten beginnen hè!?

Petra, waar hang je uit??????????? We willen zo graag weten hoe het met je is!!!!!!!!

Zo....ik ben geloof ik wel weer bij hè! Ik ben gisteren weer begonnen met werken en heb er nu al weer helemaal de balen van. Ik doe veel meer huishoudelijk werk dan ik verwacht had in deze functie en daar baal ik flink van. Het is gewoon niet mijn ding en daar ben ik ook zeker geen verpleegkundige voor geworden. En dat in combinatie met m'n onzekere contractverlenging maakt dat m'n motivatie ver te zoeken is! Vanmorgen ben ik ook nog gevallen bij een cliënt, ik gleed uit op een gladde vloer :-( Ik heb flink last van m'n onderrug/bekken, hoop dat het snel weer over gaat! Ik voel de kleine goed trappelen en hoop dat manlief het eerdaags ook eens kan voelen! Maandag hebben we de 20wk-echo en de woensdag erna weer naar de vk. Morgen lekker een dagje vrij en dan gaanw e met de schoonfamilie naar Scheveningen, naar de musical Tarzan!
Tot snel weer,
Liefs, Edith.

Hoi Hoi,

Edith: Tarzn is echt SUPER GEWELDIG. Ik ben in februari geweest met mijn vriend. Nou echt helemaal geweldig. Ja het is idd niet niks om op deze leeftijd al mensen te moeten missen maar helaas de wereld is keihard. Vorig jaar heeft mijn beste vriendin haar vriend een herseninfarct gehad ook 26 jaar, nu gaat dat gelukkig weer heel erg goed maar goed dat zijn dingen daar wil je nu nog niet aan je denkt vaak dat gebeurt ons niet maar het tegendeel is waar.

Marieke: Ik wou wat bij je neer zetten maar ik weet het niet meer:)

Petra waar ben je?????????

Nou morgen   naar het ziekenhuis en dan weet ik ook wanneer mijn exacte NOD is. Ben erg benieuwd. Voel me eigenlijk heel rustig en ben er ook minder mee bezig.

vandaag wezen fietsen in Beekbergen haleluja wat een huevels daar het was heuveltje op heuveltje af en als je dat niet gewend bent valt dat wel tegen. Afgelopen zondag waren we ook al wezen fietsen op texel met mijn ouders en zusje met een vriendin en mijn broertje nou lachen gieren brullen. We hadden tandems gehuurd haha nou als je dat nog nooit gedaan hebt en je wilt lachen moet je dat een keer doen. Geweldig. Toen we het eenmaal onder de knie hadden wou het wel maar had aan het eind van de dag wel enorme zadelpijn.

Nou meiden weer genoeg getypd jullie horen morgen van me.

Groetjes Russell

Hoi meiden,

Was idd een paar dagen afwezig. Met manlief gaat het goed en hij nam de pc in gebruik dus kon ik er niet zoveel op. Heb alles al wel weer even terug gelezen.

Bianca: He bianca wat leuk dat de echo goed was en dat het duidelijk te zien was. Ik kan helaas niet op je hyves kijken want we zijn geen vriendjes, misschien kunnen we dat worden? Toch leuk dat je ook zo aan het groeien bent, wel jammer van de smaakverandering maar dat komt ook wel weer goed.

Weekee: gelukkig gaat het weer beter met je. Leuk die dozen, denk dat ik zoiets ook wel zou doen. Fijn dat je kleine meid zich zo snel weer melde, is toch wel prettig.

Russell: wat een vervelend nieuws zeg, veel te jong. Kan me voorstellen dat dat even een klap is. Hopelijk gaat het met jullie deze maand wel lukken, ik duim voor je. Hoe was het in beekbergen?

Sweety: Je schiet lekker op. Wel vervelend dat je nu weer terug moet voor je tand. maar je hebt wel lekker even een weekje vrij. Ga je nog iets leuks doen?

Edith: Leuke foto, grappig zo met je dochter erbij. Een beste buik alweer. Gezellig een dagje naar scheveningen, de musical lijkt mij ook geweldig en chantal is ook zwanger dus dubbel op genieten. Gaat het verder wel iets beter met je? Geen pij meer?

Sandy: Leuk hoor dat jessica nu loopt. En al weer 17 weekjes het schiet op. Doe het een beetje rustig aan op het werk.

Hier nog steeds niets, afgelopen vrijdag was de test negatief en sindsdien ook niet meer getest. Ga vrijdag weer testen dan zit ik op dag 49. Volgende week dinsdag gaan we naar frankirijk dus dan hoop ik toch meer duidelijkheid te hebben. Morgen laatste dagje werken en dan heb ik lekker 3 weekjes vrij en ik g ervan genieten. Kom snle weer langs, zeker nog even voordat ik wegga.

Knuffel petra.

Hoi Petra,

mijn naam is Bianca van Hoeijen uit Amersfoort
Dus dan moet je me wel kunnen vinden.

Ik reageer morgen wat uitebreider, maar ga echt mijn bed in ben doodmoe.

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan