one2bemums 3 !!!

Hallo allemaal. Het is hier lekker rustig merk ik al wel.

Marieke: hoe voel je je nu? Al wat beter of nog steeds  misselijk bij vlagen?

Bianca: ik heb even op je hyves gekeken, prachtige echo  Enne...vreemd dat jij die doos al meteen kon halen. dit is wat in mijn e-mail staat: "Beste Jantina,
De Kruidvat Baby & Mamma Geschenkendoos staat vanaf 13-09-2008 voor je klaar!"
Ik twijfelde nog even maar er staat echt VANAF 13-9... strange. De Etos doos kan ik ophalen TOT 1 september

Petra: leuk dat je je weer even laat zien. Wel spannend zeg..je hangt er nu zo een beetje tussen in he? Er is niets te zien, maar je test is negatief. ik kan me goed voorstellen dat je gewoon wat zekerheid wilt. We horen wel wat eruit komt he?

Nou..ik verveel me een beetje vandaag. Heel vreemd...manlief is een weekendje weg met de mannen (vrijgezellenfeest) en ik had me voorgenomen allemaal dingen te doen, maar ik ben er niet aan toe gekomen. Ik heb eigenlijk de hele dag een beetje geluierd...en nu verveel ik me. Ik mis hem...zielig ben ik he? haha.
Morgen is hij er gelukkig vroeg weer. Yay!

Jullie nog wat leuks gedaan/ te doen dit weekend?

Hoi Meiden!
Het is hier inderdaad rustig zeg! Allemaal op stap dit weekend?
Hier geen leuke plannen...een tante van mijn man ligt op sterven en een heel deel van de familie zit al een paar dagen de hele dag in het ziekenhuis om haar, en elkaar, te steunen. Het is ook allemaal zo snel gegaan...ze bleek 2 weken geleden kanker te hebben, zo gisteren geopereerd worden, maar kreeg afgelopen woensdag een beroerte...Sindsdien gaat het dus heel hard achteruit en kan ze eigenlijk elk moment sterven. Ik hoop voor haar dat ze niet langer hoeft te lijden en snel haar rust zal vinden :-(
Ik heb nog wel wat last van m'n bekken en rug, maar heb wel het idee dat het minder wordt, dus hopelijk kwam het echt alleen door die val. Maandag hebben we eindelijk de screenings-echo...spannend!!! Ik voel de kleine heel goed bewegen, net voelde ik het ook eens goed aan de buitenkant! Ik hoop dat papa dat ook snel weer mag ervaren!

Russell, en, wanneer is nu je precieze NOD? Dan kunnen we de duimen weer gaan warmdraaien hè!!

Petra, wat vervelend meid, nog steeds geen duidelijkheid. Je lijkt er gelukkig niet al te getressed onder. Ik hoop dat je eerdaags toch echt een positieve test te pakken hebt!

Bianca, waar blijft je uitgebreide reactie? ;-)

Weekee, ik leef met je mee hoor! Ik ken dat eenzame zielige gevoel wel! Mijn man zit nu dus continu in het ziekenhuis en ik verveelde me ook zo...heb me er toch toe kunnen zetten om wat saaie klusjes te doen, die al lang op me lagen te wachten.

Tot snel weer,
Groetjes, Edith.

Hoi meiden,

Sorry dat ik zo lang niet geweest ben maar heb het erg druk gehad.

Edith: Meid heel veel sterkte ook voor jou toegewenst. Wat leuk dat je de kleine nu ook meer begint te voelen.

Petra: Wat een onzekerheid zo zeg kan me voorstellen dat je graag wilt weten waar je aan toe bent.

Weekee: Ja meid ik ken het ook hoor. Mijn vriend was laatst een dag weg op zondag nou heb me de hele dag zitten vervelen. maar goed wij willen ook wel eens een dagje weg en dan zitten hun ook alleen. Maar ja daar hebben wij dan geen last van haha.

Nou hier niks wijzer geworden. Ik heb vorige week vrijdag bloed geprikt maar heb pas sávonds of de volgende morgen mijn ei gehad. De uitslag van het bloed was dus ook nog erg laag en konden ze niks van zeggen. De eitjes waren wel weg. Aan mijn linkerkant zag hij een eitje met een wandje in het midden en dat kon (hij durfde dat niet 100% zeker te zeggen) zijn dat daar wat gebeurt was.
Ik heb normaal na mijn ei altijd direct last van mijn (.)(.) maar nu dus niks. Heb wel last van een schimmelinfectie en enorm last van jeuk. (sorry voor dit praatje) Maar heb inmiddels een kuurtje gekregen die geen kwaad kan als ik eventueel zwanger ben.

Ben heel erg benieuwd. Ik hou mijn NOD op 22/23 augustus.

Vandaag een bbq met de neven en nichten van mijn vriend bij ons thuis. Het is heerlijk weer dus ga lekker genieten.

Groetjes Russell

hoi hoi!!!!

Russell weer spanend dus!!!! Ik hoop t voor je, en duim weer enthousiast mee!!!!!Veel plezier met de bbq!! Vervelend schimmelinfectie!! Hoop dat het gauw over is!!! Lijkt me niet fijn als dat zo jeukt!!

Edith fijn dat het goed gaat en sterkte met de tante van je man...nooit gene leuke dingen!!

Weekee ben jenu niet meer alleen???? Ja heeeel zielig!!!!!.... hihi snap je helemaal hoor!! Heb ik ok wel eens last van!!!!!
manlief gat altijd met zn broer en pa weekendje naar vlieland in najaar.... dat duurt ook altijd zo lang!!!!! hahaha.....
Laat ze maar blij zijn dat we ze zo missen!!

Hier nog steeds lekker misselijk, voral 's ochtends en 's avonds, smiddags wil meestal wel, gistermiddag dus eerst maar een opgeruimd, was ernstig nodig!!!! echt een zooitje in huis!! verder hangen we vandaag lekker thuis!!!! ga zo ff fotos plakken, kinderboek van manlief!! Leuk om weer te zien en ze liggen allemaal los is ook jammer!!! En straks met de studie en zwangerschap wordt dat ook niet veel meer dus nu doen!!!

Fijne dag allemaal!!!

Even een kort bericht, later meer!
We hebben vanmorgen de screeningsecho gehad en alles zit erop, eraan en erin!!! En we hebben ons in weten te houden, we weten níet wat het is! Dat wordt dus écht een kerstcadeautje!!
Groetjes, Edith.

Hoi,hoi,

Edith: Mooi meid dat alles erop.erin en eraan zit. Ik zou het ook niet willen weten denk ik wat het wordt moet echt een verassing blijven tot het eind.

marieke: Vervelend dat je zo misselijk bent iedere keer. Maar goed wel een teken dat het allemaal nog goed is toch.

Nou bij mij niet veel veranderd met gisteren. Ik heb vandaag de afscheidsdienst gehad van ionze kameraad. Erg emotioneel allemaal. Ik werd ook echt misselijk toen ik daar zat en had het bloedje heet. Blij dat ik heen ben geweest.

Nou ben al een paar dagen aan het tempen en hij loopt tot nu toe nog elke keer op dus misschien heb ik geluk deze maand. We wachten het rustig af.

Groetjes Russell

Hoi hoi,

Jaja hier ben ik dan weer.

Edith, ja inderdaad hebben jullie lang kunnen wachten op mijn uitgebreidere verhalen.

Weekee, sorry ik denk dat ik last heb gehad van zwangerschapsdementie.
Ik kan inderdaad pas op 14-12-2008 mijn doos ophalen.
Stond echt in die brief, maar dat had ik echt niet gezien.
Maar goed dat jij dat zei anders had ik daar misschien al gestaan, voor lul uiteraard.
Nog bedankt voor het redden van een eventuele ondergang hahahahaha

Edith, jeetje ik wens jullie veel succes toe aankomende tijd met de tante van je man.
Wat fijn voor jullie dat je een goede echo hebt gehad.
Ik denk dat wij wel willen weten wat we krijgen, maar ik ben er nog neit helemaal uit.

Marieke, ik hoop dat je gauw af bent van die misselijkheid.
Ik merk al dat mijn moeheid al wat afneemt, dus ga de goede periode tegemoet.

Russell, ik ga deze maand nog meer mijn best doen om voor je te duimen.

Ik moet nu toch echt de was op gaan vouwen.
Heb het al te lang laten liggen.

Groetjes Bianca

Hoi meiden,

Ben er heel even met een flitsbericht. Moet zo mijn tas inpakken en dan naar bed. We vertrekken morgenvroeg om 6.00 uur naar frankrijk. Hier nog niets te zien, ga denk ik in de vakantie nog maar een keer testen. Raak zo wel door mijn voorraadje testen heen. Hopelijk weet ik snel iets meer.

Edith veel sterkte de aankomende tijd
Russell ik duim voor je
Verder iedereen, doe het rustig aan en ik kom volgende week weer even aan.

Sorry dat het zo kort is maar ik moet nu echt wat doen hier anders hoef ik zo niet meer naar bed te gaan (lol).

Knuffel petra.

Terug
Bovenaan